ממתקי קיץ מבית Urban Decay

אחת מחברות האיפור האהובות עלי ביותר היא Urban Decay. פלטת Naked הראשונה שלהם עדיין נמצאת אצלי בשימוש תדיר והקונסילר Weightless complete coverage concealer שסקרתי לקראת סוף שנה שעברה ממשיך להיות הקונסילר הטוב ביותר שניסיתי אי פעם, כך שאני תמיד שמחה לנסות עוד ועוד ממוצריהם.
לאחרונה הם השיקו כמה וכמה מוצרים חדשים ואתן מוזמנות להכיר אותם:

Urban Decay summer collection





Naked skin one done hybrid complexion perfector
Medium

Naked skin one done hybrid complexion perfector



Naked skin one done hybrid complexion perfector


קודם כל האריזה. שפופרת מטאלית "חתיכה" עם משאבה ששומרת על סטריליות כבר מהווה התחלה מצויינת. המוצר הזה מוגדר כ - Complexion perfector, שם פלצני למדי למה שאנחנו מכירות פשוט כ - BB Cream ובכל מקרה לדעתי מדובר במייק אפ לכל דבר ועניין.
מתקבל איתו כיסוי עדין ומחמיא ומראה עור טבעי ומואר והוא הפך למייק אפ החביב עלי כמעט מיד. בגזרת העמידות הוא מגלה הצטיינות יתרה- על העור המעורב שלי הוא מחזיק (עם פריימר ופידור כמובן) לא פחות משמונה שעות רצופות ואף יותר.
החיסרון היחיד שלו הוא קשת הגוונים המצומצמת בה הוא קיים, 6 במספר, אבל אם יתמזל מזלכן למצוא גוון מתאים אז בהחלט זכיתן כי מדובר במוצר כוכב.





Naked skin color correcting fluid
Peach

Naked skin color correcting fluid



Naked skin color correcting fluid


Urban Decay לא פספסו את טרנד ה- Color correcting שהיה כאן כבר מזמן אבל לאחרונה תפס תאוצה מחדש, והשיקו 5 מתקני גוון שבאים להסוות בעיות עור שונות. הם מגיעים באריזה דומה לשל הקונסילר שלהם והיות ואני סובלת מכהויות רציניות סביב העיניים בחרתי בגוון Peach שנועד להתמודד בדיוק עם הבעיה הזאת. 
המרקם שלו קרמי ונעים ואני מניחה אותו תחילה על הכהויות ומטשטשת, אז מניחה על כל הפנים את Naked skin one done hybrid complexion perfector ולאחריו מניחה מתחת לעיניים את הקונסילר Weightless complete coverage. זה נשמע הרבה אבל בגלל שמדובר במוצרים איכותיים השילוב שלהם יחד יוצר לי בסיס מושלם לאיפור, כזה שהייתי הרבה מאוד שנים בחיפוש אחריו וסוף סוף מצאתי.





Afterglow 8-hour powder highlighter
Sin

Afterglow 8-hour powder highlighter



Afterglow 8-hour powder highlighter


כמה, אבל כמה שאני אוהבת היילייטרים. הקוראות הוותיקות מביניכן כבר יודעות שבכל פוסט שכולל סקירת היילייטר אני מרגישה צורך לציין את העובדה הזאת, פשוט כי אני באמת מאוהבת בהיילייטרים ובגלל זה יש לי כמות בלתי סבירה בעליל מהם.
במסגרת קולקציית הקיץ שלהם Urban Decay השיקו 3 היילייטרים יפהפיים מבחוץ ומבפנים, אני בחרתי לצרף מתוכם לאוסף שלי את Sin, גוון שמפנייה מהמם שכבר שמעתי השוואות שלו להיילייטר האלמותי של theBalm, ה- Mary-Lou Manizer, ואני מודה שאפשר לראות את הדימיון. אבל האריזה של Urban Decay יפה בהרבה ולא תצליחו לשכנע אותי אחרת.
לא מדובר בהיילייטר לעדינות שביניכן, כי הוא עוצמתי, ניכר למרחוק ונותן הברקה מדהימה, בואו נאמר שכשאני משלבת אותו באיפור יומיומי גם מכרי שאינם מבינים באיפור יעצרו וישאלו אותי מה שמתי שאני נראית כל כך זוהרת. עוצמתי, כבר אמרתי?





Beached bronzer
Sun Kissed

אם נמשיך בקו של איפור בעל אריזה מהממת/מיוחדת/אני לא רוצה לזרוק את הקופסה שלו לעולם, גם 2 גווני הברונזר שהושקו בקולקציית הקיץ מתאפיינים בכך.


רק תראו:

Beached bronzer



Beached bronzer



Beached bronzer


רכשתי דווקא את הגוון הבהיר מבין השניים, Sun Kissed, כי הגוון השני שנקרא Bronzed היה אפרפר יותר ומתאים להצללות בעוד שאני רציתי גוון לחימום.
הברונזר הוא בגימור מאט, עדין כמו שאני אוהבת ונותן בדיוק את אותו מראה חם ויפה לפנים שלי, כזה שמתקבל לאחר שיזוף קליל מהשמש למרות שהנחתי כמובן קרם הגנה.





Grind house double barrel pencil sharpener

Grind house double barrel pencil sharpener




Grind house double barrel pencil sharpener

מזמן לא סקרתי מוצר בנאלי כל כך בבלוג, אבל כל חובבת איפור יודעת שהאיפור שלה לא שווה ללא כלים איכותיים לעבוד איתם. מברשות, ספוגיות וכן כן, גם מחדד עפרונות איפור טוב.
אז הנה לכן המלצה על אחד כזה, ממש לא זול- 9 יורו בספורה בברצלונה, אבל שווה בהחלט. אין דבר מעצבן יותר מלהתחיל לחדד את עיפרון העיניים/שפתיים/גבות האהוב עליכן ולגלות שחציו נותר בתוך המחדד. או שהוא כלל לא התחדד. עם המחדד הזה אין בעיות כאלה, מתאים לעפרונות דקים ושמנמנים כאחד ומאז רכישתו הוא קיבל מקום של כבוד בשידת האיפור שלי.



וכמובן ש- Urban Decay לא מתכוונים להפסיק, ובימים אלה משיקים קולקציית שפתונים מטורפת. מ-ט-ו-ר-פ-ת בשם Vice lipstick. ולמה מטורפת אתן תוהות? כי היא מכילה לא פחות ולא יותר מ- 100 גוונים!!!
לספרד הקולקציה הזאת הגיעה ממש לאחרונה ויש לי הרגשה שתראו לפחות שפתון 1 מתוך ה-100 אצלי בבלוג.

שיהיה לכולנו קיץ קריר ושנבריק בו רק מהיילייטרים ולא מזיעה!


Comments

  1. אומיגאדד איזה קנייה שווה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! גם אני חושבת ככה ;)

      Delete
  2. מזדהה עם נושא הכהויות מתחת לעיניים.. איך אפשר להזמין לארץ את הקונסילר ומה שאת שמה מתחת ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אכן נושא כאוב ומתסכל ביותר...
      ולגבי הזמנת מוצרי Urban Decay לארץ- למיטב זכרוני אין אתר ששולח ישירות, ולכן האפשרות היחידה היא להזמין מאתר ספורה או אתר Urban Decay עצמו, כשבשני המקרים נדרשת חברת שילוח.

      Delete

Post a Comment