Bobbi Brown - Almost Bare Collection 2013


בפוסט שפרסמתי לפני חודש על סקירת הקולקציות החדשות שבובי מוציאים במהלך חודשים אלה, נפקד מקומה של Almost Bare וכשבובי בראון העלו בדף הפייסבוק שלהם את הקיט של הקולקציה, הוויברציות בידיים והמצמוצים בעיניים החלו, ושמתי פעמיי לחנות בקניון רמת אביב בהקדם האפשרי כי היה לי ברור שאחד כזה חייב להיות שלי.

בבובי מתארים אותו כך:
"Ultra flattering, barely there shades for eyes, cheeks and lips designed to make you look like yourself at your most gorgeous. To complete the effect, Bobbi's sexy nude skin scent in a limited edition rollerball applicator".



Almost Bare Collection










Almost Bare Collection










Almost Bare Collection




הוא מורכב מהמוצרים הבאים-


Limited Edition Pink Bellini Long-Wear Cream Shadow:

 Mini Cream Shadow Brush+Pink Bellini Long-Wear Cream Shadow


צללית מהסדרה הזאת כבר נסקרה כאן ואמנם לקח לי זמן לקיים את מה שהבטחתי בסקירה ההיא, אבל הנה זה סוף סוף זה קרה.
הגוון הוא ורוד עתיק בגימור שימרי וזה מסוג הגוונים שאני אוהבת במיוחד כי ניתן להשתמש בו בפני עצמו בשילוב עם אייליינר שחור עדין למשל או כבסיס לצלליות אבן/אבקה בגוונים קרובים/משלימים.

המברשת מצוינת ומתאימה למטרה של הנחת צלליות קרם בטפיחות עד לקבלת צבע רווי ועשיר (ככל שמתאפשר בגוון כל כך עדין), 
הנה הסווטצ':

Pink Bellini Long-Wear Cream Shadow










Mini Black Everything Mascara:

Mini Black Everything Mascara







Mini Black Everything Mascara

Everything Mascara היא מאלה שמבטיחות להאריך, לעבות ולהדגיש את הריסים מבלי להימרח או ליצור בהם גושים.
היות והתברכתי בריסים ארוכים ומעוגלים מטבעם, אני יכולה להעיד שאצלי היא מצליחה במשימת ההדגשה והעיבוי שלהם בצורה יפה, ואכן באופן מובחן, מופרד וללא גושים.
למרות גודלה המוקטן נוח לי מאוד להשתמש בה והיא בהחלט מסקרה מוצלחת ותירכש בהקדם גם בגודל מלא.










Uber Beige Pot Rouge for Lips & Cheeks:

Uber Beige Pot Rouge for Lips & Cheeks

ה- Pot Rouge הוא מוצר קרמי מולטי טאסקרי המתפקד הן כסומק והן כשפתון, ומבחינתי זה מסוג המוצרים הגאוניים כי גם האריזה הנוחה שלו הכוללת מראה הופכת אותו לאידאלי לנשיאה בתיק לכל מקום ומאפשרת ביצוע טאצ' אפים לאורך היום.

Uber Beige הוא לא גוון שהייתי בוחרת באופן יזום, כי בסמקים אני אוטומטית נמשכת לכיוון הורודים והקורליים, ושמחתי לגלות במקרה הזה שאמנם מדובר בגוון בז' אבל כזה שעל הלחיים הוא עדין מאוד ונותן הסמקה טבעית ומחמיאה. מעל מייק אפ ועם מעט פידור הוא החזיק מעמד היטב לאורך יום עבודה שלם.
כשפתון בכלל מדובר בצבע בז' שמתקבל עדין ומקסים על השפתיים, נעים מאוד ולא מייבש אותן, אם כי מבחינת עמידות כאן הוא לא שרד לצערי את כוס הקפה של הבוקר ומצאתי את עצמי נאלצת לחדש אותו. 


סווטצ':

Uber Beige Pot Rouge for Lips & Cheeks










Bare Sparkle High Shimmer Lip Gloss:

Bare Sparkle High Shimmer Lip Gloss 

הגלוס נאמן לתאור בשמו (High Shimmer) ואכן מאוד מאוד מנצנץ, והיות ועל השפתיים שלי הוא מתקבל כפחות ורדרד ויותר לכיוון השקוף, אני משתמשת בו בעיקר מעל שפתונים שאני רוצה "להחיות" ומינון קטנטן מספיק כדי לקבל את האפקט.
הוא מפגין דביקות רגילה לגלוס, ובהיבט של עמידות החזיק מעמד כ- 3-4 שעות. דבר אחד שהפריע לי לגביו היה ריח המנטה החזק מאוד שנודף ממנו בעת הפתיחה וההנחה שלו על השפתיים. אמנם לאחר מכן הוא מתנדף אבל למי שרגישה לריחות חזקים כדאי לקחת זאת בחשבון.


סווטצ':

Bare Sparkle High Shimmer Lip Gloss 









(Limited Edition Almost Bare Fragrance Rollerball (6ml:

(Limited Edition Almost Bare Fragrance Rollerball (6ml

הבושם מורכב מברגמוט איטלקי מעורב עם עלי סיגליות המרגיעים את החושים. תווים של עלי יסמין עם ארז ואמבר חם מעצימים עוד את הניחוח. 
הוא מיועד לנשיאה בתיק והאפליקטור שלו הוא בצורת רול און, שאני מוצאת כנוח מאוד לשימוש. ברוח הקולקציה יש לו ניחוח נעים ומרענן, ובד בבד לא דומיננטי ו/או מכביד מדי, מה שהופך אותו אידאלי לחודשים החמים המתקרבים אלינו בצעדי ענק.





כשרוכשים מראש קיט מובנה של מוצרים, חשוב לקחת בחשבון שאולי לא כל המוצרים בו יקלעו בדיוק לטעמינו האישי, ואילו במקרה הזה נהניתי למצוא את כל המוצרים כמוצלחים ושימושיים עבורי.
בנוסף המחיר ששילמתי על הקיט הזה (ושימו לב גם שבובי בראון מוציאים קיטים כאלה לעיתים רחוקות בלבד) הוא 400 ש"ח, ותמורת התכולה שלו אני מוצאת אותו כמשתלם ביותר.
ואם מישהו חשב לרגע שיש לי "מניות" בבובי בראון ובשל כך המותג מפציע בתדירות גבוהה יחסית בבלוג, תנוח דעתו. לצערי הרב אין לי לא מניות ולא אחוזים, והמותג מקבל את הבמה משום שהוא מוצלח בעיני ולשמחתי גם החנות שלו ברמת אביב נגישה לי.
הדבר היחיד שאני יכולה לאחל להם הוא שרק ימשיכו כך!

Comments

  1. בדיוק כשראיתי את הכותרת חשבתי לעצמי שאת שגרירת כבוד של המותג (בטח לא בעלת מניות)... אני תמיד אוהבת לקרוא את הסקירות המקיפות שלך. הקיט נראה מוצלח ויוקרתי, הגוון של הסומק/שפתון מזכיר לי את בייביבלאש של מאק, שזה גם גוון שלבד לא הייתי בוחרת, אבל לאחר התנסות איתו - התאהבתי. הגלוס מיושן ולא קולע לטעמי, אבל כששאר המוצרים מוצלחים כל כך - שווה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. שגרירת כבוד? אני מקבלת את הטייטל באהבה ובשמחה :)
      מסכימה איתך בנוגע לדמיון של גוון ה- Pot Rouge הזה למאק (אחרי הכל, שניהם תחת אותו תאגיד),
      ולגבי הגלוס אם יש מוצר אחד שהייתי מחליפה בקיט הזה זה היה אותו, אבל כמו שאומרים - You can't have it all...

      Delete
  2. איזה מהמם הקיט- יותר ממה שתארתי :) אני מתה על הצבעים האלה! חייבת לציין שלגבי סמקים קרמיים- אני בכל פעם מגלה שכמעט לא משנה באיזה צבע אני אבחר- עם טשטוש נכון, הכל יכול להראות מחמיא. אני כזו סאקרית של סמקים... לפי כמות הסמקים שלי יש לי עשרה זוגות לחיים... חחחח... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. נכון מהמם?
      הצבעים נוחים ושימושיים, וסמקים קרמיים הם כאלה כיפיים וקלים לשימוש - אף פעם לא יהיו לך מהם יותר מדי.. LOL
      וניסיתי דרך אגב את הטיפ שלך לגבי הטמעת סומק קרם בעזרת ה- buffing brush של Real Techniques: מ-ע-ו-ל-ה!!!

      Delete
  3. אמנם משוחדת גם בגלל הצבע הורוד. את הקיט פרסמתי בפוסט שהעליתי לערב החג אבל...אף איש לא הבין את הרמז. כמוני כמוך התחברתי מאוד לרוח המותג ואוהבת את המוצרים שלו. הקרבה לחנות הדגל אמלי היא סוג של סכנה, אז אני נמנעת :)
    זוכרת ששתיפת אותי בכוונתך לרוכשו, תתחדשי ותהני!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הצבע הורוד של הנרתיק מקסים.
      מבאס שאף אחד ממכרייך לא הבין הרמז- לאחר שניסיתי תקופה לפזר רמיזות כאלה ואחרות בנוגע לדברים שאני חומדת, נאלצתי להבין שאם אני רוצה לקבלם אז או לבקש באופן ברור או פשוט לקנות בעצמי..
      הקרבה לחנות בהחלט מסוכנת, קל מאוד לצאת משם "בנזק" של מאות ואלפי שקלים אם קצת משחררים את הרסן, ואכן במקרה הזה הייתי מאוד ממוקדת וכפי שסיפרתי לך מראש, נכנסתי, קניתי אך ורק אותו ומיהרתי לצאת.
      זה כמובן לא אומר שלא אחזור לשם שוב בקרוב :)

      Delete
  4. קיט שווה ביותר, אהבי את הקונספקט הקליל והטבעי שלו ואת התיק כמובן :) הצללית הורודה והליפגלוס הכי מצאו חן בעיניי וההרכב של הבושם גם נשמע לטעמי. לצערי אני כמעט ולא מגיעה לקניון רמת אביב אבל כבר הצטברה אצלי רשימה של מוצרים מומלצים של בובי בראון שאני פשוט חייבת לבדוק מקרוב :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. הקיט פונה "למכנה המשותף הנמוך ביותר", ואני לחלוטין לא אומרת את זה כמשהו שלילי, להפך, וזה פשוט הופך אותו מתאים ל(כמעט) כולן.
      קניון רמת אביב תמיד היה אחד המעולים בעיני, וברגע שבובי בראון נכנסו אליו הוא הפך מבחינתי למוביל - לגמרי שווה את המאמץ לבקר גם למי שהוא פחות נגיש לה ביום יום (תכיני רק את כרטיס האשראי...)

      Delete

Post a Comment