גלוסיבוקס נובמבר


קופסת הגלוסיבוקס של חודש נובמבר הגיעה אלי מאוד מוקדם - עוד לפני אמצע החודש, וזה לכשלעצמו דבר משמח.
אבל צר לי לומר שזה היה הדבר המשמח היחיד מבחינתי בקופסה הזאת.
אם זו הייתה הקופסה הראשונה או השנייה שלי, ממש לא היו לי טענות לגבי המוצרים שבה, למרות שככל הנראה הדוגמית הפיצית של הבושם הפכה מבחינת גלוסיבוקס למוצר חמישי לגיטימי, ולמרות שאצלי בקופסה היה הפעם רק מוצר אחד בגודל מלא.
האכזבה האישית שלי נובעת בשלב זה בעיקר מחוסר הגיוון. שבעתי לחלוטין מ-BB Cream, דמי מייקאפים ולקים למיניהם, ולכן כעבור 11 קופסאות שקיבלתי אני יכולה לומר שפשוט משעמם לי.



הנה הקופסה:


הקופסה




המוצרים




גלוית נובמבר





את ה- BB Cream של גרנייה ניסיתי בעבר וגם כתבתי עליו כמה מילים בפוסט כאן. זה מוצר שעבור העור המעורב שלי פשוט לא מתאים, ולמרות שלפחות קיבלתי את הגוון שלי (light), גרנייה הרי יצאו עם גרסה חדשה שלו המתאימה לעור מעורב - שמן, בפרופיל היופי באתר גלוסיבוקס ציינתי את סוג העור שלי, ולכן אין ספק שאם כבר שולחים שוב BB אז כדאי היה לפחות להתאמץ ולהתאים אותו טוב יותר למנויה.



BB Cream של גרנייה







ל'אוקסיטן היא חברה צרפתית מעולה (שבתור לקוחה קבועה שלהם ממש לא ברור איך עדיין לא כתבתי פוסט עליהם), ואת קרם הלחות מסדרת האנג'ליקה קניתי עוד בזמנו, כשהסדרה הזאת הושקה.


קרם לחות אנג'ליקה


מה ל'אוקסיטן אומרים עליו?

"כאשר העור מיובש ועייף, הציעי לו אמבט אמיתי של לחות פעילה עם "היידריישן קרים" Hydration Cream החלק כקטיפה, מוצר הדגל בסדרה האנג'ליקה. העניקי לחות אפקטיבית ופעילה לעורך שתשמור ותגן עליו במשך 24 שעות. מכיל תמצית אורגנית של צמח האנג'ליקה מאזור DROME שבדרום צרפת. ל'אוקסיטן רשמה פטנט על קומפלקס טבעי של אנג'ליקה והוכיחה את אפקטיביות הלחות על ידי הגברת יצור אקוופורינים ("תעלות המים") בעור.
הוכחנו את יעילותו באופן קליני:
לחות אינטנסיבית במשך 24 שעות ( 56% + אחרי שעתיים / 33% + אחרי 8 שעות / 21% + אחרי 24 שעות),שיפור של 11% בזוהר, שיפור של 11% בגמישות".


היות וכפי שציינתי למעלה השתמשתי בו בגודל המלא ולאורך זמן, אני יכולה להעיד שמדובר בקרם טוב מאוד, שמלחח את עור הפנים היטב.
2 הסיבות שבגינן לא רכשתי אותו שוב לאחר שהסתיים הן -
1. האמונה שלי שאסור לתת לעור (ולשיער) להתרגל לאורך זמן למוצר מסוים, משום שאז המוצר הופך ללא אפקטיבי, ולכן אני תמיד מחליפה את הקרמים והשמפואים שלי כשהם מסתיימים.
2. המחיר. הקרם בגודל המלא עולה 202 ש"ח ולל'אוקסיטן אין כמעט מבצעי הנחות או מתנות על רכישה מעל סכום מסוים (אלא אם את חברת מועדון) דוגמת אלה שיש בחברות הקוסמטיקה הנמכרות בפארמים.









על חברת שמן מרוקאי שמעתי רבות אך לא ניסיתי את מוצריה עד כה.
כאן מדובר בשמן הטיפולי שלהם על בסיס שמן הארגן והמיועד לשיקום שערות פגועות ופגומות.


שמן מרוקאי


אני לא חובבת שמנים לשיער ושגרת טיפוח השיער שלי פשוטה ומורכבת משמפו וקונדישנר בלבד כי אין לי שיער  פגוע או פגום באופן הדורש שיקום, אבל בשימוש בשמן הזה בכמות מועטה ועל קצוות השיער בלבד אהבתי את הרכות והברק שהוא נתן להן.







הלק הוא Lincoln park after dark של OPI. בסקירת  גלוסיבוקס אוקטובר אמרתי על צבע הלק שהגיע שם שדווקא נחמד שבזכות גלוסיבוקס אני נחשפת לצבעים שהם לא "כוס התה" הקבועה שלי. אבל באמת שיש גבול לכל תעלול.
זה גוון שאין סיכוי שיונח על ציפורניי, והוא יועבר הלאה לבית חם אחר. מצד שני לגבי האיכות, אי אפשר להתעלם מכך שמדובר בלקים של חברה מצוינת, ואני יכולה להעיד שגוונים אחרים שלהם שרכשתי עד היום נמרחים יפה על הציפורן ועמידים למשך פרק זמן סביר בהחלט.


לק Lincoln park after dark









הבושם Nilang של Lalique מתואר ככזה שנוצר בהשראת גן אוריינטלי ובו בריכת פרחי לוטוס ושושני מים.


בושם Nilang


עלי הוא התקבל חמצמץ למדי, ובעוד ובקיץ הריח הזה כמו שנאמר "לא היה עובר מסך" מבחינתי, במזג האוויר הקריר יותר שיש עכשיו דווקא סימפטתי אותו.
זה אמנם לא בושם שהייתי רוכשת בעצמי, אבל אם למשל הייתי מקבלת אותו כמתנה אז יש סיכוי טוב שהייתי משתמשת בו. 








המגזין:


מגזין

המגזין החודש היה סתמי ביותר - אמנם עמוס תמונות וצבעוני אבל ברוח הקופסה גם הוא היה משעמם.  המלצות בנאליות כמו לצאת לקולנוע ובדרך חזרה לעצור ולקנות גלידה, כתבת תדמית של שמן מרוקאי, 2 עמודי צילומי אופנה בשחור לבן וכו'.






הגלויות:

גלויות הטבה



3 גלויות הטבה:
1. 500 ש"ח מתנה לקורס סטיילינג ייחודי במכון אבני. מימוש השובר לקורס המתחיל ב- 16.10.12 - להזכירכם, זוהי קופסת נובמבר כך שהקורס המדובר כבר התחיל ממזמן ולכן הגלויה פגת תוקף.

2. LAKA - מניקור אקספרס ב- 25 ש"ח/פדיקור אקספרס ב- 35 ש"ח, בתוקף עד 31.1.13 למעט בימי החנוכה.

3. ל'אוקסיטן - 20% הנחה על כל מוצרי טיפוח עור הפנים, בתוקף עד 31.12.12




בשורה התחתונה ולאחר 11 חודשי מנוי רצופים, קופסת דצמבר תהיה מבחינתי המכרעת בהחלטה האם הרומן שלי עם גלוסיבוקס יימשך גם בשנת 2013.
לצערי כרגע מסתמן שלא, אבל כמו שאומרים - "הכל פתוח, עוד לא מאוחר" ואני יותר מאשמח להתבדות ולפרסם כאן גם פוסט סקירה של קופסת ינואר?..

Comments

  1. את מחפשת אולי "למכור אותה הלאה"?
    אני לא מנויה לגלוסיבוקס אבל הקופסא הספציפית הזאת מורכבת ממוצרים שממש רציתי לנסות/חברות שאני מראש מעריכה והייתי שמחה לקבל כל דבר נוסף שלהם (רק לא במחיר המופקע המקורי)

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי שלי,
      אין ספק שההצעה שלך מעניינת, אבל כל המוצרים (מלבד השמן המרוקאי ודוגמית הבושם שחיבבתי) כבר מצאו "בית חם" אחר.

      ודרך אגב למרות שבשורה התחתונה אני לא מרוצה מהקופסה, אני מסכימה איתך שבסך הכל מדובר במוצרים של חברות טובות עד מצוינות וזה מה שמתסכל עוד יותר מבחינתי - מספיק למשל שה -BB של גרנייה היה זה שמיועד לעור מעורב עד שמן והייתי "בולעת את השעמום", כי השמחה להתנסות במוצר שבאמת מותאם לי הייתה גוברת עליו..

      Delete
    2. אוי חבל:( אבל תודה בכל מקרה!
      אני זוכרת את כל הביקורות השליליות שקיבלו הקופסאות עצמן וגם שירות הלקוחות של גלוסיבוקס בהתחלה, וזה גרם לי להירתע מהם מאוד. הקופסה הנוכחית עשתה לי חשק, אבל אני מנילה שבמקומך הייתי חשה אותו דבר, כמה אפשר לקבל כבר BB?
      אני מניחה שהגורם הראשוני שמשפיע על המוצרים שניתנים בקופסה הוא של עודפי ייצור ושיקולים אחרים כיוצא בזה, ובגלל זה כולן קיבלו את הBB הרגיל, הראשון, גם אם עדכנו ב"פרופיל היופי" שלהן שהן בעלות עור מעורב ושמן.

      Delete
    3. אכן הם הצליחו לאסוף כמות מכובדת של ביקורות שליליות וחבל,
      כי כמו שאמרתי בפוסטים עליהם בעבר - הרי בסך הכל מדובר על קונספט מקסים וחיובי בבסיסו...
      גם "מיחזור" חלק מהמוצרים מקופסה לקופסה (לא קרה לי אישית אבל ראיתי תמונות בקבוצת הספוילרים בפייסבוק של בנות שזה קרה להן) מאכזב מאוד, ובטח ובטח שחוסר ההתאמה לפרופיל היופי האישי.
      בקיצור, די מפוספס :(

      Delete
  2. היי מור,
    תודה רבה על הסקירה :-)

    ReplyDelete

Post a Comment