The perfect summer RESORT


אחד הדברים שקורים למכורת איפור ככל שהיא מתבגרת, ובטח ובטח אם היא מתחזקת במקביל בלוג שעוסק בעולם האיפור, הוא שהופך להיות קשה מאוד לרגש אותה. תחושת ה- Been there, done that מתעוררת בתכיפות גבוהה, ומוצר איפור צריך להיות באמת יוצא דופן כדי שהריגוש יצוץ מחדש.
זאת הסיבה שלמרות אהבתי הרבה לפלטות איפור למיניהן, לא הצלחתי למצוא אחת שגרמה לי לשלוף את כרטיס האשראי בהתרגשות במשך תקופה ארוכה.

עד שצצה לה הפלטה הזאת...

Resort palette







לקראת הקיץ הממשמש ובא (למרות הימים החורפיים שמתעתעים בנו עכשיו ושאנחנו עוד נתגעגע אליהם), Sigma, מותג המתמחה בכלל במברשות איפור, שחררו לאוויר העולם את ה- Resort palette, ועל ההתרגשות שלי תעיד גם העובדה שמיד פרסמתי אותה בדף הפייסבוק של הבלוג והודעתי קבל עם וקהילה שהיא הוזמנה ונמצאת בדרך אלי.

Resort palette






לאחר כשבועיים וחצי הפלטה שלי נחתה בארץ, וזאת הייתה הפעם הראשונה שלא חיכיתי להגיע הביתה ופשוט התיישבתי מחוץ לסניף הדואר כדי לפתוח את החבילה, עד כדי כך הייתי חסרת סבלנות.
ולאחר שהתרגשתי, פתחתי, התפעלתי והשתמשתי, אני שמחה לומר שזה לא אחד מהמקרים של "כגודל הציפיות כך גם גודל האכזבות"!

הפלטה מורכבת מ- 8 צלליות, סומק, היילייטר ועיפרון עיניים דו צדדי -
הערכה המושלמת לנסיעות, נופשים במקומות אקזוטיים ועל מי אני עובדת, הערכה המושלמת לכל מצב:


Resort palette


מכירות את זה שיש מוצרי איפור שכיף לעבוד איתם?
אז זה המקרה שלפניכן.

ראשית כל אהבתי את שילוב הגוונים של הצלליות בפלטה, כי להבדיל למשל מפלטות ה- Naked של אורבן דיקיי ובעיקר ה- Naked2 שלמרות היותן מצוינות הן די מונוכרומטיות לטעמי, כאן יש שילוב מעניין ולא שגרתי כלל וכלל.
הצלליות עצמן שימריות במידה (מלבד Fawn שהיא שימרית מ-א-ו-ד), פיגמנטיות ונוחות לשימוש (למרות תופעת ה- Fall out שלא פסחה עליהן) ומספיקה כמות קטנה כדי להגיע לצבע רווי ויפה של כל אחת מהצלליות על העפעף.
עם הנחת פריימר עיניים על העפעפיים כבסיס, הצלליות החזיקו מעמד ללא תזוזה מהבוקר ועד ששבתי אחר הצהריים מהעבודה והסרתי אותן.




סווטצ'ים של הצלליות:









עיפרון עיניים Daydream & Earth Goddess:

עיפרון עיניים

הרעיון של עיפרון עיניים דו צדדי בשני גוונים מעולה בעיני, ולמרות שהייתי מעדיפה שצד אחד יהיה שחור אני יכולה להבין למה סיגמא בחרו דווקא בשילוב שאמנם הוא לא שגרתי אך תואם לרוח הפלטה.
חשוב לציין שעפרונות שימושיים מבחינתי כשאני רוצה להשיג מראה קו מרוכך וללא "כנף" חדה (קרי המשך שרטוט הקו מחוץ לעפעף כלפי מעלה/הצידה), ולכן תמיד אטשטש קווים כאלה עם מברשת 219 המעולה של מאק.
מצאתי את העיפרון כרך מאוד, כזה שניתן לצייר עימו קו עדין או עבה יותר ללא קושי. הוא הפגין עמידות ראויה לציון הן בקו הריסים העליון והן בתיחום מלא של קו הריסים התחתון, והיה קל ונוח לטשטוש וריכוך.




סווטצ'ים:
עיפרון עיניים





איפור עיניים:


שילוב של Luna, Papaya ו- Topaz, עם תיחום עליון ותחתון עדין בעזרת הצד החום (Earth Goddess) של העיפרון.








סווטצ' של הסומק Heavenly:

סומק

הסומק משתייך לסקלת גוונים שאני הכי אוהבת, משפחת הקורליים, שנותנים הסמקה עדינה ויפה. גם הוא, כמו הצלליות, מאוד נוח לשימוש ומספיק רפרוף של המברשת עליו כדי לקבל מספיק חומר להסמקת הלחי וכמובן שניתן להוסיף ממנו עוד במידת הצורך ובהתאם לגוון העור.
בונוס נוסף שלו מבחינתי היא עובדת היותו מאט לחלוטין, כי אני מודה שסמקים קורליים שימריים יש לי כבר בשפע.







היילייטר Luminesce:

היילייטר

הפורמולה של ההיילייטר מאוד סמיכה, מה שגורם לשני דברים:
  • נדרשת כמות קטנטונת ממנו להשגת תוצאות
  • נדרשים טשטוש והטמעה זריזים מאוד שלו בעור, אחרת נשארים עם "כתמי" הארה.
אבל ברגע שמשתלטים על שני הדברים הללו, אפקט ההארה שלו בהחלט יפה ועדין, ובזכות המכחול הקטן שלו ניתן לנקד אזורים קטנים בפנים (כמו בעיניים - C פנימי ועצם הגבה) ולהאיר גם אותם בעזרתו.




סווטצ':

היילייטר







המראה הסופי שלי:









אני לא באמת מוטרדת/מהורהרת, זו פשוט השמש שמציקה לי בעיניים :)








וסרטון של Emma Pickles המדגימה שימוש בפלטה:









בשוק האיפור הרווי בפלטות טובות ויפות, Resort היא אחת מאלה ששוות לדעתי את הרכישה גם עבור מתאפרות וותיקות ובעלות אוסף מכובד בזכות הגיוון והייחודיות שהיא מציעה, והיות ומדובר בפלטה במהדורה מוגבלת אל תתמהמהו עם רכישתה במידה וחשקה נפשכן בה.
אני שילמתי עליה 60$ לאחר 10% הנחה (הזינו קוד AAM2013) וכולל דמי משלוח, 
לחצו כאן כדי לעבור לפלטה באתר סיגמא.

מאחלת שיהיה לנו קיץ צבעוני עם חופשות במקומות מקסימים ונטולי לחות!


Comments

  1. אוי הפלטה, ובעיקר הצלליות הצבעוניות בה הורסות! כמה צבע! נראית פלטה כייפית ביותר, רק חבל שהם לא הלכו עם הצבע עד הסוף ותקעו גם את הנייטרליות.. בתור מכורות איפור אני בטוחה שלכולנו יש מיליון צלליות כאלה כבר P:
    תתחדשי! ואני מחכה גם לאיזה מראה צבעוני איתה:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני אוהבת כל צבע וצבע של הצלליות בפלטה הזאת כי גם לצלליות שהן לכאורה נייטרליות יש פיגמנט עוצמתי, ולדעתי הם לא עשו אותה צבעונית לחלוטין כדי לאפשר שילובים ואיזונים של הגוונים - מה שהופך אותה לשימושית ביותר :)

      ומבטיחה גם להעלות מראה צבעוני יותר איתה, אין ספק שבקיץ זה לגמרי מתבקש!

      Delete
  2. הפלטה בהחלט נראית טוב, ממש גוונים אביביים/קייציים למהדרין! אם לא היו לי את רוב הגוונים הללו (מלבד הכתום לדעתי) היא בהחלט הייתה מגיעה לסל הקניות שלי :). תתחדשי!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה שירי!
      כמו שציינתי בפוסט, שמחתי מאוד לגלות שזה אחד מהמקרים שבהם זה לא רק נראה, זה גם מקיים. פשוט פלטה מוצלחת.

      Delete
  3. תתחדשי, אהבתי את השימושיות שבפלטה ויפה לך מהורהרת.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה אפרת.
      שימושיות זו מילת המפתח, מסוג ה-"לשים בתיק ולצאת לדרך" (ורק להוסיף גם איזה מייק אפ, פודרה, מסקרה וגלוס, הרי בכל זאת מדובר כאן במכורות לאיפור),
      ובתור מישהי שמהרהרת רבות, אני מאמצת את המחמאה שלך בשמחה :)

      Delete
  4. אני ההיפך ממך- אני ממש מתרגשת יותר ויותר מדברים חדשים :) קל מאד להלהיב אותי ואני ממש לא מרגישה שזה דועך :P
    הפלטה מהממת, צבעים מדהימים- אבל אני "שמרנית" באיפור, ואני לא אשתמש בגוונים הזוהרים כמו בירוקה והכחולה, כך שאין לי טעם להזמין אותה. אבל ללא ספק סיגמה ממש מפציצים עם איפור לאחרונה, ואני מוצאת את עצמי מבקרת באתר ומתלבטת לעיתים קרובות יותר :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. שלא יהיה לך ספק שהתחושה שאני רוב הזמן רואה More of the same באיפור מאוד מתסכלת אותי, ואני מקנאה בך אם כך שאת עדיין מצליחה למשל להתרגש מעוד סומק חדש שיוצא לשוק, במקרה שלי אם לא יהיה בו משהו מיוחד (בעיצוב/גוון/מרקם/ביצועים) אתקשה מאוד לרצות לקנות אותו (ואולי בשל כך הקולקציות העונתיות של מאק כן ממשיכות לרגש אותי ובגדול).

      אחד החסרונות בפלטות הוא בדרך כלל בדיוק מה שציינת - שאין לנו צורך/משיכה לכל מרכיביה, אבל במקרה של הפלטה הזאת עבורי היא שימושית מהקצה אל הקצה,
      ובאמת יש תחושה שסיגמא מנסים ליצור גיוון עבור הלקוחות שלהם ולהתרחב מעבר למברשות, ואם הפלטה הזאת מעידה על הסטנדרטים שלהם אז יש למה לצפות!

      Delete
  5. אני לא נכנסת לכאן יותר.
    כל פעם שאת מעלה פוסט זה עולה לי כסף:P
    הפלטה מהממת, הצבעים שבה פשוט מושלמים, אחד אחד!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני מוכנה לקחת אחריות מלאה על ההוצאות הכספיות שאני גורמת לך לבצע,
      העיקר שתמשיכי לבקר פה יקירה.
      ואני תמיד משתדלת להסית לבזבוז רק על דברים ששווים את ההשקעה..

      Delete

Post a Comment