המברשות הגיעו ! (חלק א')

אני מכירה בנות שמשקיעות ברכישת איפור איכותי, מתעדכנות בכל החידושים בתחום ודואגות לפתח ולשכלל את מיומנויות האיפור שלהן.
אבל כשזה מגיע למברשות האיפור ההשקעה פחות או יותר מסתיימת, והן עוברות לשימוש במברשות הקטנטנות המצורפות לאיפור שרכשו או למברשות סינתטיות זולות.

ואני אומרת - לא חבל ?

מברשות האיפור הן כלי העבודה של המתאפרת, וכולנו יודעות שכשכלי העבודה לא טוב גם התוצאה שתתקבל לא תהיה טובה..
לכן אני תמיד ממליצה להשקיע בכמה מברשות איפור בסיסיות ואיכותיות, כשעבורי ההכרחיות הן -
מברשת רב שימושית לפודרות, ברונזרים וסמקים, מברשת להנחת צלליות ומברשת לטשטוש צלליות.
כל השאר הן בגדר "nice to have" ולכן לא קריטי שתהיינה האיכותיות ביותר.

ניתן למצוא 2 סוגי שיער במברשות - טבעי וסינתטי, ומברשות שעשויות משיער טבעי או שיער סינתטי איכותי יחזיקו מעמד זמן רב, לעומת מברשות סינתטיות זולות יותר שכנראה ידרשו החלפה אחת לכמה זמן.
כדי לשמור על המברשות צריך לחפוף אותן באופן קבוע (כל שמפו לשיער רגיל יעשה את העבודה), להקפיד שהמים לא יגיעו לידית ולייבש אותן על גבי מגבת במצב מאוזן.

וכאן אני חייבת לסייג ולומר שבתקופה האחרונה אני מוצאת את עצמי יותר ויותר מופתעת מכמה מברשות מצויינות שניתן למצוא גם בחנויות "העממיות" דוגמת מברשת 270 של WOW ומברשת 332 של ביוטיקייר שכתבתי עליהן בפוסטים קודמים, ולכן גם בוצעה ההזמנה הבאה מאתר iherb שמציע מוצרי בריאות, טיפוח וקוסמטיקה:








EcoTools הוא מותג צרפתי שקיים משנת 2008 , מתגאה בהיותו בעל אג'נדה ידידותית לכדור הארץ, ומוצריו עשויים מחומרים טבעיים וממוחזרים.
רכשתי מהם את ה- Bamboo 6 Piece Eye Brush Set, שעלותו באתר היא 7.22$ והכולל:
  • Large Eye Brush
  • Angled Crease Brush
  • Petite Eye Shading Brush
  • Highlighting Brush
  • Smudge Brush





    מימין לשמאל - highlight, large eye, angeld crease, petite eye shading, smudge


    לאחר שהתאפרתי ואיפרתי איתן אני חושבת שבשביל כ-30 ש"ח זו תמורה טובה לכסף. אלה לא המברשות המוצלחות ביותר שניסיתי אבל בסה"כ הן נוחות לאחיזה ולשימוש, ואין ספק שבשל גודלן הן אידיאליות לנשיאה בתיק ולנסיעות בכלל.
    מתוך החמש אהבתי בעיקר את ה- Smudge Brush, המאפשרת הנחה נקודתית ומדוייקת של צללית בשקע העין וטישטושה.


    אבל ההצלחה האמיתית של ההזמנה שלי, והאמת שדי צפיתי אותה כי הביקורות מצויינות, הן המברשות של Real Techniques by Samantha Chapman.
    מדובר במברשות איפור משיער סינתטי איכותי בחיתוך ידני, שכפי שהחברה מעידה מאפשר הנחה מדוייקת של החומר בגימור רך ועדין.

    את ההתנסות שלי עם מברשות החברה החלטתי להתחיל עם השתיים הבאות:


    ימין - stippling brush שמאל - blush brush



    stippling brush היא מברשת המיועדת להנחת מוצרים רטובים, משמע בעיקר מייק אפים וסמקים נוזליים והיא מ-ד-ה-י-מ-ה !! הנחה קלילה, יעילה והתוצאה המתקבלת פשוט מעולה - מבחינתי כל המברשות האחרות שיש לי לשימוש זה יאוחסנו במגירה עד להודעה חדשה.

    ה- blush brush היא כל מה שאפשר לצפות ממברשת מולטי טאסקרית שכזו - מעולה להנחת ברונזרים, סמקים ופודרות ובעלת ראש גדול, רחב ונעים. היא יכולה בשקט להחליף אצלי את מברשת 138 של מאק.


     ימין- blush brush  שמאל- stippling brush


    מעבר לכך שהן מצטיינות בביצועים, אהבתי גם את העיצוב המדליק - ורוד ועם "רגל" המאפשרת להעמיד אותן על השידה בנוחות.
    והמחיר ? עוד יתרון.
    הראשונה עלתה 9.99$ והשנייה 8.99$, מחיר מצחיק לכל הדיעות עבור התמורה.

    בשורה התחתונה -
    שתי המברשות מומלצות בחום,
    ובהזמנה הבאה אני כבר מתכננת להזמין גם את קיט מברשות העיניים של Real Techniques :)

    Comments

    1. היי מור!

      גם אני הזמנתי דרך iHerb מברשת של realtechniques,הזמנתי את ה Powder brush מהסדרת בסיס שלהם ואני מתה עליה!
      אני מחפשת מברשת קטנה יותר לסומק, את חושבת שה stippling brush תוכל להיות לי טובה גם לסמקים פודרתיים?

      את המברשות של EcoTools פחות אהבתי, אבל קניתי גם לאחותי והיא מאוהבת בהן (המברשות שבסט 5 חלקים המוקטן).

      אחלה של פוסט, כמו תמיד

      ReplyDelete
      Replies
      1. הי,
        לא הייתי משתמשת ב- stippling brush עבור מרקמים פודרתיים, למרות שבאיפור אין חוקים ומה שנוח/מתאים לאחת לא בהכרח יהיה נוח/מתאים לאחרת.
        ראיתי שיש ב-iherb קיט של Real Techniques שנקרא Travel Essentials, המכיל 3 מברשות ואחת מהן היא Multi Task Brush שנראית מעולה גם עבור סמקים, לא ראיתי אבל שהיא נמכרת בנפרד..
        בטווחים יקרים יותר יש את מברשת הסומק של מאק שכתבתי עליה בפוסט הסמקים, וכפי שגם ציינתי למעלה - סיבוב חיפוש מברשת בביוטיקייר או וואו יוכל להפתיע אותך.
        מבינה את מה שכתבת לגבי EcoTools (...)
        וכמובן - תודה על הפירגון, זה תמיד משמח אותי לשמוע :)

        Delete
    2. פוסט מקסים ומענין. החכמתי ואהבתי.

      ReplyDelete
      Replies
      1. תודה רבה יעלי, שמחה שאהבת :)

        Delete
    3. חלה פוסט מור! כיף לקרוא את הפוסטים שלך:) אגב- מה עוד יש לך שם בחבילה??

      ReplyDelete
      Replies
      1. תודה רבה !
        בחבילה הגיעו גם ברושור של האתר ודוגמית של טראומיל (משחה הומאופתית שמסייעת במצבים של דלקות וכאבים ומקלה על המפרקים), לא משהו שקשור למברשות :)

        Delete

    Post a Comment