Kiko's Campus idol collection

על הפוסט שלפניכן אפשר לומר בציניות: באמת ממזמן לא היה בבלוג של מור פוסט על Kiko. ובכן, סימכו עלי שאם לכן היה את השילוב של בלוג איפור וחנויות של Kiko ליד הבית, גם אתן לא הייתן מפסיקות לכתוב עליהם.
אז קולקציה חדשה הושקה בחנויות הרשת, שנקראת Campus idol, ואוי כמה שהיא מתוקה. לא מדובר בקולקציה גדולה מאוד אבל כל מוצר בה מגיע באריזה יפה ושווה רכישה. קניתי מתוכה 4 מוצרים ואת תיק האיפור שלה, כי בעבור 8.90 יורו לא יכולתי לדלג עליו.
כרגיל הקולקציה מלווה בסרטון תדמית קצר ומהמם:






והנה הרכישות, אבל אני לא יכולה להבטיח שבזה זה יסתיים:


Kiko's Campus idol collection


הכוכבת של הקולקציה מבחינתי היא פלטת הפנים השימושית הבאה:


All stars face palette



All stars face palette



#02 Beauty coral


All stars face palette
#02 Beauty coral
בתוך מארז קרטון קשיח ובעל סגירה מתמגנטת מונחים ברונזר, היילייטר וסומק. הגוונים בה אינם יוצאי דופן ו/או מהממים ביופיים אבל אני מוצאת שפלטות מסוג זה הן השימושיות ביותר פשוט בשל היעילות שהן מציעות. אין צורך ללקט 3 מוצרים שונים כי הכל מרוכז במקום אחד, הפלטה הספציפית הזו, דווקא בשל היותה בעלת גוונים אוניברסליים, תשתלב בכל מראה איפור והיא אידאלית לנסיעות בזכות המארז הדק שלה והעובדה שהיא כוללת מראה.


#02 Beauty coral




Prom queen eyeshadow palette
#01 Lovely naturals


Prom queen eyeshadow palette



Prom queen eyeshadow palette


כמה חיכיתי ש- Kiko יוציאו פלטת צלליות מובנית! ובכן במסגרת הקולקציה הזאת המשאלה שלי סוף סוף התגשמה, ואמנם יש לה 2 גרסאות אבל אלי דיברה יותר מספר 01 Lovely naturals המכילה 6 צלליות. יש ברשותי כיום מגוון רחב של פלטות בעלות גווני צלליות מיוחדים ויפים, והגוונים הנייטרלים יחסית שקיימים כאן מתאימים לי יותר לימים שבהם אין לי את הזמן או היצירתיות להשקיע באיפור עיניים והאייליינר הוא זה שיתפוס את מרבית ה"במה".
כעת נותר לי רק לקוות שזו הייתה ה"סנונית הראשונה" ושבקולקציות עתידיות פלטות צלליות (בהרכבי גוונים צבעוניים יותר) תהפוכנה למוצר חובה.


#01 Lovely naturals




Pump it Up volume & curl mascara


Pump it Up volume & curl mascara



Pump it Up volume & curl mascara


אחח מסקרות בעלות מברשת מוזרה. כמה שאני אוהבת חידושים והמצאות כשזה מגיע לאיפור! המסקרה הזאת מיועדת ליצירת ריסים מודגשים ומעוגלים, ואמנם נדרשת לי מעט עבודה איתה, קרי מספר חזרות, אבל התוצאה שמתקבלת מוצלחת ביותר. היא מפרידה את הריסים אחד אחד ומדגישה ומבליטה אותם היטב באופן מחמיא.





Double match lipstick & lip liner
#03 Strawberry pop


Double match lipstick & lip liner



Double match lipstick & lip liner


אני מעריכה מאוד את ההחלטה של Kiko לספק מוצר שחוסך לי מאמץ. ולמה הכוונה? עפרונות שפתיים הם דבר חשוב. הם תוחמים את גבולות השפתיים והשפתון, מאפשרים "משחק" של הגדלת והקטנת השפתיים והנחה שלהם על כל שטח השפתיים תסייע בהעצמת גוון השפתון שיונח מעל ובהארכת עמידותו.
אבל מה? עצלנית שכמוני כמעט תמיד מדלגת על השלב הזה וניגשת היישר להנחת השפתון.
המוצר הבא פותר את הבעיה מכיוון שבצידו האחד יש שפתון ובצידו השני את התוחם התואם לו. הגוון שבחרתי הוא ורוד אדום עז והגימור שלו מבריק, והיות וה- Double match lipstick lipliner קיים ב- 6 גוונים אני לא שוללת קפיצה לחנות ורכישה של גוון אחד נוסף לפחות.


Double match lipstick & lip liner




Campus idol pochette


Campus idol pochette


תיקי איפור. עקרונית כל בחורה צריכה לא יותר מ-2-3 כאלה. לי לעומת זאת יש כבר כל כך הרבה ובכל זאת התיק הזה שבה את ליבי והלך איתי לקופה. פשוט תסתכלו עליו ותבינו אותי... 


Campus idol pochette



כרגיל אני צופה שבעוד זמן לא רב יצוץ בבלוג פוסט נוסף שיסקור קולקציה של Kiko, פשוט כי הם יודעים לעשות את העבודה- מוצרי איפור איכותיים באריזות משובבות נפש ובמחירים הוגנים. והכל בסמוך לביתי.
אז מה עוד מכורה כמוני לאיפור יכולה בעצם לבקש?


Comments