העיניים הן ראי הנשמה

או באנגלית, שאיכשהו באוזניי תמיד גורמת להכל להישמע טוב יותר:
The eyes are the mirror of the soul.

מוצרי עיניים שונים, החל מפריימר וכלה בעפרונות כיכבו כאן בכמה וכמה פוסטים, אבל אני מרגישה שזה אף פעם לא מספיק.
עין עם או בלי צללית, אייליינר או מסקרה זה הבדל של שמיים וארץ, ולמרות שכשאני אני מכוונת לאיפור זריז המסקרה תהיה מוצר העיניים היחיד שלא אוותר עליו, אני רואה את ההבדל כשהעין מאופרת כהלכה- המראה הופך לערני ו"חי". 

אז ברוח זו אני מתכבדת להציג בפניכן סוללת מוצרי עיניים, המאפשרים אולי גם הצצה טובה יותר לתוך נשמתי?

מוצרים לנשמה

ובחרתי הפעם להתמקד במוצרים שהופכים את העין לחדה ופתוחה יותר, הווה אומר אייליינרים ומסקרות, ולשם הגיוון נכנס גם מוצר גבות, כי הרי לכל תמונה צריך מסגרת.





Eyeliner Fixline Gel של עפרה:


Eyeliner Fixline Gel 


לעפרה יש ליין צבעים מגוון של אייליינרים ג'ל, כאשר לטענתם הוא מחזיק מעמד 24 שעות ללא מריחות ועמיד בדמעות ולחות, וניתן להניחו גם בקו המים.
ואני עוצרת רגע כי חשוב לי להתריע ולומר -
חברות הקוסמטיקה, הישמרו מלצאת בהבטחות גרנדיוזיות שלא תוכלו לעמוד בהן.
עדיף תמיד להישאר בגזרת ההצהרות ההגיוניות ובכך לשמור על אמינות מול לקוחותיכן, ומקסימום- להפתיע בסופו של דבר לטובה.

Fixline Eyeliner Gel - Nude  נרכש כי מאוד רציתי לנסות ולראות האם יש שימוש לגוון כזה שהוא אידאלי לתיחום של קו המים (פירוט על הנושא תוכלו לקרוא בפוסט  ("העיפרון הכי מחודד בקלמר"וכאן בדיוק נכנסת ההערה שלי- כגודל הציפיות כך גם גודל האכזבות.
תוך לא יותר מ- 15 דקות החלו להתגלות "בקיעים" ראשונים בקו וכשהבטתי במראה אקראית לאחר כשעה גיליתי לחרדתי שאיפה שהוא עדיין לא התבקע לגמרי החומר פשוט התפורר לי לתוך קו הריסים התחתון ויצר מראה מאוד לא אסתטי.
מאז למדתי את הלקח וכשאני מניחה אותו אני עוברת מעליו עם צללית באותו הגוון כדי לקבל עמידות סבירה של תיחום בקו המים, אבל אין ספק שזה מאכזב.

Fixline Eyeliner Gel - Goddess הוא גוון טורקיז מטאלי שפשוט שבה את עיני, מסוג הצבעים המהממים האלה ששילוב שלהם בכל מראה איפור הופך אותו לייחודי ויוצא דופן.
למרות שבקופסית למעלה וגם בסווטצ' שתראו בהמשך הגוון נראה די "Over the top", על העפעף, בין אם כאייליינר או כתיחום מתחת לקו הריסים התחתונים, הוא מתקבל כל כך יפה ולא מוגזם ו"מקפיץ" את הטוטאל לוק.
העמידות, במקרה הזה, מצוינת, עד כדי כך שנדרשים מאבקים לא קלים כדי להסיר אותו כראוי בסופו של יום (או לילה...) 







CREAM LINER של קריולן:

CREAM LINER

אוקיי.
אחרי האייליינר ג'ל המהולל של מייבלין לא חשבתי שאוכל למצוא אחד שיתחבב עלי יותר. אז לא חשבתי.
עד שהגיע האייליינר הזה, ולא רק שאני מחבבת, אני אוהבת.
צבע שחור משחור ואטום שקל לשרטוט בעזרת מברשת מתאימה דוגמת ה- 04 של עפרה שתראו בהמשך, מחזיק על העפעף לאורך שעות ארוכות (הכי הרבה שאני נשארתי איתו היה למשך 12 שעות) ולא דוהה או נמרח.
באתר האינטרנט של קריולן נאמר שהוא גם water-resistant אבל אני מעולם לא הייתי בעד כניסה למים עם איפור כך שלא בדקתי זאת על עצמי.
המחיר שלו ממש לא זול (149 ש"ח ועל זה יש כמובן הנחת מאפר), אבל הכמות יפה (4 גרם) ומבחינתי ההשקעה הכספית שווה במקרה הזה מאוד את התמורה שמקבלים.



סווטצ'ים של 3 האייליינרים:
            מלמעלה למטה - עפרה Nude ו,Goddess- קריולן  CREAM LINER






GLAM'EYES DAY 2 NIGHT MASCARA של רימל:

GLAM'EYES DAY 2 NIGHT MASCARA- DAY






GLAM'EYES DAY 2 NIGHT MASCARA- NIGHT

במשך זמן רב רציתי להתנסות במסקרה מהסוג ה"גימיקי" הזה, שמגיעה עם פקק כפול שכל אחד מהם שולף מברשת נפרדת למטרות שונות, ולמרות שמאק אגב מחזיקים 2 כאלה-
איכשהו בכל הביקורים שלי שם הן לא נרכשו.

אבל כשנכנסתי לסופר פארם באחת ההזדמנויות וראיתי בדוכן של רימל את המסקרה GLAM'EYES DAY 2 NIGHT MASCARA במחיר של 50 ש"ח, היד נשלחה אליה, הכרטיס אשראי נשלף וההתנסות החלה.
ברימל מתארים אותה כך:
Choose DAY: Top cap lengthens and defines, stretching lashes to new distances
Choose NIGHT: Bottom cap thickens lashes with oversized volume

הפקק העליון שולף מברשת דקיקה וארוכה המיועדת להפרדה והארכה (ולקח לי קצת זמן להתרגל לשלוט במוט הארוך שלה), בעוד הפקק התחתון שולף מברשת קצרה ושמנמנה המיועדת לעיבוי ומתן נפח לריסים.
אין ספק שמי שמחליטה להשתמש במסקרה הזו מכוונת למניפת ריסים מאוד חדה ודרמטית, וכבעלת ריסים ארוכים וצפופים אני אוהבת מאוד את המראה שהריסים שלי מקבלים איתה. נדרשות לי 2-3 משיחות מכל מברשת כדי להשיג את התוצאה הזו, והיא עמידה עלי לאורך שעות רבות וללא הימרחויות מיותרות של צבע כאשר אני מעפעפת מיד אחרי ההנחה.
תוכלו גם למצוא השוואה בינה לבין המסקרה של מאק בבלוג של שירי.







Mousse Mascara של עפרה:
Mousse Mascara 

עפרה יצרו מסקרת מוס עם מברשת מסיליקון גמיש שאמורה "להקל על הנחה מכל זווית, ולהאריך ולעבות את הריסים באמצעות פורמולה המכילה פרוטאינים בפורמט קונדישינר".
אני רכשתי אותה בגוון Navy, כחול צי, שבמקרה הזה הוא עמוק וכהה מאוד ורק התבוננות מקרוב ממש תגלה שלא מדובר בצבע שחור.
אפתח ואומר שלא מאוד התחברתי למברשת ולמבנה הייחודי שלה.
מעבר ליתרון הלא מבוטל של המברשת שלוקחת כמות צבע מדודה ואכן מסייעת ביצירת מראה מובחן ומופרד לריסים, היא הייתה גמישה מדי עבורי והצריכה הפעלת מאמץ חריג כדי להגיע לדיוק בהנחה על הריסים, ובנוסף לאחר מספר עפעופים גיליתי כתמים כהים מתחת לעין שחייבו אותי לנקות ולשים מחדש את הקונסילר.
סביר שאימון נוסף היה מביא אותי לשימוש טוב יותר בה ויש מאפרות שזו מסקרת הדגל מבחינתן, אבל עם מגוון המסקרות הקיימות בשוק אני לא חושבת שאני צריכה "לעבוד" בשביל אף מסקרה (או לצורך העניין בשביל אף מוצר איפור), אלא היא צריכה לעבוד בשבילי, ולכן כשאין חיבור מהיר אני לרוב פשוט ממשיכה הלאה להתנסות במסקרה הבאה.







מברשות עיניים:

למעלה - מס' 04, למטה - מס' 31

מברשת מספר 04 הזוויתית היא של Mikaela Beauty יבואנית OFRA בישראל, והיא חלק מקולקציית מברשות חדשה וורודה שהושקה לאחרונה.
היא נוחה מאוד לביצוע תיחום עליון ותחתון של העין, הן באמצעות אייליינר ג'ל והן באמצעות צללית ואני מגיעה איתה לרמת דיוק מצוינת וללא מאמץ מיוחד- בדיוק כמו שאני אוהבת!

מברשת למעברי עיניים "יוניק" מספר 31 של OFRA שייכת לסדרה שעפרה מגדירים כמקצועית, קרי מיועדת למשתמשים "כבדים" באיפור, הן מאפרים והן מתאפרים
שיער  המברשתעשוי 100% מסיב  FlexibleTorayשמעניק לדברי החברה גם רכות וגם גמישות, והמבנה המעוגל והקטן הופך אותה מושלמת להנחה מדויקת של צלליות, בין אם בזווית העפעף או באזור ה"בננה" ולביצוע טשטושים ומעברי צבע עדינים.







:MAC Fluidline Brow Gelcreme- Deep dark brunette

Fluidline Brow Gelcreme- Deep dark brunette ומברשת 208

לקולקציית הגבות של מאק, The Stylish Brow, שהושקה לפני קצת יותר מחודש חיכיתי זמן רב וסימנתי לי מראש את ה-  Fluidlineכמוצר בו אני חושקת.
חשוב לציין וכבר אמרתי בעבר שמעולם לא הייתי חסידה של איפור הגבות. בשנים האחרונות אני מקפידה לסדר אותן בקביעות רק אצל אותה גבנית מוכשרת והצורה שלהן באופן טבעי היא מדויקת ומלאה.
אבל אחרי שראיתי במו עיני איזה אפקט מרשים יש לאיפור גבות גם אם מדובר בגבות כמו שלי, אפשר להבין למה הקולקציה הזאת הלהיבה אותי.
כשנודע לי שהיא סוף סוף נחתה בחנויות שמתי פעמיי לסניף בראשל"צ, ולאחר שסיימתי להתפעל מהסטנד רווי מוצרי הגבות של הקולקציה התלבטתי בין 2 גוונים של ה,Fluidline-וההחלטה נפלה בסוף על הגוון Deep dark brunette שנטמע בגבות השחורות שלי בהרמוניה.
המוצר הזה גם עמיד ביותר, ולא נרשמה איתו שום תזוזה או נזילה מביכה גם כאשר הטמפרטורות טיפסו מעלה מעלה.

את המברשת הייעודית, מספר 208,  שהושקה גם היא כחלק מהקולקציה לא תכננתי לקנות כי (ואני בטוחה שזה לא יפתיע אף אחת...) יש לי המון מברשות, אבל כל כך אהבתי את ההנחה המדויקת והעדינה לאורך הגבה שהיא מאפשרת שגם 208 חזרה איתי הביתה ונמצאת בשימוש שוטף.



סווטצ':

Fluidline Brow Gelcreme- Deep dark brunette



העיניים הן המקום היחיד בפנים בו ממש אפשר "להתפרע ולהשתולל" ככל העולה על רוחנו (רק מספיק לראות את העבודות המדהימות של טל פלג כשזה מגיע לעיניים כדי להבין), ומגוון המוצרים, הגוונים, המרקמים וכלי העבודה, קרי המברשות, הוא עצום ומשמח.
אז ההמלצות העיקריות שלי בתחום הזה הן:
  • להתנסות בכמה שיותר מהמגוון הקיים   
  • להתאמן, להתאמן, להתאמן ולהגיע לתוצאות שתאהבו.





ובפתחה של שנה עברית חדשה ברצוני לאחל לכל קוראות הבלוג: 

חג שמח ושנה טובה ומתוקה
הלוואי שכל מה שאתן מאחלות לעצמכן בשנה הקרובה יתגשם, 
ושתמיד יהיה מקום ליופי, על כל גווניו וצורותיו, בעולמכן!



Comments

  1. פוסט מעולה כהרגלך. מצאתי טעות קטנטנה נראה לי שהתכוונת לאיילינר ג'ל של מייבלין שעושה יופי של עבודה (ולא של קרליין, כי להם עוד אין). אני באופן כללי לא הולכת שולל אחרי ההצהרות של חברות האיפור, אלא בעיקר אחרי המלצותיהן של חברותיי לרשת. באופן כללי הנחה של איילינר בקו המים היא בעייתית עבורי... עם הליינר ג'ל של מייבלין הוא פשוט הכתים לי את העדשות והייתי צריכה ממש לגרד אותו משם. טירוף! המסקרה של עופרה נשמעת כמו מסקרה ממש מעולה. אני אוהבת מברשות סיליקון כך שנראה תתאים לי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה :)
      ואת צודקת לחלוטין- תוקן, התכוונתי למייבלין ויצא קרליין...LOL

      אין ספק שמאז שהבלוגים תפסו תאוצה הם הפכו לגורם המועדף גם עלי -
      הן בהיחשפות למוצרים חדשים,
      והן בקבלת המלצות שאני סומכת עליהן.

      הנחה של אייליינר בקו המים היא מראש "מועדת לפורענות", וייאמר לזכות האייליינר של קריולן שהוא נוחל אצלי הצלחה גם בהיבט הזה.
      ואם את אוהבת מברשות סיליקון אז המסקרה של עפרה בהחלט תתחבב עליך.

      שיהיה לך חג שמח ושנה נפלאה יקירה!

      Delete
  2. בקירה מצוינת כהרגלך! ה Goddess הזה של עפרה מהמם! בהתחלה חשבתי שזו צללית קרמית ואז קלטתי שזה אייליינר..מעניין..
    סיקרנת אותי לגבי המברשת הזויתית של Mikaela Beauty.
    מאחלת לך גם שנה טובה ומתוקה יקירתי! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירה, ושתהיה לך שנה נהדרת :)
      הגוון של ה- Goddess לגמרי מהמם, והיופי (תרתי משמע :)) הוא שההחלטה על העוצמה שלו תלויה בך, משמע עדין או מודגש עד חזק.
      המברשת גם היא מצוינת, פשוטה לשימוש ומאפשרת הגעה לרמת דיוק גבוהה מאוד.
      ובשורה התחתונה אני הכי אוהבת מוצרים כאלה - שעושים לי את החיים צבעוניים וקלים!

      Delete

Post a Comment