המברשות הגיעו ! (חלק ב')


אחרי ההתנסות המעולה שהייתה לי עם 2 המברשות הקודמות של Real Techniques by Samantha Chapman, עליהן כתבתי בחלק א' של הפוסט, היה לי ברור שעם הצלחות לא מתווכחים ואין מנוס מלבצע רכישת המשך מאתר iherb.
התלבטתי רבות איזו קומבינציה של מברשות להזמין, ולבסוף החלטתי ששילוב של קיט לפנים וקיט לעיניים (לאחר שלא "התעלפתי" לצערי מקיט מברשות העיניים של ecotools) יהיה מצוין ויאפשר לי להתנסות במגוון רחב של המברשות הללו.



לכן נחתו בסניף הדואר הקרוב לביתי 2 הקיטים הללו:


מימין-מברשות פנים, משמאל-מברשות עיניים




נפתח עם קיט מברשות הפנים שנקרא core collection.


מימין לשמאל-buffing brush, detailer brush, pointed foundation brush, contour brush





מימין לשמאל-buffing brush, detailer brush, pointed foundation brush,  contour brush





buffing brush:



מברשת המיועדת להנחת פודרות שונות, כולל מייק אפ פודרה ומייק אפ מינרלי. השתמשתי בה הן להנחת פודרה שקופה לקיבוע המייק אפ והן להנחת סמקים, והיא מוצלחת מאוד - רכה, נוחה ומאפשרת לשלוט היטב בכמויות החומר.





detailer brush:



מברשת להנחה נקודתית של קונסילר מתחת לעין, בצידי האף ובכל נקודה בעייתית שזקוקה לטשטוש והסתרה בפנים או להנחת שפתונים. השתמשתי בה עם הקונסילר קרם של בובי בראון והיא נוחה מאוד, אם כי לדעתי המברשת של בובי בראון טובה יותר.






pointed foundation brush:




מברשת להנחת מייק אפ וקונסילר נוזלי. לאחר מספר התנסויות בה אני יכולה לומר שהיא חביבה אבל עדיין ה- stippling brush מוצלחת יותר להנחת מייק אפ. אני חושבת שבשל גודלה למי שאין הרבה סבלנות (כמוני) היא פחות טובה למריחת חומר על משטחים גדולים ומתאימה יותר לשימוש נקודתי - כמו של קונסילרים והיילייטרים נוזליים.







contour brush:



זאת הכוכבת של הסט מבחינתי. היא מיועדת להנחת היילייטרים במרקם קרם/פודרה על עצם הלחי ועצם הגבה או להנחה מדוייקת של ברונזר מתחת לעצם הלחי ואפילו להנחת צללית "בגסות" על כל שטח העפעף כדי להחיות אותו עם זריקת צבע משמעותית. אני אוהבת אותה מאוד ומאז שהיא אצלי היא נמצאת בשימוש יומיומי.






קיט מברשות העיניים נקרא starter set.


מימין לשמאל-brow brush, pixel-point eyeliner brush, accent brush, base shadow brush, deluxe crease brush




מימין לשמאל-brow brush, pixel-point eyeliner brush, accent brush, base shadow brush, deluxe crease brush




מימין לשמאל-brow brush, pixel-point eyeliner brush, accent brush, base shadow brush, deluxe crease brush




ה- base shadow brush כשמה כן היא - נועדה להנחת צלליות בסיס על כל העפעף, והיא נוחה ונעימה לשימוש. יש לי עוד רבות כמוה ממותגי איפור שונים וזה סוג מברשת שתמיד נמצאת אצלי בשימוש ככה שאני מברכת על הצטרפותה לאוסף.



deluxe crease brush היא מברשת עגלגלה ושמנמנה להנחת צללית בשקע העין ("הבננה") ולערבוב וטשטוש מעברים בין צלליות שונות המונחות על העפעף ואני מחבבת אותה מאוד. חשוב אבל לשים לב שלטישטושים עדינים היא פחות תתאים בשל גודלה.



accent brush נועדה להדגשות והנחת צלליות באופן נקודתי ומדויק כמו למשל צללית כהה בזווית העין החיצונית או יצירת קו תיחום תחתון בעזרת צללית. המברשת בהחלט "עושה את העבודה" ומאפשרת את אותה הנחה עדינה ומדויקת.



pixel-point eyeliner brush היא מברשת להנחת אייליינר במרקם ג'ל, ולא התרשמתי ממנה. היא דורשת עבודה סבלנית מאוד וגם אז קשה יחסית ליצור איתה קו מדוייק ואחיד. היות והנחת אייליינר מוצלחת היא סוג של אומנות מבחינתי, אני מאמינה שמברשת אייליינר טובה צריכה לעבוד בשבילי ולא שאני אעבוד בשבילה..



אחרונה חביבה היא brow brush. זו מברשת "פלאפית" יחסית שייעודה הרישמי הוא הנחת צללית לצביעת הגבה, אבל אני גיליתי שנוח לי גם לעבור איתה עם צללית כהה על קו האייליינר כדי לרכך ו"לעשן" אותו, כמו גם לביצוע תיחום תחתון של העין.


מימין לשמאל-brow brush, pixel-point eyeliner brush, accent brush, base shadow brush, deluxe crease brush






2 הסטים מגיעים עם נרתיק מגניב לחלוטין שמאפשר לי להעמיד אותם על שידת האיפור או  לשאת אותן איתי בתיק בביטחה, וכל אחד מהסטים עלה לי 17.99$, כך שעלות של כ-140 ש"ח עבור 9 מברשות, גם אם יש נפילה פה ושם, היא בהחלט משתלמת מבחינתי.
אני חושבת שבסך הכל במקרה של מברשות Real Techniques יש כאן אפשרות למתאפרות מתחילות לרכוש הרבה מברשות  ובכך ליצור אוסף ראשוני שימושי במחיר שווה, ולמתאפרות ותיקות כמוני יש הזדמנות להעשיר ולגוון את הקיים -  מה שנקרא "win - win situation" לכל אוהבות האיפור באשר הן.


ועד לפעם הבאה - שתהיה לכן הברשה מוצלחת !

Comments

  1. היי לך!
    כתבתי גם אני לא מזמן פוסט על המברשות.
    והמלצה שלי לגבי מברשת הדלוקס - לשימוש עם קונסילר.. מעולה!!!!!
    ואחלה סקירה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על הפרגון ותודה על ההמלצה לגבי ה- deluxe crease brush, אנסה בהקדם !
      את מוזמנת גם בשמחה להשאיר בתגובה קישור לפוסט שלך על המברשות, אני אוהבת ריבוי דיעות וזוויות על מוצרים - מאמינה שמעשיר אותי ומעשיר את הקוראות :)

      Delete
  2. רק מאיך שהן נראות הן לא נראות מוצלחות. נראה שלא התרשמת מהן מי יודע מה.
    תודה על הסקירה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מעניין שזה הרושם שקיבלת, בעיקר בהתחשב בפסקה האחרונה של הפוסט.
      אחדד - מראש לא ציפיתי לקבל במחיר הזה מברשות באיכות של מאק למשל, שעולות עשרות וגם מאות שקלים למברשת אחת, ולשמחתי הופתעתי מאוד לטובה מהאיכות ומהביצוע של מרביתן, הן אוספות בדיוק את כמות החומר הנדרשת ונוחות מאוד לשימוש, וגם את המראה שלהן אני אישית אוהבת..

      Delete
  3. אז אני עדיין עומדת בלחץ ולא הזמנתי אותן, אך אין ספק שהתמורה לאגרה ישנה ועוד איך. מעריכה את סבלנותך לצלם ולפרט, :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אפרת, כמו שאומרים - If you can't fight them, join them...
      הן לגמרי שוות את מחירן ואף יותר מכך.
      ותודה על ההערכה - אבל זה לא דורש ממני סבלנות כי אני נהנית מכל רגע, אולי השלב הבא אחרי קורס האיפור יהיה לקחת איזה קורס צילום :)

      Delete

Post a Comment