A tale of two palettes

כמישהי שעברו תחת ידיה אינספור פלטות צלליות ממותגים שונים, כולל סינון מאסיבי ביותר שביצעתי לפני המעבר לברצלונה, סינון שבסופו ארזתי ולקחתי איתי לכאן פלטות בודדות, אני מוצאת את עצמי מתחדשת בסוג המוצר הזה בשנה וחצי האחרונות ממש בפינצטה. כבר ציינתי שאני אוהבת פלטות מרובות צלליות, ובשלב זה של הידע והניסיון שיש לי אני רוכשת רק את המובחרות ביותר- אלה שמציעות לי מגוון, איכות, חדשנות וכמובן מראה חיצוני שיגרום לי לחשוק בהן.
2 הפלטות הבאות נרכשו לאחר "חקר שוק" נרחב ומתוך ההבנה שהן מחדשות ומוסיפות לי לאוסף והופכות אותו למעניין יותר, בדיוק כמו שאני אוהבת.



A tale of two palettes





Tarte 
Tartelette Amazonian clay matte palette


Tartelette Amazonian clay matte palette


זו הפעם הראשונה שנסקר בבלוג מוצר של חברת Tarte ואני אומרת את זה בצער רב, כי למרות שיש לי סניף ספורה ליד הבית המותג הנהדר הזה הוא אחד מאלה שלא קיימים בו (כמו גם Hourglass ,ANASTASIA BEVERLY HILLSLAURA MERCIER, BECCA, KAT VON D ו- STILA) ומשום מה נמצא רק בסניפי ספורה בארה"ב.
Tarte נוסדה בשנת 1999 בדירתה הניו יורקית של Maureen Kelly, לאחר שזו חיפשה ולא מצאה איפור ממוצרים טבעיים ו"בריאים" לפי הגדרתה, שגם מגיע בעיצוב שמושך את העין.
קרוב ל- 16 שנים אחרי והחברה מתגאה בייצור קבוע של מוצרים איכותיים, מעניינים, נטולי פרבנים, שמנים מינרליים ושאר מרכיבים שנחשבים מזיקים, והכל מגיע באריזות אסתטיות להפליא.

לקראת סוף שנה שעברה החברה חגגה 15 שנות פעילות והשיקה את פלטת Tartelette Amazonian clay matte palette המכילה 12 צלליות. עד כאן נשמע שיגרתי למדי, לא? אז זהו, שלא. קודם כל מדובר בפלטה שהצלליות בה עשויות מאחד החומרים האהובים ביותר על טארט, Amazonian clay, חימר מגדות נהר האמזונס שמזין את העור, מנטרל שמנוניות ומעניק לעור מראה כללי חלק. בנוסף הן גם מכילות ויטמין E ופיגמנטים מינרליים.
והייחוד של הפלטה, זה שמבדיל אותה מאחרות (לטוב ולרע), הוא שכל אחת מ- 12 הצלליות היא מאט לחלוטין. כן, כן, ללא טיפת שימר, גליטר או כל נצנוץ שהוא.
והעיצוב? קומפקטי בצבעי סגול וזהב מקסימים ועם מראה גדולה ונוחה.
כשנסעתי לאמסטרדם לפני 3 חודשים ועשיתי הזמנה מספורה ארה"ב לשם רציתי מאוד להזמין מטארט גם מייק אפ וקונסילר, אבל החשש מלטעות בגוון גבר עלי ולכן הלכתי "על בטוח" והזמנתי רק את היפהפייה הזאת.
הפלטה מסודרת כך שכל שורה של ארבע צלליות יוצרת מראה איפור משל עצמה, כמובן שזוהי רק "הצעת הגשה" וכל אחת יכולה לשלב ביניהן ככל העולה על רוחה.


Tartelette Amazonian clay matte palette


הבעיה העיקרית שקיימת עם צלליות מאט היא החוסר בפיגמנט, מה שיוצר מצב שצללית יכולה להראות בפן מרשימה מאוד אבל בהנחה על העפעף לא מקבלים כמעט כלום, ושמחתי לגלות שכאן זה לא המקרה.
טארט הצליחו ליצור פלטה שכל צללית וצללית בה מפגינה נוכחות ועמידות על העפעף (כמובן בשימוש עם פריימר מתחת), אם כי חובבת היילייטרים שכמותי לעולם לא תוכל להסתפק רק במראה מאט, ולכן אני תמיד משלבת אותן עם לפחות נגיעה של צלליות שימריות, כמו אלה שתכירו בפלטה הבאה.



סווטצ'ים:

שורה עליונה


Tartelette Amazonian clay matte palette



שורה אמצעית

Tartelette Amazonian clay matte palette



שורה תחתונה

Tartelette Amazonian clay matte palette











NARS
NARSissist Dual intensity eyeshadow palette

NARSissist Dual intensity eyeshadow palette


NARS. החברה שמייצרת מוצרים כל כך טובים באריזות קלאסיות, ומרשה לעצמה לתמחר אותם במחירים שערורייתיים. להבדיל מטארט מוצרי נארס כן מופיעים מעת לעת בבלוג, אבל אני מודה שהמוצר צריך להיות מאוד מאוד מוצלח ומהולל כדי שאחליט לרכוש אותו ללא יסוריי מצפון על תג המחיר.
אחת ההשקות האחרונות שלהם הייתה Dual intensity eyeshadow, צלליות בודדות בטקסטורה ייחודית משנת צורה, כך שהתוצאה המתקבלת בהנחה עם מברשת יבשה לעומת עם מברשת לחה- שונה.
מחירה של צללית בודדת הוא 29$. שערורייתי, כבר אמרתי?
אבל כשראיתי שהושקה פלטה המכילה 8 צלליות כאלה, הייתי מוכנה "לבלוע את הצפרדע" וחיכיתי בסבלנות עד שהיא נחתה באותו סניף ספורה הקרוב לביתי. ומיד קניתי אותה.
הפלטה הזאת מהממת. החל מאריזת המראה החיצונית עם הכיתוב NARSissist עליה ועד למראה ומרקם הצלליות שטמונות בתוכה. לא אגזים אם אומר (וכל מי שהיא אספנית איפור תזדהה איתי) שממש כאב לי הלב להתחיל להשתמש בה ולפגום בשלמות...
אבל אני כאן כדי להתנסות ולספר לכן אז צילמתי אותה לפני השימוש כדי שתהיה לי מזכרת, חשקתי שיניים, התמודדתי עם הכאב בגבורה ו...התחלתי לשחק איתה.


NARSissist Dual intensity eyeshadow palette



סווטצ'ים:

שורה עליונה

NARSissist Dual intensity eyeshadow palette



שורה תחתונה


NARSissist Dual intensity eyeshadow palette


קודם כל אי אפשר להתעלם מכך שהיא מהווה את הניגוד המושלם לפלטה של Tarte. כל הצלליות כאן הן שימריות ביותר, אבל בצורה כל כך איכותית ויפהפייה שלמרבה המזל זה לא מיתרגם על העפעף למראה מוגזם. בנוסף וכפי שציינתי קודם, היא משתלבת נהדר עם צלליות מאט תחתיה כמו גם בשימוש בפני עצמה, כך שלמרות תג המחיר הגבוה- מבחינתי מדובר בהשקעה משתלמת.
כאן המקום להדגיש שלדעתי זו פלטה ל"מתקדמות". משמע לא למי שרק מתחילה את אוסף הצלליות שלה (שאותה הייתי מפנה לפלטת ה- Naked 1 למשל), אלא למתאפרת שכבר יש לה אוסף מגוון ונמצאת בחיפוש אחרי אותה פלטה מיוחדת ויוצאת דופן כמו ה- NARSissist שלפניכן.


היא מגיעה עם מברשת מספר 49 המתאימה בדיוק להנחת צלליות בטקסטורה שכזו:

מברשת מספר 49









2 הפלטות הן Limited edition, מה שאומר שלמרבה הצער בשלב כלשהו הן תעלמנה מן המדפים. את הפלטה של Tarte ניתן למצוא באתר של ספורה, לחצו כאן, אם כי הוא אינו שולח לישראל ולכן יש צורך להיעזר בחברת שילוח.
גם את ה- NARSissist לא הצלחתי לאתר באתרים ששולחים לארץ, אבל גם היא נמצאת באתר של ספורה. ואגב, באתר Kiss and makeup יש את צלליות ה- Dual Intensity הבודדות.
במידה ואתן מכירות אתרים ששולחים את הפלטות הללו לישראל, אשמח כמובן שתשתפנה אותי בתגובות!


אם עדיין לא נרשמתן ל- Giveaway שלוש השנים בבלוג, זה הזמן, הוא נסגר ב- 17.6:

הפרס לזוכה במקום הראשון, לחצו כאן למעבר לפוסט ה- Giveaway 



Comments