גלוסיבוקס יולי


אני מרוצה.
אחרי הבאז הבלתי פוסק לגבי הגלוסיבוקס, אני שמחה לומר שזו הקופסה השנייה ברצף שאני פשוט מרוצה ממנה.
למה? כי היא מכילה 5 מוצרים ודוגמית של בושם שברובם מתאימים להעדפותיי ו/או שרציתי לנסות, ובמקום להרבות במילים בואו ותראו את הגלוסיבוקס שקיבלתי:



גלוסיבוקס יולי



מוצרי יולי



המוצר בגודל המלא הוא הקפאין רול של גרנייה, שמזמן רציתי לנסות.


קפאין רול



הוא מיועד לטיפול בכהויות סביב העיניים על ידי מתן כיסוי מלא, טבעי ועמיד ולטפל גם במראה של עיניים עייפות בשל השילוב של קפאין (ממריץ) ותמצית לימון (מבהירה) וההנחה באמצעות כדורית העיסוי שבקצהו. קיבלתי אותו בגוון 02 fair, ועם הכהויות הקשות יחסית שלי הוא לא הצליח להתמודד.
מה שכן, הוא ליחח ונתן כיסוי מאוד עדין וקליל שלהן, ככה שאני מתייחסת אליו בדיוק כמו אל BB Cream - ברור לי שלא אקבל כאן כיסוי מלא כמו שתיתן לי ערכת הקונסילר של בובי בראון למשל, אבל במידת הצורך יפתור "מצוקות נקודתיות" שנובעות מקוצר זמן, וזה עדיין יותר טוב מלא לשים כלום. בשל כך הוא הונח באופן קבוע בתיק שלי ונמצא בשימוש מפעם לפעם. 





גם הטריפל של סבוקאלם הוא מוצר שסקרן אותי, ורציתי להכיר אותו מקרוב.


סבוקאלם טריפל

רשום שהוא משלב 3 מוצרים שונים:
  • קרם לחות קליל ועדין
  • דמי מייק אפ חצי שקוף המתאים עצמו לגוון העור
  • מקדם הגנה SPF 29
הגוון שהיה בקופסה שלי הוא Light והייתי בטוחה שיתאים לי היטב, אבל מה רבה הייתה הפתעתי כשהתחלתי להניח אותו על פני וגיליתי שאני הופכת ורדרדה ?! בדיקה מעמיקה יותר גילתה שהוא אכן מתהדר בתת גוון ורדרד, ולבעלת תת גוון צהבהב כמוני הוא לא מתאים ולכן לצערי יועבר הלאה.
לגבי הליחוח דרך אגב, בהחלט עשה את העבודה ויכול להוות תחליף להנחת קרם הלחות.

לשם ההמחשה של תתי הגוונים מצרפת סווטץ' שלו מול סווטץ' של ה- BB Cream של אסתי לאודר בגוון 01 Fair שהוא בעל תת גוון צהבהב -


ימין - סבוקאלם, שמאל - אסתי לאודר






את הסבונים הטבעיים של לה ספונריה לא הכרתי וגם לא שמעתי עליהם קודם, ולכן נכנסתי לאתר האינטרנט שלהם שהתגלה כלא מאוד אינפורמטיבי ולא סייע לי להבין יותר טוב מי הם ומהם המוצרים שלהם.



סבון שוקולד


אני קיבלתי סבון שוקולד לנשים, שנרשם כי הוא "טבעי, עשוי בעבודת יד משמנים צמחיים בתוספת קקאו טהור ותערובת נשית של שמנים אתרים"(!)
בשורה התחתונה - סבון. יש לו ריח טוב לטעמי והוא אינו מייבש את העור, אבל אני אישית מכורה לסבונים נוזליים ומקציפים שנותנים לי תחושה מרעננת בעיקר בקיץ, והוא לא נכנס לקטגוריה הזאת.




מלנקסטר הגיע קרם ההגנה sun beauty ואני מודה שבהתחלה התאכזבתי כי נורא קיוויתי לקבל את הברונזינג ביוטי כדי לנסות אותו לפני שאני קונה בגודל המלא, נו שוין.


לנקסטר סאן ביוטי

הקרם עצמו מצוין, אהבתי מאוד את הריח והעובדה שהוא נספג במהירות ולא משאיר תחושה "כבדה" על העור, הנחתי אותו בתיק שלי לשימוש יומיומי עד שייגמר ואז ארכוש אותו בגודל המלא (ואולי באותה ההזדמנות גם את הברונזינג ביוטי..)




הסוכריה בקופסה הזו מבחינתי היא דוגמית המייק אפ של לנקום Teint Idole Ultra 24H.


Teint Idole Ultra 24H

קיבלתי את גוון 03 בגודל 5 מ"ל בבקבוקון טראוול סייז מתוק בגודל אידאלי לנסיעות.
שמעתי רבות ונצורות עליו, ועניין אותי מאוד לדגום אותו. הגוון התיישב לי "בול" על העור  ונתן כיסוי קל - בינוני בלבד כי הנמשים שלי עדיין נראו די בבירור גם לאחר ששמתי שכבה יפה ממנו.
יש לו ריח מעולה (חייבת לציין שבזמן האחרון אני נתקלת יותר ויותר במוצרי איפור שמגיעים עם ריחות טובים) ובסך הכל חיבבתי אותו מאוד ואני מאמינה שאקנה את הגרסה הגדולה שלו לכשתסתיים הדוגמית.





אחרונה חביבה היא הדוגמית של הבושם AMOR AMOR של  cacharel.

AMOR AMOR

הבושם הזה וותיק ומוכר (הושק בשנת 2003), אבל לי לא יצא לנסות אותו בעבר, ואחרי שדגמתי אותו אני חושבת שהוא טוב מאוד. הריח שלו הוא פרחוני ופירותי ולכן מאוד מתקתק, ולאחר כמה דקות "משתלב" בעור ומותיר אחריו שובל של ריח רענן וחזק שבמפתיע לא מכביד יחסית לעוצמתו.
למרות זאת עבורי הוא מסוג הבשמים שמתאימים יותר לשעות הערב של עונות מעט קרירות יותר, אולי בגלל שבחום הזה קשה לי יותר לסבול ניחוחות מתקתקים כל כך שבדרך כלל אהובים עלי מאוד.




בנוסף הגיע מגזין פרסומי חביב של גלוסיבוקס:

מגזין




וגלוית מידע לגבי חשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד:


חשוב להיבדק






וגם 3 גלויות הטבה:

גלויות

1. לאישה - שולחים SMS עם המילה גלוסי והפרטים האישיים המלאים ומקבלים גיליון מתנה ללא כל התחייבות, ובנוסף מבצע היכרות במסגרתו עושים מנוי לחודש ומקבלים חודש נוסף מתנה. המבצע מיועד למנויות חדשות בלבד ובתוקף עד ה- 31.8.12

2. לנקסטר - קונים בסופר פארם ממוצרי לנקסטר ב- 299 ש"ח ומעלה ומקבלים מסיר איפור בגודל מלא מתנה, בתוקף עד ה- 20.8.12  ויש כפל מבצעים.

3. לנקום - 50 ש"ח מתנה בקניה ב- 300 ש"ח ומעלה ממוצרי האיפור והטיפוח של לנקום בסופר פארם, בתוקף עד ה- 31.8.12 ויש כפל מבצעים.



אז זו חווית הגלוסי שלי החודש, וכשרוחות "קופסת הפתעות" חדשה מנשבות באוויר (ה-Glam Guru) יש לי תחושה שבחודשים הבאים הקופסאות רק תלכנה ותהפוכנה למעניינות יותר, אין כמו תחרות כדי לעורר את השוק.
מחכה כבר לקופסת אוגוסט..

Comments

  1. אני קיבלתי קופסא אחרת משלך, אני גם פחות מרוצה. בעיקר בגלל הרול און שכהה לי מדי.
    בנוגע לקרם של לנקסטר- הריח שלו באמת משגע, והוא קליל ולא מרגישים אותו בכלל מתחת למייקאפ... אבל 15 SPF?! אני לא שמה פחות מ30, ולרוב שמה 50, אז אין לי ממש מה לעשות איתו וחבל.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ככל שעובר הזמן ואני קוראת יותר ויותר תגובות של מנויות, גם בבלוגים וגם בקבוצה בפייסבוק, אני מרגישה שכנראה אין סיכוי שכולנו נהייה שבעות רצון - תמיד משהו יהיה כהה/בהיר מדי, גדול/קטן מדי וכו'.
      לכן מבחינתי מה שהפך להיות חשוב זה ההוגנות, משמע שאני לא אסתכל ימינה ושמאלה ואראה שיש מנויות שקיבלו קופסאות עם יותר מוצרים משלי או מוצרים שונים מאוד ואיכותיים יותר משלי.
      לגבי מקדם ההגנה של לנקסטר - מודה שאני גרועה בהקפדה על הנושא הזה, אבל את צודקת בכך שזה מקדם הגנה נמוך בשביל השמש הקופחת במדינתנו..

      Delete
  2. מורצ'ו (אני כבר מרגישה ממש חופשי איתך;)), באמת קיבלת אחלה קופסא! ראיתי כמה סקירות, את היחידה שראיתי בינתיים שקיבלה את המייקאפ של לנקום- שווה. עשיתי החודש במסגרת המבצע של לאישה מנוי לחודשיים, והמעצבן הוא שאני במשחק "חתול ועכבר" מטורף עם השליח. כבר שבועיים הוא מגיע בלי לתאם לפני ואני לא בבית, עד שבסוף התקשרו אלי מהדואר והואילו בטובם לתאם איתי יום, כך שאני אמורה לקבל את החבילה של החודש שעבר רק מחר :(( גם לך קרה דבר כזה?? אני כל כך מעדיפה לקבל פתקית לתיבה וללכת לקחת בעצמי את החבילה, למה כל הסרבול הזה???
    אקיצר- ממש בא לי שיהיה בה גם את הדוגמית מלנקום, אבל חוצמזה גם כך זו נראית קופסא שווה :)
    ואחלה סקירה- קלילה וכיפית!

    ReplyDelete
    Replies
    1. סיוונוש - קודם כל בכיף ותרגישי לגמרי חופשיה!
      גם לי היו איתם משחקי "חתול ועכבר" כשהם עברו בפברואר לשירות שליחים בלי הודעה מוקדמת. כשחברת השליחויות סוף סוף התקשרה תיאמתי איתם טווח שעות לשליחות, ויצאתי במיוחד מוקדם הביתה מהמשרד רק כדי לגלות שהשליח השאיר לי פתקית שהוא הגיע הרבה יותר מוקדם וכמובן שאף אחד לא היה בבית.. ככה שלמדתי את הלקח די מהר ושיניתי את הכתובת למשלוח למקום העבודה ומאז אין יותר תקלות (טפו, טפו, טפו).
      הלנקום מאוד מוצלח והקופסה החודש אכן אחלה, ותודה על הפרגון :)

      Delete
    2. כן זה רעיון טוב לשנות את הכתובת למקום העבודה..
      אז השליח ואני סוף סוף נפגשנו (!!!) היום בבוקר, וקיבלתי שני דברים שונים משלך. במקום הלנקום :( והסבון המוצק קיבלתי מסקרה של קליניק ושמפו+מרכך חמודים של לאוקיסטן. גם סבבה :)

      Delete
    3. שמחה לשמוע שהיה דייט מוצלח סוף סוף :)
      מסקרה זה תמיד שימושי ועל איכות המוצרים של ל'אוקסיטן אין ויכוח - בדיוק עכשיו חזרתי מקניה בחנות שלהם!
      כבר אמרנו שאנחנו כנראה תאומות שהופרדו בלידתן, לא? :)

      Delete
  3. אני חושבת שקיבלת אחלה חבילה, יש פה כמה מוצרים שהייתי שמחה מאוד לנסות- למשל הרול קפאין, הטריפל של סבוקלם והמייקאפ של לנקום.

    לצערי הרב הרומן ביני לבין גלוסי נגמר בטונים צורמים מאוד, אני מקווה שהם ילכו וישתפרו, או לחילופין שהגלאם גורו יצליחו לעשות את זה טוב יותר

    ReplyDelete
    Replies
    1. המוצרים שציינת הם באמת אלו שסקרנו גם אותי ואני חושבת שזו בדיוק הייתה המטרה המקורית של הקופסה - לאפשר לנו להכיר ולהתנסות במגוון של מוצרים.
      אני מסכימה איתך לגבי כך שמתחילת דרכם הם ממש לא השכילו לנצל את נקודת הפתיחה המצוינת שהייתה להם (שירות חדש בישראל וקהל שצמא אליו) ועושים טעויות שיווקיות ושירותיות על ימין ועל שמאל, ופשוט חבל לראות את זה.

      Delete
  4. קיבלתי חבילה שונה (תאמיני לי שהסתכלתי לשניה ועוד לא הספקתי לעבור עליה כמו שצריך?)
    אני שמחה עם הקופאין רול- בדיוק נגמר לי שלי, ותכננתי לקנות אחד=]
    את הטיינט איידול לא קיבלתי, אבל יש לי אותו מלפני ואני מאוד אוהבת אותו ונהנית לקרוא שגם את!

    ReplyDelete
    Replies
    1. פיצ'ה, כל הכבוד לך על יכולת האיפוק, כשאני מקבלת את החבילה היא תוך שנייה וחצי בערך נפתחת ונבדקת לעומק..
      הקפאין רול חביב ביותר, וקראתי את הסקירה אצלך בבלוג על ה-Teint Idole Ultra 24H בשבוע שעבר, ושמחתי גם לגלות שיש בינינו תמימות דעים לגביו :)

      Delete

Post a Comment