Bobbi Brown - From coffee to cocktails



אני אוהבת את מותג האיפור בובי בראון.
יש לו קו טבעי ונקי ולהבדיל ממאק למשל, שאצלם אבקר בשביל קולקציות צבעוניות ומגניבות, לבובי בראון אכנס כשאני צריכה מוצרי בסיס או מוצרים איכותיים בעלי "טונים" רגועים יותר. לזכותם ייאמר גם שהמחירים בחנות שבקניון רמת אביב דומים לאלה שבאירופה (ופלטת המייק אפים והקונסילירים המהוללת שלהם למשל אף זולה יותר כאן מאשר בארה"ב).
קצת רקע -  בובי בראון נוסד על ידי מאפרת שזהו שמה. היא השיקה אותו בשנת 1991 בניו יורק עם קו של 10 שפתונים בגווני חום בסיסי שתפס תאוצה במהירות, וכיום מציע המותג מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה, מברשות, עזרי איפור, בשמים ומוצרי טיפוח לעור ונמכר בכל רחבי העולם.

את From coffee to cocktails long-wear eye collection ראיתי לראשונה באתר האינטרנט של בובי בראון והיא סיקרנה אותי - בכל זאת אנחנו חיים במדינה שהאתגר הגדול ביותר למתאפרת במשך מרבית השנה הוא איך לשמר את האיפור במצב טוב לאורך היום, ולכן שמחתי להגיע להשקת הקולקציה בישראל.
*גילוי נאות - במסגרת ההשקה התקבלו במתנה Long-Wear Eye Pencil, Long-Wear Cream Shadow ו- Pot Rouge for Lips & Cheeks.

ההשקה התקיימה, כמו אירוע המאפרים עליו כתבתי כאן, במרכז ההדרכה של אסתי לאודר ברמת החי"ל ולפני הכל הוצג לנו סרטון חביב שנקרא - The lonely make up bag syndrome, המדבר על כך שאם תתאפרי עם מוצרי הקולקציה בבוקר, תיק האיפור שלך יישאר מיותם ובודד לאורך כל היום כי פשוט לא תצטרכי לחדש שום דבר.
ואז עלה על הבמה והציג את הקולקציה המאפר והמנהל האמנותי של המותג Eduardo Ferreira, שהוא איש צבעוני ומיוחד בפני עצמו.



ראשית אדוארדו הראה לנו את קרמי הלחות הפופלאריים שלהם המשמשים גם כפריימרים -
Hydrating Face Cream
Hydrating Gel Cream
Vitamin Enriched Face Base,
ולאחר מכן התחיל באיפור הדוגמנית, לא לפני שהדגיש שיש לה עור יבש מאוד.

בשלב הראשון הוא הניח את המייק אפ החדש שיושק בקרוב - Long - Wear Even Finish Foundation SPF 15 שהוא נוזלי, נותן כיסוי בינוני עד מלא ולא "מסכתי" (אפשר לחייך בלי לפחד שייווצרו "סדקים" בפנים..) ואמור להחזיק מעמד לאורך שעות רבות.






לאחר מכן הוא המשיך בכל שלבי האיפור תוך שילוב מוצרים מהקולקציה החדשה -
  • צלליות Long-Wear Cream Shadow הידועות במרקם קטיפתי חלק עם נצנוץ מחמיא שקיבלו "שחקניות חיזוק" חדשות בדמות 6 גוונים יפהפים דוגמת זה:

Long-Wear Cream Shadow
    
*קיבלתי אותה בגוון galaxy ואני מרוצה ממנה מאוד. מעבר לגוון העדין, המרקם הקרמי והנצנוץ שמתקבל בטוב טעם, היא אכן מגלה עמידות גבוהה על העפעף ולא זזה לאורך שעות ארוכות.

  • Long-Wear Eye Pencil - עיפרון אייליינר ג'ל שמגיע בשישה צבעים. לפי אדוארדו הוא יכול להוות תחליף לאייליינר ג'ל שמניחים באמצעות מברשת ומגיע במארז עם מחדד תואם.
*מההתנסות שלי איתו הוא גילה עמידות מצוינת ולא היה קל להסיר אותו מהעפעף בסוף היום. עם זאת לא יהווה תחליף מבחינתי לאייליינר ג'ל, משום שכמו כל עיפרון אחר שהכרתי אי אפשר להגיע איתו אותה רמת דיוק ודיקוק שנותנת מברשת האייליינר.
  •  Intensifying Long-Wear Mascara - מסקרה עמידה שלדברי אדוארדו ניתן לקפוץ איתה לשחייה מרעננת בבריכה והיא לא תזוז מילימטר, ויחד עם זאת ההסרה שלה אמורה להתבצע ללא קושי עם מים חמים.
  • Creamy Lip Color - שפתון סמי מאט בעל צבע עשיר ועמיד, שיתרונו הגדול הוא שלמרות עמידותו אינו מייבש את השפתיים ואפילו מצליח ללחח אותן במידה מסוימת.





והמראה הסופי שהתקבל היה כמובן "מראה בובי בראון" - משמע נקי וטבעי מאוד.


בנוסף הוא הציג בפנינו מספר מוצרים שיושקו במהלך החודשים הקרובים -
  • Creamy Color for Lips & Cheeks - טיובה קטנה וחמודה שמכילה קרם חביב המשמש גם כסומק וגם כשפתון ומגיע בשני גוונים.
  • Sparkle eyeshadow - צלליות אבקה דחוסות בגוונים חדשים ומהממים שלאוהבות המוצרים המנצנצים כמוני הן פשוט חגיגה לעיניים (תרתי משמע).
  • Soothing Cleansing Oil - שמן ניקוי בעל ריח נהדר שמסיר את האיפור ומנקה את הפנים. לדברי אדוארדו למרות שזה שמן הוא אינו כבד וניתן להשתמש בו בבוקר לניקוי ובערב לניקוי והסרת איפור. אני מעט סקפטית בנושא, אבל המוצר בהחלט מסקרן אותי מספיק בשביל שייכנס לרשימת הקניות בפעם הבאה שאבקר אצלם בחנות.
  • BB Cream SPF 35 - בובי מיישרת קו עם כל החברות האחרות עם BB Cream משלה שהבשורות הטובות לגביו הן שמגיע ב- 5 גוונים ושיש לו SPF 35. הסווטצ'תי אותו ויש לו מרקם נעים עם ברק יפהפה, בהחלט נראה כמשהו שהולך להיות להיט.

BB Cream





הנה גם תמונה של מוצרים חדשים נוספים שיושקו במהלך אוגוסט:

ממתקים שיהיו שלי



ואני לא יכולה לסיים מבלי לנצל את ההזדמנות ולצלם את המוצרים שצברתי מאז שהחנות נפתחה לפני כ- 4 חודשים:

ממתקים שכבר שלי


כבר אמרתי שאני אוהבת את בובי?


ומצרפת לכן גם קישורים לפוסטים נוספים שפורסמו בנושא:
Art of Make Up

Comments

  1. אין ברירה, נאלץ לקפוץ לחנות ולהשלים חוסרים.
    היה מהנה מאוד- החל מאדוארדו דרך העפרונות והצלליות ועד למסיר איפור בסוף.
    תודה על הקישור:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. הבעיה היא שתמיד יש חוסרים להשלים, פשוט אין לזה סוף..
      אכן הייתה חוויה חביבה בהחלט והאיש מיוחד ביותר,
      ובכיף לגבי הקישור - שמחתי מאוד להכיר :)

      Delete

Post a Comment