Just say WOW


אחד הדברים המרכזים שהופך בלוגרית מתחום האיפור והטיפוח למוצלחת ומעניינת בעיני, מלבד האלמנטריים שהם ידע והבנה נרחבת בתחום, ויכולות כתיבה וצילום, הוא אהבת הגיוון והשינוי.
בדרך כלל היותה טיפוס שאוהב כל הזמן להחליף מוצרים ולהתנסות בחדשים ורוצה גם לספר על זה הוא מה שיביא אותה לפתיחת הבלוג, והכי אני מחבבת את אלה שמגוונות בין מותגי עילית (כמו שאנל), יוקרה (כמו לנקום), תפר (כמו קליניק), עממי (כמו לוריאל) וזול (כמו ביוטיקייר), ואם אפשר לתבל גם עם מותגים שאינם נמכרים בארץ (מישהי אמרה בנפיט?) ומותגים מקצועיים דוגמת מאק ואינגלוט אז הבלוג בכלל מושלם.

לאור כך היה לי ברור שבבלוג הפרטי שלי אשאף להיות בלוגרית מהסוג שאני מחבבת ואציג בו את כל קשת המותגים, ולכן למרות חיבתי המובהקת למותגי היוקרה, גם למותג כמו  WOW קוסמטיקס בהחלט מגיעה כאן במה. 

כמה מילים על המותג: WOW ואחת מהמייסדות שלו - לי קרפ אפללו, מהווים בשבילי הוכחה לכך שעם חזון, חריצות והתמדה אין קץ, ניתן להגיע רחוק מאוד.
בשנת 2005 הוקמה החברה על בסיס הקונספט שמוצרי איפור וטיפוח טובים לא חייבים להיות יקרים ושבע שנים אחרי הרשת כבר מונה 36 סניפים ברחבי הארץ. המיקוד העיקרי של החברה מאז הקמתה היה איכות המוצרים, והם קיבלו אישורים של משרד הבריאות בישראל ומלווים בבקרות איכות שוטפות של נציגי החברה על המפעלים המייצרים אותם עבורה.

כל זה טוב ויפה, אבל כל סטודנט לשיווק יודע שחלק מרכזי מחווית הקניה הוא הסביבה הפיזית (אסתטיות, תאורה וכו'), ואני מודה שעד היום זה לא היה בעיני צד חזק של רשתות הקוסמטיקה הזולות- מבחינתי זה להיכנס בזריזות, לאסוף מהר מהר את המוצרים לסלסילה, לשלם (עם חיוך כי זה תמיד יוצא הרבה יותר זול ממה שתכננתי) ולצאת.
לכן בעלי WOW, שמלבד לי הם אופיר קרפ ואיל שוורץ, הבינו שכדי לתת ערך מוסף לחווית הקניה של לקוחותיה, השלב הבא בהתפתחות הרשת חייב יהיה להיות מיצוב מחדש של החנויות, והסניף החדש שלהם שנפתח ממש לאחרונה בקניון איילון ברמת גן מייצג זאת נאמנה.
גילוי נאות - הוזמנתי לחנות על ידי החברה וחלק מהמוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.


סניף קניון איילון



צילום - יח"צ




הסניף מעוצב אם כך לפי הקונספט החדש של הרשת: רחב ידיים בסגנון נשי ובצבעי ורוד, אפור, שחור ולבן ומואר היטב או בקיצור מתקתק להפליא, בדיוק כמו שאני אוהבת!
יש בחנות אזורים ייעודיים לשיער, אופנה, איפור, טיפוח, מניקור ופדיקור ובחלל המרכזי הוצבה עמדת איפור אישית, המאפשרת ללקוחה סוג של פרטיות בשילוב עם יעוץ אישי מצוות המוכרות:


עמדת האיפור בחלל המרכזי - צילום יח"צ




עמדת האיפור בחלל המרכזי





אזורים בחנות





אזורים בחנות






רגע, זו חנות ממתקים או חנות איפור?







אזור המברשות






אזור הלקים




שמחתי מאוד גם לפגוש לראשונה פנים אל פנים את לי, ולשמוע קצת על "האני מאמין" שלה שעיקרו הוא לשמור על רמת מוצרים איכותיים במחירים שווים לכל נפש, אך לאו דווקא הנמוכים ביותר.


ימין - לי קרפ אפללו, שמאל - אני




קיבלתי לסקירה מספר מוצרים שאת חלקם כבר הכרתי כי רכשתי אותם בעבר: 


מוצרים


הברונזר של WOW נמצא אצלי בשימוש בשנים האחרונות, עוד מאז שהיה לו רק גוון אחד, וזה מוצר שבשל הכמות העצומה שלו (25 גרם) מחזיק מעמד במשך כמה שנים טובות גם אם משתמשים בו בתדירות גבוהה, ואני אוהבת להשתמש בו All over, קרי לא רק בפנים אלא גם על עצמות הבריח ואזור המחשוף.

הסמקים של WOW ככלל חביבים עלי מאוד, כשהגוון האהוב עלי הוא מספר 6. כאן קיבלתי להתנסות את מספר 12, חום בהיר יחסית ועם מעט שימר, שעבור גוון העור הבהיר משהו שאני "מדגמנת" בזמן החורף יכול לשמש רק כברונזר. יחד עם זאת אני מאמינה שעם בוא הקיץ והשיזוף (בצורה מתונה וזהירה כמובן), אשתמש בו כסומק עדין.

מברשת הקבוקי מספר 300 מוצלחת ביותר ומתאימה להנחת פודרה, ברונזר וסומק, והיא לא נופלת בביצועיה ממברשות קבוקי של מותגים יקרים יותר.

צלליות אבקה של החברה עדיין לא ניסיתי, ושמחתי על ההזדמנות. כאן מדובר בצללית אבקה נוצצת הנקראת Glitter מספר 13, גוון לבן כשלג ומאוד מנצנץ, כך שמבחינתי הוא פחות פרקטי כי גם להארות בעצם הגבה וב - C הפנימי של העין אני תמיד מעדיפה צבעים בהירים מעודנים יותר, לכיוון השמנת.
ניסיתי בכל זאת להשתמש בה בזהירות באותם אזורים ומעל צללית אבן בגוון שמנת לאירוע בערב, ואהבתי את התוצאה הזוהרת שהתקבלה על העין, ולכן בביקור הבא שלי בחנות ארכוש צללית מהסדרה בגוון שימושי יותר.

הגלוס אינו שונה ממרבית הגלוסים שנתקלתי בהם, משמע דביק, נותן זוהר לשפתיים ומחזיק מעמד בדיוק עד כוס השתייה ו/או הארוחה הבאה, אבל בעלות של 11.99 ש"ח, זה בסדר גמור מבחינתי.



בנוסף, הרי אין סיכוי להכניס מכורה לאיפור כמוני לחנות כזאת מבלי שארכוש גם דברים בעצמי, והנה קניה שלא יכולתי להתאפק מלבצע:



מה בקופסה?



אז מה אתן רואות כאן?
WOW הוציאו מעין מארז גדול המכיל מראה ומגשית שבה יש מקום ל- 20 צלליות אבן, במחיר כולל של 210 ש"ח (9 ש"ח לצללית * 20 צלליות + 30 ש"ח המארז).
הייתן צריכות לראות אותי עומדת בחנות, מסוויטצ'ה ובוחרת איזה צלליות תיכנסנה לתוך המגשית שלי, אושר צרוף!


סטנד הצלליות ממנו בחרתי, 20 מתוכן נמצאות עכשיו אצלי בבית! צילום - יח"צ









הבונבוניירה שלי


נכון שמבחינה פרקטית המארז הזה אינו פרקטי בעליל ויכול להיות מונח כיחידה אחת אך ורק על שידת האיפור (להבדיל מפלטות מרובות צלליות אחרות שניתנות לנשיאה אל מחוץ לבית), ונכון עקב כך שהפיתוי שלי להתחיל ולדפט את הצלליות הללו לתוך פלטה מגנטית הוא גדול.
אבל לא יכולתי להתעלם מהעובדה שתמורת מחיר סביר מקבלים בונבוניירה מקסימה עם צלליות בכמות מכובדת - 4 גרם לצללית.
הצלליות עצמן מצוינות. פיגמנטיות מאוד ורובן גם שימריות, ועם הנחת פריימר עיניים לפני לא נופלות באיכותן מצלליות אבן של חברות אחרות בהיבטי הגוון והעמידות שלהן לאורך יום עבודה שלם. האהובות עלי הן צלליות מספר 19 - ורוד מתקתק שגם משמש אותי כסומק לעת מצוא (אם כי צריך להיזהר, הוא מנצנץ יופי) ומספר 33 - מעין סגול חציל עמוק ומהמם ביופיו.

ודרך אגב, אם פספסתן את פוסט שיגרת הטיפוח האחרון שלי, לחצו כאן כדי לקרוא גם על מסיכת הטיהור של WOW שנמצאת אצלי בשימוש שוטף.



אני חושבת שיש כאן מהלך מעניין של WOW ליצירת בידול מרשתות הקוסמטיקה הזולה האחרות דוגמת ביוטיקייר ומיי קוסמטיקס, מתוך ההבנה שאם הם רוצים להצדיק מחירים מעט גבוהים יותר משל המתחרות עליהם לשים דגש לא רק על איכות המוצרים (קרי החומרים והפורמולות) אלא גם על חווית הקניה של הלקוחה, ושמחתי מאוד לגלות שהסניף הוותיק בקניון בת ים שבו אני בדרך כלל מבקרת עבר גם הוא "מתיחת פנים" דומה שכזאת.
והמלצה לסיום לבעלי הרשת - כדי לשדרג את תהליך המיצוב מחדש, צעד חשוב לדעתי יהיה גיבוש צוות מוכרות איכותי, המוכוון להעצמת החוויה של הלקוחה בחנות באמצעות מתן ערך מוסף (כגון יעוץ מקצועי והדגמות) מלבד מכירה בסיסית של מוצרים, ואז ה- WOW יהיה מושלם!  

Comments

  1. אוי החנות מעוצבת ממש יפה!
    מחכה לעבור שם :) אהבתי במיוחד את אזור הלקים שמסודר ממש יפה בניגוד לחנויות אחרות של וואו שהלקים מפוזרים בסטנדים שונים ברחבי החנות...

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי ג'יין, ברוכה המגיבה!
      החנות מעוצבת מקסים גם לטעמי, למרות שהיו מסביבי אנשים שטענו שהיא קיטשית מדי אבל כמו שאומרים - "על טעם וריח אין מה להתווכח" :)
      אזור הלקים אכן מסודר באופן אטרקטיבי ויש שם מבחר עשיר, כולל לקים מגנטיים ושאר חידושים והמצאות מגניבים.

      Delete
  2. אחלה פוסט. הערה נוספת לבעלי הרשת: אתר אינטרנט נורמלי...
    אגב יש לי שאלה-האם ידוע לך האם המברשות שלהם,למשל הקבוקי, עשויות שיער סינטטי? מידע כזה לדוגמא היה מתקבל באתר בשמחה...

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על המחמאה ומצטרפת להמלצה - אתר האינטרנט שלהם טעון שיפור.
      לשאלתך, אני אברר את הנושא ואעדכן ובהחלט כדאי שהם ישימו מידע כזה (כולל גם לגבי מדיניות ניסויים בבע"ח) באתר שלהם.

      Delete
    2. כמובטח, אני חוזרת עם עדכון התייחסותה של לי קרפ אפללו לנושא:
      "אנחנו לא עושים ניסויים על בעלי חיים או ניסויים בכלל, אין לנו מעבדות מחקר ופיתוח, אלה רק העתקות של פורמולות מובילות.
      לגבי המברשות, יש חלק משיער טבעי שמבוסס על גזם של פרוות בעלי החיים ולא על התעללות כלשהי".

      Delete
  3. איזה פוסט יפה. אהבתי.
    מבחינתי וואוו היא חיונית בארצנו. מצד אחד היא מאוד זולה ומצד שני החנות מעוצבת יפה.
    כי הרי לא יתכן כי רק אנשים בעלי ממון יוכלו לקנות איפור ולחוות את חווית הקנייה במקום שאינו איזה בסטה בשוק אלה ממש מקום יפה שנראה יוקרתי ונותן תחושה נפשית נעימה לקונה.

    יש גם נערות ואנשים בשלבים מסוימים בחיים שאין להם הרבה כסף להוציא על איפור. לכן מקומות כאלה וכמו ביוטיקייר הם חיוניים לדעתי.

    והאמת, בניסיוני מביוטיקייר הם גם בסדר גמור. יש לי קונסילר של ביוטיקייר שאני מתה עליו ועלה לי 6 שקלים...

    שמחה מאוד לשמוע שנפתחה חנות חדשה. ברור שאקפוץ לבקר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יעלי!
      WOW "תפסו כיוון" נכון ביותר שהופך את חווית הקניה אצלם לנעימה וכיפית, ובהיבט הזה לביוטיקייר (שאהובים עלי גם) יש מה ללמוד מהם.
      הקונסילר חביב מאוד, ואני אוהבת גם את האייליינר שלהם (הנוזלי והג'ל).

      Delete
  4. גם אני, כמוך, מתחברת למותג. הרבה מהמוצרים שלהם איכותיים ומצוינים, למרות שאחרים קיבלו ציון נמוך מאוד (אבל בתכלס, לכל חברה זה קורה...) העיצוב מתוק, אולי מעט מצועצע, אני עדיין מתחברת יותר לשחור ו-ורוד :) נהנתי לקרוא!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין ספק שלכל מותג איפור יש מוצרים חזקים יותר ופחות, לכן צריך תמיד למצוא את המוצלחים בכל מותג ואותם לקנות (עולות לי עכשיו בראש כמה וכמה דוגמאות של מוצרים ממותגי יוקרה שהיו פשוט נפילה...)
      כמו שרשמתי למעלה העיצוב הוא עניין של טעם, ולמרות שאני אישית אהבתי אפשר להבין למה הוא יכול להיתפס גם כמצועצע,
      ושמחה מאוד שנהנית מהקריאה :)

      Delete
  5. שמתי לב כבר כמה זמן למגמה הזאת, נפתחה חנות חדשה בירושלים שנראת כבר הרבה יותר טוב מהקודמות!
    אני מאוד אוהבת את החברה, הרבה מוצרים שלהם מעולים, בהחלט מעלה את האיכות לכאלו שאין להם 100 ש"ח להוציא על כל צללית, ומעלה את הכמות והמגוון לאלו שקונות הכל מהכל כמונו ;-)
    זה לא סוד שהקונסילר השימושי ביותר אצלי הוא של וואו, שגורם לקונסילרים של חברות הרבה יותר יקרות מוואו להזנח.
    העיצוב של החנות בהחלט נראה מזמין, נהנתי מהפוסט =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שהחנויות בכל הארץ עוברות "מתיחת פנים" על מנת ליישר קו עם החנות הזאת, וטוב שכך!

      אם אני עושה הקבלה אז להיכנס לחנות של WOW זה כמו להגיע לאזור של הממתקים בסופר - תמיד יש מבצעים ואפשר למצוא יופי של שוקולדים במחירים סבירים, להבדיל מכניסה לחנות של מאק למשל, שזה מקביל ללהיכנס לבוטיק שוקולד. אמנם הטעם של השוקולדים הוא ייחודי אבל אולי אוכל להרשות לעצמי לקנות שם רק בונבונירה אחת קטנטנה..
      ומה שיפה הוא שלפעמים מתאימים לנו הממתקים מהסופר ולפעמים מתאים הממתק מהבוטיק, וזה בסדר גמור בשני המקרים :)

      מסכימה איתך לגבי הקונסילר והעיצוב, וכיף לדעת שנהנית מהפוסט :)

      Delete
  6. פוסט מקסים ומעניין. גם אני קונה לעתים מוצרים של WOW, מחלקם מרוצה ומחלקם לא. אוהבת את הכתיבה שלך☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על המחמאות ניבה, אני מעריכה את זה מאוד.

      רשמתי למעלה שאין ספק שיש להם מוצרים טובים יותר ופחות, פשוט צריך לוודא שקונים את הטובים יותר :)

      Delete
  7. חולה על המברשת קבוקי של וואו, ויש לי גם את הסומק ברונזר הזה
    תודה רבה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הקבוקי שלהם מצוינת והסומק הזה עדיין נמצא אצלי בשימוש ואני כל פעם חוזרת אליו- למעלה משנה אחרי, ומבחינתי זה אומר הצלחה :)
      ואין על מה כמובן, אני שמחה מאוד שביקרת והגבת כאן!

      Delete

Post a Comment