הזוכה ב-Passover giveaway וגם כמה תובנות


בשעה טובה הגיע ה- 21.3, פסח נראה קרוב מתמיד, ויש לנו זוכה בהגרלה.

אז מבלי להשתהות, הזוכה היא:
oshrat



שימי לב שעליך ליצור עימי קשר במייל mor.beauty2012@gmail.com 
עם פרטי הכתובת למשלוח ב- 48 השעות הקרובות, על מנת לממש את זכייתך.

את מקבלת את ערכת מוצרי MUA הבאה:

MUA






ועוד הפתעה - אני תמיד בעד נרתיקים נאים לאחסון מוצרי האיפור שלנו, ולכן המוצרים יישלחו אליך בתוך הנרתיק המקסים הזה
של benefit:

MUA בתוך benefit





 


שמגיע עם מקום אחסון ייעודי למברשות:

MUA בתוך benefit



ברכות על זכייתך, oshrat!

 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


הנה גם התובנות.
אם אתן זוכרות, השאלה ששאלתי במסגרת ההגרלה הייתה:
על איזה מוצר איפור (אפשר בכללי, למשל סומק, ואפשר גם לציין ספציפית מותג וגוון) לא תוותרו גם כשיגיעו החמסינים הגדולים?

וכאדם אנליסטי מטבעו, הייתי חייבת לנתח את התשובות שלכן ולהסיק מסקנות:

המוצר
על איזה מוצר איפור לא תוותרו גם בשרב?
מסקרה
12
פודרה
8
שפתון
7
סומק
6
מייק אפ
6
עיפרון עיניים/ אייליינר
5
BB Cream
4
צלליות
4
ברונזר
3
פריימר
3
קונסילר
1


אין בכלל ספק שהמסקרה היא המוצר המנצח מבחינתכן, ללא קשר למזג האוויר, ובפער די גדול אחריה ניצבת הפודרה המקבעת ומנטרלת ברק לסוגיה.
הבחירה הזאת מובנית בהחלט, כי מסקרה זה הרי מוצר ריסים שלא מכביד ולא מעמיס על העור מצד אחד, ומצד שני נותן אפקט מחמיא לעיניים ולמראה במינימום מאמץ.


אבל אם מקבצים את המוצרים למשפחות שונות אז התמונה משתנה:

קטגוריית מוצרים
על איזה קטגוריית מוצרי איפור לא תוותרו גם בשרב?
בסיס
22
עיניים
21
חיטוב והצללות
9
שפתיים
7


מוצרי הבסיס עוברים להוביל, ואישית אני יכולה להתחבר לכך מאוד כי אני למשל לא אוותר על BB Cream, ולא משנה גם אם יש בחוץ 35 מעלות עם 90% לחות. ובעיקרון אני מאמינה שכל מי שיש לה פגמי עור כאלה או אחרים תתקשה לוותר על מוצר בסיס אחד לפחות, שנותן אשליה של עור אחיד ויפה ואפילו תורם לתחושה כללית טובה יותר.

בשורה התחתונה אמנם קיבלנו "במתנה" יחד עם מיקום במזרח התיכון גם קייצים לא קלים, ובשנים האחרונות התחושה שלי לפחות היא שהם הולכים ומתחממים יותר ויותר, אבל מי שלא יכולה בלי תמיד תמצא איזה מוצר איפור אחד או שניים לצלוח איתם את העונה הרותחת.


וכמובן, תודה רבה לכל הקוראות של הבלוג ובעיקר לאלה שלקחו חלק בהגרלה, אני מעריכה זאת מאוד.
הבלוג כבר בן 10 חודשים ו-4 ימים ומבחינתי הוא הגיע לאיפה שהוא נמצא היום בזכות כל אחת ואחת מכן, שנותנת לי "רוח גבית" להמשיך ולכתוב את הבלוג בהנאה גדולה.

*הוספתי לנוחיותכן גם אפשרות לקבל עדכונים על פוסטים חדשים (והגרלות שנפתחות...) דרך 
 מערכת Bloglovin, לחצו על תמונת הפנים בעמודה מצד ימין או על הכפתור כאן כדי להירשם למעקב:
Follow on Bloglovin


ונמשיך להיפגש בעוד הרבה פוסטים מטופחים ומאופרים!

שלכן,
מור

Comments

Post a Comment