...Life, oh life


אני אוהבת איפור יוקרתי.
אני קונה הרבה איפור יוקרתי.
זה לא אומר שאם אתקל באיפור עממי טוב, לא אקנה אותו רק בגלל שהוא עממי. בכל זאת אני עובדת בשביל הכסף שלי.
ולכן, היות והשוק הישראלי רווי בחברות איפור עממי טובות, מה שיכריע מבחינתי בשלב זה באיזה מהן לרכוש יהיו המחיר והמבצעים.

כשרשת סופר פארם השיקה בזמנו את Life, מותג הבית שלה, והחלה לנפק במסגרתו מוצרי איפור עממי, חשבתי לעצמי שזה בסך הכל נחמד אבל לא מספיק מעניין בשביל שאתעכב ליד הסטנדים שצצו בכל הסניפים שלהם ואבחן את המוצרים לעומק.
ועדיין כשקיבלתי את ערכת Life לסקירה מהסופר פארם אני מודה ומתוודה שהסטיגמות בנוגע לקנקנים חיצוניים ופנימיים של איפור עממי הצליחו להרים את ראשן המכוער, ואם הייתי מתחייבת "לאכול את הכובע" על כל סטיגמה שהתבדתה, אז זה מה שהייתי נאלצת לעשות במקרה הזה.


ערכת איפור מבית לייף







ערכת איפור מבית לייף



מדובר בעצם בערכת התנסות (שלפי המידע שקיבלתי אינה ניתנת לרכישה בסופר פארם) ומרכזת בתוכה צלליות, סומק וברונזר הנמכרים באריזות בודדות בכל אחד מהסניפים שלהם.
**עדכון 17.4: הערכה נכנסה למכירה בסופר פארם ומשולבת במבצעים משתנים בין הסניפים

ערכת איפור מבית לייף







הדבר הראשון שהבחנתי בו הוא שהערכה הזאת שימרית ופיגמנטית ביותר.
הצלליות רכות ונמרחות על העפעף "כמו חמאה" והגוונים שימושיים, מגוונים ומאפשרים יצירת שילובים עדינים עד כבדים, אבל יש להן תופעת Fall out חזקה, שגם מקשה על איסוף החומר למברשת כי הוא מתפורר וגם הופכת את כל אזור העיניים למבריק בעל כורחו ולכן נדרש כאן בעצם "איפור הפוך", קרי קודם כל איפור העיניים ורק לאחר ניקוי האזור הנחת הקונסילר והמייק אפ.


ערכת איפור מבית לייף




סווטצ'ים של הצלליות:

שורה עליונה-

שלישיה עליונה







שורה אמצעית-

שלישיה אמצעית







שורה תחתונה-

שלישיה תחתונה



ולראשונה בתולדות הבלוג, אני מעלה תמונות שלי מאופרת עם מוצרי הפוסט, ובטוחה שאשתכלל בצילומי הפנים ובזוויות התאורה עם הזמן:)


בחרתי להשתמש בצלליות הבהירות- ורדרדות מהשורות האמצעית והתחתונה על כל העפעף, ובצללית החומה (מהשלישייה העליונה בצד שמאל) בקפל העין:














כשהגעתי לסומק ולברונזר קצת היססתי. הסומק בגוון ורוד כהה יחסית והברונזר מאוד שימרי - ובעיקרון אין בעיה מבחינתי שברונזר יהיה מעט מנצנץ, אבל הדגש הוא על מעט..
גם במקרה שלהם ההנחה לא הייתה פשוטה בשל העובדה ש"ליטוף" עם המברשת לא רק שאסף כמות גדולה מאוד של חומר, אלא גם כמויות ה- Fall out היו מוגזמות ומצאתי את עצמי נושפת שוב ושוב על הפלטה כדי לנקות ממנה את אותם "רסיסים".
לאור התכונות הללו נדרשה עבודת טשטוש וריכוך רצינית כדי לקבל מראה הרמוני ולא כיתמי שלהם על העור, אבל בסופו של דבר אהבתי את התוצאה שהתקבלה.

סווטצ'ים של הסומק והברונזר:

ימין - סומק, שמאל - ברונזר




 והמראה המלא, כולל הסומק והברונזר:
















אני רוצה גם לנצל את ההזדמנות כדי להציג מוצר משלים ומתבקש לצלליות- מסיר איפור עיניים.
את זה של לייף, שנקרא Simply Effective, רכשתי במסגרת אחד ממבצעי הסופר פארם (כך שהוא לא עלה 60.59 ש"ח כפי שרשום על המדבקה, אלא בערך מחצית מכך):

מסיר איפור עיניים


זהו מסיר איפור עיניים דו-פאזי (נדרש "שקשוק" של הבקבוק כדי שהחומרים יתערבבו), ובדיוק כמו מסיר האיפור של קרליין עליו כתבתי כאן, גם אותו אהבתי מאוד.
הוא מסיר בקלילות את איפור העיניים ללא צריבה או תחושה שמנונית, בהחלט הפתעה לטובה ומומלץ בחום.




לחצו כאן לקישור למיניסייט של Life המכיל:






אני חושבת שכמו בכל תחום אחר בחיים, ותסלחו לי מראש על הפילוסופיות, סטיגמות רק מכשילות אותנו, ונכון שעיצוב ערכת ההתנסות הספציפית הזאת אינו מושך (ולי אישית גם מזכיר אריזות של מותגי איפור עממי אחרים שניתן למצוא בסופר פארם), אבל האריזות הבודדות של מוצרי לייף (עגלגלות ובעלות הטבעות) בהחלט נאות בעיני, מחמיאות לכל שידת איפור והפלוס העיקרי - מחירן נגיש לכל כיס.

באותה נשימה אני ממליצה לסופר פארם גם לבחון אפשרות לצמצום בעיית ה-Fall out של מוצרי הסדרה, וגם, כדי למשוך "שועלות איפור" וותיקות כמוני (שנכנסות ממילא בתדירות גבוהה לסניפים שלהם ומבזבזות בהם מאות אם לא אלפי שקלים מדי חודש) להתעכב ליד הסטנד של לייף ולאסוף גם ממנו מוצרים, להציע מבצעים אטרקטיביים בתדירות גבוהה יותר ואפילו "במחירי רצפה" בשלב ראשון לפחות, ודרך אגב מבצע 1+1 כבר מזמן אינו אטרקטיבי מבחינתי כשזה מגיע לאיפור העממי.

וכמובן שבאווירת יום העצמאות ה- 65 למדינת ישראל, כיף להזכיר ש- Life הוא מותג ישראלי שניתן ורצוי להתגאות בו!


Follow me on bloglovin

Comments

  1. מכל זה לא רשמת כמה הערכה עולה

    ReplyDelete
    Replies
    1. כל הכבוד על תשומת הלב לפרטים הקטנים (והלא פחות חשובים לפעמים).
      כשפרסמתי את הפוסט אתמול עדיין הייתי תחת הרושם שהערכה כלל לא נמכרת בסניפים, ולכן גם לא היה לה תמחור.
      כשעודכנתי היום שהערכה כן נכנסה למכירה, נאמר לי באותה נשימה ש"היא נמכרת במבצעים שונים בין הסניפים כך שלא ניתן לציין מחיר מבצע מסוים", ולכן ההמלצה שלי היא פשוט בביקורך הבא בסופר פארם לברר מה מחירה באותו הסניף.

      Delete
  2. הערכה נראית חביבה למדי, סקרנית לדגום אותה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. חביבה זו מילה טובה לתאר אותה, ואם שמים בצד את נושא ה- Fall out אז היא בהחלט שימושית ומאפשרת שילובים שונים.

      Delete
  3. כיף לראות את הפנים שלך סוף סוף בבלוג (אבל יותר כיף לראותן אותן במציאות :P )
    מודה שהמוצרים של לייף פשוט לא עושים לי את זה, למרות שכמה מהסווטשים הפתיעו לטובה! אבל אין ספק שמוצרים עממיים יכולים להפתיע, ואפילו להתעלות על היוקרתיים- הניסיון שלי עם מוצרי השיער של אוזי לעומת קרסטס נראה לי דוגמה טובה לכך :) בשורה התחתונה- לשמור על ראש פתוח זה תמיד טוב!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה בובה, מי כמוך מבינה כמה זה ממש לא מובן מאליו לבלוגרית לעשות את הצעד הזה :)

      במקרה של לייף שמחתי מאוד לגלות שיש להם צלליות פיגמנטיות ונוחות לשימוש, כך שזו אכן מהווה דוגמה טובה לכך שבאמת כדאי תמיד לשמור על ראש פתוח ולא להיות מקובעים.

      Delete
  4. היי מור
    תודה על הסקירות שלך. יש לי שאלה שתופסת להרבה ישראליות:
    בעקבות הסקירה שלך שמסכמת את 2012 החלטתי לקנות את ה BB של ספורה, אלא שכפי שכבר צויין כאן אין להשיג אותו ברשת או בארה"ב. הם ענו לי שבמקומו מוכרים בארה"ב קרם CC:
    http://www.sephora.com/product/productDetail.jsp?keyword=sephora%20collection%20CC&skuId=1507417&country_switch=ca&productId=P378918&_requestid=2475905
    עכשיו אני רוצא להזמין אותו אונליין והבעיה היא כמובן בחירת הגוון. אני "חורפית" -- כלומר מתאימים לי צבעים קרים אבל יש לי עור זית בהיר במקור שעבר ככ הרבה אקנה שהפנים כהות מהצואר. השאלה היא אם הבסיס צריך להיות צהבהב בהיר שבתיקווה ישתלב עם העור הבהיר המקורי שבצוואר או נוטרלי בינוני שבתיקווה לא ידגיש את הצהבהבות וישתלב בפנים.
    תודה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה, אני נהנית לכתוב אותן.

      מזל שיש מספיק אותיות ב- ABC כדי שחברות הקוסמטיקה תוכלנה להמשיך ולנפק עוד ועוד חידושים והמצאות, שמעתי שיש כבר גם DD Cream..
      השונות בין ספורה ארה"ב לאירופה אינה מובנת בעיני, כי כשהייתי בינואר בהולנד ה- BB שלהם היה גם שם, אז למה לא בארה"ב?
      בכל מקרה, לשאלתך, אכן בעייתי לבחור גוון על בסיס תמונות כמו אלה שיש בקישור שצירפת ולא על בסיס סווטצ'ים שממש מראים את גוון החומר על העור, אבל מה שצריך לכוון אותך לדעתי בבחירה הוא איזה גוון מייק אפ מתאים לך, קרי לבחור בגוון שמתאים לעור הפנים ולא לצוואר (לי למשל מתאימים בדרך כלל גווני בז' צהבהבים בהירים והייתי בוחרת את ה- CC בגוון Light (Y)).
      הסיבה לכך היא שבעיקרון אצל כמעט כולן עור הצוואר בהיר יותר מהפנים פשוט משום שהוא לעולם לא יקבל את כמות השמש כמו שהפנים מקבלות, ולכן גם תמיד ממשיכים בהנחת המייק אפ מהפנים עד מתחת ללסת כדי לאחד את הגוון ככל האפשר.

      בהצלחה, ואשמח שתחזרי לעדכן לגבי הקרם הזה לאחר שתתנסי בו :)

      Delete
  5. מצד אחד זה נחמד שמשפרים כל הזמן, עם או בלי אותיות חדשות, אבל מצד שני עד שמוצאים משהוא טוב מפסיקים ליצר אותו וצריך לחפש מהתחלה, והחיפוש הזה פירושו הרבה ביזבוז כסף על קרמים שלא מתאימים. אני עוד מתלבטת - אני לא רואה שום ביקורות על ה CC הזה וזה קצת מדאיג אותי. תודה מור על התשובה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. כבר מזמן למדתי שבעולם הקוסמטיקה לא כדאי "להינעל" על מוצרים ספציפיים, כי החברות תמיד מחדשות, משנות, משדרגות ולעיתים גם מפסיקות לחלוטין את הייצור שלהם.
      ואמנם אני דווקא מאוד אוהבת את הניסוי ותעייה האלה אבל חייבת להסכים איתך שלפעמים זה עלול להיות יקר ולא מספק...

      אכן אין בשלב זה ביקורת ברשת לגבי ה- Skin Perfect CC Cream Sunscreen SPF 20 של ספורה (אני מניחה שפשוט משום שהוא ממש חדש?), וזה מה שבכל זאת מצאתי בינתיים:
      http://www.musingsofamuse.com/2013/04/sephora-skin-perfect-cc-cream-for-summer-2013.html
      אבל סביר שבתקופה הקרובה יתחילו "לצוץ" חוות דעת עליו בבלוגספירה בחו"ל ובארץ, כך שאולי שווה להתאזר בסבלנות עם הרכישה ולחכות להן :)

      Delete
  6. קראתי כרגע את הכתבה,
    וסתם לידע כללי על המוצרי איפור של לייף, חברת ג'ייד מייצרת אותם..
    ואת מוצרי השיער (שמפו, מרכך), חברת קרליין מייצרת.


    אגב, אם אני יושבת וקוראת את הכתבות אחורה,
    סימן שהבלוג שלך יותר ממעניין..

    תמשיכי ככה!

    אלין.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על האינפורמציה, הצלחת לסקרן אותי ולפי מה שאני רואה חברת "דניה קוסמטיקס" שהיא יצרנית ג'ייד אכן מייצרת גם את האיפור והלקים של Life, וחברת קרליין (פרמאגיס) מייצרת ל- Life את מוצרי הטיפוח, כולל מוצרי ההגנה מהשמש.
      האמת? לא מפתיע שבמדינה קטנטונת כמו ישראל כולם בסופו של דבר משתכשכים באותה השלולית :)
      ומתברר שיש גם סוג של היגיון שיווקי מאחורי המצב הזה- כנראה שגם דניה וגם קרליין לא רוצות שחברה אחרת תספק את המוצרים הללו לסופרפארם, ולכן הן מעדיפות ליצור חיפוש מגוון.
      העיקר מבחינתן שבשורה התחתונה לקוחות קונים את המוצרים שלהן גם אם הם תחת המותג Life, ולא קונים מוצר של חברה מתחרה.

      ואני שמחה מאוד שהצלחתי לעניין אותך,
      כיף לדעת שמעריכים את ההשקעה שלי, ותהיי בטוחה שאמשיך כך!

      Delete

Post a Comment