MAC X Mariah Carey Collection- Holiday 2016

אפתח את הפוסט הזה בהצהרה נועזת: זוהי הקולקציה היפה ביותר שחברת MAC השיקה אי פעם. 
וכולנו יודעות שהם השיקו ה-מ-ו-ן קולקציות.
כשראיתי את הפרסום הראשוני שלה באמצע אוקטובר בבלוג The beauty news, החסרתי פעימה. וכשהגיע הפרסום השני עם הפירוט המלא של הקולקציה ידעתי שיהיה לי קשה מאוד לרסן את עצמי במקרה הזה.
אז על מה מדובר? בשנה שעברה MAC והזמרת מריה קארי עשו "שיתופון" פעולה בצורת שפתון מעניין עם ההבטחה שבשנת 2016 כבר תושק קולקציה שלמה. ובכן חלפה לה שנה והקולקציה הזאת סוף סוף כאן. והיא, אם זה עוד לא הובן, הקולקציה היפה ביותר שחברת MAC השיקה אי פעם.





MAC X Mariah Carey Collection- Holiday 2016


זו קולקציה רחבה יחסית המכילה פלטות צלליות, סמקים, שפתונים ועוד, ואני צופה שהיא תהפוך ל- Sold out בכל מקום בעולם שהיא תושק בו תוך ימים בודדים שלא לומר שעות ספורות, כך שכמו שציינתי לגבי קולקציית החגים של המותג, אם אתן רוצות משהו ממנה אל תתמהמהו.
התמזל מזלי והיא הושקה ב- 1.12 בדוכן של MAC בדיוטי פרי של ברצלונה במלואה ובמקרה הגעתי אליה כמעט ראשונה, כך שהייתה לי את הפריווליגיה לנסות, להתלבט ולבחור כי הכל היה עדיין במלאי. אז התלבטתי, והרבה כי רציתי כמובן הכל, ובסוף אספתי אלי את 3 המהממים האלה:


MAC X Mariah Carey Collection- Holiday 2016


קודם כל האריזות! האריזות היפהפיות האלה, שילוב של כסוף נצנצים מטאלי עם זהב וחתימה של מריה קארי! ואחר כך שואלים אותי למה קשה לי לזרוק לפח את אריזות הקרטון של מוצרי האיפור שקניתי. נו באמת, רק תסתכלו עליהן!





Extra Dimension Skinfinish
My Mini 


Extra Dimension Skinfinish


ההיילייטר הזהוב עד מאוד הזה מהווה את כוכב הקולקציה, ובצדק. יש עליו את הטבעת פניה של מריה קארי עד לרמת דיוק של נקודת החן שיש לה בצד הסנטר, הוא במרקם ה- Extra Dimension המצוין והוא לגמרי פריט אספנות. 
אני מודה שכשפתחתי אותו לראשונה הייתי בטוחה שעל עורי הבהיר, בטח עכשיו בחורף, אין סיכוי שהוא יראה טוב. אבל למרבה השמחה מתברר שאם אני משתמשת בו בעדינות הוא בהחלט יכול לשמש כהיילייטר גם על העור שלי, כמו גם כשכבה נוספת מעל לסומק, כדי להעצים את גוון הסומק באופן חד יותר.
ברור שעל בעלות גוון עור כהה הוא יהווה היילייטר מהמם ביופיו, ואני חושבת ש- MAC שיחקו אותה בענק עם המוצר הזה, מבפנים ומבחוץ.

Extra Dimension Skinfinish





Loose Powder
Touch My Body


Loose Powder


את המוצר הבא, שהוא היקר ביותר בקולקציה, רכשתי פשוט משום שלא ראיתי השקה כזאת מ- MAC אי פעם, לפחות לא שאני זוכרת. זוהי פודרה בתפזורת לגוף, הנחה שלה על הכתפיים ובאזור המחשוף ועצמות הבריח מעניקה מראה זוהר וחי שאני אוהבת מאוד.
אבל אני בהחלט חושבת שזה מוצר שיהיה שימושי יותר לקראת הקיץ, תסלחו לי מראש אם אני מעדיפה בשלב זה של השנה לכסות את אזור המחשוף שלי בצעיף מחמם. בינתיים הפודרה תשב לי על שידת האיפור כקישוט מהמם ואני אהנה להסתכל עליה מדי יום, כי היא כל כך יפה!

Loose Powder





Lipstick
 Mcizzle


Lipstick


בקולקציה הושקו 5 שפתונים וגם כאן הקנקן פשוט מעלף, תחשבו על המבטים שהוא ימשוך כשאשלוף אותו מתיק האיפור שלי כדי לחדש אותו במטרו? נכון? כמו שנאמר, "מנצנץ למרחוק"!
אני בחרתי את גוון Mcizzle, שהוא אפרסקי בהיר בגימור Cremesheen הנעים והקליל, ובהחלט קרץ לי גם All I Want שהוא גוון שמפניה מנצנצת, ואני לא יכולה להבטיח שלא אכנע וארכוש גם אותו בסופו של דבר.

Lipstick


קוראות ותיקות של הבלוג יודעות שנדיר מאוד לקרוא אצלי סקירות בהן אני אומרת לכן שאתן חייבות מוצר זה או אחר. כי תמיד יש תחליפים ולא בהכרח מה שאני אוהבת זה מה שאתן אוהבות. אבל הפעם אני אומרת לכן ללא היסוס- אם אתן חובבות\מכורות\אספניות איפור, אתן חייבות לפחות מוצר אחד מהקולקציה הזאת. חייבות.

היא משהו יוצא דופן, ובעולם האיפור השבע לעייפה שבו אנו מתנהלות כיום, למצוא משהו יוצא דופן זה דבר נדיר ומשמח ביותר!





Comments