!Hola amores

במשך תקופה ארוכה חיפוש מידע בתחומי האיפור והטיפוח התמקד אצלי בקריאת בלוגים רבים וטובים, הן מהארץ והן מחו"ל, ואת המועדפים עלי תוכלו למצוא בעמודה שכאן בצד ימין תחת "בלוגי הביוטי שאני קוראת". 
אבל עם הזמן הטעם והדרישות שלי הלכו והשתכללו, והחיפוש התרחב גם ל-YouTube, בו גיליתי עולם שלם של יוטיובריות שמדברות, מצלמות ומדגימות איפור ומהוות השלמה מוצלחת לבלוגים הכתובים, שלא לומר שחלקן אף מתחזקות במקביל ערוץ YouTube ובלוג כתוב- כמו שנאמר, יש לאן לשאוף!

אני מציגה בפניכן את 5 היוטיובריות האהובות עלי ביותר:

Jaclyn Hill .1
מאפרת מקצועית, יפהפיה, פצצת אנרגיה שמדברת וזזה בקצב מטורף (שימו לב לקטעים ההורסים מצחוק שהיא מוסיפה בדרך כלל בסוף הסרטונים שלה) כך שמצד אחד אני מסיימת את הצפייה בה מותשת אבל מצד שני היא ממגנטת, מעניינת ומוכשרת, כך שזה שווה את ההשקעה!




2. אחח Tati
כמה מושלמת אפשר להיות?
היא יפה, מהוקצעת, רהוטה ונעימה, לא מסתירה את חיבתה למוצרי יוקרה ובאותה נשימה גם תיקח אותנו לסיורים ברשתות הדראגסטור האמריקאיות ותלמד אותנו איך לחסוך ולשלם על האיפור שם בקופונים. 
מה יותר טוב מזה?











Emily Noel .3 היא מגישת חדשות לשעבר שעשתה הסבה לתחום הביוטי בזכות הערוץ המצליח שלה, ובמבטא דרומי כבד וחיוך מאוזן לאוזן תגיש לכן סקירות לצד מדריכי איפור שונים.
ועם מעבר לבית חדש (עם בריכה!) והריון מתקדם החיים שלה נראים ורודים מתמיד:








לגבי הבאה בתור אני מודה שאני קצת חצויה.
Marlena .4 מ- Makeup Geek היא אימפריה של אישה אחת. ממורה למוזיקה היא עברה לאיפור ובעשר אצבעותיה פיתחה את ערוץ היוטיוב שלה והצמיחה בעזרתו קו מוצרי איפור מצוין שמקבל שבחים מיוטיובריות רבות אחרות.
אם לא די בכך היא עברה במקביל בשנים האחרונות גירושים לא נעימים, רזתה עשרות קילוגרמים, עברה ניתוחים להסרת עודפי העור וסובלת מלא מעט בעיות בריאותיות.
ועם כל זאת אני לא מצליחה להתגבר על התחושה החזקה ביותר שיש לי כשאני צופה בה והיא - Fake, fake, fake.
האם זה הצחוק המעושה והמעצבן שלה? האם אלה הם הסרטונים הלא מעטים שהיא מעלה ובהם היא עסוקה בלהצדיק את עצמה ואת דרכה? לא ברור.
אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שהיא מוכשרת, עשתה דרך מדהימה וההישגים שהיא הגיעה אליהם מעוררי התפעלות, ולכן היא נשארת ברשימה שלי.










Amelia Liana .5
כמה הייתי רוצה להיוולד בגלגול הבא בחורה בריטית מתוקתקת שהדבר האהוב עליה ביותר הוא רכיבה על סוסים, ומתנת יום ההולדת שמשפחתה נותנת לה הוא תיק של ג'יבנשי. 
הו, הקנאה!
אבל למרות הבית המדהים בו נראה שהיא מתגוררת, הטיולים בעולם, האנגלית המושלמת עד פלצנות שלה והרכישות האינסופיות שהיא מבצעת, היא כל כך חמודה שאי אפשר שלא לאהוב אותה ולהתמכר לסרטונים שלה.









וכבונוס אני חייבת להוסיף גם ספרדייה למיקס, ועוד אחת מתוקה במיוחד!

Sabri's World
בסרטונים של סברינה, מאפרת מקצועית המתגוררת בברצלונה ועובדת ב-NARS שבקורטה אינגלז, תמצאו תמהיל נאה של מדריכי איפור קלים ליישום ושל קניות שהיא מבצעת והיא חובבת הזמנת מוצרים מאתרים אמריקאיים לספרד, מה שמוכיח שגם כשגרים באירופה עדיין פוזלים לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות כשרוצים מבחר מגוון וזול יותר.
ובשורה התחתונה כל מי שפותחת את הסרטונים שלה במילים: Hola amores שמשמעותן היא "שלום אהובות" ואז מתחילה לדבר על איפור בספרדית, פשוט קונה אותי :)





עד כאן רשימת היוטיובריות האהובות עלי ביותר, יש כמובן עוד לא מעט שאני צופה בהן פה ושם ואני תמיד שמחה לגלות נוספות, 
כך שאתן יותר ממוזמנות לשתף בתגובות ביוטיובריות האהובות גם עליכן.

Comments

  1. וואי עשית לי את היום עם היוטיוברית הספרדייה! איזו מקסימה! רענון מושלם ..
    יוטיוברית מוכרות ומגניבות.. יש גם את essiebutton השנונה ואת missglamorazzi שהיא סופר מתוקה!
    פוסט נהדר , שיר ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, איזה כיף לשמוע :)
      סברינה היא אחת המהממות, יש לה חיוך מקסים ומעין חן לא מלוטש שהופך אותה לאותנטית ומעניינת עוד יותר מבחינתי.
      ומודה לך מאוד על ההמלצות, כבר הולכת לצפות בהן!

      Delete
  2. מכירה את כולן ואוהבת יותר מכול את טאטי המדהימההההה הזו!!! אין יש לך את הפוסטים madness monday שהיא קונה עם קופונים ואני מתמוגגת מהדרגסטור של ארה"ב.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אוי טאטי, היא ההוכחה שאין צדק בעולם ;)
      סרטוני השיטוט שלה בדראגסטורים האמריקאיים הם האהובים עלי ביותר, רק מלראות את המבחר שיש להם שם אני מוריקה מקנאה...
      תראי את האחרון מלפני יומיים:
      https://www.youtube.com/watch?v=6qs2Pwzfk2g

      Delete
  3. אני גילית את אמיליה לפני איזה חודש, וצפיתי בכל הסירטונים שלה בבוא הרגע! ממש חמודה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. היא לגמרי ממכרת, כל כך בריטית עם אנגלית מושלמת וחיי חברה זוהרים ואני מתה על הטעם היוקרתי שלה. מותגי על עם מחירים שערורייתיים כמו By terry, Giorgio Armani ו- Kevyn Aucoin נרכשים על ידה באותה טבעיות כמו שאני רוכשת Kiko ו- Benefit ;)

      Delete

Post a Comment