מצעד כוכבי שנת 2012


אני אוהבת מאוד לכתוב (וגם לקרוא כמובן) סיכומים שנתיים, ולאחר פרסום פוסט המוצרים המאכזבים עבורי לשנת 2012, אני רוצה גם להראות את הצד השני של המטבע. כך בא לעולם פוסט מצעד הכוכבים השנתי, שצומצם לאחר התלבטויות רבות ל- 12 מוצרים בלבד.
הקריטריונים לכניסת מוצר למצעד שלפניכן היו:
  • היווה תגלית בקטגוריה שלו עבורי, קרי אם אני משווה אותו למקביליו הוא עולה עליהם בכל הקריטריונים (כגון מרקם ועמידות)
  • מקיים את ההבטחות שלו מעל ומעבר (למשל, מבטיח לתת מראה מואר)
  • נכנס לשימוש קבוע, קריטריון שעבור צרכנית קוסמטיקה מאסיבית כמוני הוא משמעותי מאוד.
אני מתריעה מראש שמדובר בפוסט ארוך (אך אופטימי) במיוחד:

גילוי נאות - Chubby stick של קליניק התקבל לסקירה מהחברה


 BB Moisturizing cream של ספורה קיים ב- 2 גוונים, מגיע עם SPF 15 ובכמות מכובדת של 50 מ"ל. רשום עליו כי הוא מתאים לעור רגיש והוא נטול פארבנים, מלחח, נותן גוון עור אחיד, מצמצם הופעת קמטוטים ופגמים ומגן על העור מפני סימני זקנה ראשוניים:

 
BB Moisturizing cream


כשניסיתי את ה- BB של ספורה לראשונה בחנות ופניתי כמובן ישירות לגוון הבהיר יותר מבין השניים, יצא מהשפופרת צבע כהה ושאלתי שוב את המוכרת האם היא בטוחה שזה הגוון הבהיר ביותר שקיים.
אבל לאחר ההנחה הבנתי שדאגתי לחינם, והצבע המרוכז והכהה שבשפופרת מתבהר על העור שלי ומשתלב בו היטב, אם כי אני חוששת של"שלגיות" אמיתיות הוא בכל זאת עלול להיות כהה מדי.
יש לו מרקם קרמי ומלחח וריח נעים ובשל הכיסוי היפה שלו והפגנת העמידות בת שעות ארוכות (למרות שנדרשתי לפידור קל של אזור ה-T לאחר מספר שעות) אני מרגישה בטוחה מספיק כדי להשתמש בו גם כתחליף למייק אפ בימי העצלות.
לאור כל זאת מדובר ביופי של מוצר וסוף סוף מצאתי BB Cream כלבבי.








פריימר של בנפיט the POREfessional:


the POREfessional


פריימר לפנים על בסיס סיליקוני המיועד לצמצום הנקבוביות והחלקת העור, ובמקרה שלי מסייע בנטרול הברק באזור ה- T ובהארכת עמידות המייק אפ באופן מושלם. היות ואני לא סובלת מנקבוביות פעורות אני נוטה להעדיף פריימרים קרמיים ולא סיליקונים, אבל הפריימר הזה הוא יוצא דופן בביצועיו, משתלב עם כל מייק אפ ששמתי מעליו, והיד נשלחת אליו כמעט כל פעם מחדש.








 Hello Flawless Oxygen Wow של בנפיט, ה- Holy Grail שלי:


Hello Flawless Oxygen Wow


הגוון שלי בו הוא Champagne. מדובר במייק אפ נוזלי שבנפיט השיקו ב- 2012, המגיע ב- 10 גוונים, נטול שומן ובעל אפקט הבהרה למראה טבעי ומואר - והוא פשוט מעולה!
יש לו מרקם דק יחסית אבל אני מצליחה להגיע איתו בקלות לרמת כיסוי בינונית לפחות ומבלי להרגיש שיש לי על העור חומר כבד מדי, הוא רווי בלחות, העמידות שלו מצוינת לאורך שעות ארוכות ואפילו כשהוא מתחיל לדהות המראה עדיין טוב, ואני ממש אוהבת את העור הבריא והמואר שאני מקבלת איתו. בנוסף הוא מגיע עם SPF 25, שזה תמיד טוב.
פידור שלו נדרש בקיץ לאחר כ- 5 שעות ובחורף מחזיק מעמד 9 שעות ללא פידור כלל. תוסיפו לכל זה גם את העובדה שהוא מגיע בבקבוק משאבה שקוף מפלסטיק, שמבחינתי המשמעות היא שהוא יכול ללכת איתי לכל מקום, נוח לשימוש ואני רואה בדיוק מתי הוא לקראת סיום וצריך להזמין אחד חדש, ואין ספק שעבורי זה המייק אפ הנוזלי הטוב ביותר שניסיתי עד היום מכל הבחינות.








ברונזר hoola של בנפיט:


hoola


ברונזר שאין לי דרך אחרת לתאר אותו חוץ מבעל מרקם נעים ו"רך כמו חמאה", משתלב נהדר עם כל סגנון איפור ולעולם לא נראה עלי כתמי או מוגזם (משהו שכבהירת עור אני רגישה אליו מאוד) ובכל פעם שהנחתי אותו קיבלתי מחמאות על המראה.

*מי שעקבה אחרי הבלוג עד כה בוודאי שמה לב שמוצרים של חברת benefit אהובים עלי מאוד, ולכן לא מפתיע ש-3 מתוך מוצרי הכוכב שלי השנה שייכים להם.
אין אפשרות לרכוש אותם בארץ אבל לשמחתי אתר האינטרנט שלהם עושה משלוחים לישראל, אך עלות דמי המשלוח לא נמוכה (אלא אם מזמינים ב- 125$ ומעלה ואז המשלוח הופך להיות חינם). לחיוב ייאמר שבכל ההזמנות שעשיתי המוצרים הגיעו במהירות וללא כל תקלות.
בנוסף אם נרשמים לאתר שלהם אז הם שולחים למייל בתדירות די גבוהה מבצעים דוגמת קבלת מוצר נוסף בגודל מלא במתנה ברכישה מעל סכום מסוים, מה שהופך את ההזמנה למשתלמת למרות דמי המשלוח.

  • שימו לב שמתקיים כרגע Sale באתר בנפיט, ועד ה- 16.1.13 הם גם מציעים משלוח בינלאומי חינם ברכישה מעל 90$ בהקלדת קוד SALETIME בזמן ה- checkout (רק קחו בחשבון שעל רכישה מעל 75$ מתווסף תשלום של 17% מע"מ על החבילה במכס בישראל).







Translucent talc free powder MIKI B של OFRA:


Translucent talc free powder MIKI B


אני אהיה הראשונה להודות שההעדפה האישית שלי תהיה קודם כל לפודרות דחוסות. הן נוחות יותר לנשיאה בתיק, עושות פחות נשורת ולכלוך ואין כמו לשלוף פודריה אסתטית מהתיק ו"לפדר את האף" (באנגלית זה נשמע יותר טוב).
לכן זה לא מובן מאליו שבמצעד הזה מופיעה דווקא פודרה בתפזורת, אבל בנות, מדובר בפודרה נדירה ביותר. עפרה ייעדו אותה במיוחד עבור בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים, והיא פשוט משי. שקופה ומחליקה על העור בקלילות, נותנת גימור מאט (אך לא מת) מושלם ומונעת הברקות ללא "קימוח". החיסרון היחיד שלה מבחינתי הוא שהיא לא דחוסה...








שימר בריק של בובי בראון בגוון nectar: 


שימר בריק נקטר


השימר בריקים של בובי ידועים ומפורסמים ומהווים לדעתי את מוצר הדגל של החברה. מדובר בשימר מרובע המחולק לפסים בגוונים שונים ומשתלבים המיועדים לתת ברק והארה לפנים. יש מספר שימר בריקים בקו הקבוע שלהם ומדי פעם גם יוצאות מהדורות מוגבלות שלו.
הנקטר הוא המוצלח ביותר לטעמי היות ומכיל שילוב של גוונים ורודים המאפשר שימוש לא רק כמוצר הארה אלא גם כסומק וצללית, ומאז שרכשתי אותו כשנפתחה החנות של בובי בראון בקניון רמת אביב במרץ 2012, הוא המולטי טאסקר האהוב עלי ביותר.









buffing brush של Real Techniques by Samantha Chapman:





זוהי מברשת המיועדת להנחת פודרות שונות, כולל מייק אפ פודרה ומייק אפ מינרלי. אני משתמשת בה להנחת מייק אפ, פודרה שקופה לקיבוע המייק אפ וסמקים, והיא מוצלחת מאוד - רכה, נוחה ומאפשרת לשלוט היטב בכמויות החומר. היא נראית תמימה והעלות שלה (17.99$) כחלק מסט של 4 מברשות, מצחיקה, אך אין ספק שמאז רכישתה מאתר iherb (שהוא אתר ענק עם שפע של מוצרי בריאות וקוסמטיקה) הפכה למברשת הפנים האהובה ביותר שצמודה אלי תמיד.
  • שימו לב שברכישה הראשונה שלכן באתר אתן יכולות להשתמש בקוד ההנחה שלי: VOV232, הנותן לכן 10$ הנחה ברכישה מעל 40$ או 5$ הנחה ברכישה מתחת ל- 40$. לאחר הרכישה גם אתן תקבלנה קוד הנחה אישי משלכן שתוכלו להעביר הלאה.








פלטת הצלליות Bronze Sands של אסתי לאודר:


Bronze Sands


פלטת הכוכב שלי, זו שאקח אם ייאלצו אותי לבחור רק פלטה אחת להציל מבית בוער, היא של אסתי לאודר מקולקציית הקיץ Bronze Goddess Capri ששמה Bronze Sands.
מדובר במרקם המיוחד של נוזל-אבקה-ג'ל היוצר תערובת מוצקה וייחודית שכבר הזכרתי בפוסט ההיילייטרים, ואני חייבת לומר שמעבר לכך שהטקסטורה מהממת ביופיה, המרקם מוצלח ביותר ואפשר להגיע איתו לעצמת צבע יוצאת דופן על העפעף.
יש בפלטה צבעים חומים-מוזהבים יפים ושימושיים שמאפשרים יצירת שילובים מגוונים כולל גם הברקות במידת הצורך (עם 2 הגוונים הבהירים), והאהוב עלי הוא הטורקיז העמוק שבמרכז הפלטה - עם מברשת אייליינר לחה מעט אפשר לצייר קו מרשים ביותר.
סווטצ'ים:



Bronze Sands








eyestudio lasting drama של מייבילין:


eyestudio lasting drama



האייליינר ג'ל של Maybelline שנקרא eyestudio lasting drama יכול מבחינתי לעמוד בשורה הראשונה עם אייליינרים דומים בחברות האיפור המקצועיות, ומהווה דוגמה למוצר מצוין במחיר הוגן.

באתר של Maybelline מתארים אותו כחדשני ובעל המאפיינים (המשמחים) הבאים:

• Oil-free formula holds highly concentrated pigments in a clear gel base
• Smudge-proof and waterproof for 24 hours
• Most intense line for lasting drama
• Safe for sensitive eyes and ophthalmologist-tested
• Contact lens safe
הוא הציג עמידות גבוהה על העפעף ללא דהיות (גם בלי פריימר עיניים) ולמרות זאת אני לא מתקשה להסיר אותו בסוף היום, ודרך אגב הוא גם מגיע עם מברשת קטנה שבשימוש רק במידה ולקחתי את האייליינר מחוץ לבית.








Hypnose Doll Eyes של לנקום:


Hypnose Doll Eyes



לנקום ידועים בכך שהם עושים מסקרות מעולות, וזו מסקרת ה"כוכב" מבחינתי. החל מעיצוב הידית והמברשת שמאפשר לי אחיזה טובה ומשיחת כמות מדויקת של החומר בקלילות, דרך הביצועים של עיבוי, הארכה והרמת הריסים ועד לייבוש המהיר – היא עומדת בכבוד בכל ההבטחות ואני ממליצה עליה בחום!








Eye Make-Up Remover של קרליין:





מסיר איפור עיניים דו פאזי על בסיס נוסחה משולבת של מים וסיליקון. אני מצהירה שהמוצר הזה הפיל אותי מהרגליים בקטגוריה שלו ומבחינתי זה הפך למסיר איפור העיניים הקבוע שלי - הוא מתמודד בקלילות עם כל סוגי המרקמים כולל צלליות קרם עמידות במיוחד, לא גורם לי לרגישות, דמעות או "עננים", לא משאיר תחושה שמנונית על העפעף לאחר מכן ואם כל זה לא מספיק אז מחירו הוגן לכל הדעות (נקנה בקיט שהגיע עם מסקרה במחיר של 59.99 ₪).









Chubby stick של Clinique:


מספר 10 bountiful blush


שפתונים הם לא בראש רשימת מוצרי האיפור החביבים עלי, ואם כבר אעדיף גלוס. אני מקדימה ואומרת זאת כדי להסביר כמה חריגה העובדה שמתוך 12 מקומות בלבד במצעד, שפתון בכל זאת הצליח לתפוס בו מקום.
הצ'אבי סטיק הוא שפתון עתיר לחות, המספק אודם טבעי של צבע, ברק וכיסוי שניתן לבנייה בשכבות, ורכשתי את הדבר המתוק והשמנמן הזה עוד כשיצאה סדרת הגוונים המקורית ב- 2011.
כאשר קליניק הוסיפו לסדרה 10 גוונים לקראת סוף 2012 היה לי ברור שהגיע הזמן להרחיב את האוסף, ושמחתי מאוד כשהגיע אלי צ'אבי מספר 10. הוא שייך לסגנון צבעים שאני מעדיפה להניח, כזה שקרוב לגוון הטבעי של השפתיים שלי, מעצים אותו ומחמיא מאוד.
שימו לב שצ'אבי סטיק באותו גוון יראה שונה על כל משתמשת כתלות בגוון הטבעי של השפתיים שלה - אם השפתיים חיוורות מרבית גווני הצ'אבי סטיק ייראו עליהן במלוא עוצמתם, וככל שהשפתיים פיגמנטיות מטבען רובם ייראו עליהן כשקופים יותר.



תם ונשלם מצעד הכוכבים של הבלוג לשנת 2012!

היו עוד המון מוצרים נפלאים שאהבתי השנה ואתן יכולות לקרוא על חלקם בפוסטים הקודמים (יש ארכיון המכיל את כולם באמצע העמודה הימנית של הבלוג), ואשמח אם תשתפו בתגובות פה למטה - מהם מוצרי הכוכב שלכן?

Comments

  1. אחלה פוסט מותק! בהחלט מעורר תיאבון על הבוקר :)
    הייתי רוצה לנסות לפחות חצי ממה שיש לך כאן!
    הבאפינג של ריל טקניכס יושבת עדיין במארז שלה, טרם יצא לי לנסות אותה (כי אני באמת טובעת במברשות), אבל עשית לי חשק עכשיו להוציא אותה :)
    את הפריימר של בנפיט ניסיתי (קיבלתי דוגמית במסגרת הקניות בלונדון) ולצערי הוא עשה לי עור מאד שומני, אז נפרדנו אחרי דייט ראשון לא מוצלח :P
    מדהים אותי לראות עד כמה האריזו של ספורה דומות לאלה של bare minerals!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על המחמאות בובה!
      את חייבת להתחיל להשתמש במברשת ה- buffing, היא נדירה ביותר,
      ואני יכולה להבין את הבעייתיות שלך עם הפריימר בהיבט של סוג העור - לפריימר סיליקוני יש את החסרונות שלו..
      אני לא מכירה את מוצרי bare minerals, הדימיון אבל נשמע בהחלט מעניין וטעון בדיקה לעומק :)

      Delete
  2. ארוך אך תמציתי ומעניין! מסכימה אתך על 90% מהמוצרים ואת השאר כדאי שאנסה. כל העולם יודע שזו פלטת החלום שלי................. ואני בכלל לא מחובבי הצלליות.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה שנטי, הזהרתי מראש שיהיה ארוך ולכן השתדלתי מאוד שלא יהיה גם מעיק, שמחה שהצליח לי.
      הפלטה חלומית לחלוטין וכל חובבת איפור אמיתית צריכה לפחות אחת כזאת באוסף שלה לדעתי, גם אם צלליות פחות מדברות אליה :)

      Delete
  3. עשית לי חשק לנסות את הBB של ספורה אבל משום מה אני לא מוצאת אותו באתר שלהם.
    הפוסט ממש עושה חשק לנסות הכל.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מאוד מוזר, גם אני לא מצליחה למצוא אותו באתר האמריקאי שלהם.
      אני קניתי אותו בסניף של ספורה ברודוס ושם היה ממנו בשפע..
      בהזדמנות הקרובה שאכנס לספורה (הפעם בהולנד), אנסה לברר האם הוא הפסיק להימכר או שאולי הם מוכרים אותו באירופה בלבד.
      ותודה רבה, אחת מהסיבות שאני כאן היא כדי לעשות חשק לאחרות לקנות מוצרים טובים :)

      Delete
  4. אני גם אוהבת לקרוא פוסטים מסכמים כאלו של מוצרים מומלצים או מאכזבים :)
    על הפריימר של בנפיט גם כן שמעתי רבות וטובות וגם את ה Hoola אני רוצה די הרבה זמן לנסות ועכשיו עשית לי חשק לנסות גם את המייק אפ שלהם .
    שותפה לאהבתך הרבה לבאפינג בראש ולפלטת צלליות המעלפת הזו של אסתי לאודר :) אני מוצאת עצמי משתמשת בה הרבה גם עכשיו בחורף. פשוט מוצלחת!

    ReplyDelete
    Replies
    1. נכון שאלו פוסטים כיפיים? אני יודעת שלא כולן אוהבות לכתוב כאלה אבל אני אישית נהנית מזה מאוד!
      המוצרים של בנפיט הם מסוג קנקן נאה שגם תוכו מעולה, ואני שמחה שאת שותפה לאהבות שלי, הן נבררו בקפידה רבה :)

      Delete
  5. שקלתי לכתוב סיכום לשנת 2012 אבל...
    יש גם בלקים גם באיפור וגם בטיפוח וקשה להחליט

    שימרבריק של בובי מוצר נהדר, אני משתמשת ברוז וורוד הולם לצבעי.

    היפנוז של לנקום בגרסא המקורית, אחת המסקרות הטובות שהיו לי

    ReplyDelete
    Replies
    1. אכן הקושי להחליט בין כל כך הרבה מוצרים טובים יכול גם להוביל להחלטה שלא לכתוב פוסט כזה בכלל יקירתי, אני פשוט חולת סיכומים כך ש"בער" לי לכתוב אותו.
      השימר בריק הוא אחד המוצרים הנדירים והמסקרות של לנקום חד משמעית מוצלחות!

      Delete
  6. הצלחת לגעת בכל תחום איפור (חוץ מלקים, אבל יש לי הרגשה שאת לא טיפוס של לקים)
    חלק מהמוצרים משמשים אותי בסגרה (מברשת, מסיר האיפור, האיליינר) ואת האחרים אשמח להכיר בהמשך.

    ReplyDelete
    Replies
    1. זיהית נכון - לקים פחות מעניינים אותי וגם כשאני עושה מניקור (דבר שאהוב עלי ביותר) לרוב אבקש מהמניקוריסטית לשים לי בסופו לק שקוף או לכל היותר ורוד עדין...
      ושמחה מאוד שהצלחתי להכיר לך מוצרים חדשים שמומלצים מבחינתי בלב שלם.

      Delete
  7. ממש ממש תודה על הסקירה, ועוד יותר על הסקירה של המאכזבים!!!
    אני מבין ה 1% שלא מתאפרות- לא שאני לא קונה מוצרי איפור, אבל הם כולם מוציאים לי פיצעי בגרות, ואני כבר מזמן לא שם.. ולכן הם מוכרזים באנחה כעוד בזבוז כסף ושוכבים ללא שימוש עד לניסוי הבא. האביב הביא לי חשק לנסות שוב, ועכשיו אני לפחות ידע מה לנסות. אז שוב - תודה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה מאוד שיכולתי לעזור!
      לאור הבעיה שתיארת אולי שווה לפני ביצוע רכישות להתייעץ עם רופא עור ועם קוסמטיקאית מוסמכת, שידעו לכוון למוצרים בעלי מרכיבים שלא מעוררים גירוי אקנתי, והכי חשוב, אל תתייאשי, יש היום כזה מגוון שבטוח שתמצאי את המוצרים שיתאימו עבור העור שלך.

      דרך אגב אני חושבת שאיפור מינרלי יכול להתאים, כתבתי פוסט על גאיה שהם מצויינים (קישור: http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2012/12/blog-post_5.html), ועפרה קוסמטיקס הוציאו עכשיו מייק אפ מינרלי שמותאם גם כן לעור רגיש, שווה לבדוק (קישור : http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2013/02/blog-post_26.html)

      בהצלחה :)

      Delete

Post a Comment