עונת הברונזרים (עדיין) כאן


אין פוסט ראוי יותר מבחינתי לפתיחת חודש אפריל, החודש שמסמל את המעבר בין האביב לקיץ, מפוסט על ברונזרים.
הקוראות הוותיקות ודאי זוכרות כי אחד הפוסטים הראשונים שפרסמתי לאחר פתיחת הבלוג היה "עונת הברונזרים (תמיד) כאן", והיות וזה המוצר האהוב עלי, הספקתי מאז להתנסות בברונזרים רבים וטובים נוספים.

לפני שאציג כמה מהם לפניכן חשוב לי לחדד שוב את אופן השימוש במוצר המעולה הזה, 
כשבעיקרון ברונזר הוא מוצר איפור בגוון חום שיש לו 2 מטרות:

1.חימום המראה הכללי של האיפור  מתן מעין מראה של נגיעת שמש או שיזוף קל באמצעות נגיעות של ברונזר באזורים הגבוהים של הפנים שמשתזפים בשמש בדרך כלל, קרי עצמות הלחיים, מצח, גשר האף והסנטר.
2.חיטוב והצללות  ניתן ליצור חיטוב של הפנים, לתת אשליה של עצמות לחיים גבוהות, אשליה של מצח צר יותר לבעלות מצח רחב,  אשליה של אף צר יותר או קטן יותר וכו' על ידי הנחת הברונזר:
מתחת לעצמות הלחיים מפעמון האוזן ועד אמצע הלחי, במצח לאורך קו השיער ובמסגרת הלסת ובצידי האף.
כמו בכל שאר מוצרי האיפור גם כאן המפתח להנחה מוצלחת של ברונזר טמון בשימוש במברשות הנכונות, ואני ממליצה להתאים את המברשת לפי 3 פרמטרים:
  • האזור שאותו אנו רוצות לאפר - כל הפנים, רק לחי וכו'
  • מרקם המוצר בו אנו משתמשות - נוזלי, אבקתי וכו'
  • סוג הכיסוי שאנו רוצות להשיג - אוורירי, מלא וכו'.




הפעם בחרתי להביא בפניכן 3 ברונזרים ש"השאירו עלי את חותמם" כמו שאומרים, ב- 3 מרקמים שונים: מוצק, קרמי ונוזלי.


מימין לשמאל: דיור, אסתי לאודר, שאנל











המוצק:

DiorSkin Nude Tan


DiorSkin Nude Tan - Natural Radiance Bronzing Powder של כריסטיאן דיור מגיע במארז שאין לי דרך אחרת לתאר אותו מלבד "נוטף יוקרה". בתוך הקופסה טמונים הברונזר ומברשת קבוקי תואמת, כל אחד מהם ארוז בשקיק קטיפתי משלו.
חלמתי עליו במשך זמן רב, וכשקראתי סקירה שלו בבלוג של קורין, ריסים ורסיסים, הבנתי שהגיע הזמן לאיחוד מרגש בינינו.
שמתי פעמיי לסופר פארם בקניון חולון שמחזיק את מוצרי דיור (ושימו לב שהסטנדים של דיור אינם נמצאים בכל סניף של הרשת, כבר אמרתי שאני חולונית גאה מלידה?) ובחנתי את קשת הגוונים שיש לברונזר הזה להציע (שישה במספר בארץ).
גוונים 4 עד 6 נראו לי כהים מדי מבחינתי ולכן נפסלו על הסף. כששמתי את מספר 3 הוא התגלה ככהה עבור גוון העור שלי, גוון מספר 2 היה ורדרד לטעמי ולכן הפור נפל על מספר 1 - חום צהבהב הניתן לבניה ומחמיא לי מאוד.
הקבוקי מקסימה ושימושית ביותר, שמחתי סוף סוף שבמחיר הוגן יחסית מקבלים גם ברונזר מעולה וגם מברשת טובה.
הצמד עולה 233 ש"ח לאחר 15% ההנחה שיש בסופר פארם על דיור.

ודרך אגב לדיור יש בסדרה גם את ה- Colour & Glow Powder שהן פודרות מאירות מהממות ביופיין...










הקרמי:


Soleil Tan De Chanel


Soleil Tan De Chanel הוא עוד ברונזר מנבחרת החלומות שהוגשם לפני זמן מה, אבל במשך תקופה פשוט לא השתמשתי בו.
למה? תעיפו בו מבט שוב. מי רוצה לפגום בשלמות כזאת??
הגוון שלו הוא חום בהיר ומאט ולמרות שניתן להבחין בתת גוון כתמתם הוא כמעט ולא מורגש, מה שהופך אותו למתאים למרבית גווני העור.
כשהעזתי סוף סוף לגעת בו גיליתי שהמרקם קרמי למדי, נוח לעבודה ובשל הכיסוי העדין שלו מאפשר להגיע בקלות יחסית לתוצאה מוצלחת, ובגלל שהגוון שלו עדין כל כך, ניתן ואפילו מומלץ אם אתן לא שזופות להשתמש בו All over ישירות על העור או מעל המייק אפ (ולפני הפודרה) בהנחה מרפרפת עם מברשת פודרה/סומק רחבה, ואני אוהבת גם להמשיך איתו לאזור הצוואר והמחשוף ובכך ליצור מראה כולל של שיזוף עדין ואחיד.
לשזופות יותר מבינינו הוא יתאים גם לשימוש למטרות חיטוב והצללה של הפנים.


מברשות לדוגמה-

בשימוש All over אעדיף מברשת בעלת שטח פנים רחב יחסית, ולאחר שאאסוף בעזרתה חומר מהכלי, אסיר ממנו קצת על גב כף היד לפני שאניח אותו על הפנים- אני רוצה מראה שזוף טבעי ככל האפשר, ולא מראה של "צבעי מלחמה". 
המברשות המועדפות עלי במקרה הזה הן:


למעלה מברשת 138 של מאק, למטה מברשת 332 של ביוטיקייר






ואילו כשאני רוצה להשיג חיטוב והצללה ממוקדים יותר, אלה הן המועדפות, כאשר בהנחה מתחת לעצם הלחי אחזיק אותן במאוזן כדי לקבל את אותה הצללה המדויקת:


מאק - למעלה מברשת מס' 116, למטה מברשת מס' 129SE


הברונזר המהולל הזה זכה כבר למחמאות גם בבלוגספירה שלנו, תראו למשל אצל דנרה, מרינה ושירי.

שימו לב שלמרות שמדובר בשאנל, חברת היי- אנד במלוא מובן המילה, ניתן להשיג את הברונזר הזה ממש עכשיו בסטרוברי במחיר של כ- 200 ש"ח, שווה ביותר.









הנוזלי:

Estee Lauder Bronze Goddess


Estee Lauder Bronze Goddess Luminous Liquid Bronzer היווה בשבילי אתגר של ממש.
ברונזר במרקם נוזלי? לא משהו שנתקלים בו כל יום, וזו בדיוק הסיבה שהניעה אותי לקנות אותו.
אני מודה שלפני שלמדתי איפור בכלל לא הייתי מעזה להביט על מוצר כזה ובטח ובטח שלא לנסות להשתמש בו. אבל הניסיון לימד אותי שיש פעמים שברונזר קרמי/נוזלי יתן אפקט מהמם יותר מהמוצק, בעיקר אם המטרה שלי היא להשיג הצללה מאוד מדויקת וממוקדת.


אז איך משתמשים בו?
אני לוקחת עם האצבע טיפה מהחומר, ומניחה פס מלוכסן (הפנים שלי עגולות יחסית ולכן המטרה היא לתת אפקט של הצרה) מפעמון האוזן ועד לאמצע הלחי. לאחר מכן אני לוקחת מברשת כמו ה- 130 של מאק ומתחילה להטמיע ולטשטש את החומר לתוך העור בעדינות וכלפי מעלה, עד שמתקבל גוון חום מחטב ומובחן.
כמובן שתמיד עדיף להתחיל עם מעט חומר, כי להוסיף אחר כך עוד במידה ורוצים לחזק את ההצללה זה פשוט יותר מאשר להתחיל ולנסות לרכך אותה אם הגזמנו בכמות.



מברשת 130 של מאק

וסדרת ה- Bronze Goddess של אסתי לאודר בכלל יפה מאוד ומושקת כל פעם בגרסה אחרת ועם מוצרים שונים, לחצו כאן כדי לראות את הסדרה באתר של אסתי לאודר.







סווטצ'ים של החבורה:


מימין לשמאל: דיור, שאנל, אסתי לאודר

*לא מפתיע אגב שהסווטצ' של הברונזר הנוזלי הוא הבולט ביותר בהתחשב בעובדה שהוא מגיע בגוון חום כהה מרוכז ושימרי, והדבר מדגים בדיוק כמה עדינות נדרשת בשימוש בו.



אני בטוחה שכמוצר שתמורת שימוש פשוט וזריז מוסיף כל כך הרבה למראה האיפור - ברונזרים ימשיכו להפציע אצלי בבלוג מעת לעת, ומומלץ בחום לכל מתאפרת להיות בעלים של לפחות ברונזר אחד. 
אם אתן חוששות מקשיי לימוד בהנחה שלו, אז כמו בכל דבר בחיים גם כאן  practice makes perfect, וזה לחלוטין שווה את "המאמץ", תראו בסרטון הבא של Lisa Eldridge עד כמה:








שיהיה לכן אביב נהדר ושזוף (במידה ועם קרם הגנה כמובן), ואל תשכחו שיש לכן גם אפשרות לקבל עדכון באמצעות bloglovin בכל פעם שאני מפרסמת פוסט חדש, הירשמו דרך לינק זה:



Comments

  1. מופתעת לחלוטין מהברונזרים שאינם במרקם אבן. ממליצה מאוד על הברונזר מאט של מואה, שלדעתי מזכיר בגוון את הדיור, רק בלי היוקרתיות של הדבר. הוא הברונזר שאני אישית התאהבתי בו לגמרי, ועלה לי שקלים בודדים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מקווה שאת מתכוונת למופתעת לטובה?...LOL
      ל- MUA יש יופי של מוצרים במחירים מצחיקים- שזה תמיד טוב, אבל בכל זאת, וזה לחלוטין לא רציונלי, יש משהו ברכישת מוצר יוקרה מפעם לפעם שלי לפחות נותנת תחושה ששווה את המחיר :)

      Delete
  2. אחלה של פוסט, ברונזרים זה תמיד משהו שצריך לחפש טוב עד שמוצאים את האחד הנכון!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה,
      וכמו בכל דבר בחיים, לוקח זמן עד שמוצאים "את האחד" (ולפעמים גם עוברים כמה שהם "ליד אבל לא בדיוק"), וברגע שמגיעים אליו - השמחה מושלמת!

      Delete
  3. אני חוללללההההה על ברונזרים, יש לי כל כך הרבה, ועדיין אני רוצה עוד! שזה די דבילי שכן לרוב זו תמיד אבקה דחוסה חומה כהה קצת יותר או פחות...הברונזר של דיור הכי עושה לי את זה מהפוסט שלך, נראה, אולי הוא יגיע אלי יום אחד...
    המומלצים שלי: מסכימה עם שפנפנה- הברונזר מאט של MUA מעולה - ובכסף ממש קטנטן :) אני מאד אוהבת את המאט של סמאשבוקס, שרכשתי בהמלצתה של דנרה- הוא שיא השלמות בעיניי מבחינת ברונזרים, והברונזר השלישי שנמצא אצלי בשימוש קבוע הוא בעצם מייקאפ מינראלי של מאד מינרלס, שרכשתי במיוחד למטרה הזו- ולכן קניתי אותו בגוון שכהה מגוון העור שלי. הוא יפהפה, ונותן מן זוהר כזה לפנים או לגוף (אני מאד אוהבת להניח אותו על בית החזה ועל הכתפיים למשל).

    ReplyDelete
    Replies
    1. אחח, איך היה לי ברור שאת תביני אותי היטב.
      הדיור הוא אחד המוצלחים והנוחים לשימוש,
      אני מסוקרנת לגבי הסמאשבוקס שעוד לא ניסיתי ועכשיו גרמת לי לרצות לבחון אותו מקרוב עוד יותר, ואני גם חושבת שברונזר הוא מסוג המוצרים שכדי לתת "תמונת מראה מושלם" כדאי מאוד לזכור שמעבר לפנים יש לנו גם צוואר ומחשוף שאפשר ורצוי "לגלוש" אליהם איתו.
      תודה על ההמלצות יקירה!

      Delete
  4. הגוון של הדיור נראה לי הכי טוב, אבל המרקם של השאנל קנה אותי, נראה כמו ברונזר מושלם! הזה של אסתי לאודר קצת מלחיץ אותי מהסווטצ' האמת P: אולי בסוף הקיץ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני גם חושבת שאחד היתרונות של הדיור הוא בקשת הגוונים שלו, אבל אם מחפשים גיוון מהשגרה אז השאנל במרקמו המיוחד יתן את המענה.
      ושל אסתי לאודר רק נראה מלחיץ - הוא מיטשטש נהדר וקל להגיע איתו להצללה מחמיאה ביותר, גם לבהירות העור שבינינו :)

      Delete
  5. טוב זה שאני מכורה לברונזרים זה לא סוד.
    אצלי כל השנה הם מככבים.
    בחרת שלשה משובחים במיוחד, יופי של טיפים.
    כדאי לבחור במברשת סינתטית למוצר שאינו אבקתי.
    אגב, הנוזלי של לאודר יוצא השנה בגרסת שפופרת נוחה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. יודעת גם יודעת שאת מהמכורות לברונזרים, ובאופן מוצדק לגמרי - מוצר נהדר כבר אמרתי? :)
      הלינק שצירפתי לסדרת ה- Bronze Goddess באתר של אסתי לאודר מוביל גם לגרסה החדשה שלו בשפופרת, שאכן נראית נוחה מאוד לשימוש לעומת קודמתה,
      וכמובן - תודה רבה על הפרגון!

      Delete
  6. פוסט נהדר ומוצרים שווים ביותר (שלצערי עדיין לא ברשותי..) בברונזר המהמם של דיור אני חושקת כבר מלא מלא זמן ומחכה להזדמנות טובה. ולמרות שלרוב אני פחות מתחברת למוצרים קרמיים ונוזליים ממש עשית לי חשק גם לאלו של שאנל ולאודר. נכנסתי גם ללינק שצירפת של אסתי לאודר ועכשיו בא לי גם על ההילייטר ג'לי !! מכאן זה נראה לי שהוא דומה למרקורי משנה שעברה שלא הספקתי לרכוש כי הוא נחטף כך כך מהר. איזה כיף שהוא חוזר :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירה!
      לברונזר של דיור בהחלט שווה לחכות ולרכוש כשיופיע במבצע שווה, ואני שמחה שעשיתי לך חשק, גיוון זה תמיד טוב :)
      להבנתי גם במקרה של ה- Bronze Goddess החדש המוצרים נמצאים בשלבי האישור של משרד הבריאות, כולי תקווה שהם "ישוחררו" לנקודות המכירה שלהם בהקדם..

      Delete
    2. אני אישית רןצה להתחיל להשתמש בברונזר הנוזלי. גוון עור הפנים שלי הוא שזוף יחסית עוד מהקיץ אך בגלל גילי הוא נוטה לפצעונים ולשמנוניות אז מקווה שזה יסתדר :)

      Delete
    3. מוצרים נוזליים ככלל הם מאתגרים יותר בפעמים הראשונות שמשתמשים בהם, אבל במקרה של הברונזרים הם אידאליים לביצוע הצללות חזקות.
      אישית הייתי ממליצה לך לנסות גם ברונזר במרקם מוס, דוגמת Bronzing Primer של Bourjois שהוא רך, נימוח וקל מאוד לשימוש.
      לגבי סוג עור שמן ובעייתי אכן כדאי להיות זהירים וזה עניין של ניסוי ותעייה- שווה לך לבקש דוגמית מהמוצר ולהתנסות לפני שתרכשי אותו בגודל מלא.

      Delete

Post a Comment