!Give me NYX

כשביקרתי לפני כשנתיים במדריד, התקנאתי מאוד בעובדה שהייתה להם חנות שלמה של NYX. לא הצלחתי להבין איך במדריד כן, ובברצלונה, המתוירת הרבה יותר ממנה, לא.
ובכן, תקראו לי מגדת עתידות אבל זמן מה לאחר מכן נפתחה גם נפתחה חנות של NYX בברצלונה, ולא רק זה אלא שלאחר תקופה נוספת נפתחה עוד חנות שלהם, ולאחרונה נפתחה גם חנות שלישית! אין על ברצלונה, כבר אמרנו?

NYX הוא מותג איפור מקצועי אמריקאי שהדבר המדהים ביותר שהוא עשה היה להנגיש את עולם האיפור המקצועי למאפרים מתחילים שמעוניינים לבנות מזוודת איפור מגוונת ואיכותית במחירים הגיוניים לחלוטין. אם התמזל מזלכן להיכנס לחנות של המותג, אתן מבינות על מה אני מדברת. 
יש למותג הזה הכל. ה-כ-ל. כל מוצר איפור שתוכלו לדמיין נמצא אצלם, ולאחרונה הם גם הרחיבו את ליין מוצרי הטיפוח שלהם, כך שניתן להיכנס לחנות שלהם ולצאת ממנה עם מזוודת איפור מושלמת.
למי מביננו שאיפור הוא לא מקור פרנסתן, להיכנס לראשונה לחנות של NYX יכול בהחלט להמם את החושים. השפע, המבחר, קשת הגוונים העצומה. אני לא יכולה להעיד על חנויות NYX במקומות אחרים בעולם, אבל בסניפים של ברצלונה תקבלו מהמאפרות שירות נעים ומקצועי שיעזור לכן להתמודד עם כמויות האיפור העצומות ולבחור את המוצרים שיתאימו לכן ביותר.
את המוצרים שתכירו עכשיו רכשתי במסגרת מספר ביקורים שונים בחנויות, ואני מודה שלא היה קל לבחור כי החנויות שלהן מעוררות בכל מכורת איפור את התחושה המוכרת של "אני רוצה הכל".





All NYX





Ultimate multi finish shadow palette
Sugar high


Ultimate multi finish shadow palette




Ultimate multi finish shadow palette





NYX מנפיקים הרבה מאוד פלטות צלליות. אני צריכה להזכיר לעצמי כל פעם מחדש כשאני נכנסת לחנויות שלהם שאין לי צורך בעוד פלטת צלליות כדי להתאפק מלרכוש אחת מהן. אבל כשהגיעו הפלטות מסדרת Ultimate multi finish ידעתי שההתנגדות תהיה חסרת תועלת. קיימות 4 פלטות בסדרה, כולן מגיעות באריזה קומפקטית ונוחה לנסיעות, והכי משכה אותי Sugar high. יש בה שילוב גוונים מושלם שמאפשר יצירת מראה איפור טבעי הניתן לשדרוג לאיפור ערב, ושילוב מרקמים מושלם עוד יותר. השורה הראשונה כולה מאט, השורה השנייה כולה שימר והשורה השלישית כולה גליטר.
ככלל, צלליות בגימור מאט דורשות מידה מסוימת של עבודה ובנייה ולמרות שלא קל למצוא צלליות מאט הנותנות ביצועים מושלמים מ- NYX ציפיתי בדיוק לכאלה- ומצער היה לגלות שהן לא. בהחלט נדרש מאמץ כדי להניח ולבנות את הגוון שלהן על העפעף.
אבל צלליות השימר והגליטר? מושלמות. קל לעבוד איתן והן מעניקות ביצועים נהדרים וגוונים שמתקבלים נאמנים לצבע על העפעף.
כך שהפלטה הזאת מומלצת מאוד והיא אכן מהווה בת לוויה מושלמת לנסיעות.

Ultimate multi finish shadow palette



סווטצ'ים:

Ultimate multi finish shadow palette




Ultimate multi finish shadow palette




Ultimate multi finish shadow palette







Duo chromatic illuminating powder
Twilight tint


Duo chromatic illuminating powder


ברור שלא יכול להיות פוסט שלי על מותג שלא ישולב בו לפחות היילייטר אחד, נכון?
אז כשראיתי את סדרת ההיילייטרים הדואו כרומטים שהמותג השיק הסווטצ'תי את כולם וזה שתפס את עיניי היה Twilight tint. במבט ראשון הוא נראה כמו כל היילייטר לבן פנינה שגרתי אחר, אבל רק כשנוגעים בו נחשף "קסם" הדואו כרומטיות שטמון בו ומתגלה גם הגוון התכלכל מטאלי המהמם שלו.
אם אתן מחפשות היילייטר מיוחד אז הסדרה הזאת של NYX היא בדיוק כזאת ואני ממליצה עליה בחום.

Duo chromatic illuminating powder




סווטצ':

Duo chromatic illuminating powder






Liquid suede
Metallic matte
Mauve mist

Liquid suede


מדובר בפרשנות חדשנית לשפתון נוזלי, המוצר הזה הוא קרמי לחלוטין, נמרח על השפתיים כמו חלום מבלי לייבש אותן ולמרות שהוא מלא בשימר הגימור שלו מאט. חדשני, כבר אמרתי?
מכל הגוונים הכי קרץ לי Mauve mist, חום מטאלי מהמם שמתקבל על השפתיים באופן המחמיא ביותר שיכולתי לבקש.
העמידות של המוצר הזה מצוינת. בלי לאכול הוא מחזיק מעמד שעות ארוכות מבלי לדהות ולזוז וגם עם אוכל הוא אמנם דוהה אבל באופן "אלגנטי" ומבלי להותיר כתמים מכוערים.
חשוב לציין שמרבית הגוונים בסדרת ה- Liquid suede אינם מיועדים לחלשות הלב, משמע הם ייחודים ועזים מאוד. 

Liquid suede




סווטצ':

Liquid suede






Intense butter gloss
Chocolate crepe

Intense butter gloss


אתן בטח אומרות לעצמכן- גלוס. עוד אחד מיני רבים. מה כבר מיוחד פה?
ובכן, סדרת ה- Intense butter gloss היא בעצם גלוסים "משודרגים". עוצמת הגוון שלהם משתווה לזו של שפתון כך שאם אתן מחפשות גלוס עדין אז המוצר הזה לא בשבילכן.
אבל אם אתן רוצות לקבל את המראה הלחותי של גלוס עם עוצמת גוון נהדרת, אז אתן יכולות להפסיק לחפש כי זה בדיוק המוצר בשבילכן.
קחו רק בחשבון שבסופו של דבר זה עדיין גלוס, כך שהטקסטורה שלו דביקה יחסית והעמידות נמוכה, אבל כל כך כיף לחדש אותו שלי אישית אין עם זה בעיה.


Intense butter gloss




סווטצ':

Intense butter gloss




ל- NYX יש ליין מברשות איפור מעולה. ובכל זאת לאחרונה הם החליטו לשדרג אותו ולהשיק ליין מברשות מקצועי, שכמובן מתומחר מעט יקר יותר מהליין הרגיל.
צורת הידיות של ליין המברשות הללו מיוחדת מאוד ואני יכולה להעיד שהן ארגונומיות ונוחות לאחיזה ולשימוש.
בחרתי לרכוש מהליין 2 מברשות שסיקרנו אותי במיוחד:

Tapered powder brush
מספר 24

Tapered powder brush



מברשת פלאפית מאוד שמתאימה בעיקר להנחת היילייטר או להסרת עודפי אבקה מתחת לעיניים, אבל יכולה כמובן לשמש להנחת אבקות בכלל.





Dual fiber setting brush
מספר 26

Dual fiber setting brush



אחת המברשות השימושיות ביותר באוסף שלי. היא מיועדת בעיקר להנחת פודרה באזורים ממוקדים, אבל אני משתמשת בה כמעט לכל דבר, כולל הנחת היילייטרים וסמקים.



לטובת אלה מכן המבקרות בברצלונה, אני מצרפת את הכתובות של 2 חנויות NYX הנמצאות במרכז העיר:
Calle de la Cucurulla, 1-3, 08002 Barcelona
Calle Pelayo, 50, 08001 Barcelona

לאחרונה נפתחה חנות שלישית בקניון האהוב עלי ביותר בברצלונה, La Maquinista, רק חשוב לדעת שהקניון מרוחק מאוד ממרכז העיר:
Calle de Potosí, 2, 08030 Barcelona



Comments