שיגרת טיפוח פנים - חורף 2012


ככל שאנו הולכים ומעמיקים לתוך החורף (וחורף הוא עניין סובייקטיבי למדי, כי עבור האירופאים למשל החורף שלנו הוא קייצי לחלוטין), העור המעורב שלי הולך ונסוג לכיוון הצד השני של הסקאלה.
הכוונה היא שאזור ה- T , שבקיץ הוא שמנוני מאוד, מקבל עכשיו מאפיינים של עור רגיל, ושאר חלקי הפנים, שבקיץ הם רגילים, מקבלים מאפיינים של עור על גבול היבש.
השינוי הזה דורש ביצוע התאמות בשיגרת טיפוח הפנים שלי, והיות והאחרונה הוצגה כאן באמצע ספטמבר, הנה לפניכן השיגרה העדכנית במלוא הדרה:


נבחרת הטיפוח החורפית


גילוי נאות - Even better eyes התקבל לסקירה מהחברה.



Radiance boosting cleanser של ללין:

Radiance boosting cleanser

מדובר בסבון מסדרת טיפוח הפנים Forever של ללין, והוא מיועד לניקוי ולהסרת איפור הפנים ומתאים לכל סוגי העור והוא נהדר.
מודה ומתוודה שלא היו לי כאן ציפיות גדולות (בכל זאת מדובר לתפיסתי בחברה שמתמחה בעיקר במוצרי טיפוח גוף) אבל הסבון הזה הפתיע אותי ובגדול!
הוא מנקה היטב את הפנים ומסיר את האיפור במידה ויש, והעור לא מרגיש אחר כך מיובש או מעקצץ אלא נעים ורך, ואהבתי מאוד גם את הריח שלו.
גם המחיר שלו בהשוואה לסבוני הפנים הרגילים שלי מהווה יתרון - 69.99 ש"ח, ובללין יש מעת לעת מבצעים בהם אפשר לרכוש אותו בהנחה.



פילינג של לבידו:

קרם פילינג


כמה מילים על חברת לבידו - חברה ישראלית שהוקמה על ידי עידו מגל (השם של החברה מורכב, דרך אגב, משמו ומשמות אחותו ואחיו לירון ואבי שהצטרפו אליו), פועלת מנהלל ומתמחה במוצרי טיפוח טבעיים ללא רכיבים הנחשבים "בעייתיים" כגון: SLS, פראבנים, סיליקון, תוצרי נפט וחומרי צבע מלאכותיים. 
המותג גם עבר לפני זמן לא רב סוג של "מתיחת פנים" שכללה עיצוב מחדש של כל האריזות והרחבת פריסת נקודות המכירה, אני נתקלתי בחנות חדשה ומקסימה שלהם שנפתחה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

קרם הפילינג קליפת רימון ושמני הדרים מיועד לכל סוגי העור, ואחרי שמתגברים על הדחייה הראשונית מהצבע שלו - חום בהיר גרגירי ולא נעים למראה, מגלים שמדובר בפילינג מעולה.
יש בו בדיוק את התמהיל הנכון עבורי של גרגרים שעושים את הפילינג לעור בצורה אגרסיבית אך לא אגרסיבית מדי, ובשימוש קבוע של פעמיים בשבוע אני מרגישה לאחריו שהעור קיבל "המרצה" יעילה ונוקה היטב. 



Purifying mud mask של WOW:


Purifying mud mask


ההפתעה הגדולה מבחינתי.
מי שעוקבת אחרי הבלוג תמצא בו מעת לעת סקירות מוצרי איפור של הקוסמטיקה הזולה מאוד של ביוטיקייר וואו, אבל מפה ועד להשתמש במוצר טיפוח שלהם הדרך עד לא מזמן הייתה מבחינתי לא רחוקה אלא כלל לא קיימת.
אבל באחד הביקורים שלי בחנות וואו נתקלתי במסיכה הזאת (שעלתה 19.90 ש"ח!!!) והחלטתי לתת לה צ'אנס.
על האריזה שלה רשום שמדובר במסיכה המורכבת מבוץ שחור מים המלח עם שעוות דבורים ומתאימה לכל סוגי העור. היא מאיצה את התחדשות התאים ומרככת את הנקבוביות, והשמנים הארומטיים של האבוקדו והלבנדר שהיא מכילה מרגיעים את העור תוך כדי ליחוחו והזנתו.
מניסיוני, מדובר ביופי של מסיכת בוץ. מהסוג שאת מורחת על הפנים, נחה עם עיניים עצומות ולאחר 10 דקות מורידה ונהנית מתחושה של עור מרוכך ומטוהר היטב.
אני חושבת שהמקרה הזה מהווה את ההוכחה המושלמת לכך שאם אין בעיות דרמטיות בעור ואת פשוט רוצה מסיכת טיהור פשוטה וטובה, ממש לא חובה לשלם 300-400 ש"ח עבור אחת כזאת בחברות הקוסמטיקה היוקרתיות.



קרם עיניים של לבידו:

קרם עיניים


קרם עיניים המבוסס על מיצוי טהור של מי פריחת התפוז (נרולי) ועל שמן זרעי רימונים ואמור לסייע בחידוש תאי העור וצמצום קמטי הבעה.
אני מניחה אותו בטפיחות קלות ב- C החיצוני של העין, ומבחינת ליחוח הוא מושלם עבורי - לא שמנוני אבל גם לא קליל מדי, כי אני מאמינה שבאופן כללי ובעיקר בחורף האזור הזה זקוק ללחות טובה מאוד.
אין לי עדיין קמטוטים בצידי העיניים כך שאני לא יכולה להעיד לגבי צמצום קמטים והוא גם לא שיפר במאומה את הכהויות שיש לי מתחת לעיניים, אבל זה מביא אותי למוצר הבא בשיגרת הטיפוח שלי.





Even better eyes של קליניק:

Even better eyes


זהו קורקטור לטיפול בעיגולים הכהים מסביב לעיניים, וכבעלת כהויות חזקות ששתי להזדמנות להתנסות בו.
 קליניק פיתחו את התכשיר בצירוף הבטחות מדודות ביותר, שעיקרן הוא -
  • טכנולוגית סיבים אופטיים שקופים הלוכדים את האור ומבהירים את הגוון הטבעי של העור ובכך גם את הכהויות
  • שיפור מראה הכהוית מתחת לעיניים עד ל- 30%.
להבדיל מקרם העיניים, את התכשיר הזה מניחים ב- C הפנימי של העין, ויש לו צבע בז' בהיר כשל קונסילר ומרקם נוזלי קליל. קליניק ממליצים להשתמש בו בוקר וערב כשבשימוש קבוע לאחר 12 שבועות אמורים לראות את השיפור ברמת הכהות והשיפור יישמר כל עוד מקפידים להשתמש בו.
השתמשתי בו בשבועות האחרונים לפחות פעם ביום, ואמנם עדיין לא ראיתי שיפור משמעותי בכהויות אבל אני יכולה להעיד שהוא מהווה הכנה נהדרת לקורקטור ולקונסילר של בובי בראון, ובזכותו אני צריכה להשתמש בפחות חומר.
בכל מקרה לתפיסתי צריך תמיד לגשת לתכשירים מסוג זה בזהירות מסוימת, כי במקרה של ה- Even better eyes למשל אי אפשר להתעלם מגורמים כמו חומרת ומקור הכהויות (כשהמקורות המרכזיים להן הם עייפות, דלקות, גיל וכמובן גנטיקה) כבעלי השפעה בלתי מובטלת על מידת הצלחת התכשיר בביצוע המשימה.

דרך אגב, השפופרת בעלת האפליקטור הייחודי והנוח שלו הזכירה לי בצורתה מאוד את האפליקטור של ה- Cooling Eye Illuminator של אסתי לאודר שכתבתי עליו בפוסט שיגרת הטיפוח הקודם, דבר הגיוני בהתחשב בעובדה שקליניק שייכים גם הם לתאגיד אסתי לאודר.




קרם הלחות שלי מתפצל עכשיו לשניים.
בבוקר אני מניחה את ה- Oil control lotion SPF 15 של בובי בראון:

Oil control lotion

הקרם הזה נקנה ממש לפני תחילת הקיץ ולמרות שהמרקם שלו הוא על גבול התחליבי, נאלצתי להניח אותו בצד כי הוא פשוט לא השתלב על העור המעורב שלי כשמסביב שוררים חום ולחות תל אביבים בלתי נסבלים. אך ברגע שהתחילו סימנים של סתיו, שלפתי אותו בחזרה ונזכרתי כמה הוא נהדר.
מעבר לכך שמדובר בקנקן אידאלי מבחינתי - לא רק בקבוק משאבה סטרילי אלא גם בעל זכוכית חלבית המאפשרת לי לראות כמה חומר נותר, הוא מכיל תמציות לוונדר ואצות שמקנות לו ריח נפלא ומייצרות אפקט מרגיע לעור. כבסיס לפני המייק אפ הוא מתפקד נהדר, נספג מהר ומלחח היטב.




בערב אני עוברת לקרם Idealia של וישי, שכבד לי מדי לשעות היום:

Idealia


זהו קרם שמתיימר להחליק ולהאיר את העור ומיועד לעור רגיל עד מעורב כולל גם רגיש, ולפי וישי מכיל 2 יתרונות מרכזיים:
1. KOMBUCHA - תמצית תה שחור בעלת תכונות אנטי אוקסידנטיות, המכילה באופן טבעי AHA (חומצות פירות) הפועלת לחידוש פני העור שכבה אחר שכבה.
2. מים טרמליים - ממעיינות וישי המכילים 15 מינרליים בעלי תכונות מחזקות ומרגיעות, המסייעים לחידוש תאי העור, חיזוק שכבת ההגנה והרגעתו.
לאור זאת כשרכשתי אותו הייתי בטוחה שהוא יתאים לשימוש יומיומי בתקופת החורף המייבשת.
די מהר התבדיתי וגיליתי שהוא עשיר לי מדי ולכן לוקח לו זמן רב להיספג ואם אני מעזה להתאפר מעליו, הברקה ותזוזה של המייק אפ מהמקום היא רק עניין של זמן.
לכן הוא הועבר אחר כבוד לשעות הערב בלבד, וההתאמה שלו לשם היא מושלמת. מלחח מאוד, מסוג הקרמים שאני מניחה גם שכבה מכובדת מאוד מהם על הצוואר שמתאפיין אצל כולנו בעור דק הנוטה להתייבשות ולהתקמטות. בשילוב עם צבעו הורוד והריח הנעים שלו המעבר לחלומות ורודים ונעימים מובטח לי.




עד כאן השיגרה להפעם ואם היא נשמעת קצת מייגעת אני חייבת להודות שכבר לפני עשור בערך הגעתי להחלטה להשקיע בטיפוח הפנים מתוך התקווה, והדגש כאן הוא על המילה תקווה, שהתמורה תיראה בעתיד (גיל 40 והלאה) שאז נראה רחוק ועכשיו כבר נראה די קרוב...
ואף על פי שאין לי אשליות לגבי העובדה שהגנטיקה היא השחקנית העיקרית כאן, אפשר בכל זאת לנסות ולעזור לה קצת, לא?


חג חנוכה שמח ושיהיה לנו חורף חמים ומלוחח!

Comments

  1. כהויות אין לי לכן הקרם של קליניק הועבר בקנאה סמויה אל נסיינית שכן יש לי חוויה נהדרת ומוצלחת מול הסרום בסדרה.

    אידיאליה כשמו כן הוא, מפנק את העור, מלבד היותו עשיר הוא גם ללא מסנן קרינה כך שגם אני העברתי אותו די מהר לשימוש כקרם לילה. הצטיידתי כבר בצנצנת נוספת, כי הוא מיטיב עם עורי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. יקירתי, אם כבר הקנאה צריכה להיות בך - הייתי מוותרת בשמחה על הכהויות שלי ונותנת למישהי אחרת שסובלת מהבעיה לנסות את המוצר במקומי..
      אכן העובדה שה- Idealia נטול מסנן קרינה הופכת אותו לאידאלי כקרם לילה, וזה מוצר שמאוד שמחתי שמצאתי עבורו פיתרון במקום להעבירו הלאה, הוא מצוין :)

      Delete

Post a Comment