סאגת השפתונים- חלק ב'

בחלק הראשון של הסאגה סקרתי עפרונות, שפתונים ומוצר אחד מבטיח שלמרבה הצער אכזב. אם עדיין לא קראתן את הפוסט הקודם, ליחצו כאן
החלק השני שלפניכן מורכב מכמה סוגים של מוצרי שפתיים, כשהסדר בו הם מופיעים הוא לפי רמת העמידות שלהם, מהקלה לכבדה.



סאגת השפתונים- חלק ב'





Juicy shaker
Pigment infused bi-phase lip oil
Berry tale #372
Lancome

Juicy shaker




Juicy shaker


כבר ציינתי לא אחת שבשל השפע שקיים בעולם הקוסמטיקה החברות מנסות מפעם לפעם לשבור את השגרה. לפעמים זה מצליח, לפעמים פחות. במקרה של ה- Juicy shaker? פחות.
אם אני מתעלמת מהקנקן, שכפי שהייתי מצפה מלנקום הוא אסתטי מאוד, ומתמקדת בתוכנו, אז זהו מוצר דו פאזי שחלקו אבקתי וחלקו שומני, וניעור שלו מערבב את שני החלקים לפורמולה אחידה. 
בהנחה על השפתיים בעזרת האפליקטור הספוגי מתקבל גוון מבריק שקוף, שום דבר מיוחד או יוצא דופן, העמידות אינה קיימת כלל וכלל ובקיצור? גימיק, שעדיין לא החלטתי אם אני אפילו מוצאת אותו נחמד.
קיימים 20 גוונים בליין כשההבדלים בתוצאת הגוון שלהם על השפתיים מינוריים לחלוטין- נראה שלנקום ניסו "לקפוץ מעל הפופיק" עם ההשקעה בסדרה הזאת, וחבל שזה לא ממש הצליח.





Artist lip balm
#930
Make up for ever

Artist lip balm




Artist lip balm


Make up for ever מתארים את המוצר הזה כתוצאה של שילוב הטוב ביותר מהבאלמים, השפתונים והגלוסים שלהם, משמע מוצר שמעניק הנחה חלקה ונוחה בגימור גלוסי מבריק.
בסופו של דבר מדובר בחיקוי נוסף למוצר המקורי, ה- Chubby stick של Clinique, שמאז שהושק לפני מספר שנים לא הפסיקו לצוץ לו גרסאות שונות בכל חברת קוסמטיקה שמכבדת את עצמה.
אז ה- "Chubby stick" של Make up for ever הוא בהחלט חיקוי מוצלח, אפילו מוצלח יותר לטעמי מהמקור. הגוון שלו כתמתם ועל השפתיים הוא מתקבל כלביש מאוד, משמע מעניק גוון וברק עדינים שניתן להמשיך איתם לאורך כל היום, כמובן תוך חידוש מעת לעת כי סוג המוצרים הזה אינו מצטיין בעמידות גבוהה.
אני מוצאת שהשילוב של ליחוח השפתיים שלי עם הענקת גוון הוא מנצח, בעיקר בתקופה הנוכחית בה האוויר מתחיל להצטנן ולהתייבש יותר ויותר ויש לכך השפעה ישירה על העור שלנו.






Full kisses
Shaped & full lips
Long lasting lip colour
#533 Rosewood
Burberry

Full kisses



Full kisses


אם אתן חושבות שהשפתון של ברברי היה אמור להופיע בחלק א' של סאגת השפתונים אז אני לא אתנגד, ובכל זאת בחרתי לשים אותו בחלק השני כי הוא אמנם מוגדר כשפתון אבל משהו בעיצוב ובפורמולה שלו מרגיש לי יותר באלמי ולכן הוא כאן.
אני מאוהבת במוצר הזה, לחלוטין. 
וזה מצער כי הוא לא נמצא על הצד הזול של הספקטרום, בכל זאת ברברי. בתוך אריזה חיצונית מעוצבת כמיטב מוצרי האיפור של ברברי, נמצא שפתון לחותי בגוון Rosewood השימושי מאוד, ואני מוצאת שמתוך האוסף הגדול שלי הוא היחיד שנמצא קבוע אצלי בתיק. 
החיסרון היחיד הוא שהראש הבולט שלו לא מסתובב פנימה, משמע אם פתחתן או סגרתן את המכסה במהירות או בחוסר זהירות, יש סיכוי טוב שתשברו או תפצעו אותו קשות. לא דבר שהייתן רוצות לעשות לשפתון שמחירו 28 יורו, ובהחלט לא עיצוב שהייתי מצפה לו ממותג כל כך יוקרתי ומוקפד...





Bare with me
Liquid-matte lipstick
Dose of colors

Bare with me




Bare with me



Dose of colors היא חברת איפור אמריקאית צעירה יחסית, שבזמן די קצר תפסה תאוצה ורכשה לעצמה שם בעולם האיפור. לראייה התור הארוך בו נדרשתי להמתין כדי להגיע לדוכן שלהם ב- IMATS NYC, ורק אציין שזו הייתה החברה היחידה שהייתי מוכנה לעמוד בשבילה בתור שם.
יש להם לא מעט מוצרים מעניינים אבל ללא ספק מוצר הדגל שלהם הוא ה- Liquid-matte lipstick
המהולל. אני לא יכולה לתאר לכן במילים את התחושה של לעמוד מול הסטנד שלהם עם האפשרות לעשות סווטצ'ים של כל אחד ואחד מהגוונים, אבל אם אתן קוראות את הבלוג שלי אז ללא ספק תוכלו להבין את רמות האושר. הגוונים בליין כולו הם עזים ומובחנים מאוד, והתלבטתי רבות עד שבחרתי את Bare with me, גוון חום-ורוד עתיק יפהפה.
העמידות של השפתון הנוזלי הזה היא בהחלט יוצאת דופן והוא שרד אצלי בכבוד גם ארוחה, אבל כמו כל שפתון נוזלי אחר- היזהרו מלהניח אותו על שפתיים יבשות וסדוקות, הוא מיד יבליט כל קמטוט וסדק.





Everlasting liquid lipstick
Lolita II
Kat Von D

Lolita II




Everlasting liquid lipstick
Bow N Arrow
Kat Von D

Bow N Arrow


אחרי שרכשתי בשנה שעברה את השפתון הנוזלי של Kat Von D בגוון Lolita, הייתי בטוחה שלא אוסיף עוד כאלה לאוסף שלי. לא מפני שהם לא טובים, אלא מפני שקשת הגוונים של הליין הזה פחות מדברת אלי. 
אבל לאחרונה ראיתי סווטצ'ים של גוון Lolita II, אדום חמרה מהמם, ולא התאפקתי, ואז כבר ניצלתי את ההזדמנות שאני בספורה כדי לעשות סווטצ' של Bow N Arrow המפורסם, גוון חום ניודי מיוחד, ולקופה כבר הגעתי עם שניהם..
אז השפתונים הנוזליים של Kat Von D. אל תתפסו אותי במילה אבל היא הייתה מהראשונות שהחלה את שיגעון השפתונים הנוזליים, ואחריה החברות האחרות החלו לנפק אינספור גרסאות של המוצר הזה. אני מאוד אוהבת את האריזה הדקה והארוכה של אלו של Kat Von D, עם הטבעת הלוגו שלה עליהם, וכפי שכבר ציינתי כשסקרתי את Lolita, נדרשת זהירות בשימוש בהם- אלו לא שפתונים שאפשר למשוח במשיחה אחת ולצאת מהבית.
אבל אם כבר השקעתן תתוגמלו בתוצאה מרשימה עד מאוד ובעמידות לא רעה בכלל, כמצופה משפתונים נוזליים.



סווטצ'ים:
מלמעלה למטה-
Lancome
Make up for ever
Burberry
Dose of colors
Kat Von D- Lolita II
Kat Von D- Bow N Arrow

סווטצ'ים



תמה לה סאגת השפתונים שלי לבינתיים, אבל אני יכולה לספר לכן שהמשך עוד יבוא- כבר בביקור האחרון שלי בישראל לפני כשבועיים לא התאפקתי, רכשתי שפתון מהליין החדש של ביוטיקייר ששמעתי עליו ביקורות לכאן ולכאן ואני סקרנית לנסותו.


חג שמח ושנה טובה, 
שיהיה לכן חודש אוקטובר נהדר, ורק מזכירה שזהו גם חודש יום ההולדת שלי ואתן יודעות מה זה אומר...
צפו ל- Giveaway יום הולדת בקרוב!!!



Comments