..Dear Charlotte

אני חושבת שכולנו ידענו שזה יהיה רק עניין של זמן עד שפוסט שלם יוקדש כאן למותג האיפור Charlotte Tilbury. עד היום הופיעו בבלוג 3 פוסטים שסקרו בין השאר גם ממוצרי המותג, ליחצו כאן, כאן וכאן כדי לקרוא אותם, והגיע הזמן לכבד אותה בפוסט שלם משלה, ותתכוננו, כי זה עומד להיות א ר ו ך במיוחד.

כאשר ביקרתי בשנים קודמות באמסטרדם האהובה עלי כל כך תמיד נכנסתי לסיור במתחם הקוסמטיקה הרחב שנמצא בקומת הקרקע של חנות הכלבו De Bijenkorf שבכיכר דאם. הביקור האחרון בחודש שעבר לא היה שונה, אבל מה רבה הייתה ההפתעה לגלות שהמתחם עבר "מתיחת פנים" במסגרתו התווספו אליו סטנד מרשים של TOM FORD ו..מיני חנות יפהפייה ומושקעת של Charlotte Tilbury! 
כבר אמרתי לכן בפוסט העזיבה שלי את הארץ לפני קרוב ל- 3.5 שנים שבכלל רציתי לעבור במקור לאמסטרדם ולא לברצלונה, נכון?
בכל מקרה לאחר שהרמתי את הלסת מהרצפה התחלתי לחוג במתחם כמו ילדה בחנות ממתקים, ושלא תבינו לא נכון, כבר "זכיתי" לבקר במתחם אחר של Charlotte Tilbury בחנות הכלבו Bergdorf Goodman היוקרתית בניו יורק בשנה שעברה, אבל זה שבאמסטרדם עולה עליו עשרות מונים. רק תראו:



Charlotte Tilbury-De Bijenkorf



Charlotte Tilbury-De Bijenkorf



Charlotte Tilbury-De Bijenkorf


והסווטצ'תי ובדקתי ובחנתי ושוב הסווטצ'תי והתענגתי על האפשרות למשש ולהתנסות בכל המבחר ובסוף החלטתי לרכוש את ה- Look in a box, במסגרתו מציע המותג 10 קופסאות המכילות מגוון מוצרים שביחד מרכיבים Total look. 
הקופסה שבחרתי נקראת The dolce vita ומכילה תיק איפור מקסים ושימושי ו- 7 מוצרים. עלותו לא זולה, 210 יורו, אבל התמורה משתלמת ביותר לדעתי.


The dolce vita



The dolce vita



The dolce vita



The dolce vita



Luxury eyeshadow palette
The dolce vita


Luxury eyeshadow palette



Luxury eyeshadow palette


כבר ציינתי בעבר שיש דמיון רב בין הפלטות של Charlotte Tilbury לבין אלה של TOM FORD, וגם הפלטה שלפניכן אינה שונה. רביעיית צלליות בגוונים שימושיים ליצירת מראה מעושן, ואחת הצלליות היא גליטרית לחלוטין ומשמשת ל"הקפצת" איפור העיניים.
מצאתי אותן פיגמנטיות ונוחות מאוד להנחה ולטשטוש ללא Fall out וגם העמידות שלהן מצוינת, אבל אני מודה שאין שום הצדקה בעולם האיפור של היום לתמחר פלטת צלליות קטנטנה, מצוינת ככל שתהיה, בלא פחות ולא יותר מ- 50 (!) יורו, ולכן לא הייתי רוכשת אותה בפני עצמה. 
באותה נשימה זו לדעתי רביעיית הצלליות המוצלחת ביותר שיש כיום למותג להציע, כך שאם בכל זאת חשקה נפשיכן להתנסות בפלטה אחת של Charlotte והמחיר לא מרתיע אתכן, אז אני ממליצה לכן על זאת.





The feline flick
Ouick fine line shodō pen
in Panther


The feline flick



The feline flick


מאז שגיליתי את האייליינר טוש של TOM FORD זנחתי את כל האייליינרים האחרים שלי, אבל היות וכפי שאמרתי יש דמיון בין 2 המותגים סיקרן אותי מאוד לראות האם זה גם תקף לאייליינרים הללו.
ובכן, הוא לא נופל באיכותו מזה של TF. שחור משחור, קל לשרטט איתו את כנף האייליינר והוא לא זז או דהה במשך 8 שעות רצופות!
בהתחשב בעובדה שמחירו הוא 29 יורו ואילו האייליינר של TF עולה בדיוטי פרי בארץ 48$, יש כאן סוף סוף מתחרה ראוי.




Full fat lashes
Five star mascara


Full fat lashes



Full fat lashes


אם יש מילה שמאפיינת את המותג Charlotte Tilbury לטעמי היא תהיה- שחצנות. 
הצהרות שאפתניות ביותר מפוזרות על ימין ועל שמאל באתר האינטרנט שלה לגבי המוצרים, ברוב הפעמים בצדק אני חייבת לומר, ובואו תראו מה מוצהר לגבי המסקרה שכאן.
היא אמורה: לעגל, להפריד, להעניק נפח, להאריך ולהעניק מראה דרמטי. ובכן, שיהיה בהצלחה.
הנטייה שלי לאחרונה היא לחבב מסקרות שמעניקות לריסים שלי מראה בעל נפח דרמטי, כמו ה- Better than sex המעולה של Too Faced, ולמרות שמאוד התאמצתי ה- Full fat lashes לא משיגה את זה. לחובבות מראה ריסים עדין ומופרד לעומת זאת היא תתאים מאוד, היות והמסקרה הזאת מצליחה לדקק ריס ריס בצורה מחמיאה מאוד.
מחירה 29 יורו.




Cheek to chic swish & pop Blusher
in Ecstasy


swish & pop Blusher



swish & pop Blusher


ליין סמקי ה- swish & pop תמיד עניין אותי והנה כאן הגיעה סוף סוף ההזדמנות להתנסות באחד מהם. הרעיון בעיצוב הסומק הזה הוא שאת הגוון החיצוני מניחים מהלחי לכיוון מעלה (עצם הלחי) ואת הגוון הפנימי מניחים על תפוחי הלחיים, כאשר השילוב ביניהם יוצר הסמקה הרמונית מחמיאה.
Ecstasy הוא סומק פיגמנטי שבמבט ראשון בהחלט ניתן לטעות ולחשוב שמדובר בכלל בהיילייטר כי הוא משופע בשימר, ולכן שמחתי מאוד לגלות שהנצנצים גרוסים כל כך בעדינות כך שעל הלחיים מתקבל סומק עדין ויפהפה ולא כדור דיסקו, והוא הפך במהירות לאחד מהסמקים החביבים עלי.
מחירו 39 יורו.




Lip cheat
Re shape and re size lipliner
in Pillow talk


Lip cheat


עיפרון השפתיים בגוון Pillow talk כבר נסקר בעבר בבלוג ולכן לא ארחיב עליו שוב. רק אומר שתי מילים לגביו: מוצר חובה.
מחירו 22 יורו. 




K.I.S.S.I.N.G lipstick
in Penelope pink


K.I.S.S.I.N.G lipstick



K.I.S.S.I.N.G lipstick


זה בסך הכל השפתון השני שיש לי מהמותג, עובדה מפתיעה בהתחשב בכך שאהבתי את הראשון, Hot lips lipstick- secret salma, מאוד.

האריזות המוזהבות של שפתוני המותג הן כאלה שתמיד כיף לשלוף מהתיק ולחדש את השפתון מול כולם, והשפתון שכאן, Penelope pink, הוא ורוד ניודי מקסים ומחמיא שהשילוב שלו עם עיפרון השפתיים שכבר הכרתן ועם הגלוס שתכף תכירו יוצר מראה שפתיים מושלם לטעמי.
מחירו 30 יורו.




Lip lustre luxe colour lasting lip lacquer
in Seduction


Lip lacquer



Lip lacquer


ככל שהשנים עוברות אני מגלה שאני פחות ופחות אוהבת גלוסים ומעדיפה שפתונים. אבל הגלוס שלפניכן בגוון Seduction מוצלח מאוד, נמרח בקלות על השפתיים ואמנם כמו כל גלוס מייצר תחושת דביקות מסוימת אבל הגוון היפה שמתקבל מחפה על כך.
למרות שמובטחת עמידות של 6 שעות אצלי הוא החל להתפוגג מעצמו (ללא כל מגע עם אוכל ושתייה) כבר לאחר שעתיים ולאחר 4 שעות לא נותר ממנו זכר. במחיר של 22 יורו זה בהחלט מצער..




ועכשיו בואו נעצור רגע ונחזור שנה אחורה, לביקור שלי בניו יורק. שם רכשתי את המייק אפ המפורסם של המותג שנקרא Magic foundation, המבטיח להרגיש כמו "עור שני" תוך הענקת כיסוי מלא ונטול פגמים. באתר של  Charlotte Tilbury היא מספרת שפיתוח המוצר לקח לא פחות מ- 5 שנים עד ליצירת הפורמולה ה"הייפר-אינטיליגנטית" והייחודית שלו.


Magic foundation



Magic foundation


יש לו אריזה אלגנטית ויפה, משאבה נוחה והוא נראה מסוג המייק אפים האסתטיים שנעים להניח אותם על שידת האיפור ולהשתמש בהם ביום יום.
ובכן.. עבורי המייק אפ הזה לא ממש עבד, וחשוב להזכיר שיש לי עור מעורב ולא בעייתי שכמעט כל מייק אפ "מתיישב" עליו יפה.
בהתחלה ניסיתי להניח אותו עם הביוטי בלנדר והמראה שהתקבל היה כבד, "קייקי" וממש, אבל ממש לא נראה כמו העור השני שלי. ואז ניסיתי להניח אותו עם מברשת המייק אפ המעולה Full coverage face של Bobbi brown והמראה היה פחות כבד, אבל נדרשתי לכל כך הרבה מאמץ כדי להטמיע אותו בעור ולקבל מראה אחיד וסביר שזנחתי אותו בסופו של דבר לאנחות.
סיפור עצוב בהתחשב בעובדה שהמייק אפ הזה עולה 40 יורו, אבל בכל זאת חשוב לי לסייג ולומר שראיתי ברחבי הרשת לא מעט ביקורות שמהללות אותו כך שבהחלט יש כאלה שעבורן הוא עובד היטב.




אבל הביקור באמסטרדם עורר לי מחדש את התיאבון ולכן כשחזרתי לברצלונה נכנסתי לאתר האינטרנט של המותג ורק שם גיליתי את Instant look in a palette שרציתי לרכוש מזמן אבל היא אזלה מהמלאי בכל אתר אחר שבדקתי. 
הגרסה המקורית שלה שהושקה בשנה שעברה נקראת Natural beauty ולאחר שקראתי סקירות וצפיתי במספר סרטוני השוואה בינה לבין הגרסה החדשה שיצאה בתחילת השנה הנוכחית החלטתי לבחור דווקא באחרונה.
ואתן יכולות כמובן לנחש מה רבה הייתה השמחה שלי כשראיתי שהאתר של Charlotte Tilbury שולח ישירות לספרד, נכון?


עוד ממתקים, הפעם מהאתר של Charlotte




עוד ממתקים, הפעם מהאתר של Charlotte


Instant look in a palette
Five minute face on the go
Seductive beauty


Instant look in a palette



Instant look in a palette


במהלך השנים עברו תחת ידיי כל כך הרבה מוצרי איפור שלמרבה הצער אני כבר כמעט ולא מתרגשת ממוצרים חדשים. התחושה שלי היא שראיתי הכל וניסיתי הכל.
אבל משהו בפלטה הזאת, שאגב אין בה שום דבר חדשני- כבר מזמן ראינו פלטות שמשלבות איפור פנים ועיניים מלא, ובעובדה שהיא שייכת למותג הזה וכנראה גם בשל היותה כמעט בלתי אפשרית להשגה, הפך אותה לנחשקת במיוחד בעיניי וחיכיתי להגעתה בכיליון עיניים.
אז קודם כל, היא יפהפייה. האריזה היא קלאסית Charlotte, משמע משדרת יוקרה ואלגנטיות, וכשפותחים אותה מתגלות הצלליות, הסמקים, הברונזר וההיילייטר, כולם בגוונים שפשוט "מדברים אלי".
וכל המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, פיגמנטים, קלים להנחה, להטמעה ולטשטוש ומתקבל עם הפלטה הזאת מראה מושלם ללא כל מאמץ.
ללא ספק היא תלווה אותי מעתה והלאה לכל נסיעה (ואתן יודעות שאני נוסעת הרבה) ותחסוך לי אריזת כמות מוגזמת של מוצרים.
מחירה 69 יורו ובשלב זה והיות והיא כל כך מוצלחת- אני מתפתה להזמין גם את הפלטה הראשונה או את השלישית שהושקה ממש היום ונקראת Beauty Glow!




Mini miracle eye wand

Dynamic duo lift & illuminate
#3


Mini miracle

זהו אחד מהמוצרים היותר מעניינים שיש למותג להציע, צידו האחד הוא קרם עיניים וצידו השני הוא קונסילר מבהיר ומאיר. 
קרם העיניים, כמו שאר מוצרי הטיפוח שיש למותג, הוא מצוין. מועשר בחומצה הילוראנית, מלחח היטב את העור הדק והיבש שמתחת לעיניים ומאיר אותו. 
השלב השני, מזכיר בקונספט של את הטוש אקלה של איב סן לורן, משמע קונסילר שמיועד להארות ולא ממש יצליח בכיסוי כהויות- בוודאי לא חזקות כמו שיש לי. לכן עבורי הוא עובד כשאני מניחה אותו מעל הקונסילר הרגיל שלי לאחר שכבר סיימתי להסתיר את הכהויות, והוא מעניק אור לאזור הזה ואני סוף סוף לא נראית עייפה. יתרון נוסף שלו היא האפשרות להניח ממנו עוד לאורך היום והוא ממשיך להחיות את האיפור מבלי ליצור מראה עמוס או "קייקי".
במחיר של 39 יורו זה לגמרי מוצר פינוק ולא חובה, אבל אם אתן מחפשות משהו מהסוג הזה אז אני ממליצה עליו בחום.




Goddess skin clay mask


clay mask


אני בדרך כלל לא נוהגת לסקור דוגמיות בבלוג אבל לזאת שלפניכן מתלווה סיפור שהפך אותה לשוות סקירה במיוחד.
כשביצעתי את ההזמנה באתר הופיע הודעה שברכישה של מעל 100 יורו אפשר לבחור במתנה דוגמית בגודל נסיעות בהקלדת קוד ייעודי, והמסיכה הזאת הייתה אחת מהן. אבל כשהגעתי לשלב אישור ההזמנה שכחתי להזין את הקוד..
שלחתי מייל לשירות הלקוחות ושאלתי אם יש להם דרך להוסיף בכל זאת ידנית את המסיכה להזמנה שלי, ותוך זמן קצר קיבלתי תשובה שלמרבה הצער ההזמנה כבר סיימה טיפול במחסן אבל הם מוציאים לי במיוחד וללא עלות נוספת משלוח שני שיכיל רק את הדוגמית! ואכן לאחר מספר ימים השליח צלצל באינטרקום והגיש לי 2 קופסאות, אחת עם ההזמנה שלי ועוד אחת עם הדוגמית.
לזה אני קוראת שירות לקוחות מדהים ומתחשב, ואני חושבת שיש להרבה מאוד אתרים אחרים מה ללמוד מהאתר של Charlotte Tilbury.
המסיכה עצמה, אגב, נהדרת. 
יש לי יחסי אהבה שנאה עם מסיכות חימר כי מצד אחד זה סוג המסיכות היחיד שאני באמת מרגישה שמטהר ומנקה לי את העור, אבל מצד שני אחרי 5 דקות עם מסיכה כזאת על הפנים אני מרגישה שאני מוכנה לקרוע את עורי מעלי מרוב שהיא מייבשת ומכווצת אותו.
המסיכה שכאן שונה לחלוטין. היא מכילה, שימו לב, חימר ספרדי, נמרחת על העור ברכות ולא מייצרת את אותה תחושה כיווץ נוראית, אבל עם ההסרה שלה העור שלי מרגיש רענן ומטוהר באופן יוצא דופן.
בפעם הבאה שאעשה הזמנה מהאתר המצוין הזה המסיכה תהיה הראשונה שתיכנס לסל!



למרבה הצער האתר הרשמי של Charlotte Tilbury לא שולח לישראל, אבל את מרבית המוצרים תוכלו להזמין ישירות לארץ מהאתרים הבאים:
Cult beauty
Beautylish

ועד יום שישי הקרוב, 21.4, מתקיימת הגרלה כיפית באינסטגרם שלי, 
אז מהרו ל- morbeauty2012@ להירשם!



Comments

  1. איזה יופי של מידע... חבל על הזמן!!!! מעניין יסודי אחותי-שיחקת אותה❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון, כיף ומשמח לשמוע :)

      Delete

Post a Comment