ראש בראש - פריימרים


שיגרת הטיפוח והאיפור של המכורה המצויה אינה פשוטה כלל וכלל.
החל מסוגי הניקוי והטיפוח השונים שנדרשים כדי לשמור על העור, נקי, בריא (ונטול קמטוטים ככל שניתן לדחותם), וכלה בשכבות האיפור השונות שמתבקשות כדי לקבל מראה איפור "טבעי" וללא רבב.
לכן, בעבר הרחוק, כששמעתי על כך שמומלץ שלב מתווך של פריימר לאחר מריחת  קרם הלחות ולפני הנחת המייק אפ, התייחסתי לכך בביטול וכאל דרך נוספת של חברות הקוסמטיקה להוציא מאיתנו עוד כסף.
אבל באיזשהו שלב לאורך הדרך, קיבלתי דוגמית של הפריימר של קלרינס במתנה באחד הקיטים על רכישה מעל סכום מסוים, ומאז התמכרתי למוצר הזה.
חשוב לציין שפריימרים שונים מכוונים לתוצאות שונות וכל אחת צריכה להגדיר לעצמה מה בעצם היא רוצה לפני שהיא ניגשת לרכוש פריימר. 
כדי למקד, אוסיף שהייעוד שלו הוא לפחות שתיים מהנקודות הבאות:
  • החלקה וטשטוש של נקבוביות פעורות
  • איחוד גוון ופגמי העור
  • שיפור עמידות המייק אפ
  • מתן מראה מואר (אך לא מבריק) או לחילופין מתן מראה מאט
  • הענקת לחות נוספת לעור יבש
כמי שאוהבת מאוד להשתמש במייק אפים נוזליים קלילים מצד אחד, ומצד שני רוצה להאריך את עמידותם למספר שעות רב ככל האפשר, אני תמיד בחיפוש אחרי פריימר שיעזור לי במשימה.


לאחרונה צירפתי 2 חדשים לאוסף, אחד מחברה עממית ואחד מחברה יוקרתית, והחלטתי לבחון אותם כאן בקצרה זה מול זה.
מדובר ב- Photoready Perfecting Primer של רבלון למול Meteorites Perles Light Diffusing Perfecting Primer של גרלן.


ימין - רבלון, שמאל - גרלן




כשאני מסתכלת על כל מוצרי האיפור שברשותי, עלי להודות שאין לי כמעט מוצרים של רבלון.
זה לא נובע מדעה שלילית על מוצרי החברה, אלא פשוט מכך שכשאני נכנסת לאזור הקוסמטיקה העממית בסופר-פארם יש חברות אחרות שמעניינות אותי יותר כמו בורז'ואה ולוריאל.
אבל כשנפתח סניף סופר-פארם עם אזור קוסמטיקה לא גדול במתחם קניות חדש באזור מגוריי, הלכתי לאורך השורה והפעם נעצרתי ליד רבלון והעין מיד קלטה את העובדה שהפריימר הזה היה במבצע ללקוחות לייף סטייל, 69.99 ש"ח במקום 184.99 ש"ח לכמות של 30 מ"ל.
אז לקחתי אותו ולמרות האריזה הפשוטה והלא מאוד אטרקטיבית בעיני, גיליתי מוצר מעולה.
זה מה שכותבים עליו באתר רבלון:
Lightweight primer smoothes and softens skin to create the perfect canvas. Reduces the appearance of pores and fine lines.




Photoready Perfecting Primer 

הוא פשוט מקיים את ההבטחה מבלי לעשות "יותר מדי רעש". מרקם קרמי ורדרד חלבי שנמרח ונספג בקלילות בעור שלי ונותן לו אשליה של חלקות ומלאות. כל מייק אפ ששמתי אחריו, לא משנה אם נוזלי, קרמי מוצק או מינרלי, נראה טוב יותר והחזיק מעמד זמן רב יותר.
לאור כל זאת אני מוכנה לסלוח לו על החיסרון היחיד שלו מבחינתי שהוא הריח - כשמוציאים אותו מהמשאבה יש לו ריח סינתטי, שלמרבה המזל מתפוגג לאחר המריחה שלו על העור.
לכן אין ספק שבפעם הבאה שייערך עליו מבצע אצטייד בבקבוק נוסף שלו.
ודרך אגב, למוצר הזה קיים "תאום לא זהה", ה- Photoready Color Correcting Primer שמיועד לאחד את גוון העור (נטרול אדמומיות ופיגמנטציה) באמצעות פיגמנטים מתקני גוון.





להבדיל מרבלון, גרלן היא אחת מהחברות שאני אוטומטית ניגשת אליהן בעת מעבר באזור הקוסמטיקה היוקרתית.
אין עוררין על כך שמדובר באחת החברות הטובות, ובעוד שאת מוצרי הטיפוח שלהם לא ניסיתי בשל המחירים הגבוהים והתדמית המעט מבוגרת לטעמי, את האיפור התמיד ארוז יפה ומושקע שלהם אני קונה כשיש להם מבצעים ועוד איך.
הפעם גם קיבלתי גלוית הנחה עם הצעה לרכישת הפריימר, שעלה לפיכך 199 ש"ח במקום 412.99 ש"ח לכמות של 30 מ"ל.

ולפני שבכלל אדבר על המוצר עצמו, אני חייבת לומר מילה על המראה החיצוני - איזה יצירה הדבר הזה!
הבקבוק דומה בצורתו לבקבוקי המייק אפ של החברה, שקוף, גבוה ומסיבי ביותר, ומכיל ג'ל שבתוכו צפות פנינים ורודות.
אני מודה שבהיתי בו במשך דקות ארוכות בהתפעלות וממש היססתי להתחיל להשתמש בו כדי לא לפגום ביופיו...
להרכב הייחודי שלו יש  מטרה: הג'ל מיועד ללחח ולהחיות את העור, והפנינים אמורות לתקן פגמים ולאחד את העור. התוצאה לפי גרלן היא מראה עור רענן וזוהר, אך לא מבריק (הכוונה היא ל- illuminating ולא shine).


Meteorites Perles Light Diffusing Perfecting Primer

אני חושבת שממוצר שעלותו המקורית גבוהה מאוד יש ציפיות גבוהות מאוד בהתאמה. ובכן, גבירותיי וגבירותיי, בעוד שאין מבחינתי ויכוח על כך שמדובר בפריימר מהסוג המפנק הנותן לעור מראה זוהר (שדי נעלם אבל לאחר שהנחתי מעליו את המייק אפ) וששיפר גם הוא באופן יחסי עמידות המייק אפ שהונח מעליו, אני לא יכולה לומר שהוא מצדיק את המחיר כאשר את אותה התוצאה ואף טובה יותר ניתן לקבל מפריימר כמו של רבלון, שאמנם אינו משובב עיניים אך עלותו היא פחות ממחצית ממחירו המלא או כשליש ממחירו לאחר ההנחה שאני רכשתי איתה.



בשורה התחתונה וכפי שאמרתי בהתחלה, אני בהחלט מעריכה את תפקידו החשוב של הפריימר בשיגרת האיפור השוטפת שלי, אבל להבדיל מסרום וקרם לחות שבהם אהיה מוכנה להשקיע מאות שקלים גם אם יגידו לי שיש תחליפים זולים יותר (כי אני מאמינה אדוקה בגישה האומרת שאם העור לא מטופל ומטופח אז כל מה שנניח מעליו לא יעזור), כשזה מגיע לפריימר אהיה מוכנה לפזול לחברות העממיות, 
ורבלון, אתם המנצחים שלי הפעם ובגדול!

Comments

  1. אני מהמכורות לפריימר של סמשבוקס בלבד, ניסיתי את זה של גרלן והוא ממש לא מצדיק את מחירו הגבוה אפילו בחצי מחיר וגם לא הרגשתי שהוא שינה משהו לאחר הנחת המייק אפ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הפריימר של סמאשבוקס מצוין, גיליתי אותו מחדש בזכות הגלוסיבוקס של חודש דצמבר, ואין ספק שגם כאן כמו עם כל מוצר קוסמטי אחר מדובר בתחושה אישית - אני מכירה משתמשות מרוצות מאוד מהפריימר של גרלן, אבל בכל מקרה מסכימה איתך שאין שום פרופורציה למחיר הגבוה שלו.

      Delete
  2. מודה, את שניהם לא ניסיתי- אבל אני סקרנית זמן רב על רבלון...
    בנתיים יש לי אחד חדש של פופה ובורז'ואה, אבל טוב לשמוע גם עליו.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אחת הסיבות המרכזיות להיותנו כאן היא לחשוף את הקוראות שלנו למוצרים שלא הכירו/ניסו קודם לכן, כך שאני שמחה לדעת שהמטרה הושגה!
      את של פופה אני מכירה (ניסיתי בעבר את הסגול) ולא התחברתי, אבל חידשת לי לגבי בורז'ואה - לא ידעתי שיש להם גם פריימר.

      Delete
  3. אני מאוד מחבבת השוואות שכאלה בין מוצר עממי ליוקרתי. הפריימר של גרלן בהחלט שווה את העין והלב, אך הארנק ילך לכיוון הרבלון, כשמתקן הגוון נשמע מעניין. יופי של פוסט!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על הפרגון מותק.
      הפריימר השני של רבלון אכן מעניין, והתלבטתי דקות ארוכות מול הסטנד באיזה מהשניים לבחור.
      ואני מודה שלרוב אני לא מקדישה מחשבה מיוחדת לנושא עלות המוצרים שאני סוקרת, מתוך ההנחה שבגלל הגיוון במותגים שאני מציגה בפוסטים השונים אצליח לקלוע בסופו של דבר לכל כיס, אבל כאן ההשוואה הזאת ממש "זעקה" לי מול העיניים אז הייתי חייבת לעשות אותה.

      Delete
  4. אני אוהבת כשהזול מנצח =)
    תמשיכי להשוות ומי יתן והזול תמיד ינצח. נהנתי

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה ששימחתי אותך :)
      אין ספק (ובהמשך לתגובתי לשנטי כאן מעליך) שבמקרים שהפער בביצועים ובמחיר יהיה כל כך חד, אמשיך ואפרסם השוואות כאלה בין מוצרים.

      Delete
  5. היי, אני חושבת שאין מקום להשוואה בין 2 הסוגים האלו , שכן הפריימר של רבלון הוא ביצועיסטי שמטרתו לשפר את עמידות ה׳ מייקאפ בעוד שזה של גרלן מטרתו לתת לחות והארה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ראשית תודה על תגובתך, גם אם אנחנו חלוקות בדיעותינו בנושא...
      הפריימר של רבלון מיועד לאחד ולרכך את העור לקראת הנחת המייק אפ, ולטשטש נקבוביות וקמטוטים. הפריימר של גרלן מיועד ללחח, לאחד ולטשטש את פגמי העור - כך שאני בהחלט חושבת שיש מקום להשוואה ביניהם.
      עם זאת אין ספק שבהיבט של העמידות הפריימר של גרלן פחות מוכוון לכך מלכתחילה, והיה מקום לחדד את זה יותר בפוסט.

      Delete
  6. הפריימר של גרלן הינו אכזבה גדולה... כמו פיל לבן במגירת האיפור וחבל לי לזרוק אותו...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "פיל לבן" אך לפחות אסתטי? אני חושבת שיופי זו הגזרה המרכזית שבה הפריימר הזה מצטיין, דבר שיכול היה קצת לנחם אילולי מחירו הגבוה והציפייה ההגיונית שהוא יקיים את ההבטחה שלו לעור זוהר בתמורה...

      Delete

Post a Comment