!Very sweet peach

בקיץ של שנה שעברה פירסמתי פוסט סקירה על מספר מוצרים של חברת Too Faced, כשאחד מהם היה פלטת הצלליות Sweet Peach. רשמתי שם שהיא הושקה במהדורה מוגבלת אבל השמועות אומרות שהיא תחזור לקראת סוף שנת 2016.
ובכן לא רק שהיא חזרה, אלא בגדול!
גם נכנסה לליין הקבוע של המותג וגם הושקו איתה מוצרים נוספים בקולקציית ה- Peach של Too Faced. 
ו- Too Faced לא חסכו בתהליך ההשקה של המוצרים הללו. החל מלהשיק את פלטת ה- Sweet Peach במהדורה מוגבלת, ליצור מחסור בה ואז להשיק אותה מחדש כמה חודשים לאחר מכן באירוע אקסטרווגנטי בארה"ב, אליו הוזמנו גדולי היו טיוברים שקיבלו חבילות יח"צ עמוסות בכל המוצרים, המשך בהייפ המטורף שנוצר ברשת על ידי אותם יו טיוברים וכלה בתחושה של כל מכורת איפור באשר היא שהיא חייבת, אבל פשוט חייבת להשיג את הקולקציה.
אני מודה שגם אצלי זה יצר תחושה כזאת, ולכן כשבספורה עדכנו אותי שהקולקציה תושק בספרד בתחילת פברואר ותכלול גם אירוע השקה רשמי למוזמנים בלבד, ידעתי שאהיה חייבת להגיע אליו. ולרכוש את הקולקציה, לפחות בחלקה.




Too Faced event



Too Faced event



Too Faced event





Too Faced



Too Faced event




לפני שאצלול לסקירת המוצרים החדשים בקולקציה, כמה מילים על "מוצר האם", ה- Sweet Peach eye shadow collection palette


Sweet Peach


עם כל אהבתי למותג Too Faced, אני חייבת לומר שהוא מותג "מזגזג". ולמה הכוונה? 
לעתים הוא מנפק מוצרים מעולים, כאלה שהופכים לשם דבר בעולם האיפור, ולעתים הוא מנפק מוצרים שלא ברור מה בדיוק עבר בראש של האחראי על בדיקות האיכות של המוצרים כשאישר אותם להפצה. לרוב רואים את זה אצלם בפלטות הצלליות של קולקציות החגים, אבל גם למשל שפתוני ה- Melted שבליין הקבוע שלהם הם מוצר השפתיים הגרוע ביותר שנתקלתי בו.
אבל בואו נעבור לצד החיובי של המוצרים שלהם.
פלטת ה- Sweet Peach הגיחה לעולם לאחר 3 פלטות השוקולד של המותג, שנחשבות למצוינות. מעבר למראה החיצוני, שלדעתי הוא מתוק ומשמח להסתכל עליו, גם התוכן שלה, קרי הצלליות עצמן, הוא מוצלח ביותר.
לטעמי יש בה תמהיל נכון ושימושי של גוונים וטקסטורות המאפשר יצירת מראות איפור עיניים מעניינים, ואם הייתי חייבת לצמצם את אוסף האיפור שלי ולהשאיר ברשותי נאמר 3 פלטות צלליות בלבד, ה- Sweet Peach הייתה אחת מהן.


Sweet Peach



Sweet Peach



לאחר אירוע ההשקה שכלל פרזנטציה מקיפה של כל המוצרים והדגמת השימוש בהם על ידי אחד ממאפרי החברה שהגיע במיוחד לספרד מארה"ב, הגיע סוף סוף הרגע שלו באמת חיכיתי- השופינג! ומה קניתי מהקולקציה בסופו של דבר?


השלל!



Sweet peach glow  
Peach Infused highlighting palette


Sweet peach glow  




Sweet peach glow  




Sweet peach glow  



מהרגע שראיתי את האימג'ים של הפלטה הזאת ברשת היה לי ברור לחלוטין שלא אצליח להתנגד לרכישה שלה. היא מורכבת מה"שילוש המקודש" של ברונזר-סומק-היילייטר, כאשר במקרה הזה שלושתם עדינים מאוד ובאירוע ההשקה הודגש כי למרות שיש בה גווני חום ואפרסק זו פלטת הארות- כך שאין לצפות לפיגמנטים חזקים של ברונזרים וסמקים רגילים, אלא לכאלה שמעניקים הארה וחימום מעט מנצנץ לעור הפנים.
והיא יפהפייה.
הברונזר חום מוזהב עדין ומתאים לתקופת החורף בה אני ממילא חיוורת יותר וברונזרים קיציים פחות מחמיאים לי, הסומק בגוון כתמתם- קורלי מוזהב מעניק נגיעה קלילה של צבע וההיילייטר מהמם ביופיו, גוון אפרסק מוזהב בגימור מטאלי שעל העור מופיע כהברקה מקסימה.


Sweet peach glow  



אני חושבת שהפלטה הזאת קיבלה ביקורות מעורבות ברשת בדיוק מהסיבה שציינתי קודם- לא כולם הבינו שמדובר בפלטת היילייטרים ולא פלטה מסורתית של ברונזר-סומק-היילייטר. ברגע שמבינים את הייעוד שלה, שהוא כאמור הארות, יודעים למה לצפות- והיא בהחלט עומדת בציפיות!


Papa don't peach blush


Papa don't peach blush




Papa don't peach blush




Papa don't peach blush



סומק שימרי בגוון אפרסקי ברונזי? הבו לי מיד!
מדובר בהשקה מחודשת של הסומק הזה עבור Too Faced, אם כי בגרסא הקודמת שלו הוא היה מעט בהיר יותר ועם פחות תת גוון ורדרד. אישית הגרסא הנוכחית מוצלחת בעיני יותר.
הסומק הזה ניתן לבנייה ויחמיא לכל גוון עור, והשילוב האהוב עלי הוא להניח אותו מתחת לסומק מהפלטה, צירוף מהמם ביותר היות ושניהם משתלבים היטב יחד.
ואם תשאלו אותי מה המוצר האחד ההכרחי לרכישה מהקולקציה הזאת, הסומק הוא ההמלצה שלי ללא ספק.





Sweet peach creamy peach oil lip gloss
Peach tease


Sweet peach creamy peach oil lip gloss



Sweet peach creamy peach oil lip gloss



Sweet peach creamy peach oil lip gloss


הגלוס הזה קיים ב- 8 גוונים ומועשר בתמצית אפרסק, שמן קוקוס וויטמינים. הגוון שרציתי לרכוש היה Papa don't peach, חום ניודי מושלם שלמרבה הצער כבר אזל מהמלאי, ולכן רכשתי את גוון Peach tease, ורדרד עדין ומחמיא.
הגלוס נעים על השפתיים ולא דביק מאוד, אבל כהרגלם של גלוסים מפגין עמידות נמוכה. ללא אוכל ושתייה הגלוס התפוגג מהשפתיים שלי לאחר כ- 4 שעות, ועם אוכל ושתייה הוא נעלם באופן מיידי.
יש לו ניחוח וטעם אפרסקי מובהק, כך שאם הריח הזה לא מדבר אליכן אז הגלוסים הללו אינם בשבילכן. אני אוהבת אותו מאוד וברגע ש- Papa don't peach יחזור למלאי הוא יירכש גם כן.



אני מרגישה ש- Too Faced לא מפסיקים לנפק עוד ועוד מוצרים בחודשים האחרונים, במקביל להשקת קולקציית ה- Sweet peach הושק גם בספורה ספרד שיתוף הפעולה שלהם עם Kat Von D (שקיבל, אגב, ביקורות מעורבות- זוכרות שאמרתי בהתחלה שהם מותג "מזגזג"?), הושקו 2 פלטות המיני Chocolate chip, הושקה פלטת צלליות בשם Funfetti לכבוד חג האהבה וברשת כבר צצים האימג'ים של קולקציית האביב קיץ שלהם שמכילה בין השאר היילייטרים יפהפים.
אז... יש למה לצפות!




Comments

  1. אני מתה להשיג את את הסומק!
    מה הסיכוי שאת עושה משלוח אישי ��?
    רביד

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני מבינה אותך לגמרי, הסומק פשוט מהמם!
      ואם היו לי זמן וסבלנות אז כבר הייתי פותחת עסק משלוחים לארץ- כמויות הקולקציות ומוצרי האיפור השווים שמגיעים לספרד ולא מגיעים לישראל היא רבה מאוד...

      Delete
  2. מסוקרנת.. מה היו 2 הפלטות האחרות שהיית בוחרת ביחד עם הsweet peach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. זו בחירה קשה מאוד!
      אבל אם לא הייתה לי ברירה והייתי חייבת להצטמצם ל- 3 בלבד, אז שתי פלטות הצלליות הנוספות היו: Modern Renaissance של Anastasia Beverly Hills- יש לה פיגמנט נהדר, מרקם חמאתי שמיטשטש בקלות ומגוון צבעים מעניין וייחודי, וה- Lorac Pro palette (הראשונה) כי היא בסיסית ושימושית עם חלוקה מדויקת של צלליות מאט ושימר.

      Delete

Post a Comment