איזה ניחוח יש לחורף?


כבר הזכרתי כאן בעבר שהבלוג קודם כל מתמקד באיפור. זאת היות ומרבית הידע והרכישות שלי הן מתחום זה, ואני מאמינה שאדם צריך לכתוב על מה שהוא מבין בו.
באותה נשימה אוסיף ואומר שהבלוג עוסק גם בתחום הטיפוח שחשוב לי ואהוב עלי לא פחות, ואני מאוד שמחה לכל הזדמנות ללמוד עליו עוד ולשתף אתכן. לכן כשבשבוע שעבר הוזמנתי לאירוע השקת בשמים של רשת סופר פארם זו היוותה מבחינתי הזדמנות מצוינת לכך.

במסגרת האירוע שמענו הרצאה מרתקת בנושא ההיסטוריה של הבישום והריחות המרכזיים שפעילים בו, והוצג בפנינו קונפסט הבישום של הסופר פארם, לפיו היות והאישה הישראלית אוהבת לרכוש בשמים ובעלת נכונות להתנסות בריחות חדשים, יש מקום גם להביא לשוק הישראלי מגוון בשמים חדשים שיוצאים בעולם וגם לערוך מבצעי בישום אטרקטיביים בתדירות גבוהה.


מבצע חורפי כזה נערך ממש עכשיו לרגל השנה האזרחית החדשה על ידי חברת ש. שסטוביץ ורשת סופר פארם, במסגרתו מקבלים 50 ש"ח מתנה בקניה מעל 399 ש"ח לרכישת מוצרי קוסמטיקה ובישום של החברות המיובאות לישראל על ידי שסטוביץ.

בין הבשמים המשתתפים במבצע: ז'אן פול גוטייה-קלאסיק ולה מאל, איסי מיאקי, CK- ביוטי ואופוריה, אנקאונטר, פטיט רוב נואר, בולגרי- סדרת האומניות, ברבארי בודי, נרסיסו רודריגז קלאסי,  לאנוון- אוונגרד וז'אן קוטור ועוד. בתחום הטיפוח  ניתן למצוא את המותגים הבאים :סיסלי פריז , קריטה, דקלאור פריז, גרלן ועוד. בנוסף, תינתן אפשרות לכפל מבצעים על מוצרים מובילים מתחום הבישום ולצידם גם האיפור והטיפוח.
לפי איציק לוי, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בש. שסטוביץ' "כחברה מובילה בתחומה אנו פועלים רבות על מנת לחדש ללקוחותינו הנאמנים ולהביא לארץ את המותגים המובילים והנחשבים ביותר בעולם. לקראת השנה האזרחית החדשה ישנו גידול בביקוש למוצרי בישום וטיפוח ועל כן החלטנו לצאת במהלך משותף ורוחבי עם הרשת הגדולה בארץ ולתת ערך מוסף ללקוחותינו הנאמנים".
והרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק סחר קוסמטיקה בסופר-פארם אומרת כי "סופר-פארם מובילה את תחום הבישום בישראל ומוכרת מדי שנה כ-3 מיליון בשמים. 60% מהבשמים הנמכרים הם בשמי נשים והשאר גברים. אישה קונה בממוצע שלושה בשמים בשנה. הנכונות של הישראליות להתנסות בריחות חדשים גבוהה ביותר. סופר-פארם מקיימת לאורך כל השנה מבצעים וחגיגות על בשמים ומוצרי טיפוח ויופי. בשל ריבוי המבצעים אנו רואים מגמה של חזרה לבשמים הגדולים – 100 מ"ל, וגברים אף רוכשים בשמים גדולים יותר. כעת אנו מציעים מהדורות מיוחדות של 200 מ"ל של בשמי איסימיאקי וז'אן פול גוטייה.  גם לקראת חג המולד והשנה האזרחית החדשה נציע מגוון בשמים בהנחות של עד 70% וכן מארזי שי מיוחדים לסופר-פארם המהווים מתנה חגיגית. וכמו בעולם גם בישראל אנו רואים התלהבות גדולה מבשמים של זמרים ושחקנים: מדונה, שאקירה, ג'סטין ביבר ובקרוב יושק בסופר-פארם הבושם של ליידי גאגא". 

קיבלתי להתנסות בושם ומספר דוגמיות של בשמים נבחרים נוספים:



בשמים גבירותיי (ורבותיי), בשמים!




אני חייבת להודות שלפני הכל עיצובים נשיים (קרי קווים מעוגלים וצבעים רכים) פשוט "קונים" אותי, וזה בהחלט תקף במקרה של עיצוב הבושם הזה:



euphoria blossom by Calvin Klein


הבושם הוא בניחוח הדרים, כאשר:
  • התווים עליונים של תפוזון ,רימון וגווני צמחייה ירוקה מכוסת טל
  • תוי הלב הם של פריחת סחלב ,פריחת לוטוס ועלי כותרת של אדמונית ורודה
  • תוי בסיס של עץ בהיר,ענבר לבן ואזוב טהור קפוא.
אני לא מכירה את בשמי קלווין קליין ולא ידעתי למה לצפות. כשהתזתי אותו הוא התקבל עלי במעין ניחוח פרשי חמצמץ ונעים שכחובבת בשמים קלילים אהבתי מאוד, ושמחתי לגלות שהוא החזיק איתי יום עבודה שלם תוך התפוגגות הדרגתית. 
לדעתי זה בושם אידאלי לשעות היום ולעונות האביב - קיץ, אבל התמכרתי לריח ובקצב שאני משתמשת בו נכון לעכשיו נראה שאצטרך לקנות אחד חדש עד האביב..




הבשמים שהגיעו בדוגמיות:
לנשים -


Burberry, צילום - יח"צ חו"ל

בושם המשלב ניחוח נקי ורענן של מרכיבים מעודנים הכוללים תפוח ירוק ותה.
מהדוגמית שניסיתי התקבל עלי ריח קלאסי ונקי בדיוק כמו בתיאור שלו, והיות וגם עיצוב הבקבוק יפהפה בעיני זה מסוג הבשמים שארכוש בגודלו המלא.







Guerlain, צילום - יח"צ חו"ל

בושם עם תווי בסיס של פולי טונקה, וניל מתקתק, איריס (תו אבקתי חם, מעודן ועוצמתי) ופצ'ולי עם מימד עצי ארומטי .
לב הבושם מורכב מפריחה של זר ורדים, יסמין ופריחת התפוז, לצד נוכחותם של דובדבן שחור, תפוחים וענבי שועל שחורים וסיום עם דומיננטיות של אמבר לבן ומאסק.

בהתזה ראשונית מתקבל ריח מאוד חזק ודומיננטי שלי הרגיש על גבול החריף, וגם לאחר זמן מה עדיין לא הרגשתי שהוא משתלב עלי בצורה הרמונית כך שאני חוששת שהבושם הזה לא נועד בעבורי.





לגברים -



Jean Paul Gaultier, צילום - יח"צ חו"ל

בושם בעל מאפיינים בולטים של ברגמוט, הל וכוכב הלענה, ליבה של לבנדר, פריחת תפוז, קינמון וכמון ועל בסיס עץ, מושק, ענבר ווניל. בן הזוג משתמש בו כבר שנים באופן קבוע ומחבב אותו מאוד.








Issey Miyake , צילום - יח"צ חו"ל

בושם "ספורטיבי" הכולל ניחוחות של ברגמוט ואשכוליות, תוים עציים ורעננים של וטיבר.

לפי מירב ונונו, המדריכה ראשית של ערוץ סיסלי בחברת ש. שסטוביץ "מעצב העל איסי מיאקי, שואב לא פעם את ההשראה  לעיצוב בקבוקי הבשמים שלו מאלמנטים ארכיטקטיוניים, זאת היות והוא החל את דרכו המקצועית בארכיטקטורה ורק לאחר מכן פנה ללימודי עיצוב אופנה.  מקור ההשראה של מיאקי מגיע משלושת ערי המטרופולין: ניו יורק, פריז וטוקיו המתאפיינים בגורדי שחקים. עיצוב הבקבוקים שלו מהווה רמז לגורדי השחקים בניו יורק ובטוקיו וכן ניתן למצוא אינטרפרטציה למגדל אייפל. הבשמים המשקפים את ההשראה שלו בעיקר הם  לה או דיסי ואו דה סי פר הום".


לסיום הנה כמה טיפים שניתנו לנו:

  • אזורי הבישום- יש להתבשם בבושם בנקודות הדופק על מנת שהוא ישתחרר במקצבים קבועים סביב הטבור, עוברים לנקודת דופק על מפרק כף היד, מאחורי האוזניים ומאחורי הברכיים. 
  • חשוב לזכור כי במידה ומתיזים בושם עם אלכוהול יש להימנע מאזורים חשופים ביציאה החוצה לשמש כדי למנוע הופעת פיגמנטציה על האזורים.
  • ליום יום עדיף להשתמש בבשמים קלילים ורעננים EDT או EDP קלילים. לערב - מומלץ להשתמש בניחוחות עשירים ודומיננטיים יותר.
  • בחורף מומלץ להתבשם בבשמי א.ד.פ המלווים אותך למשך כל היום והנם דומיננטיים יותר.
  • להעצמת ניחוח הבושם יש להשתמש בקרם גוף ודאודורנט תואמים.
  • על מנת לייצר חותם אישי ניתן לשלב בין מספר בשמים במקביל- המייצרים קוקטייל בישום אידיאלי בחורף.

ואיך שלא תסתכלו על זה אני חושבת שבסיכומו של יום ממש לא משנה באיזה בושם תתבשמו וכמה הוא עלה, כל עוד הוא יסייע להרגשה שאתן במיטבכן - בדיוק כמו מוצר איפור טוב :) 



הנה גם לנוחיותכן קישורים לפוסטים נוספים שהתפרסמו בנושא:
בלוג איפור אומנות האיפור
כלה בקלות
הבלונדה
חפש את האישה

Comments

  1. אוי יקירה חבל שלא ידענו אחת את השניה (מראה וכו') והיינו עושות היכרות... לא נורא, בפעם הבאה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואו, אכן פספוס..
      אבל אני גם בטוחה שתהיה לנו הזדמנות להכיר באירוע ריחני אחר :)

      Delete

Post a Comment