לוריאל -Revitalift Laser X3 ועוד כמה ממתקים


אף אחת לא באמת רוצה להזדקן. אבל ברור לכולנו שזה יקרה בסופו של דבר, אז הדבר הטוב הבא הוא להזדקן בכבוד. ולפני שאקבל תגובות נזעמות על המילה להזדקן, אני מחליפה אותה בלהתבגר, ומזכירה לכן שגם אני לא בדיוק "פרגית צעירה" (רואה כבר את יום הולדת 35 מלמטה...) אז מותר לי.

כשקיבלתי את ההזמנה להשתתף בהשקת סדרת הטיפוח החדשה של לוריאל התרגשתי מאוד, כי אני באמת ובתמים מאמינה שהשקעה בטיפוח העור מוקדם ככל האפשר תוכיח את עצמה ככל שנלך ונזדקן, סליחה, נתבגר.

גילוי נאות: סדרת הטיפוח והמסקרה התקבלו לסקירה מהחברה והתמונות באדיבות היח"צ.

אז על מה מדובר כאן?
לוריאל השיקו בישראל סדרה של 3 מוצרי אנטי אייג'ינג לנשים מעל גיל 40, המטפלת בסימני הזדקנות העור ב-3 רבדים: קמטים, מתיחה ומיצוק בזכות פורמולות ייחודיות, ובצירוף ההבטחה כי "תוצאות השימוש במשך 8 שבועות ברויטליפט לייזר 3X ניתנות להשוואה לטיפול אחד בלייזר".


השלישיה המנצחת






השלישיה המנצחת

למרות שאני עדיין לא נכללת בקבוצת הגיל הייעודית של הסדרה הזאת, התפתיתי לנסות אותה על עצמי, ולו רק בשל העיצוב החיצוני ששובה את העין והריח הנהדר של הקרמים.
ליתר ביטחון התייעצתי גם עם סימונה אפלבאום המקסימה, מנהלת ההדרכה של לוריאל, ולאחר שהבנתי ממנה שהסדרה ניתנת לשימוש מושכל גם בקבוצת הגיל שלי, הכנסתי את המוצרים לשגרת הטיפוח שלי בשבועות האחרונים.
אני שוב מסייגת ואומרת שהיות ובשלב זה אני לא סובלת מבעיית קמטים ובצורך במתיחה ומיצוק, בחנתי את הקרמים הללו מהזווית שלי, שהיא ליחוח והכנת העור לאיפור.



אקדים ואספר שהסרום והקרם משלבים מרכיבים פעילים עוצמתיים ובראשם מולקולה מתקדמת הנקראת פרו-קסילןTM (מולקולת סוכר המסייעת בחיזוק הגשרים בין שכבת האפידרמיס לדרמיס, למען חיזוק העור, לכידת הלחות הטבעית ויצירת מראה מלא וחלק יותר). בריכוז גבוה של 3%. הפרו-קסילןTM מדמה את פעולת הגירוי שיוצר טיפול בקרן לייזר, בכך שהוא מעודד את העור לייצר ביעילות ובמהירות מאגרי קולגן וחומרים מבניים נוספים ולשקם עצמו באופן טבעי.


רויטליפט לייזר X3 - סרום:



סרום


מדובר בפורמולה המשלבת מגוון יחודי של מרכיבים פעילים להשגת תוצאות האנטי אייג'ינג בשלושת הרבדים שצוינו למעלה:
1.  מרקם וחידוש פני העור- מועשר בפרו סרמיד ו-LHA מרכיבים המסייעים בנראות ובמרקם העור.
LHA – אחראי על כיווץ הנקבוביות ומיקרו פילינג עדין ובכך ממריץ את חידוש העור.
פרו סרמידים- נמצאים באופן טבעי בעור אך מדלדלים עם השנים. הם חיוניים לשימור טקסטורת העור ולצפיפות התאים בשכבת העור העליונה ובכך אחראים על מרקמו ומהווים נדבך הכרחי לאחידותו.
2. טיפול בקמטים- פורמולה המועשרת בנגזרת של חומצה היאלורונית, החודרת במהירות וביעילות לעור ומסייעת לטיפול בקמטים.
3. מיצוק- תמצית מרוכזת של 3% פרוקסילן המסייעת להמרצת התחדשות התאים הטבעית בעור ולהענקת מראה מוצק יותר כתוצאה מהשילוב עם החומצה ההיאלורונית.


לסרום פשוט התמכרתי. מרקם דליל ולא מעיק, נספג במהירות בעור והיווה בסיס טוב מאוד לכל מייק אפ או BB Cream ששמתי מעליו (עם או בלי קרם לחות), לכן לאחר שאסיים אותו ובעקבות גם מחירו האטרקטיבי (ראו בהמשך) ארכוש לעצמי אחד נוסף.




רויטליפט לייזר X3 - קרם יום:


קרם לחות


הקרם הינו בעל ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים לפעילות האנטי אייג'ינג :
1. טיפול בקמטים- פורמולה המעושרת בנגזרת של חומצה היאלורונית החודרת ביעילות לעור ומסייעת לטיפול בקמטים.
2. מתיחה- הית ומכיל פרוקסילן, המסייע לחיזוק סיבי התמיכה של העור ולהענקת מראה עור מתוח יותר.
3. מיצוק- תמצית מרוכזת של 3% פרוקסילן המסייעת להמרצת התחדשות התאים הטבעית בעור ולהענקת מראה מוצק יותר.


הדבר הראשון שאנשי לוריאל התייחסו אליו בנוגע לקרם הזה הייתה העובדה שהוא נטול SPF, נקודה בעייתית ביותר עבור הלקוחה הישראלית. ההסבר שקיבלנו הוא שהקו המנחה כאן היה לא ליצור מצב של "תפסת מרובה לא תפסת", משמע המיקוד של הקרם הוא טיפול בהזדקנות העור ולכן הוא מלא במרכיבים למטרה הזאת. בנוסף העובדה שאין בו מסנני קרינה מאפשרת שימוש בו גם בלילה ולא רק ביום.

הקרם הינו במילה אחת, ולא מפתיעה, כבד. הפוך מהסרום.
יש לו מרקם סמיך מאוד, לי הספיקה כמות קטנטנה כדי ללחח את כל הפנים והצוואר והשתמשתי בו בערב בלבד. אין ספק שאם היינו בקיץ הוא היה נזנח לאחר שימוש אחד בלבד, אבל בעונת החורף המייבשת העור שלי ספג אותו באהבה. בכל מקרה אני חושבת שלנשים מבוגרות יותר ובעלות עור רגיל עד יבש הוא יתאים לשימוש שוטף.





רויטליפט לייזר X3 - קרם עיניים:


קרם עיניים



פורמולה המשלבת מרכיבים פעילים לפעילות האנטי אייג'ינג:

1.  טיפול בקמטים- פורמולה מועשרת בנגזרת של חומצה האילורונית החודרת ביעילות לעור ומסייעת לטיפול בקמטים

2. צמצום המראה הנפוח באיזור העיניים- הפורמולה מועשרת בקפאין, המסייע להמרצת זרימת הדם באיזור העיניים. בשילוב עם ראש העיסוי המתכתי, המעניק תחושת קירור, מראה העיניים רענן יותר, והנפיחות פוחתת מתחת לעיניים.
3. מיצוק- מכיל פרוקסילן, רכיב פעיל נגד קמטים המסייע לחיזוק סיבי התמיכה של העור ולהענקת מראה מוצק יותר.
הוא מגיע עם אפליקטור ייחודי ונוח לשימוש, לוחצים על השפורפרת ומעסים בעזרת ראש העיסוי המתכתי מאיזור גשר האף כלפי חוץ, לכיוון עצם הגבה. מומלץ לחזור על פעולת העיסוי 3-4 פעמים.


הקרם הזה מצוין. קליל ביותר והאפליקטור הופך את ההנחה שלו לנעימה במיוחד. אבל היות והוא מיועד לטיפול בקמטוטים ונפיחויות כמפורט מעלה, 2 בעיות מהן אני לא סובלת בשלב זה, אני לא יכולה להעיד על ההצלחה שלו בכך.
לצערי לכשייגמר לא ארכוש אחד אחר, רק מכיוון שאני משתמשת בשלב בקרמי עיניים הממוקדים בבעיה האישית שלי - הכהויות.




הדוברת הנצחית של החברה, אנדי מקדואל בת האו-טו-טו 55, מייצגת נאמנה את הסדרה (וגם טיפה פוטושופ מעולם לא הזיק..):

אנדי מקדואל


מדובר בסדרת טיפוח מוצלחת ביותר ובמחירים הוגנים לטעמי, המשתלבת בשוק הקוסמטיקה שמוצף כיום במוצרים המבטיחים אינספור ניסים ונפלאות עבור העור שלנו, אך צריך להיות ריאליות ולזכור שככל שאנו מתבגרות ניתן רק לעכב ולשפר ולא למנוע את הזדקנות העור, כי לצערנו אף אחד עדיין לא מצא את המנגנון להישאר צעיר לנצח..

במהלך ינואר - פברואר 2013 קרם יום רויטליפט לייזר X3 נמכר במחיר מיוחד של 149.99 ₪ (במקום 269.99), קרם עיניים רויטליפט לייזר X3 במחיר מיוחד של 129.99 ₪ (במקום 262.99)  והסרום יושק במהלך פברואר 2013 במחיר היכרות של 159.99 ₪ (במקום 279.99).






בנוסף קיבלתי להתנסות גם את המסקרה החדשה של לוריאל:

Volume million lashes- excess

זו מסקרה שמגיעה עם הבטחה למראה ריסים שופע ומלא נפח באמצעות:
  1. חדשנות טכנולוגית- מברשת סיליקון Millionizer הייחודית והגדולה יותר ובעלת 50% יותר סיבים, המעניקים הפרדת ריסים במשיכה אחת ועיבוי של כל ריס וריס. זאת היות ופורמולת המסקרה מכילה יותר פולימרים, וכתוצאה מכך עוטפת את הריסים מהשורש ועד לקצוות ומעניקה היצמדות טובה יותר לריסים. בפורמולה יש גם שעווה שחורה, נוזלית במיוחד, המעניקה כיסוי מיידי ומרקם גמיש היוצר נפח על כל ריס בנפרד.
  2. מנגנון Excess Wiper המסיר אתעודפי הצבע מהמברשת ומנקה את שאריות החומר ללא יצירת גושים.


זה לא סוד גדול שלוריאל יודעים לעשות מסקרות טובות, וגם המקרה שכאן אינו שונה. יש לי
באופן טבעי ריסים ארוכים וצפופים, ואהבתי את האפקט שהמסקרה הזאת העניקה להם. 
הריסים שלי פשוט נראים איתה טוב - היא עיבתה אותם היטב ללא יצירת גושים והידבקויות,
ובסיום השימוש בה ארכוש אחת חדשה.






ועוד ממתק קטן לקראת הסוף:
לרגל הוולנטיין דיי הקרב ובא (14.2), לוריאל מציעים מראה ייעודי עבור היום החגיגי, שלפיהם הוא נקי, חזק ודרמטי עם גוונים טבעיים, עדינים ואציליים. השפתיים מודגשות ומשדרות עוצמה וחוזק. עור הפנים חלק ומשי עם הדגשות קלות ומבריקות בעצמות הלחיים והעיניים במראה עדין.
הנה הטיפים שלהם להשגת המראה המבוסס (מעבר למסקרה Volume million lashes- excess) גם על המוצרים הבאים:
· "התחילי עם בסיס מושלם, התאימי מייק אפ בגוון המתאים לגוון העור שלך- מומלץ לבחור במייק אפ טבעי הנותן זוהר לעור, אנחנו לא מעוניינים במראה "עשוי".

מייק אפ- לומי מג'יק



 
· השתמשי ברביעיית צלליות בגוונים חומים (כמו Infiniment Bronze E3) הרעיון הוא להשיג מראה טבעי, אך אנחנו כן נדגיש את הזווית החיצונית ונעבוד בשימוש ובשילוב מס' גוונים. התחילי עם גוון בהיר והניחי אותו על כול גלגל העין, קחי מעט מגוון חום ברונזה כהה והדגישי את הזווית החיצונית של העין, טשטשי היטב לתוך כפל העפעף. בעזרת כרית האצבעות. הוסיפי מעט מגוון חום בהיר יותר באמצע גלגל העין , על מנת לזרוק מעט אור. הניחי בעזרת מברשת אלכסונית מצללית בגוון חום כהה מתחת לקו הריסים התחתון, התחילי מהזווית החיצונית והמשיכי עד לאמצע העין. אנחנו בוחרים לתחום בעזרת הצללית מכיוון שאנחנו מעוניינים לשמור על מראה רך.
· סיימי את איפור העיניים במשיכת הריסים במסקרה, השתמשי במסקרה בעלת מברשת סיליקון אשר תפריד את הריסים, אך תאריך ותקנה להן מראה מלא.
· השפתיים מקבלות הפעם מראה נקי אך סקסי בעזרת גוון ניוד מנצנץ, עליו ניתן להניח לפי הצורך והרצון גלוס שקוף בנגיעות באמצע השפה התחתונה, כך נקבל את האשליה של שפתיים בשרניות.

שפתון קולור ריש גוון 390





· במידת הצורך ניתן לפסל את עצמות הלחיים עם מעט ברונזר. נניח אותו בקו אלכסוני, מפעמון האוזן לכיוון האף- בקו עצם הלחי ובתנועות מעגליות, על מנת לא לקבל קו ישר.

גלאם ברונז- גוון 101 






· לאק - השחור החדש הוא לגמרי האפור, הפעם משדרגים אותו ממאט לזוהר ולכן נבחר באפור מנצנץ".

לק קולור ריש גוון 608

אישית אני מתחברת מאוד לטיפ הראשון- כמה פשוט, ככה נכון!



מי שמציגה את הלוק הסופי במקרה הזה היא השחקנית ההודית היפהפיה פרידה פינטו:

פרידה פינטו



ואחרי כל זה חשוב גם לזכור שלוריאל הוא קונצרן ענק, המאגד תחתיו גם חברות כמו מייבלין, גרניה, איב סאן לורן, לנקום ולאחרונה נוספה אליו גם אורבן דיקיי, והמנפק חדשות לבקרים מוצרים מצויינים בתחומי האיפור הטיפוח כך שאין ספק שניתן לצפות לעוד חידושים מהם בהמשך!

Comments

  1. השבוע רכשתי את קרם העיניים למרות שכמעט ואין לי קמטוטים ואזור העיניים שלי במצב טוב יחסית לגילי המופלג :-) התפתיתי לרכוש אותו במחיר המוצע כרגע. אני משתמשת כבר שנים בקרמי עיניים וחושבת שמניעת היווצרות סימני גיל היא הדרך הטובה ביותר ליהנות מעור צעיר לאורך שנים. לא צריך לחכות לרגע שיהיו קמטים בכדי לטפל בהם כי אז יהיה מאוחר מדי. קיבלתי דוגמיות של קרם הפנים אך כנראה שאעביר אותן הלאה כי הוא נראה לי כבד מדי בשבילי. הסרום מסקרן....אייך אפקט כיווץ הנקבוביות, עובד באמת מניסיונך?

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי יקירה, איזה כיף שבאת לבקר :)
      מה שרשמת זו לגמרי המנטרה שלי - השקעה פעמיים ביום בניקוי העור והנחת קרמים טובים (ואם אפשר פעם במספר חודשים גם טיפול יסודי יותר אצל קוסמטיקאית), מסייעת לעור להתבגר לאט וטוב יותר.
      קרם העיניים כפי שרשמתי בפוסט הוא נהדר והתפתית בצדק לדעתי, והסרום הוא מוצר ששווה את ההשקעה בו אם כי במקרה שלי אין לי נקבוביות פעורות, כך שאני לא יכולה להעיד על הצלחתו בכיווצן..

      Delete
    2. גם שלי לא פעורות מדי אך הן נראות לעין ללא פריימר או סרום ייעודי...(לא שזה נורא כל כך...) נראה לי שברגע שיסתיים הסרום שלי אנסה את הרויטליפט לייזר, אני מחזיקה מחוות הדעת שלך :-) המשך שבוע נהדר שיהיה. תמיד נעים לבקר פה :-)

      Delete
    3. את מקסימה ותודה רבה על הפרגון, אני מעריכה את זה מאוד!
      הסרום שווה את ההתנסות, בטח ובטח במחיר ההשקה שלו,
      ולגבי הנקבוביות - אני מתנסה עכשיו בקרם לחות שאמור לתפקד גם כפריימר וברגע שאגבש חוות דעת סופית אפרסם אותה בבלוג, אז תמשיכי לעקוב וסוף שבוע נעים :)

      Delete
    4. אמשיך לעקוב בכייף, וגם את מקסימה :)

      Delete
    5. כיף לשמוע, תודה :)

      Delete
    6. מעדכנת- סיימתי עכשיו את קרם העיניים, אהבתי מאוד את הקרירות המרעננת שלו ואת זה שהוא קליל במיוחד ונספג מהר כך שאפשר להתאפר מיד לאחר ההנחה שלו. לדעתי זה קרם שיכול להתאים לצעירות מגיל 30 אפילו...(כמניעה לבאות :-) את הסרום רכשתי לפני שבוע ואני מאוד נהנית ממנו אך נראה לי שסרום קודם של לוריאל שניסיתי מתאים לי יותר, Youth Code (בקבוק שחור עם טפטפת) הוא היה קליל יותר מהרויטליפט לייזר ונראה לי שעכשיו עם התחממות מזג האוויר יתאים לי יותר. מאוד אהבתי את אריזת הסרום עם המשאבה שמוציאה כמות מדודה. מקווה שתהייה אריזה כזאת בעתיד ל Youth Code, לא ממש מתלהבת מטפטפות...
      מה עם הלחות שמתפקדת גם כפריימר ? כבר גיבשת חוות דעת? ספרי קצת בנדון. אגב, עד עכשיו אני לא מקבלת עדכונים על פוסטים שלך. ניסיתי להירשם שוב לבלוג אך הוא רושם שאני כבר שם....בקיצור משהו דפוק בהפצת הפוסטים למייל....אשמח אם תעדכני אותי בעניין הקרם למייל שלי אם את יכולה...תודה ועצמאות שמח !

      Delete
    7. וואו, כל הכבוד שחזרת לעדכן!
      מסכימה איתך לגבי הנוחות והשימושיות של קרם העיניים מבחינת גיל ומניעה מוקדמת ותודה על ההשוואה לסרום מסדרת ה- Youth Code, לא התנסיתי בו והמידע שנתת מועיל מאוד.
      לגבי קרם הלחות המשמש גם כפריימר, מדובר על Softening Emulsion Hydra-Protective של סוטיס, אחד הטובים שניסיתי. הוא גם בהחלט עושה עבודה מעולה בהחלקת מרקם העור (מזכירה אבל שאני לא יכולה להעיד על כיווץ נקבוביות פעורות), ואת יכולה לקרוא עליו בפוסט הזה:
      http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2013/02/sothys-paris.html

      לגבי נושא העדכונים באמת שאין לי הסבר למה לא נשלח לך מייל אוטומטי בכל פרסום פוסט שלי, אבל הוספתי לאחרונה בעמודה הימנית של הבלוג אפשרות חדשה למעקב אחרי הפוסטים באמצעות bloglovin, אשמח שתירשמי :)

      Delete
    8. תודה על ההפניה לפוסט על הקרם :-) כתבתי לך שם תגובה. לגבי ה- bloglovin הוא רושם לי שאני כבר במערכת....מוזר העניין...לא נותר לי אלא לפקוד את הבלוג כשאני זוכרת או רואה אזכורים בבלוגים אחרים על כך שקראו פוסט שלך :-)

      Delete
    9. תודה על התגובה יקירתי.
      ממש מבאס שאת לא יכולה לעקוב באופן מסודר, אני אנסה לחשוב על פתרונות נוספים ואעדכן אותך אם אמצא, ובינתיים תדעי גם שאני מעלה קישור בשרשור המקוון לכל פוסט חדש שלי בפורום איפור וציור גוף של תפוז-
      http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=413&r=1
      אמנם לא אידאלי אבל זאת עוד אופציה להתעדכן :)

      ודרך אגב משמח אותי מאוד לדעת שאת נתקלת באזכורים של הבלוג שלי בבלוגים אחרים, פרגון זה דבר חשוב בכל תחום!

      Delete
    10. האמת שאני לא פוקדת את הפורום הזה לעיתים קרובות...אך תודה בכל מקרה על הקישור. אפרופו פרגון, אני אישית מפרגנת לך מכל הלב - כייף לקרוא את הפוסטים שלך, את רהוטה, נעימה, אתית ואפשר ללמוד ממך לא מעט (בטח כבר רשמתי זאת פעם אז אני לא מחדשת לך :-). יש לי שאלה לגבי המסקרה Volume million lashes- excess שכתבת פה עליה- איך היא מבחינת עמידות, האם יש לה בעיה של התפוררות לאחר כמה שעות או נזילה...?

      Delete
    11. משום מה הייתי תחת הרושם שאת נמצאת בפורום הזה?...
      ותודה רבה על הפרגון, הוא חשוב ונותן "רוח גבית" להמשיך כי בשורה התחתונה אני הרי כותבת כדי שיקראו אותי ויגיבו לי :)

      המסקרה, כשאני חושבת על זה, תצטרך להיכנס לפוסט המוצרים המאכזבים הבא, ולא בגלל שהיא לא הייתה מוצלחת - גם מבחינת עמידות היא עשתה עבודה נהדרת, אבל.. לאחר בערך חודש וחצי של שימוש ניגשתי להשתמש בה כרגיל וכאילו מנגנון ה- Excess Wiper שלה התפרק?
      הגומי הפנימי של ראש המיכל יצא מהמקום כך שכל פעם שניסיתי לקחת חומר בכמות מדודה פשוט יצא על המברשת כמעט כל החומר שהיה במיכל, מה שהפך אותה לבלתי אפשרית לשימוש.
      אני לא יודעת אם היה פגם ספציפי במסקרה שלי, אבל זה ממש מאכזב והיא נזרקה לצערי לפח :(

      Delete
    12. נרשמתי פעם לפורום אך לא ממש הייתי פעילה...לא התחברתי כל כך לפלטפורמה הזאת...לעתים רחוקות אני נכנסת לשם.
      תודה רבה על האינפורמציה בנוגע למסקרה :-) סוף שבוע נעים ומהנה ♥

      Delete
    13. עכשיו כשאת מזכירה את זה, אני באמת שומעת יחסית הרבה טענות כלפי הפלטפורמה של תפוז- אין ספק שכיום היא נחשבת לאחת המסורבלות...

      שמחתי לסייע ושיהיה גם לך סוף שבוע נהדר :)

      Delete
  2. הי מור יקרה:)
    קודם כל שמחתי מאד להכיר אותך היום, את מקסימה ותודה גם על כל הפינוקים.
    לגבי הפוסט הזה, אהבתי מאד את הסקירה שלך. את הסדרה הזו אני מתכוונת לקנות בקרוב. קראתי עליה הרבה, ניסיתי את הסרום על כף היד ואהבתי מאד את המרקם שלו, יש לי דוגמיות של קרם הפנים ואני חייבת לציין שהתאהבתי בו. מאד אוהבת את המרקם שלו, בעיני הוא נספג מהר, נעים ומלחח את העור ואחרי מה שכתבת על הסרום, אני כבר רצה!
    אגב, מה את חושבת על הברונזר של לוריאל? זה שהעלית תמונה שלו כאן?

    נשיקות, דנה - שיק שק שוק.

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי דנה, גם אני שמחתי מאוד להכיר ונהניתי מהשיחה הקצרצרה (והנעימה) שלנו :)
      כיף שאהבת את הסקירה, אני בהחלט חושבת שגם עבורי הסרום הוא הכוכב של הסדרה הזאת.
      אני חייבת להגיד שהגוון הספציפי הזה של הברונזר (101), מהווה דוגמה מושלמת לבילבול שקיים במושגי המוצרים השונים, כי בעיני מדובר כאן בהיילייטר- אמנם מעוצב יפהפה, אבל לחלוטין היילייטר, ואולי יכול לשמש כסוג של ברונזר עבור שלגיות אמיתיות, וגם זה אני בספק גדול.
      לדעתי עבורך הוא יהיה היילייטר נהדר, אבל אם בברונזר עסקינן - תכווני אל החומים העדינים כמו אלה שיש למשל לדיור, גרלן, בובי בראון ומאק, יקירתי.

      Delete
  3. אז זהו, שכשראיתי אותו לראשונה בדוכנים, הוא לחלוטין הרגיש לי כמו היילייטר. עם כל הברק הזה, ניסיתי גם דרכך, להבין מדוע מגדירים אותו כברונזר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני שמחה אם כך שחידדתי לך את תחושת הבטן.
      אין ספק שחברות הקוסמטיקה לוקחות לעצמן "חופש ביטוי" נרחב בהגדרת מוצרים כי זה משרת גם את האינטרס שלהן למכור, ולכן אנחנו כצרכניות מושכלות צריכות תמיד לבדוק את נכונות ההגדרות שלהם לעומק לפני הקנייה.
      וכאן גם מדובר במוצר שהם קראו לו "גלאם ברונז", ברונזר זוהר בתרגום חופשי, שזה בכלל ליצור בילבול במונחים..

      Delete

Post a Comment