Navidad 2016- חלק א'

תקופת חג המולד, או Navidad בספרדית (ואם תרצו ממש להתקטנן איתי כי בכל זאת אני גרה בחבל קטלוניה, אז Nadal בקטלאנית) היא זמן קסום להיות בו באירופה בכלל ובברצלונה בפרט. כי נכון שכל אירופה מקושטת ומוארת, ויש שווקי חג מולד ממש כמו בסרטים, אבל בברצלונה מתווסף לזה מזג אוויר מושלם של קור אירופאי נסבל ונטול גשם כמעט לחלוטין, המאפשר לטייל ברחובות ולהנות מהיופי מבלי לחפש מחסה מגשם או שלג.

וכמו לקראת כל חג מולד חברות הקוסמטיקה משיקות קולקציות יפהפיות ומפתות, השנה אגב רובן לא יכלו לחכות וסנוניות ראשונות של הקולקציות צצו כבר בספטמבר! 
מזכירה לכן שחג המולד חל ב- 25.12...



ספורה בכיכר קטלוניה לובשת חג!


בזו אחר זו הושקו קולקציות כל כך, אבל כל כך מסקרנות ושוות, ואני מודה שכמכורת איפור התקשיתי לעמוד בפרץ ולשמור את כרטיס האשראי בארנק, כך ש"הנזק" נעשה ובגדול, ולכן אתן מוזמנות לפוסט ארוך במיוחד שלטובת הסבלנות שלכן יחולק לשניים. 
חשוב גם להזכיר שכל מה שתראו כאן הן קולקציות מוגבלות, משמע ברגע שהן Sold out הן לא תחזורנה יותר..



לקולקציית Nectar sweet של MAC חיכיתי וציפיתי וידעתי שלמרות שכל הקולקציה "עשתה לי עיניים", אגביל את עצמי למוצר אחד ומיוחד ממנה שנקרא Face compact ומכיל סומק והיילייטר מהממים בטקסטורת ה- Extra dimension העמידה לטווח של 6-10 שעות. רק מה שלא ידעתי זה ששתי הגרסאות של המוצר יקסמו לי כל כך שלא אצליח לבחור ולכן אעשה את הצעד המתבקש של לרכוש את שתיהן...
ראשית כל האריזות. אחח האריזות. אני כבר זמן רב אומרת ש- MAC מציפים בקולקציות אינסופיות שברובן משעממות וממוחזרות, אבל כאן הם שיחקו אותה ובגדול.
אריזות בצבעי ורוד-סגול עם הטבעות מוזהבות, ואיכשהו הכל משתלב יחד בצורה הרמונית ומעוררת חשק. 


Face compact



Face compact


גרסא אחת של ה- Face compact נקראת Sweet copper והיא אזלה מהמלאי כמעט ברגע שהיא הושקה בשל העובדה שהיא מכילה היילייטר מאוד מאוד מפורסם, מבוקש ובלתי ניתן להשגה של MAC הנקרא Whisper of gilt. הגוון שלו הוא זהוב חם בגימור מטאלי ואחרי שסוף סוף הוא ברשותי אני יכולה להבין את הרעש סביבו. מוצדק לחלוטין. 
הסומק Pleasure model הוא גוון נחושת כתמתם בגימור סאטני, ניתן לבנייה הדרגתית ועל בעלות גוון עור בהיר יכול לשמש גם כברונזר מחמם.


Sweet copper



הייתי בטוחה שאסתפק בגרסא הזאת, אבל הגרסא השנייה שנקראת Peach face compact קרצה לי גם והיות ומדובר במהדורה מוגבלת הרגשתי שאין טעם לחרטות בהמשך.
ההיילייטר בקומפקט הזה נקרא Tutu והוא בז' בהיר עם תת גוון אפרסקי חם, עדין ומעניק הברקה יפה ומושלמת עבור בהירות עור.
הסומק At Dusk, הוא בעל גוון ורוד עתיק בגימור סאטני והרגשתי שאני נדרשת לכמות מכובדת ממנו כדי שהוא יבוא לידי ביטוי על העור שלי. אבל כשהוא כבר סוף סוף ניכר הוא נותן הסמקה בריאה וטבעית עד מאוד.


Peach


צר לי לומר שמי מכן שלא "הסתערה" על הקולקציה הזאת כשהיא הושקה תתקשה מאוד לשים את ידיה על 2 הקומפקטיים הנהדרים האלה, אבל היות וכולנו יודעות ש- MAC אוהבים למחזר, בטח ובטח מוצרים שהיוו הצלחה מסחררת, אל תאבדו תקווה, תמשיכו לעקוב אחרי השקות של קולקציות חדשות שלהם ואין לי ספק שהגוונים הללו יופיעו שוב באריזות אחרות בעתיד.





כשראיתי ש- Becca משיקים לרגל החגים פלטת סמקים בשם Blushed with light מיהרתי להזמין אותה מאתר Cult beauty ברגע שהיא עלתה שם למכירה. זו הייתה הזדמנות להתחדש ב- 3 סמקים של המותג המאוגדים בפלטה אחת אסתטית להפליא ועם תג מחיר הוגן.


 Blushed with light



 Blushed with light


 Blushed with light
 Blushed with light



גוון אחד הוא חדש לחלוטין ובלעדי לפלטה והשניים האחרים קיימים בליין הקבוע, אבל עדיין משתלם יותר לרכוש את הפלטה הזאת מאשר כל סומק בנפרד.
Wisteria, הגוון הבלעדי לפלטה, הוא ורוד עתיק מאט שקל מאוד להטמיע בעור ולקבל מראה טבעי ללא מאמץ מיוחד.
Songbird הוא חום כתמתם עם טיפ טיפה שימר, פיגמנטי ופודרתי מעט, אם כי שמחתי לגלות שגם הוא נטמע בעור ולא משאיר מראה "מאובק".
Snapdragon הוא ורוד- קורלי שימרי, ולפי החברה הוא מיועד לשימוש כ- “blush topper”, משמע יונח מעל סומק אחר כדי להעצים את הגוון שלו, אבל בפועל היות והוא כל כך פיגמנטי צריך להניח אותו לאט ובזהירות אחרת הוא פשוט "יבלע" את הסומק שהנחתן מתחתיו.


 Blushed with light


אני מוצאת ששלושת הסמקים בפלטה נוחים מאוד לשימוש והיא אידאלית לנסיעות, כך שאם חשקה נפשיכן להתחדש בפלטת סמקים, זו אופציה מומלצת וכדאי שתזדרזו לפני שהיא תיעלם לנצח.





Charlotte Tilbury לא מוותרת גם היא על ההזדמנות להשיק מארזים מוגבלים לתקופת החגים, וכשראיתי באתר Cult beauty את הקיט Dreamy look in a clutch הוא צורף מיידית להזמנה מהאתר.
הוא מורכב מחמישה מוצרי איפור ו-USB בצורת שפתון, והכל מגיע בתוך מארז קרטון קשיח דמוי תיק קלאץ' מוקפד, כמו ש- Charlotte Tilbury יודעת לעשות.


Dreamy look in a clutch



Dreamy look in a clutch


Dreamy look in a clutch


המוצר שעניין אותי במיוחד במארז הזה הוא פלטת הצלליות שנקראת Luxury Palette: Legendary Muse ומורכבת מארבע צלליות בגוונים שימושיים המשתלבים יחד היטב.
שמעתי לא אחת שיש דימיון בין הצלליות של Charlotte Tilbury לאלה של TOM FORD, ואני חייבת לציין שיש אמת בשמועה. אם תציצו שוב בפוסט שפרסמתי על TOM FORD תוכלו לראות את הדימיון בין הפלטות בהיבט של הטקסטורה והגימור שלהן, אם כי הכמות בפלטה של TF היא 10 גרם ואצל Charlotte Tilbury מדובר בכמות קטנה בהרבה של 5.2 גרם. 
הפלטה קומפקטית ביותר, גווני הצלליות נאמנים למציאות ומתקבלים זהים בהנחה על העפעף ואפשר להרכיב איתן מראה יומיומי בקלות.


Luxury Palette: Legendary Muse



השפתון Hot lips: secret salma הוא גוון ורוד מואבי יפהפה, ועבור התנסות ראשונה עם השפתונים של המותג אני יכולה לומר שההתרשמות היא חיובית ביותר. מריחה קלה, השפתיים לא מרגישות יבשות והעמידות ללא אוכל ושתייה הייתה לאורך מספר שעות ללא דהיות.


Hot lips: secret salma



שאר מוצרי האיפור במארז הם בגודל מוקטן, 
תוחם השפתיים legendary lip liner: bitten kiss הוא בגוון תואם לשפתון וביחד הם מהווים Power couple לקבלת עמידות ארוכת טווח. 


legendary lip liner: bitten kiss




המסקרה legendary lashes מיועדת למתן אורך ונפח לריסים והמברשת שלה מורכבת מסיבים בגדלים שונים. זו מסקרה מעולה אבל צריך ללמוד לעבוד איתה כי אפשר בקלות להעמיס ממנה יותר מדי על הריסים. אם שומרים על מינון נכון מקבלים מראה קרוב לזה של ריסים מלאכותיים (כך שחובבות המראה הטיבעי- התרחקו ממנה), ואני בהחלט שוקלת רכישה שלה בגודל מלא. 
ולמה רק "שוקלת", אתן שואלות? כי מחירה באתר Cult beauty הוא 25 פאונד. יקררררררר.


legendary lashes




האייליינר legendary eye liner: bedroom black הוא עיפרון שחור סטנדרטי לחלוטין ובעל ביצועים טובים, לא מצאתי בו שום ייחוד או אפקט וואו, וכן, אני מודה שממוצרים של מותג כל כך יקר ויוקרתי אני בהחלט מצפה לאפקט הזה.


legendary eye liner: bedroom black



הרעיון של USB בצורת שפתון הוא מקסים בעיניי ומהווה תוספת נחמדה למארז, מה גם שמוטען בו סרטון הדרכה בן 5.5 דקות לשימוש במוצרים מאת המלכה האם בכבודה ובעצמה, Charlotte Tilbury. 


USB


אם אתן מחפשות מתנה לחובבת איפור יוקרה בסביבתכן, אני חושבת שהמארז הזה מהווה מתנה מושלמת. 






עד כאן החלק הראשון, בחלק השני של הפוסט תכירו קיטים נוספים ומשמחים עד מאוד, וכתמיד אם ישנם קיטים מעניינים שאתן חושבות שאני חייבת לנסות תספרו לי על כך בתגובות!


Comments