מועדפי אפריל 2015

אני קצת מתקשה להאמין לכותרת הפוסט הזאת, שמשמעותה שחודש אפריל חלף ועבר לו ואנו בפתחו של חודש מאי. בסכנה להישמע כמו קלישאה, הזמן כנראה באמת טס כשנהנים.
ברצלונה בחודשי האביב היא משהו אחר. נכון שבדצמבר כתבתי שתקופת הכריסטמס היא היפה ביותר בעיר, אבל אין ספק שברצלונה, כמו כל עיר עם ים, פורחת באביב ובקיץ, ויש משהו משמח בעובדה שהימים מתארכים יותר ויותר, מזג האוויר מתחמם והעיר מתמלאת באירועים באוויר הפתוח.


ברמבלאס




רצים מרתון, ברחוב פסאו דה גרסיה




מתקרבים לנמל...



במהלך החודש החולף השתמשתי כהרגלי בלא מעט מוצרים, הפוסט שלפניכן מלקט כמה מהמוצלחים והאהובים שבהם.
ואני רוצה להדגיש שוב שהמגורים מחוץ לישראל מאפשרים לי לרכוש מוצרים שאינם נמצאים בארץ, ולמרות שביני לבין עצמי אני מתלבטת כל פעם מחדש האם להציג את אותם מוצרים בבלוג ההכרעה היא לרוב בעד, כי גם אם אין באפשרותכן להיכנס לחנות בארץ ולרכוש אותם יש כאלה שזמינים לרכישה באינטרנט, יש כאלה שתוכלו לרכוש בביקור הבא שלכן בחו"ל ויש כאלה שפשוט תהנו לקרוא עליהם ולו רק כדי להרחיב את "ההשכלה האיפורית" שלכן, דבר שאני אישית אוהבת מאוד לעשות בעזרת בלוגריות אמריקאיות הנהנות ממגוון אינסופי של מותגים שחלקם לא מגיעים למרבה הצער לאירופה.

אז שנתחיל?


Puff off 
Benefit


Puff off




Puff off


אחת מההשקות האחרונות של בנפיט, ג'ל עיניים המיועד להחליק נפיחויות וקמטוטים מתחת לעיניים בעזרת אפליקטור ייחודי שצורתו כצורת מגהץ. הוא אינו מחליף את קרם העיניים אלא מגיע כמוצר משלים שמניחים מעל.


Puff off


אני הראשונה שתודה שגימיקים מסוג זה "קונים" אותי, ולמרות שזה נטו מוצר פינוק החלטתי לרכוש אותו. לזכותו ייאמר שכיף להניח אותו. אפליקטור המתכת מקרר ומרענן ונוח לעבור איתו הלוך ושוב באזור שמתחת לעין. להגיד לכן שראיתי שינוי משמעותי איתו? ממש בקטנה. 
בנפיט גם מציעים להניחו מעל האיפור, הפעם ללא האפליקטור אלא בטפיחות עדינות עם האצבע כדי לרענן את המראה, וכאן אני דווקא מוצאת שזה עובד היטב ונותן לעיניים מראה עירני מחדש לאחר מספר שעות שבהן הקונסילר כבר הספיק "להתעייף".
בשורה התחתונה זה לא מוצר חובה אבל כזה שמשמח להכניס לשגרת הטיפוח והאיפור, ומבחינתי מוצרים שמשמחים אותי הם מומלצים.





Color Riche La Palette Nude #01
L’Oréal 


Color Riche La Palette Nude #01




Color Riche La Palette Nude #01


זה לא סוד גדול שאני אוהבת פלטות של צלליות. ולא את הפלטות הקטנות של הרביעיות אלא גדולות יותר, המכילות לכל הפחות 8 צלליות. מגוון האפשרויות שפלטות כאלה פותחות בפני מרגש אותי מאוד, ואני מוצאת את עצמי מוסיפה עוד ועוד כאלה לאוסף.
לכן כשראיתי שלוריאל הוציאו 2 פלטות היה לי ברור שארכוש לפחות אחת מהן בהקדם, עם נטייה ברורה לפלטה מספר 02, שהיא בעלת צבעים חומים וטבעיים כמו שאני אוהבת. אבל כשעמדתי מול 2 הפלטות בחנות לקחה לי התלבטות של בדיוק 2 דקות כדי להחליט שדווקא מספר 01 ROSE היא המנצחת, בעיקר בזכות הצללית הסגולה והצללית הכתומה- מוזהבת היפהפיה.


Color Riche La Palette Nude #01


הפלטה הזאת מצוינת.
קומפקטית ביותר ועדיין בעלת מראה מלבנית רחבה ונוחה, מכילה 10 צלליות שתאפשרנה לכן ליצור אינספור מראות, ואמנם לא כולן בעלות פיגמנט עז אבל הן קלות להנחה וטשטוש. תוסיפו לזה תג מחיר אטרקטיבי (15.95 יורו בברצלונה), ותבינו למה היא נכנסה החודש בקלות לפוסט המועדפים.







Honey bronzing powder #03 Medium Matte
The body shop


Honey bronzing powder #03 Medium Matte




Honey bronzing powder #03 Medium Matte


על סדרת Honey bronzing powder של The body shop שמעתי לא מעט מיו טיובריות בריטיות שטרחו שוב ושוב לציין כמה הם טובים. יש בסדרה 4 גוונים כשאני בחרתי את 03, ולטענת החברה הפודרה מועשרת בדבש (!).
אני לא יודעת עד כמה זה נכון, אבל כשפותחים אותה מתגלה הטבעת כוורת משובבת נפש וברונזר בגימור מאט, עדין מאוד ומושלם לחימום מראה הפנים. זה בדיוק מסוג הברונזרים שגם אם עשיתן "טעות" והעמסתן מהחומר על המברשת, עדיין על העור יתקבל מראה מקסים שאליו אנחנו שואפות בשימוש בברונזר- אותו מראה טבעי ובריא של "נשיקת שמש".





Be blushious #403
Teeez 


Be blushious #403


Teeez היא אחת מחברות האיפור המסתוריות ביותר מבחינתי. כשנתקלתי לראשונה בסטנד המרהיב שלהם בחנות Primor עצרתי מיד והתחלתי לחקור אותו לעומק. והמשכתי לחקור אותו לעומק בכל פעם שביקרתי בחנות, אבל לא קניתי כלום. חיפוש מידע עליהם ברשת לא הניב יותר מדי, ונמנעתי מלרכוש מוצרים שלהם. ואז הגעתי לאמסטרדם, ובמסגרת ביקור בקניון אאוטלט של מותגי יוקרה בשם Batavia Stad (ששם אגב הצטרף תיק של Michael Kors לאוסף התיקים שלי!!!) נכנסתי לחנות קוסמטיקה קטנטנה שבתוכה נתקלתי שוב בסטנד של Teeez ואל תשאלו אותי למה דווקא שם זה קרה, אבל זה קרה ובין השאר נרכש גם הסומק המתוק הזה.


Be blushious #403


תעזבו את האריזה ההורסת. הסומק! מסוג הסמקים העדינים שמשתלבים עם כל מראה איפור, שמכילים בדיוק את המידה הנכונה והעדינה של שימריות שנותן מראה חי ומואר לעור, וכן, האריזה. ההמלצה שלי? אם במסגרת ביקור בחו"ל תתקלו בדוכן של Teeez, אל תפספסו את הסומק הזה.





Precious curl mascara
Flormar


Precious curl mascara


מסקרה המיועדת למתן מראה דרמטי, כאשר העיצוב הייחודי של המברשת מסייע למראה ריסים מאורכים ומובחנים, והיא נקנתה כי חברה (שגילוי נאות- התברכה מראש בסט ריסים מולד מרשים ביותר) עפעפה מולי עם ריסים מהממים מהרגיל ומיד נשאלה באיזה מסקרה היא משתמשת.
צורת המברשת שלה מזכירה לי להפליא את צורת המברשת Roller lash של בנפיט, מעין חצי ירח, אבל כאן מדובר במברשת שמנמנה ועמוסת סיבים שעושה עבודתה היטב. אני חושבת שצורת החצי ירח מאפשרת ביצוע מובנה של הנחת המסקרה על הריסים, כל פעם עם צד אחר, עד שמשיגים את אותו מראה מלא ודרמטי שמזכיר לי כל פעם מחדש למה מסקרה היא מוצר האיפור האחד שפשוט אסור לוותר עליו.


Precious curl mascara


אגב בחנות פלורמר באמסטרדם לא מחזיקים את המסקרה הזאת, מה שגורם לי לתהות האם בכל מדינה המותג לא בהכרח משווק את אותם המוצרים? אשמח אם תוכלו לשתף בתגובות האם נתקלתן במסקרה הזאת בחנויות פלורמר בארץ.





Volupte tint in oil #5 Cherry My Chérie
Yves Saint Laurent


Volupte tint in oil #5 Cherry My Chérie


תרשו לי להיאנח כל פעם מחדש מול המוצר היפהפה הזה, ששימוש בו מסב לי ולשפתיי אושר רב.
בתוך אריזה כל כך אסתטית והולמת למותג יוקרה כמו YSL טמון מוצר שפתיים שהתאהבתי בו מהשימוש הראשון. מעבר לעובדה שיש לו ניחוח מתוק ונהדר מדובר בשמן לשפתיים שבהנחה ראשונית מלחח אותן בצורה נעימה ולא שמנונית כלל וכלל, ונראה כשקוף. אבל כאן מתחולל הקסם. תוך מספר שניות השפתיים מקבלות גוון ורוד עדין שכאשר מתחיל לדהות לאיטו עדיין נשאר כמעין סטיין ורוד ויפה למשך שעות.
קשה להבין את המוצלחות של המוצר הזה עד שלא מנסים אותו, אבל אתן חייבות לעצמכן אחד כזה. יש בסדרה 8 גוונים ובסופו של דבר אין לי ספק שיהיו ברשותי את כל השמונה, כשמוצאים מוצר כל כך טוב פשוט אין ברירה אחרת!

Volupte tint in oil #5 Cherry My Chérie


Camomile silky cleansing oil
The body shop


Camomile silky cleansing oil


למוצר המדהים הזה התוודעתי לראשונה בזכות אחת היו טיובריות האהובות עלי, Amelia Liana, שלא מפסיקה להלל אותו. ובכן- בצדק.
מדובר בשמן להסרת איפור ומספיק לעסות כמות קטנה ממנו על עור יבש כדי להסיר את כל האיפור מהפנים, כולל מאיזור העיניים. הוא עדין מאוד וככזה אינו מגרה את העור ומצאתי שהוא מסיר גם את האייליינר העקשן והעמיד ביותר ללא מאמץ מיוחד. מוצר מנצח שאני ממליצה בחום לרשום לכן לרכוש אותו בהזדמנות הראשונה שתקרה בדרככן.







ועד כאן מועדפי אפריל שלי, מאחלת לכן חודש מאי נעים!


Comments

  1. את השמן להסר איפור ניתן להשיג בבודי שופ בארץ ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. לצערי לא. The body shop, שאת הברונזר והשמן שלה סקרתי בפוסט, היא חברה בריטית במקור ובעלת סניפים ברחבי אירופה, ולמיטב ידיעתי אין כל קשר בינה ומוצריה לבין בודי שופ הישראלית.

      Delete
  2. גם אני מאוהבת בשמן הזה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. שידרג לי לגמרי את כל שיגרת הסרת האיפור- אני לא מבינה איך הסתדרתי בלעדיו קודם.

      Delete
  3. המוצר של בנפיט מעניין אותי וגם שמן הניקוי של דה בודי שופ. איזה מזל שאיטליה קרבה..
    וכל פוסט שלך עושה לי חשק להגיע בהקדם לברצלונה, לדגום את האתרים שאת מצלמת לנו, בלייב! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. עם כל הכבוד לאיטליה, ויש כבוד, אין על ספרד בכלל ועל ברצלונה בפרט.
      יש כאן ה-כ-ל: מזג אוויר מעולה, ים, אתרי תיירות מהממים, תרבות, אירועים והכי חשוב- שופינג לכל טעם, גיל ותקציב.
      בקיצור, תשני את יעד החופשה שלך מאיטליה לברצלונה ;)

      Delete

Post a Comment