!Illustrate & Indulge me, MAC

לפני כשבועיים מאק השיקו קולקציה חדשה: 
Illustrated Collection by Rebecca Moses,
ובעוד פחות משבועיים ישיקו קולקציה נוספת:
Indulge Collection.

כבר אמרתי פה לא פעם ולא פעמיים שלא קל לי נפשית וכלכלית עם קצב הפגזת הקולקציות מבית מאק, אבל מצד שני מרבית הקולקציות הללו מסבות לי הרבה עניין ושמחה ככה שעל מי אני בדיוק עובדת? מאק, מבחינתי אתם מוזמנים להמשיך ולהפגיז עד בלי די!



ולפני שנמשיך לקולקציות עצמן, מילה על חווית שירות נהדרת במאק.
אני בטוחה שאתן מנחשות שכ"מכורה" אמיתית לאיפור, ביקרתי כבר מספר לא מבוטל של פעמים בחנויות שונות של מאק בארץ ובחו"ל.
אבל השבוע נכנסתי לחנות מאק פרו ברמת אביב, וזכיתי לקבל שירות ברמה שלא הכרתי. תשימו רגע בצד את האווירה הכייפית שיש בסניף הזה, במסגרתו ברגע של שקט בו רק אני וצופית גרנט(!) היינו הלקוחות בחנות, המאפרים פצחו להם בריקוד סוער ושמח, 
אבל המאפרת שטיפלה בי, עמליה בקשי, היא זו שפשוט השאירה אותי פעורת פה. 
שירות מקצועי, מדויק, סבלני (הרי בכל זאת אני בלוגרית שמנדנדת כל הזמן בשאלות ורוצה לדעת עוד ועוד :)), חייכני, נעים ופתוח מהתחלה ועד הסוף שעשה חשק להישאר בחנות ולקנות הכל- אני מאחלת שיהיו למאק כמה שיותר עובדות כמוה!


גילוי נאות: השפתון Sweet Succulence התקבל לסקירה מהחברה.


קולקציות גבירותיי, קולקציות!







Illustrated Collection by Rebecca Moses:



אין ספק שכשמאק מוציאים קולקציות המכילות קיטים (דבר שקרה בעבר בקולקציית חג המולד בעיקר) זו סיבה למסיבה והזדמנות לעשות עסקת רכישה משתלמת של מוצרים טובים ונאים במחיר מוזל (יחסית למחירי מאק ישראל כמובן).
Rebecca Moses היא אמנית ומעצבת אמריקאית ששיתוף הפעולה שלה עם מאק הניב קולקציה המורכבת מ- 8 קיטים שונים של עיניים, שפתיים, מברשות ושתי פלטות יפהפיות שכוללות צלליות, סומק וגלוסים במחירים שנעים בין 210-350 ש"ח, ולאחר התלבטות בחרתי (בשלב הראשון, כי מאז כבר הספיקה להתבצע עוד רכישה שעליה יסופר בפוסט אחר) בקיט השפתיים הבא-

MAC Illustrated Lip Bag (Nude Harmony):

MAC Illustrated Lip Bag - Nude Harmony

התיק כולל:
  • Makeup bag featuring exclusive illustrations by fashion designer, Rebecca Moses
  • Cremesheen Lipstick in Naked Proof (neutral pink-beige)
  • Lipglass in Drawn to Chic (bright warm pink)
  • Lip Pencil in Boldly Bare (reddish brown)


MAC Illustrated Lip Bag - Nude Harmony

אהבתי מאוד את שילוב הצבעים היפה של הקיט הזה.
העיפרון Boldly Bare נוח לשימוש ויוצר תיחום טבעי ועדין יחסית, כאשר אני ממלאת איתו גם את השפתיים עצמן ובכך מגבירה את עמידות השפתון שמעליו,
השפתון Naked Proof בגוון ורוד בז' טבעי ובגימור cremesheen המעניק צבע רב וברק לחותי, 
והגלוס Drawn to Chic, ורוד חם מקסים שנראה מצוין מעל השפתון או בפני עצמו.



סווטצ'ים:

מלמעלה למטה: שפתון, גלוס, עיפרון







:Indulge Collection

Indulge Collection

קולקציה נוספת שתגיע לחנויות ב- 1.9 היא ה- Indulge, המורכבת מ-
8 צלליות, 3 אייליינרים ג'ל, מסקרה, 2 סמקים, 5 שפתונים ו-5 גלוסים, 2 מברשות עיניים ו- 6 לקים.
קיבלתי מתוכה את השפתון Sweet Succulence בגימור Lustre שלפי מאק הוא: חצי שקוף בגימור מבריק במראה רטוב, הגורם לשפתיים להראות חלקות, רכות, מלוטשות ומלאות בלחות ומספק שכבת צבע אחידה.
הפורמולה מכילה חומרי לחות המרככים ומטפחים את השפתיים וויטמין E ו-C כנוגדי חמצון. 

הגוון של Sweet Succulence הוא שזיף עמוק ומבריק שמתחבר לי מאוד דווקא לעונת החורף הקרה והחשוכה - בהחלט לא צבע שהוא "כוס התה" הרגילה שלי אבל אין ספק שיש לו אפקט, הוא נותן עומק לשפתיים ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. 



סווטצ':

Sweet Succulence





והנה גם סרטון הכולל את סקירת מרבית מוצרי קולקציית ה- Indulge:


Comments

  1. הקיט שבחרת מקסים! אני הייתי צריכה ממש להחזיק את עצמי לא לרכוש את קיט מברשות העיניים המושלם... כמעט 400 ש"ח שאומנם זה מחיר מצויין לקיט, אבל פחות לחשבון הבנק. גם אני קיבלתי את השפתון הזה, ואת יכולה בטח לשאר שהתאהבתי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה, הקיט אכן מקסים ובינינו- הייתי קונה אותו ולו רק בשביל הנרתיק המהמם, המוצרים שבתוכו הם לגמרי בונוס נוסף מבחינתי :)
      ומודה שאם לא היו לי כבר כמה וכמה קומבינציות קיטים של מברשות מקולקציות קודמות של מאק, אז לא הייתי חושבת פעמיים לגבי רכישת קיט העיניים מהקולקציה הזו, בהחלט מושלם!
      והשפתון מקולקציית ה- Indulge פשוט מיוחד, יוכנס אצלי לשימוש תדיר בתקופת החורף.

      Delete
  2. חחח..באמת לא קל נפשית וכלכלית עם כמויות הקולקציות...אבל זה כזה כיף וגורם לאושר בלב... :)))
    אהבתי את תכולת הקיט ובעיקר את התיק! עוד לא יצא לי לבחון מקרוב את הקולקציה החדשה. כרגיל בסופו של אוגוסט אני מדחיקה את בוא הסתיו..כך ששימוש בגוונים הללו עוד רחוק ממני. אבל השפתון הזה לגמרי יכול להילקח בחשבון החל מעוד חודשיים ואילך...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. לא קל אבל כיף גדול, והנה כבר באמצע החודש הזה (ספטמבר) מאק עתידים לשחרר קולקציית פלטות מעלפת חדשה בשם ANTONIO LOPEZ!
      אם קולקציית ה- Illustrated מעניינת אותך אז אני ממליצה להזדרז - כדרכן של קולקציות הן בחנויות רק לזמן מוגבל...
      וגוון השפתון בהחלט מתחבר לי למזג האוויר שיהיה כאן החל מעוד כחודשיים, פשוט "תפור" לחורף.

      Delete

Post a Comment