שיגרת טיפוח קיץ 2016

וואו. המון, אבל המון זמן שלא פרסמתי בבלוג פוסט טיפוח. ושלא תבינו לא נכון- שיגרת הטיפוח שלי חיה, קיימת ומתעדכנת כל הזמן, והבעיה טמונה בדיוק בזה. 
אני משתמשת בכל כך הרבה מוצרים שמשתנים מעונה לעונה ואפילו מחודש לחודש, שאני לא מספיקה לעדכן אתכן כי תמיד יש פוסט איפור חדש שאני רוצה לפרסם קודם.
אבל החלטתי לעצור לרגע את פוסטי האיפור ולהקדיש פוסט אחד שלם לשיגרת הטיפוח שמשרתת אותי היטב בקיץ שכבר נוכח מאוד בחומו המעיק גם בברצלונה, אז קחו נשימה עמוקה כי זה עומד להיות פוסט מגוון מאוד.





נבחרת מטופחת!





ניקוי הפנים הוא תמיד השלב הראשון וההכרחי כשמדובר בטיפוח העור שלנו, והמוצר שמשמש אותי עכשיו הוא כזה שמהולל בעיקר על ידי בלוגריות ויוטיובריות בריטיות- לא מפתיע בהתחשב שכך שמדובר במוצר של חברת Oskia הבריטית.
Renaissance Cleansing Gel הוא ג'ל ניקוי שאינו מקציף, מועשר בוויטמינים, מנקה את העור ומסיר גם איפור במידת הצורך. עכשיו אתן מדברות עם מלכת חומרי הניקוי המקציפים. אם מוצר אינו מקציף מבחינתי אין כל טעם להשתמש בו, ואני מודה ומתוודה שאם הייתי יודעת מראש שזה שלפניכן שייך למשפחת הלא מקציפים- לא הייתי רוכשת אותו. למזלי לא ידעתי, וככה זכיתי להכיר את אחד ממנקי עור הפנים הטובים ביותר שיש! 
אני מניחה אותו על עור פנים יבש, מוסיפה מעט מים בתנועות סיבוביות ולאחר מכן שוטפת אותו. המוצר הזה עדין מאוד ומעניק תוצאה מושלמת, קרי עור פנים נקי, רך וזוהר, שעליו אפשר להמשיך ולהניח את שאר מוצרי הטיפוח.


Renaissance Cleansing Gel


אתן יכולות להזמין אותו מהאתר הבריטי Cult Beauty שם מחירו הוא 29.5 פאונד עבור כמות של 100 מ"ל, לא זול אבל שווה את מחירו לטעמי.


מסיכות פנים הן חלק אינטגרלי משיגרת הטיפוח שלי, מהסיבה הפשוטה שהעור זקוק מפעם לפעם לניקוי עמוק יותר, כזה שרק מסיכה יכולה להעניק לו.
יש הרבה סוגי מסיכות בשוק הקוסמטיקה שמיועדות למטרות שונות, ואם נדבר על מותג ספציפי אז לחלוטין התמכרתי למסיכות של Glam Glow. המותג הזה מתמחה במסיכות יוקרתיות (בספורה בברצלונה הן נמכרות במחיר של 49 יורו) ובחודשים האחרונים אני משתמשת במסיכה הסגולה שלהם שנקראת GravityMud ומיועדת למתיחה ומיצוק העור. 
כשמניחים אותה על הפנים בעזרת המברשת הייעודית המתוקה צבעה הראשוני של המסיכה לבן וככל שהדקות עוברות הוא משתנה לכסוף. 
לאחר 20-30 דקות פשוט מקלפים אותה מהפנים ונחשף עור שאין לי דרך אחרת לתאר אותו מלבד זוהר. אז תגידו שזה גימיק והמחיר מוגזם? תגידו. אני ארכוש אותה שוב לכשתיגמר.


GravityMud




וכדי שתקבלו מושג לגביה הנה אני איתה, תאמינו לי, הדברים שאני מוכנה לעשות למענכן קוראותיי היקרות!

אני עם המסיכה הזוהרת :)





על מי הפנים Glow tonic של המותג Pixi שמעתי רבות, אבל רק בנסיעה האחרונה שלי לניו יורק רכשתי אותם. מי הפנים האלה מכילים חומצה גליקולית המסייעת לביצוע פילינג עדין לעור ומשאירה אותו נקי ורענן, מוכן להנחת הסרום וקרם הלחות. 
בואו נאמר שבשנים האחרונות ניסיתי המון סוגים של מי פנים. מבחינתי זה שלב סופי והכרחי בשיגרת ניקוי העור שלי ואם קרה ובטעות פספסתי אותם אני ממש מרגישה שלא ביצעתי את התהליך כמו שצריך.
לכן, בדיוק כמו באיפור, כבר קשה מאוד לרגש אותי בגזרה הזאת- ומי הפנים שלפניכן הצליחו לרגש אותי. הם נעימים, מרעננים, מלחחים את העור ונותנים לו מראה נקי ובאותה נשימה גם נספגים מהר ומאפשרים לי להמשיך בשיגרת הטיפוח שלי מבלי להתמהמה. 
היות וקניתי אותם בארה"ב בגודל נסיעות, כשגיליתי שאתר Cult Beauty מוכר גם אותם, מיהרתי להזמין לי גיבוי מהם בגודל המלא.


Glow tonic



Sunday riley הוא מותג טיפוח המשתייך לנישה היוקרתית, ובביקור בארה"ב רכשתי קיט שלהם כי רציתי להתנסות בשמן המפורסם שלפניכן. 
הקיט הגיע גם עם good-genes, מוצר טיפולי להנחה מתחת לקרם הלחות שלצערי לא הרשים אותי במיוחד.
מי שכן הרשים אותי מאוד הוא ה- Luna sleeping night oil, שמן הלילה האגדי של המותג שלא סתם מהווה את מוצר הדגל שלהם. מדובר בשמן כחול (!) שיש להניח לפני השינה על עור נקי בתנועות לחיצה עדינות, ולא להיבהל- ברגע שהוא נספג בעור הצבע הכחול נעלם. 
הוא מיועד להזין, לתקן ולחדש את מראה העור וזה מוצר שמאז שאני משתמשת בו אני רואה שינוי משמעותי לטובה בעור שלי- האינדיקציה הבטוחה ביותר עבורי שהוא אכן עובד. 
גם כאן מדובר במוצר יקר אך שווה מאוד את ההשקעה, בעיקר אם אתן, כמוני, נמצאות בסוף שנות ה- 30 לחייכן ומתחילות לראות את אותם שינויי גיל בלתי נמנעים בעור שלכן.


 Luna sleeping night oil



אני תמיד אומרת לצעירות, ככה מסביבות גיל 18 ומעלה, שקרם עיניים הוא מוצר שחייב להשתלב בשיגרת הטיפוח שלהן כבר מעכשיו. זה מסוג המוצרים שהם השקעה לטווח ארוך. 
העור סביב העיניים שלנו הוא דק ועדין מאוד ולכן הוא הראשון להתקמט, ואני מאמינה שכל אחת מאיתנו הייתה רוצה לדחות את מראה "רגלי הציפור" בצידי עיניה ככל האפשר. 
במקרה שלי ההשקעה של שימוש יומיומי בקרם עיניים לאורך שנים מוכיחה את עצמה, ושלושה חודשים לפני יום ההולדת 38 שלי העור עדיין נראה בסדר גמור ולא מראה סימני התקמטות (טפו טפו טפו בלי עין הרע).
נכון לעכשיו אני צמודה לקרם העיניים החביב הזה, Ginzing refreshing eye cream מבית Origins, מותג טיפוח מצוין, והקרם מועשר בתמצית פולי קפה שנועדה לסייע לו להילחם בעור עייף, עם נפיחויות ועיגולים שחורים. יש לו טקסטורה סמיכה אך עדיין נספגת בקלילות והשימוש בו הוא פשוט תענוג. בנוסף גיליתי גם שהיות ויש לו אפקט הבהרה אני נדרשת לשימוש מופחת בקונסילר, דבר שתמיד מהווה פלוס מבחינתי.


Ginzing refreshing eye cream




קרם לחות הוא מוצר טיפוח בסיסי והכרחי עבור כל אחת (ואחד) מאיתנו, החל מגיל ההתבגרות ועד סוף חיינו לדעתי. פשוט יש להתאים אותו לצרכים המשתנים של העור ובמקרה שלי אני גם מתאימה אותו לעונות השנה, כי הלחות הסמיכה והעשירה שאני כל כך אוהבת בחורף לא תיגע בפניי בקיץ החם והלח של ברצלונה, בו אני מוכנה להניח לחות קלילה בלבד.
אז הקרם שלפניכן הוא עוד רכישה שנעשתה במסגרת הנסיעה שלי לארה"ב באפריל האחרון, ואני מתנצלת מראש אבל הדרך היחידה להשיגו היא רק מאתר ספורה ארה"ב (אמנם תשמחו לדעת שאתר Tarte התחיל לאחרונה לעשות משלוחים לכל העולם, כולל לישראל, אבל הקולקציה הזאת הושקה אך ורק בספורה).
Tarte הוא מותג איפור נהדר שיש לו גם ליין טיפוח, ולקראת הקיץ הם השיקו עם ספורה קולקציה יפה במיוחד שכללה גם את קרם הלחות Rainforest of the sea drink h2o hydrating boost. 
המרקם שלו הוא ג'לי מרענן והוא מועשר בחומצה היאלורונית. למרות הדביקות הראשונית שמתלווה להנחתו הוא נספג בעור במהירות ומלחח אותו היטב ואני אוהבת אותו גם כבסיס לאיפור הפנים, כך שהוא בהחלט עונה על כל הדרישות שיש לי מקרם לחות בקיץ.


Rainforest of the sea drink h2o hydrating boost




ואם אני מסתכלת על שיגרת הטיפוח הנוכחית שלי אני יכולה לומר בפה מלא שהיא התייקרה. 
אולי זה נובע מחוכמת הגיל שאיתו מגיעה ההבנה שבתחום הטיפוח לרוב יקר הוא אכן גם יותר יעיל, ואולי זה נובע מכך שככל שאת מתבגרת מוצרי הטיפוח המתאימים לגילך מתייקרים בהתאמה. 
כך או כך אני ממליצה לכן להשקיע בטיפוח העור שלכן ואת החסכנות לשמור למוצרי האיפור- מבטיחה לכן מניסיון אישי שהעור שלכן יודה לכן על כך, בעתיד הקרוב והרחוק!



Comments

  1. עשית לי חשק לנסות את הג'ל ניקוי, נשמע טוב!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני שמחה לדעת- הוא שווה ביותר :)

      Delete
  2. המסיכה הזו ממש מסקרנת וגורפת כל כך הרבה המלצות! ומי הפנים והסרום של סאנדיי קורצים לי במיוחד. המחיר של הסרום פשוט הרתיע אותי בעבר...

    ReplyDelete
    Replies
    1. הסיבה הראשונית שקניתי את המסיכה הייתה הסקרנות, שמחתי לגלות כמובן שהיא גם עושה את העבודה ;)
      ממליצה שתנסי בהקדם את מי הפנים של Pixi, ומחירו של הסרום אכן גבוה אבל הוא מספיק לכמה חודשים טובים וכמו שכתבתי בפוסט- זו השקעה בעור שלנו לטווח הארוך..

      Delete
  3. פוסטים על skincare הם כנראה האהובים עליי. איזו נבחרת משובחת הרכבת (: אני בדיוק מחכה להזמנה של פיקסי, קראתי הרבה המלצות, איזה כיף לקרוא עוד אחת. המסיכה נמצאת בווישליסט שלי כבר זמן מה אבל היא יחסית יותר קשה להשגה אונליין מבין יתר המסיכות של גלאם גלאו :/ אני גם חושקת מאוד בלונה של סאנדיי ריילי אבל לא בטוחה שאני באמת צריכה אותו עדיין.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אם פוסטים של טיפוח הם האהובים עליך אז אני רוצה להתנצל מראש, כפי שכתבתי בתחילת הפוסט הם יחסית נדירים בבלוג שלי- פשוט כי אני בראש ובראשונה הכי נהנית לכתוב על איפור :)
      את תהני מאוד מה- Glow tonic, ומעניין לדעת שדווקא ה- GravityMud קשה יותר להשגה. מעניין למה.
      לגבי ה- Luna sleeping night oil אני באמת חושבת שזה מוצר מצוין אך יקררררר, ולכן אם תמצאי דרך להשיג דוגמית ממנו אני בטוחה שזה יעזור לך לקבל החלטה אם את צריכה אותו בגודלו המלא בשלב זה.

      Delete

Post a Comment