!Anto-what? Antonym

יש לי תחושת דז'ה וו.
לפני שנה בדיוק, בספטמבר 2012, פרסמתי את הפוסט: דבר והיפוכו או Antonym, על מותג מברשות ואיפור בשם אנטונים שעושה את צעדיו הראשונים בישראל.
התוודעתי אליו בזכות סדרת הרצאות שהם ערכו לקהל הרחב כדי להציג את עצמם למאפרות והמתאפרות בישראל, ושמחתי להכיר מותג אמריקאי בעל אחריות חברתית ומודעות סביבתית שנושאים כמו מוסר ואקולוגיה הם נר לרגליו.

גילוי נאות: המברשות (מלבד הקבוקי) התקבלו לסקירה מהחברה.




סטנד המברשות- אפשר לארוז לי בבקשה את כולו?



כשקיבלתי הזמנה קרוב לשנה לאחר מכן לאירוע השקה של המותג לבלוגריות היה לי חשוב להגיע כדי להתעדכן מה עבר עליהם בשנה הזאת, כמו גם כדי לדעת האם לליין המברשות שהכרתי בשנה שעברה מתווספים סוף סוף מוצרי האיפור- שעבור מכורה כמוני מהווים ממש "מזון לנשמה" עם העיצוב הבמבוקי המקסים שלהם.


אז מתי בישראל?







אז מתי בישראל?

והתשובה לשאלה מעלה היא - עדיין לא מתווספים...
תהליך אישור משרד הבריאות הישראלי לוקח זמן רב ומנכ"לית אנטונים ישראל, תמר שפירא ברנשטיין, מקווה שהוא יתקבל בזמן הקרוב ואז השקת ליין האיפור תוכל לצאת גם היא לדרך.

ולכן נדבר גם הפעם על המברשות הנהדרות שלהם,
כאשר שיער המברשות של אנטונים עשוי מ-PBT, סוג של טקלון (Taklon). טקלון הוא ניילון איכותי בעל גימורים ברמה הגבוהה ביותר ורכותו דומה במגעה למברשת משיער טבעי, וידיות וטבעות המברשות עשויות במבוק שלא נהרס בזמן הניקוי ועמיד לזמן רב.



מברשות






מברשות







מברשת פודרה:

מברשת פודרה

למברשת הזאת יש ראש רחב ואוורירי ולאחר מספר ניסיונות הגעתי למסקנה שהיא נוחה לי מאוד, באחיזה ב"שכיבה" (קרי בדיוק בזווית שהיא מצולמת כאן), להנחת ברונזר מתחת לעצם הלחי ולהסמקת תפוחי הלחיים.
המבנה שלה מאפשר איסוף של כמויות חומר אופטימליות מבחינתי ואני מצליחה לקבל מראה מחוטב וסמוק כמו שאני אוהבת - בצורה טבעית, לא מוגזמת ולא מלאכותית כלל וכלל.







מברשת צלליות:

מברשת צלליות

הראש של מברשת הצלליות הזאת הוא רחב מצד אחד אך פחוס ודחוס מצד שני, כך שלעפעף רחב כמו שיש לי למשל המבנה שלה פשוט מושלם ומאפשר לי למלא את כל שטח העפעף בצללית שבחרתי, והיא מפגינה את אותה תכונה כמו המברשת הקודמת - לא מעמיסה יותר מדי חומר בבת אחת כך שניתן לבנות את עוצמת הגוון על העפעף בצורה הדרגתית.







מברשת עיפרון:

מברשת עיפרון


מברשות עיפרון אהובות עלי במיוחד, בשל היכולת שלהן לבצע טשטושי צלליות באופן ממוקד ובעיקר בשל היכולת המופלאה שלהן לרכך ולעשן קו לא מדויק שציירתי עם עיפרון העיניים - תניחו פריימר וצללית על העפעף, קחו עיפרון עיניים, רצוי כמובן רך כמו אלה שחביבים עלי מסדרת ה- pearlglide של מאק, ציירו קו על העפעף בצמוד לריסים וטשטשו אותו הלוך ושוב עם מברשת העיפרון כמו זו המצוינת של אנטונים, ותראו איזה מראה יפה מתקבל לעין בכלום מאמץ. 







מברשת שפתיים:

מברשת שפתיים

אני לא חסידה גדולה של מברשות שפתיים ותמיד מעדיפה למרוח מוצרי שפתיים באופן ישיר וללא "תיווך" של מברשת, אבל למי שכן אוהבת המברשת הזאת תתן מענה מצוין.
המבנה המחודד שלה מקל על שרטוט והנחה מדויקת של החומר תוך מיסגור יפה של השפתיים, וידית הבמבוק הקלה מאפשרת אחיזה נוחה, דבר שנכון גם לשאר המברשות שסקרתי מעלה.
אצלי אגב היא עברה הסבה לשימוש כמברשת אייליינר, וגם במקרה הזה היא עושה את עבודתה נאמנה בהנחה של אייליינר ג'ל בזריזות ובמינימום מאמץ.







ואגב על מברשת הקבוקי שקניתי לאחר ההרצאה בשנה שעברה אני לא מפסיקה לברך- רכה, נעימה נמצאת בשימוש יומיומי, ולמרות החפיפות הרבות שהעברתי אותה במהלך השנה היא לא השירה ולו שערה אחת!
אהבתי גם את הטיפ שקיבלנו שם - לרפרף עם הקבוקי על הפודרה האהובה שלנו, להכניס אותה לפאוץ' שהיא מגיעה איתו ובמהלך היום לשלוף את המברשת ולהשתמש בה לביצוע טאצ' אפים:


מברשת קבוקי



מלבד מברשות בודדות, אנטונים מוכרים גם סטים שונים של מברשות, ובהשקה כולנו התאהבנו בסט נסיעות המתוק הזה שמכיל 5 מברשות שימושיות ומחירו המלא הוא 399 ש"ח אך ניתן למצוא אותו מעת לעת גם במסגרת מבצעים שונים, כמו למשל עכשיו במחיר 279 ש"ח (לא כולל דמי משלוח) באתר הגלאם גורו:


סט מיני מברשות




היכן ניתן להשיג את המברשות של אנטונים?

בנקודות מכירה נבחרות: בוטיקים, בתי מרקחת, אצל מאפרות מקצועיות ברחבי הארץ
וברשת האינטרנט עם משלוח עד הבית:


לחצו כאן למחירון המברשות, ומאפרות מקצועיות שימו לב כי אתן זכאיות ל- 40%(!) הנחה ממחיר המחירון.



וכהרגלי, הנה גם קישורים לפוסטים מעניינים נוספים שהתפרסמו לאחרונה על אנטונים:
Freyja's Dream
All My Hobbies
*כמובן שכל קישור לפוסט נוסף בנושא יתקבל בברכה בתגובות כאן למטה :)

Comments

  1. בדיוק יושבת וכותבת את הפוסט שלי בנושא, תוך כדי רואה עדכון אצלך 'לפני 47 שניות' ורצה לקרוא :)
    כרגע נהנתי, אני מאוד התחברתי לערכי המותג. למאפרות מחיר המברשות מצויין.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מחכה לקרוא את הפוסט שלך בנושא, את כבר יודעת שאני מאמינה אדוקה בלקבל מגוון של זוויות ראייה על מוצר/ים :)
      ואין ספק שכיף למצוא מותג בעל ערכים אותנטיים, ואם הוא גם מפרגן למאפרות המקצועיות מבלי להקשות יותר מדי (אם אני לא טועה הדרישה היא רק להציג תעודת מאפרת) אז בכלל מגיע לו ח"ח גדול עוד יותר לטעמי!

      Delete
    2. הנה גם שלי :)
      http://the-funny-bunny.blogspot.co.il/2013/09/antonym.html

      Delete
    3. קראתי ואהבתי- קצר וקולע!
      והתמונות שצילמת פשוט מקסימות :)

      Delete
  2. מברשת העפרון כבשה את כולנו אני רואה! תודה על הקישור לבלוג שלי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי מברשת כוכב, העיפרון הזאת,
      ובשמחה רבה תמיד :)

      Delete

Post a Comment