My current blush obsession

סומק, אחזור ואומר בכל פוסט שלי שמדבר על סמקים, הוא לדעתי אחד משלושת המוצרים הטובים ביותר שעולם האיפור המציא (השניים האחרים, אם תהיתן, הם המייק אפ והמסקרה). 
זאת מפני שסומק הוא מוצר קל לשימוש שתוך שניות משדרג כל מראה, ולכן אני אף פעם לא שבעה מלצרף לאוסף שלי סמקים חדשים.
בפוסט שלפניכן תכירו כמה מהם, כולם יפים, שימושיים ושונים מאוד במחירם זה מזה.



My current blush obsessions 





Sun designer palette
#2 Light & tan vibes
By Terry

על הפלטה הזאת, שלמען האמת מורכבת גם מברונזר והיילייטר, פנטזתי זמן רב. 
היא שייכת למותג היוקרתי עד מאוד By Terry, והיה לי קשה להצדיק את הרכישה שלה באינטרנט (מחירה באתר Beautylish הוא 82$). אבל אז ביקרתי בפריז, נכנסתי לסניף ספורה בשאנז אליזה, ראיתי אותה במו עיני, הסווטצ'תי ו... ברור שקניתי אותה. 

Sun designer palette



Sun designer palette


הפלטה מופיעה בפוסט הסמקים (ולא, אזהרת ספוילר, בפוסט הברונזרים שהוא הבא בתור להתפרסם בבלוג) מפני שהסומק שבה מהמם ביופיו, והשילוב שלו עם שאר הגוונים בפלטה יוצר מראה רענן ובריא.
נתחיל אבל מהקנקן. 
אני חייבת לומר שעבור 82$ ציפיתי לקנקן מרשים יותר. הצורה החיצונית של הפלטה סטנדרטית לחלוטין, וההטבעה על חלקה העליון מעניינת אבל לא מעבר לכך.
לעומת זאת כשפותחים אותה מתגלה יצירת אמנות, לא פחות ולא יותר. היא מחולקת לשניים, צידה המלבני מיועד לחימום, וצידה המרובע מיועד להסמקות והארות.
אני גיליתי שהשורה האמצעית, לכל אורכה, יוצרת שילוב של אותו סומק מהמם, אני אוהבת להניח תחילה את הגוון המאט ומעליו את הגוון השימרי ולקבל מראה סמוק ומרשים. 
גדולתה של הפלטה היא האפשרות ליצור כמה וכמה שילובים נהדרים של איפור פנים, ואיכות המוצר הזה היא מרשימה. הפודרות קרמיות ונימוחות, קלות להנחה ולטשטוש והפלטה מהווה מוצר דגל באוסף האיפור שלי.

Sun designer palette


ניתן, כפי שציינתי למעלה, למצוא את הפלטה באתר Beautylish, ואגב היא קיימת גם בגרסה נוספת שנקראת Tan & flash cruise, עם גווני סומק עזים בהרבה שפחות דיברו אלי.





Dual intensity blush
Liberation
NARS

Dual intensity blush




Dual intensity blush



ליין מוצרי ה- Dual intensity של NARS התרחב מאוד בשנה האחרונה והוא מכיל כיום צלליות, סמקים וברונזרים, כאשר הייחודיות היא בפורמולת המוצרים הללו, שמכילה טכנולוגיית שקיפות פריזמטית (היוצרת בעצם שבירת והחזרת קרני אור) לקבלת אפקט רב מימדי. 
ניתן להשתמש במוצרים מהליין הזה עם מברשות יבשות לקבלת מראה טבעי או לחות לקבלת מראה עוצמתי.

לפני מספר חודשים הם השיקו קולקציה של כמה שילובי סמקים חדשים, למרבה הצער האיור החמוד הוא על אריזת הקרטון בלבד והמארז של המוצר עצמו נשאר השחור הקלאסי שלא לומר בנאלי ומתלכלך בקלות של NARS.
הדואו שאני בחרתי נקרא Liberation, שילוב של ורוד בהיר וחום קרמלי שסווטצ' שלהם לחלוטין לא עושה עימם צדק. צריך להניח את המוצר הזה עם מברשת סומק על הלחיים כדי לקבל את מלוא האפקט שלו, כששילוב שני הגוונים יחד מעניק הסמקה יפה ועמידה ביותר, שדוהה רק לאחר שעות ארוכות.
מחיר הסומק הוא 45$, גבוה לכל הדעות אך לא מפתיע כשמדובר במותג מקצועי- יוקרתי כמו NARS.

Dual intensity blush






Blush cocoa shock
#02 Silky rose and mauve
Kiko

Blush cocoa shock




Blush cocoa shock



במסגרת מצעד ההשקות הבלתי נלאה של Kiko צצה לפני כחודשיים קולקציית Blush cocoa shock המורכבת מארבעה צמדים של סמקים בעלי ניחוח ונילי נעים.
אני בחרתי את צמד מספר 2, המורכב מגוון ורוד עתיק וגוון סגול- אפרפר בהיר עם טיפ טיפונת שימר, שעל העור מעניקים הסמקה עדינה ומחמיאה, אידאלית לחורף, ושוב Kiko מוכיחים שלא חייבים לרוקן את חשבון הבנק כדי להיות הבעלים של איפור מוצלח- מחיר הצמד הוא 10.90 יורו בלבד.


Blush cocoa shock





כשאני מסתכלת על אוסף הסמקים שלי אני מאוד מרוצה מהמגוון שיש לי כרגע ואין ספק שאין לי כל צורך להרחיב את האוסף. 
אבל... באותה נשימה אני יכולה לספר לכן שבדרך אלי נמצאת פלטת הסמקים המהממת ש- Becca השיקו לרגל החגים, הזמנתי אותה מאתר Cult beauty ואני כבר לא יכולה לחכות לנסות אותה!

Comments