Contour and highlight heaven

זה לא סוד גדול שאני אוהבת מאוד את טרנד ה- Contour and highlight (הצללות והארות), פרסמתי עליו כבר לא מעט פוסטים ואני מאמינה שהטרנד משרת את המטרה העיקרית של האיפור, שהיא לשפר את הנתונים הטבעיים שלנו ולהדגיש את המוצלחים שבהם.
ניסיתי לא מעט פלטות שמטרתן להצליל ולהאיר, ב- Giveaway שמתקיים עכשיו בבלוג הקפדתי לשלב בכל קיט זכייה פלטה שכזאת, ואת הפלטות שאציג בפניכן כאן רכשתי כבר לפני תקופה ואני אוהבת אותן מאוד. כפי שתכף תראו, מדובר בשתי פלטות שאמנם משמשות לאותה מטרה אבל נבדלות לחלוטין בגודל, בטקסטורה ובהרכב המוצרים.
אקדים גם ואומר שאני מתנצלת מראש ואת שתיהן לא ניתן להשיג בארץ, אבל היי- תמיד טוב שיהיו לכן מוצרים ב- Wish list לנסיעה הבאה לחו"ל.



Contour and highlight heaven





Kat Von D
Shade + light contour palette

Kat Von D Shade + light contour palette



פלטת ה- Contour and highlight המהוללת ביותר ברשת מיום השקתה ועד כה. על Kat Von D כבר כתבתי בהרחבה כאן, ואני חושבת שהיום בו מוצריה הושקו בספורה ספרד בהחלט היה יום מכונן בחייה של כל מכורת איפור המתגוררת במדינה הזאת. לגברת יש ליין מוצרי איפור מוצלח ברובו, עם כמה מוצרים שהפכו כבר לקאלט, והפלטה הזאת היא מוצר הדגל.
האריזה החיצונית, חייבים לציין, בהחלט מרשימה, אבל באותה נשימה גם גדולה ומגושמת מאוד, מה שהופך אותה לפחות פרקטית לנסיעות.
יחד עם זאת הפלטה כל כך מוצלחת שגם אם היא תשב לכן קבוע על שולחן האיפור לאורך כל התקופה שתשתמשו בה, בלי לזוז מילימטר, היא עדיין תהייה שווה את ההשקעה.
וזה אומרת אני, מישהי בעלת שפע של פלטות מסוג זה שממש לא חשבה שהיא צריכה עוד אחת כזאת. אבל אוי כמה שטעיתי- הייתי צריכה אותה ועוד איך.
בפלטה ישנן 6 פודרות דחוסות, שלושת העליונות הן ה- highlight ושלושת התחתונות הן ה- contour.

Kat Von D Shade + light contour palette




Kat Von D Shade + light contour palette




חשוב שנבצע קודם כל תאום ציפיות לגבי ההיילייטרים. אלה מכן שאוהבות את ההיילייטר שלהן שימרי, נוצץ ומבריק- לא תמצאו את זה בפלטה שלפניכן. גווני ההארה שכאן הם מאטים לחלוטין ובמקרה שלי היות ויש לי כל כך הרבה היילייטרים מבריקים אלה שכאן מגוונים לי להפליא את האוסף ובשלושתם אני עושה שימוש.
Lucid הניודי משמש אותי לפידור הפנים,
Lyric הצהבהב משמש אותי לפידור האזור שמתחת לעיניים,
Levitation האפרסקי משמש אותי כהיילייטר עדין על עצמות הלחיים, גשר האף והסנטר.

בגזרת ההצללות אני מוצאת את Sombre כברונזר אפרפר שמושלם עבור הצללות לגוון העור שלי, Shadowplay החום כברונזר לחימום הפנים ורק Subconscious החום הכהה שימושי פחות עבורי, אבל בתקופת הקיץ בה אני שזופה יותר בהחלט יוכנס גם הוא לרוטציית הברונזרים שלי.

הטקסטורה של כל הפודרות היא חמאתית לחלוטין, מספיק רפרוף של המברשת עליהן כדי לאסוף כמות צבע מכובדת ולכן גם צריך להיות מאוד זהירים- הגבול בין הצללה יפה למראה פסים מלאכותי הוא דק מאוד כאן.

Kat Von D Shade + light contour palette




סווטצ'ים:

highlight



contour


אני ממליצה לכן בחום לרכוש את הפלטה הזאת אם וכאשר תיקרה בפניכן ההזדמנות, במקרה שלה ההייפ ברשת מוצדק לחלוטין.






Make up for ever 
Pro sculpting palette
#30

Make up for ever Pro sculpting palette


כבר ציינתי בעבר ש- Make up for ever הוא מותג מעולה, ואני באמת ובתמים חושבת ששום תיק איפור מקצועי אינו שלם בלי מוצרים שלהם. בשקט בשקט, כהרגלם, הם השיקו 4 פלטות קרם מלבניות וקומפקטיות, כאשר בכל פלטה נמצאים 4 גוונים: להארות, הצללות, הברקות והסמקות.
פלטה מספר 30 אותה רכשתי מיועדת לגוון עור בינוני, קרי לא הכי בהיר אבל גם לא שזוף או כהה, ואני חייבת לציין שהתלבטתי אם לרכוש דווקא אותה או את מספר 20, המיועדת לכאורה לגוון עור בהיר, פשוט משום שדווקא בפלטה ההיא נמצא גוון ברונזר אפרפר ומושלם לביצוע הצללות חדות. אבל הפור נפל בסוף על 30, המכילה גוון ברונזר מתאים יותר לחימום הפנים, כי גווני ההארה, ההברקה והסומק בו מתאימים לי יותר.
אני יכולה להבין את שימושיות הפלטות הללו עבור מאפרים מקצועיים- המכסה השקוף מאפשר לראות את התכולה מבלי לפתוח את הפלטה, הגודל שלה אידאלי לנשיאה מחוץ לבית והאיכות? ובכן, אנחנו מדברים על Make up for ever. האיכות מעולה.

Make up for ever Pro sculpting palette


המרקם שלהן נטמע בעור בצורה מחמיאה, הן קלות מאוד לעבודה ולעיבוד, ניתנות לבנייה ומגלות עמידות מצוינת. אנחנו נכנסים עכשיו לתקופת הקיץ החמה שהיא שעתן היפה של מוצרי הקרם שיודעים להתמודד עם החום והזיעה טוב יותר ממוצרי אבקה, כך שאם אתן חובבות איפור אל תוותרו על אחת הפלטה הללו ואם אתן מאפרות אז אל תוותרו על ארבעתן.



סווטצ'ים:


Make up for ever Pro sculpting palette #30



והסרטון הבא של Wayne Goss ידגים לכן בדיוק את דבריי:








אם לא נרשמתם ל- Giveaway לכבוד 4 שנים להולדת הבלוג, 
עדיין לא מאוחר- נותרו עוד 48 שעות.

הפרס לזוכה במקום הראשון!



Comments