Sweet like chocolate

הפוסט הזה כבר כמעט נכתב פעמיים, ואני ממש שמחה שהוא לא נכתב אלא רק עכשיו, בפעם השלישית. ולמה? כי ככה אני יכולה להציג בפניכן את 3 פלטות השוקולד של Too Faced מרוכזות בפוסט אחד מקיף והשוואתי, במקום בשלושה פוסטים נפרדים.


Chocolate palettes



נחזור לרגע מספר שנים אחורה. חברת האיפור האמריקאית המתקתקה Too Faced משיקה את ה- Chocolate bar palette, פלטת צלליות בתוך מארז דמוי שוקולד מריר, המכילה 16 צלליות ובעלת ניחוח של, כן כן, שוקולד!
הרשת געשה, סקירות של הפלטה הופיעו בכל בלוג וערוץ יו טיוב שעוסק בביוטי, פסטיבל שלם. ואם תשאלו אותי אז בצדק. מדובר באחת הפלטות הכי שימושיות באוסף שלי עד עצם היום הזה, וכמישהי שיש לה ה-מ-ו-ן פלטות זה אומר הרבה. הצלליות פיגמנטיות ביותר, רכות ונמרחות על העפעף כמו חמאה, קלות לטשטוש ולביצוע מעברים וכיף להשתמש בהן. 


Chocolate bar palette



Chocolate bar palette



Chocolate bar palette


הפלטה הראשונה בגרסתה המקורית יצאה במארז עבה, ולאחר שהוא גרף לא מעט ביקורות שליליות ברשת Too Faced השיקו אותה מחדש בגרסה דקיקה יותר, שאותה אני רכשתי. 
הטענה היחידה שיש לי נגד הפלטה היא העובדה ששמות הצלליות אינם מוטבעים בתוכה, מה שמאלץ אותי לשמור את הדף השקוף שמכיל עליו את השמות. גם לטענה הזאת Too Faced היו קשובים ושתי הפלטות הבאות אכן כבר הושקו עם השמות מוטבעים בתוכן.


Chocolate bar palette



Chocolate bar palette



סווטצ'ים:

שורה עליונה



שורה אמצעית



שורה תחתונה





נתקדם תקופה (אל תתפסו אותי בתאריכים מדויקים), ופלטה נוספת מושקת, ה- Semi chocolate bar palette. הפעם המארז הוא דמוי שוקולד חלב ובתוכו שוב 16 צלליות וניחוח שוקולד.


Semi chocolate bar palette



Semi chocolate bar palette



Semi chocolate bar palette



Semi chocolate bar palette


גם בפלטה הזאת נשמרה איכות הצלליות והן פיגמנטיות, פשוטות להנחה ולביצוע טשטושים ומעברים ועם פריימר עיניים מתחתן מגלות עמידות ממושכת ללא תזוזות ודהיות.
  


סווטצ'ים:


שורה עליונה



שורה אמצעית



שורה תחתונה






ונתקדם עוד, לסוף שנת 2015, אז מושקת הפלטה השלישית בסדרה, שנקראת הפעם Chocolate bon bon bar palette, במארז ורוד שגם הוא כמובן דמוי חטיף שוקולד ובתוכו כרגיל 16 צלליות וניחוח שוקולד, רק שהפעם עיצוב הצלליות הוא של לבבות חמודים ולא של ריבועים כמו בשתי הפלטות הקודמות.


 Chocolate bon bon bar palette



 Chocolate bon bon bar palette



 Chocolate bon bon bar palette



 Chocolate bon bon bar palette
  

בפלטת ה- bon bon אני מרגישה ש- Too Faced אפילו שדרגו את איכות הצלליות שלהם, עד כמה שחשבתי שזה בלתי אפשרי, וההנאה מלהשתמש בפלטה החדשה שהצטרפה לאוסף שלי היא רבה מאוד.



סווטצ'ים:


שורה עליונה



שורה אמצעית



שורה תחתונה





ולשאלת "מיליון הדולר": האם הכרחי להיות הבעלים של 3 הפלטות?
ממש לא.
אבל אני מתקשה להמליץ לכן על אחת מהן במיוחד, פשוט משום שאני חושבת שכל אחת קולעת לטעם של מישהי אחרת.
בכל פלטה יש שילוב טוב של צלליות מאט, שימר וגליטר שמאפשר יצירת מראות שונים, ובכל אחת יש לפחות 3 צלליות בגוונים נהדרים שלא נתקלתי בכמותם באף פלטה אחרת.
עם זאת שימו לב שהפלטה השנייה, Semi chocolate bar, היא "רגועה" יותר מבחינת קשת הגוונים שהיא מציעה, קרי הרבה חומים-זהובים, ואילו השתיים האחרות מציעות קשת גוונים מגוונת יחסית אליה.

בשורה התחתונה מדובר בסדרת פלטות שאני מודה שלא חשבתי שאהיה הבעלים של כולן. האמנתי שאסתפק רק בראשונה אבל יצר האספנות שלי כשזה מגיע לאיפור, כפי שאתן כבר יודעות, חזק מאוד, והפלטות השנייה והשלישית מהוות תוספת מצוינת לאוסף שלי. ובהתחשב גם בעובדה ששילמתי על כל אחת מהן כ- 40 יורו בספורה, אני בהחלט מוצאת שזה מחיר משתלם מאוד עבור פלטה איכותית המכילה 16 צלליות.


Chocolate palettes


ורגע, רגע, רגע. חשבתן שסיימנו? אז לא!
הפלטה הרביעית כבר בדרך והשמועות אומרות שהיא תושק לקראת הקיץ... קוראים לה Sweet peach palette, מגיעה באריזה בגוון אפרסק והיא נראית מהממת!!!
לחצו כאן כדי לראותה 

ורוצות לנחש אם גם היא תצטרף לאוסף שלי? נראה לי שכולנו יודעות את התשובה לשאלה הזאת :)


לסיום אני משאירה אתכן, איך לא, עם הקליפ המתוק הזה:

Comments