איזה ניחוח יש לאביב?


הזמן פשוט טס לי.
ב- 13.12.12 פרסמתי את הפוסט על ניחוחות הבישום לחורף, והנה כבר חלפו להם 3.5 חודשים ומגיע לו פוסט על ניחוחות הבישום של האביב.
ההשקה הפעם עמדה בסימן של בשמים שהונפקו על ידי בתי אופנה משפיעים, והולכים בעצם יד ביד עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה לאביב 2013 - ממש "ללבוש" את הבושם!


ורגע לפני שאני "צוללת" לעולם הריחני הזה, חשוב לי לנצל את ההזדמנות ולומר משהו בנימה אישית.
קראתי לא פעם ולא פעמיים ביקורות, תוכחות ואפילו התנצלויות שנכתבו הן על ידי בלוגריות והן על ידי קוראות על כך שבלוגים שונים מפרסמים פחות או יותר במקביל סקירות של אותם מוצרים/השקות.
אז הנה ה"שנקל" שלי על הנושא -
משרדי יחסי ציבור מעוניינים לקדם מוצרים של הלקוחות שלהם. 
בלוגריות מעוניינות להיחשף למוצרים חדשים ו/או מעניינים ולכתוב עליהם. 
יש הרבה בלוגריות.
תעשו את את החיבור בין הנקודות הללו, ותקבלו מפעם לפעם את הסקירות המקבילות הללו.

הכי קל זה לבקר/להשמיץ/להתנשא, אבל חשוב תמיד לזכור 2 דברים -
*מאחורי כל פוסט סקירה כזה עומדת בדרך כלל מישהי שהשקיעה מזמנה הפרטי בכתיבתו, עריכתו ופרסומו
*לכל בלוגרית יש את סגנון הכתיבה הייחודי שלה, שמבדיל אותה מאחרות גם אם היא כותבת על אותו נושא בדיוק. 
ואז זכות כל קוראת לבחור מה מתאים עבורה -
לקרוא על השקה/מוצר דווקא בבלוג ספציפי אחד ולא באחר, לא לקרוא באף בלוג, או לקרוא בחלקם/כולם וכך דווקא להרחיב את הידע שלה ואולי לקבל החלטות טובות יותר לגבי מה מתאים לה לרכוש, אם בכלל.

ובנימה אופטימית זו, אם אתן רוצות לקרוא על הבשמים החדשים גם כאן, אשמח שתישארו איתי :)


גילוי נאות: WISHES & DREAMS של bebe התקבל לסקירה מהחברה



שולחן מבושם










שולחן מבושם








שולחן מבושם



הדגש בהשקה היה על 7 בשמים, כולם כאמור מבית היוצר של בתי אופנה מובילים, והנה הם לפניכן:


LA  PETITE ROBE NOIRE E.D.T מבית גרלן:

LA  PETITE ROBE NOIRE E.D.T (צילום יח"צ)     


גרלן יצרו עולם עיצובי שלם, ביחד עם צמד המאיירים עטורי הפרסים - "קונצל  ודייגאס".
אוליבר קונצל, נושא הבשורה של גרפיקה דיגיטלית בצרפת ופלורנס דייגאס, מעצבת מוצר (שעיצבו קליפים שזיכו אותם בפרסי MTV) ממשיכים להפיח חיים בדמות המאוירת שעליה הלבישו שמלת סטרפלס שחורה ואופנתית. 
בקבוק הזכוכית שלו זהה לבקבוק המקורי- כתפיים מעוגלות ופקק בצורת לב הפוך. אבל הבהירות הגבישית של הזכוכית, המהולה באבקה ורודה עדינה וחתומה עם הצללית של שמלת סטרפלס שחורה ומתוחכמת המהודקת בחגורה ורודה דקה, עושה את ההבדל מהגרסה הקודמת שלו.

תווי הבסיס - ורדים, יסמין ופריחת התפוז,
בלב הבושם - ורדים עדינים, יסמין ופריחת התפוז, לצד נוכחותם של דובדבן שחור ועסיסי, תפוחים ואוכמניות,
ואת אקורד הסיום נותן הענבר לבן בצורה מעודנת הנותר על העור למשך שעות ארוכות.
לא התנסיתי בבושם הזה ואתן מוזמנות לקרוא חוות דעת עליו ועל גרסתו הקודמת בבלוג ריסים ורסיסים.
547 ₪ ל- 50 מ"ל, 778 ₪ ל- 100 מ"ל.








See by chloe מבית Chloé

See by chloe (צילום יח"צ)

בקבוק שעומד על שלוש רגליים קטנטנות, יציב, עם קפלי זכוכית המזמינים ליטוף. טבעת כסף עם הטבעה של הלוגו באדום-קורל ופקק כסוף עם עוד טבעת, מעניקים לבושם את מגע הזוהר.
הבושם הוא בעל ניחוח פרחוני, עם נצנוץ ראשון של ברגמוט לעורר את החושים, ובתוספת תמציות חמצמצות, פריחת תפוח ויסמין.
התוצאה היא שילוב ש"משחק במחבואים", ולבסוף חושף גם ניחוח ונילי.

הריח שלו ממה שהתרשמתי במסגרת האירוע נפלא ונאמן לתאור הרשמי - נקי, כייפי ונעים, אני אהבתי מאוד.

ואם מישהו ממכריי קורא את הפוסט ובא לו במקרה לקנות לי מתנה (לחג או בכלל...), הבושם הזה יתקבל בברכה!

50 מ"ל אד"ט - 423 ₪.  75 מ"ל אד"ט - 544 ₪











Pleats Please מבית איסי מיאקי:


Pleats Please (צילום יח"צ)

הניחוח החדש הוא מחווה ליצירה המקורית והסמל האייקוני של עולם האופנה-Pleats בד הקפלים שעוצב  לפני 20 שנה לפי עקרון של תנועה חופשית ודינמית.
ב-1993, הטיל איסי מיאקי פצצה לעולם האופנה, כשהצליח לפתח בד קפלים, פליסה, ששומר על קפליו ההדוקים גם אחרי שנלבש. הטכניקה, שעושה שימוש בגיהוץ דחוס ובמקביל מאפשרת לבגד לנוע בחופשיות, זכתה להצלחה רבה.
קולקציות שלמות נבנו סביב הבד, ב-80 גוונים צעירים ושמחים, שהוצגו בחנויות שנשאו את השם. 
בדיוק כמו בד הפליסה המפוסל – גם הבקבוק עושה שימוש במימד הגאומטרי. מארג של פאות – חלקן שקועות, חלקן מובלטות, המעניקות פרשנות למראה הקפלים. הפקק מעוצב בצורת עלי גביע של פרח, דמות מופשטת ועדינה של קפלים המסמלת פרחים לבנים, ואריזת הבושם משלבת בין גווני הורוד לכתום.

ההשראה הראשונית לניחוח הייתה האור, שהוא אלמנט בסיסי ומהותי בעולמו של איסי מיאקי:
גווני גוונים של צבעים מלאי אור ואחריו מגיע הרעיון האנכי, השתקפות של מבנה הקפל אליו מתווספת התנועה של הקפלים עם הגוף.
התווים העליונים- נפתחים בארומה של פרי הנַאשִי (הכלאה בין אגס לתפוח), בתוספת ניחוח של זר פרחים המגדירים את המהות הנשית העדינה והמתוחכמת.
תווי הלב- מרמזים על חושניות חיננית הפורחת ברעננות של פרחי אדמונית ואפונה ריחנית, בתוספת האִינדוֹל בעל נופך בשרני ומוחשי, המעניק אקורד חומרי, חם ותוסס ומזמין "לזרימה".
תווי הבסיס- מאריכים את תחושת הנעימות ושוקעים אל ניחוחות עציים עשירים של ארז. ריח הפצ'ולי מקבל אופי אנכי על פני הקומפוזיציה כולה. ריח הווניל המתוק והחושני מותיר שובל של חמימות זוהרת, עם סיום רך ונשי.
50 מ"ל: מחיר השקה- 249 ₪. מחיר מלא-449 ₪
100 מ"ל: מחיר השקה-349 ₪. מחיר מלא- 629 ₪. 












WISHES & DREAMS מבית bebe:


WISHES & DREAMS (צילום יח"צ)

בקבוק בגוון שמפניה, המעוטר בתבליט אבני קריסטל עם קווי מתאר מעוגלים ומקומרים ופקק מוזהב המעוצב כסמל האינסוף? קניתי!
הבושם עצמו מאופיין בתווים פרחוניים ועציים, מתוגברים באמבר לבן. ניחוח נקי ומתפרץ עם פצ'ולי ווטיבר, לצד עץ הארז, המומרץ על ידי הברגמוט התפוזי הרענן והסנדלווד העצי, המותירים שובל ניחוחות עוצמתי.

למרות שהוא ממוצב כ"בושם לנשים צעירות", מה שלתפיסתי די מוציא אותי מקהל היעד שלו, שמחתי להזדמנות להתנסות בו ועלי הניחוח התקבל מצוין וקלע בדיוק לטעמי, כי אם אתן זוכרות בשמים פרחוניים ומתקתקים הם תמיד האהובים עלי.
מחיר השקה:  50 מ"ל E.D.P- 149 ₪. 100 מ"לE.D.P  - 249 ₪.











FLASH מבית JIMMY CHOO



FLASH (צילום יח"צ)

לבקבוק שלושה צדדים מרוקעים, המייצגים את הפן החזק, העצמאי והמרדני של הנשים ולצד זה יוצרים פן נוסף של משחק רומנטי עם האור, המעניק לו אפקט החזרת אור נוצץ והשתקפות מוזהבת, עדינה ונשית, כאשר מכסה הבושם דמוי יהלום גדול המשלב טבעת אלומיניום. 
התווים העליונים-נפתחים מעשרות זרי פריחה לבנה לצד תווי הלב - המשלבים בתוכם פפריקה אדומה, תותים ומנדרינה, והתו התחתון -  מורכב מאקורד של תווים עציים ופודרתיים.
 100 מ"ל- מחיר השקה 472 ₪. מחיר מלא–590 ₪.
 60 מ"ל – מחיר השקה- 341 ₪. מחיר מלא–427 ₪.










וגם הגברים לא הוזנחו-


BVLGARI MAN EXTREME:

BVLGARI MAN EXTREME (צילום יח"צ)

הבושם מגיע בבקבוק מונוליתי בצבעי כסף ואבן צפחה המעוצב כאילו נחצב בשיש רומי, והמדגיש מחווה למורשת הנודעת של חברת בולגרי.
הוא נפתח בתווים העליונים עם ניחוחות עיליים כגון אשכולית ורודה, תפוז ברגמוט מקאלאבריה וליבת קקטוס. תווי הלב- מציגים אנרגיה פרחונית גברית וברורה המשתחררת עם שילוב של פְרֶזיָה לבנה, קַרדַמוֹן מגואטמאלה ושרף עֵצִי, מודגשים בתווי הבסיס- שובל ניחוחות אדמה עשירים כגון ניחוח עץ בַּלזָה, וֵטִיוֶר מהאיטי ושרף בֵּנזוֹאין לַאוֹסי, המוסיפים חום אוריינטאלי וזוהר לריח המיוחד הזה.

אם חיפשתן בושם כ-ב-ד, תמצאו אותו כאן.
לא אהבתי ולא התחברתי אליו בשום צורה, ואולי הוא ידבר לגברים מבוגרים יותר, אבל כמתנה עבור בן הזוג חובב הבשמים שלי למשל אני הייתי מדלגת עליו מבלי להביט אחורה.
יחד עם זאת הייתי חייבת חוות דעת גברית עליו ולכן אותו בן זוג נגרר באחד הערבים אחר כבוד לאזור הבישום בסופר פארם, הבושם הותז עליו ולאחר ריחרוח של מספר שניות הוא הביט בי בהתלהבות ואמר "איזה ריח מצוין"(!!!), כך שבואו נאמר שהדיעות חלוקות אצלי בבית לגבי הבושם הזה...
מחיר השקה- 299 ₪. מחיר מלא- 621 ₪.  










"LE BEAU MALE" מבית ז'אן פול גוטייה:

LE BEAU MALE (צילום יח"צ)

ובסיבוב של 180 מעלות מקודמו, אם אני צריכה לבחור בושם לחג לבן הזוג, אין בכלל ספק שזה יהיה הבושם הנהדר הזה.
עיצוב הבקבוק ממשיך את הקו הקבוע של גוטייה, אך לדברי החברה ממחיש את האינטנסיביות של הניגודיות באמצעות צבעוניות שונה - הלבן הבוהק והקורן בשילוב עם רצועות כחולות וקפואות העוטפות את פלג הגוף העליון.

והריח? הו הריח!
תווים עליונים של  לוונדר, מנטה ולענה מעודנת אשר יחד מגבירים את עוצמתם הריחנית עשרה מונים. האספקט הלח והקריר של המנה הגדושה של המנטה מעניקה רעננות בלתי רגילה.
תווי הלב כוללים את הלבנדר המקיים את תפקידיו כעמוד השדרה של הניחוח ואילו ניחוחות פריחת תפוז ומרווה מעניקים לבושם את הדחיפה של אנרגיה מתפרצת.
התו התחתון מורכב מהחושניות של המושק הבסיסי היוצרת רעננות. 
הכל ביחד מתחבר לניחוח גברי במיוחד שלא לומר מדהים, מהסוג שגורם לנו לרצות להישאר קרוב ככל האפשר לגבר שהשתמש בו...
מחיר השקה- 279 ₪.מחיר מלא- 525 ₪.




ומילה לסיום על החיבור לאופנה.
כמישהי שמעידה על עצמה כבלוגרית יופי, לא תמצאו אותי בהשקות וארועים מובהקים של בלוגריות אופנה, כי מודה ומתוודה שאני אמנם "חמדנית" אבל רק במסגרת גבולות הגזרה של עולם התוכן של הבלוג - שזה קוסמטיקה כמובן, ולכן באירוע נהניתי מאוד מההזדמנות גם להציץ וללמוד על טרנדים בעולם האופנה דרך עולם הבישום.


ומה הניחוח האביבי שלכן?



Comments

  1. כל מילה בסלע. אני מסכימה אתך מאוד, והיה נעים לקרוא את האנקדוטה החכמה שלך :)
    לגבי הבשמים, אני אהבתי את פליטס פליס ואת הגוטייה, אבל הכי התאהבתי בקלואה שגם קיבלתי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירה!
      התלבטתי לפני שפרסמתי כאן את דעתי בעניין, כי חשוב לי להשאיר את הבלוג ממוקד במהות הכייפית שלו - עולם הביוטי, אבל באמת שקצתי בחוסר הפרגון בבלוגספירה ועל אחת כמה וכמה כשהוא כל פעם מגיע מאותן so called "קולגות"...

      הגוטיה פשוט מוצלח וה-Pleats Please לא השאיר עלי חותם לכאן או לכאן, אבל אהבתי מאוד את עיצוב הבקבוק שלו.
      והקלואה? לגמרי הניחוח ממנו עשויים החלומות :)

      Delete
  2. אני מבינה לגמרי את הביקורת הזו על עודף הפוסטים הדומים.
    עדיין אני חושבת שמי שלא מתחזקת בלוג לא ממש מבינה את ההתנהלות והיקף השקעה בכל פוסט (שמשתנה כמובן מבלוגרית לבלוגרית).
    ובנוגע למה שכתבת בסוף על עולם האופנה, יש לי כל כך הרבה מה לומר על בלוגריות שמתערבבות בתחומים שההבנה שלהן בהם היא מהן והלאה וכמובן לא מהסיבות הנכונות, אבל לא בא לי לפתוח את תיבת הפנדורה הזו, יש דברים שלא ישתנו לעולם...:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני מהדוגלים באימרה - "אם אין לך משהו טוב לומר, עדיף שלא תגיד כלום".
      אין ספק שכאשר הבלוגספירה "מוצפת" במקביל בפוסטים שונים על אותו הנושא יכולה להתעורר תחושת שעמום אצל הקוראות, אבל בד בבד אני כבלוגרית מצפה שהקוראת תדע לכבד את המאמץ שהושקע בכתיבת הפוסט, ואם הוא בכל זאת משעמם אותה אז זכותה בהחלט גם לדלג עליו.
      התסכול מתעורר כשיש בחירה מודעת "לעקוץ" באופן מכוער מעל במה זו אחרת בלוגרית על כך שכתבה את הפוסט.
      ודרך אגב גם בלוגרית שפותחת פוסט כזה בהתנצלות מצטדקת בפני הקוראות על כך שהיא "מעזה" לפרסם אותו למרות שהנושא "לעוס", עושה לדעתי עוול לעצמה ולאחרות שהשקיעו וכתבו על האירוע/המוצר.

      ולגבי פסקת הסיום שלי - ישנם מקרים שהגבולות בין הביוטי לפאשן מטושטשים (בכל זאת אלה עולמות משיקים) ואז זה אולי עוד איכשהו לגיטימי לראות בלוגריות משני העולמות באותו האירוע,
      ועם זאת תקראי לי נאיבית אבל לעולם לא אצליח להבין למה בבלוג פאשן מובהק תופיע לפתע סקירה של פודרה או צלליות למשל - בדיוק כמו שלא יופיעו אצלי כבלוג ביוטי סקירות של נעליים או תיקים.
      אבל כמו שאמרת, כנראה שממש אין טעם לפתוח את תיבת הפנדורה הזאת.. :)

      Delete
    2. מסכימה לגמרי עם כל מה שכתבת.
      בסופו של דבר אם מישהי לא מתחברת לבלוג מסוים, מכל סיבה שהיא, עדיף פשוט שלא תקרא אותו ותמשיך הלאה. יש מספיק חלופות.

      Delete
    3. לגמרי.
      והרי גם ככה יש מספיק רוע וכיעור בעולם האמיתי, חבל שיש כאלה שבוחרות להכניס אותם בכוח לבלוגספירה, שבעיני לפחות אמורה להוות לנו ולקוראות מקום מפלט כייפי.

      חג שמח יקירתי!

      Delete
  3. מאמינה שלכל אחת מאיתנו יש את השנקל שלה לומר על האירוע והמוצרים הנסקים ובקוראות בוחרות לקרוא מה שמעניין/מתחבר להן.

    אני התעלפתי לגמרי על הבושם של איסי מיאקי בגזרה הנשית אבל אילו שאולו אותי עם מי אני רוצה ללכת הביתה, כמוני כמוך - ז.פול גוטיה לגמרי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. נכון בהחלט - אנחנו כותבות על מה שמעניין אותנו והקוראות בוחרות את מה שמתאים להן, מהות הדמוקרטיה לטעמי :)

      ואני חושבת שזה נורא מעניין שבושם שהרשים במיוחד חבורה של בנות היה דווקא גברי, שוקלת ברצינות לקנות אותו "כאילו" עבור בן הזוג - כשבעצם אני אהיה זאת שאהנה ממנו הכי הרבה כשהוא ישתמש בו...

      Delete
  4. קודם כל נהניתי לקרוא- למרות שאני לא ממש יכולה להגיב על הבשמים, כי אני מודה ומתוודה שלא ניסיתי אף אחד מהם (אולי בשבוע הבא בממילא? :P), אבל אני יכולה להמליץ על הניחוח האביבי האהוב עלי- האמור אמור של קשרל (טוב על מי אני עובדת, אני אוהבת אותו בכל העונות..), אבל אני באמת חושבת שהוא הכי מתאים לאביב.

    לגבי הפתיחה שלך, אמרתי לך כבר מה אני חושבת לגבי ההתנצלויות- אני חושבת שבלוגרית לא צריכה להתנצל ולהצטדק על שום דבר שהיא כותבת בבלוג שלה- כי מי שאוהבת ומתאים לה, תמשיך בכל מקרה לחזור אל הבלוג, גם אם מדי פעם מתפרסמים בו נושאים "לעוסים", וההתנצלויות וההצטדקויות לא תורמות לשום דבר, ואת לא צריכה לתת דין וחשבון בפני אף אחד.

    ובכל זאת לגבי הנושאים ה"לעוסים", מאחר שכבר הזכרת את זה, אז בתור מי שמסתכלת מן הצד ולא מגיעה להשקות, אני יכולה להגיד לך שכן, זה קצת משעמם לראות בכל הבלוגים באותו הזמן פוסטים על אותו המוצר. אבל מצד שני שמתי לב שבמיוחד בזמן האחרון בלוגריות שונות בחרו להציג את אותם המוצרים בצורות שונות, ולשלב אותם בפוסטים כ"בדרך אגב" או בצורה מקורית אחרת, וזה הפך להרבה יותר קליל ומעניין. ונכון- תמיד טוב לקרוא דעות שונות לגבי אותו המוצר. הפיתרון שלי למצב? אולי לחכות חודש חודשיים.. או שצריך לעמוד בלו"זים של היח"צ? anyway- חפרתי מספיק, ומבחינתי את אף פעם לא לועסת, ואני מתה עלייך ועל הבלוג שלך :)



    ReplyDelete
    Replies
    1. ב-ר-ו-ר שאשמח לדגום איתך בושם בושם כדי שתתרשמי מהם ממקור ראשון!
      ואמור אמור על הגרסאות השונות הוא אחד הוותיקים והטובים, לא מופתעת שאת נאמנה לו.

      לא יודעת לגבי בלוגריות אחרות, אני יכולה להעיד שתמיד חשוב לי להבהיר ליח"צ שמועדי פרסום הפוסטים הם החלטה שלי ורק שלי, ואם זה לא מתאים מבחינתם אז אשמח לוותר על הגעה לאירוע או קבלת מוצר זה או אחר לסקירה.
      הייתי קניינית קוסמטיקה אובססיבית לפני הבלוג וסביר להניח שאהיה כך גם הרבה אחריו, כך שלא חסר לי על מה לכתוב כאן.
      עם זאת חשוב לי "להכות על הברזל בעודו חם", ולעיתים נושא עלול להפוך ללא רלוונטי אם אתמהמה עם פרסום פוסט מסוים, לדוגמא פרסום פוסט על ריחות של אביב - בקיץ או על השקת קולקציית איפור במהדורה מוגבלת לאחר שכבר אזלה מהחנויות...

      לגבי יצירתיות באופן הצגת המוצרים - מבורך, מומלץ ובהחלט הופך משהו "לעוס" למעניין, ובמקביל אני בדעה של תמיד לתת את הכבוד לכל בלוג באשר הוא, ולא משנה איך הבלוגרית בחרה לסקר את האירוע (כן, כן, כולל גם את אלה שלוקחות את קומוניקט היח"צ ומעתיקות אותו אחד לאחד וללא כל אמירה אישית, מה שנקרא קופי-פייסט), זו זכותה וזכותי כמובן כקוראת להחליט "לדלג" על קריאת הפוסט שלה מבלי לעקוץ/להשמיץ אותה על הדרך בתגובה אנונימית או בסטאטוס גועלי בפייסבוק למשל.

      וכמובן שגם אני מתה עליך ותמיד שמחה שאת קופצת לבקר ולתת את ה"שנקל" שלך, מהממת אחת :)

      Delete
    2. חייבת לספר לך קטע! בגלל שביקרתי אצלך אתמול בלילה, וראיתי את התמונה של הפלטה ההורסת של סיגמה- חלמתי עליה אתמול בלילה, וחלמתי גם שמוכרים סט של חוטים קטנים באותם הצבעים... חחחחחחחח.... לא יודעת מאיפה באים לי החלומות ההזויים האלה :)

      Delete
    3. קודם כל אני שמחה לדעת שאני מתערבת לך בחלומות בצורה צבעונית :)
      והפלטה של סיגמה אכן אמורה להיות הורסת - אני לא יכולה לחכות שדואר ישראל יזמין אותי כבר לאסוף אותה מאצלו...

      Delete
  5. לגמרי מסכימה עם ה"שנקל" שלך... כולנו כותבות במדינה המיניאטורית שנקראית ישראל, ורובנו ככולנו מוזמנות לאותם האירועים ומקבלות מאותם המקורות...\
    מנגד, אנחנו שונות אחת מהשנייה וכל אחת רואה בצורה שונה את המוצר (מה גם שבמיוחד בבשמים כל אחד מריח אחרת על כל אחת מאיתנו)
    ואני (על אף שכבר כתבתי) חייבת לנסות את chole הזה

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין ספק שהעובדה ש"סביבת הפעילות" שלנו היא מדינת ישראל הקטנטונת משפיעה, אבל לא רק.
      זו האווירה של חוסר הפרגון והעוקצנות, שמבוססות לדעתי על תחושת "המחסור" הכללית שאנו מתנהלים בה כחברה, קרי התפיסה שאין מספיק משאבים לכולם ומה שאדם אחד עושה/מקבל בעצם "בא על חשבון" אדם אחר... פשוט חבל כי ככה כולם בסופו של דבר יוצאים מופסדים :(

      בדרך כלל אני לא מתפעלת מבשמים אבל הפעם הקלואה בגזרה הנשית והגוטיה בגזרה הגברית הפילו אותי מהרגליים, שניהם נ-ה-ד-ר-י-ם!

      Delete
  6. סקירה מקסימה לכלל הבשמים :) רוב הזמן אני אוהבת בשמים בעיקר בגלל הבקבוק שלהם ולא הריח.. לפעמים בא לי לקנות בושם הביתה כי הבקבוק שלו פשוט יראה נורא יפה בתור קישוט.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון, אני מעריכה זאת מאוד!
      וטיול במעבר הבשמים בסופר פארם הוא לגמרי שיעור קטן בעיצוב יצירתי של מוצר, אסתטיקה בהתגלמותה :)

      Delete

Post a Comment