טרילוגיית פלטות הצלליות- חלק ב'

עד לפני מספר שנים שמות כמו benefit, Nars ו- Too Faced היו חסרי משמעות באוזניי, לכל היותר צלצלו "נחמד". אבל ככל שצללתי יותר ויותר לעולם המופלא של האיפור, נחשפתי לעוד ועוד מותגים והבנתי כמה מוגבל השוק שלנו לעומת השוק העולמי, הן במגוון והן בתמחור, השמות הללו לא רק שקיבלו משמעות רבה, אלא גם הפכו לנחשקים במיוחד ובהמשך לנגישים הודות לאתרי אינטרנט ששולחים אותם לישראל.
עם הזמן הצטרפה עוד חברה לרשימה שלי ותויגה תחת "מעניינת במיוחד", וכוונתי היא לחברת theBalm.

theBalm היא חברה אמריקאית שהוקמה בשנת 2004 על ידי אישה אחת עם חזון בשם Marissa Shipman שפשוט החלה לרקוח מוצרי קוסמטיקה במטבח ביתה לפי הנחיות של ספרי הדרכה שרכשה בנושא, ומעבר לעובדה שכיום המוצרים מצטיינים באיכות ובאריזות משובבות עיניים, החברה גם מתגאה בכך שמוצריה הם Paraben & Cruelty-Free.
במרוצת השנים הפכו כמה ממוצרי החברה לסוג של "חובה" בקטגוריות שלהם, אציין רק לדוגמה את הברונזר המעולה Bahama Mama ואת ההיילייטר המוצלח Mary-Lou Manizer (ואגב את המברשות של המותג עדיין לא רכשתי והעיצוב שלהן... פשוט דורש התנסות! לחצו כאן כדי לראות על מה אני מדברת).
אבל המוצר של theBalm בו חשקתי זמן רב היה פלטת הצלליות ההו כה סקסית- NUDE ‘tude, בגרסת ה- Naughty Palette (יש גם גרסה "חסודה" יותר שנקראת Nice Palette, כאשר הצלליות בשתי הגרסאות, חשוב לציין, זהות), ולפני כ- 3 חודשים, כשניתנו 15% הנחה באתר feelunique החלטתי שהגיע הרגע שלי להזמין אותה סוף סוף:

NUDE ‘tude



הפלטה מורכבת מ- 12 צלליות בגימור סאטני, ותרשו לי להתפייט ולומר שהן מושלמות אחת אחת. פיגמנטיות מאוד, חלק שימריות וחלק מאט, ניתנות להנחה וטשטוש בקלילות וללא מאמץ מיוחד ומאפשרות שילובים מגוונים החל ממואר ועדין עם צלליות כמו Sassy, Stubborn, Stand-offish ו- Snobby, וכלה במעושן וחזק עם צלליות כמו Serious, Sexy, Sleek ו- Silly.

NUDE ‘tude







שורה עליונה:



Serious - גוון שחור פחם
Sexy - סגול עמוק כהה
Sophisticated - חום בז' מבריק
Selfish - אפרפר מטאלי מוכסף
Stubborn - ורוד פנינתי מבריק
Sassy - לבן חזק ומואר



סווטצ'ים:








שורה תחתונה:


Sleek - חום מושחר
Silly - גוון נחושת מבריק
Seductive - חום שימרי
Sultry - חום מאט
Stand-offish - ורוד שמפניה מבריק
Snobby - צהוב פנינה



סווטצ'ים:








מברשת איפור דו צדדית:

ימין- תיחום צלליות, שמאל-הנחת צלליות

כבר סיפרתי בעבר שאני דוגלת בשימוש במברשות איפור איכותיות כדי להשיג מראה מוקפד ומדויק (ובעיקר כשמדובר באזור העיניים), אבל כמו שציינתי בפוסט הקודם בטרילוגיה לגבי המברשות המצורפות לפלטות צלליות גם כאן מדובר במברשת ראויה שיכולה במידת הצורך להוות תחליף לשני סוגים של מברשות עיניים:
תיחום צלליות - ליצירת קווי תיחום של העפעף העליון ו/או התחתון (בקו המים או מתחתיו)
הנחת צלליות- בשל היותה זוויתית ניתן להשתמש בה בנוחות יחסית להנחת צלליות לכל אורכו של העפעף העליון, C פנימי, C חיצוני ומרכז העפעף.







אני ממליצה על הפלטה הזו בחום, הן למתאפרות מתחילות והן למאפרות ו/או מתאפרות וותיקות שכבר יש להן אוסף עשיר, פשוט משום שהפלטה המלבנית והדקה הזאת תמיד תהיה שימושית, ואם אני למשל צריכה לארוז לנסיעה אז היא פוטרת אותי לחלוטין מהצורך לקחת צלליות נוספות מלבדה ואף פוטרת אותי מלקחת היילייטרים, היות והיא מכילה מספיק צלליות שיכולות לשמש גם לכך.
ומבחינתי, כתקתקנית ידועה, כמובן שכל מוצר איפור שהוא גם איכותי וגם מייעל לי את מלאכת האריזה הופך לפייבוריט באופן מיידי!



Comments

  1. איזו פלטה מהממת! אם לא היו לי כל כך הרבה צלליות, היא בוודאי הייתה מגיעה למגירה שלי :)
    תתחדשי!

    ReplyDelete
    Replies
    1. היא באמת מהממת וכל כך כייפית לשימוש!
      ויקירתי, אם תירוץ כמו "יש לי כבר כל כך הרבה ______" (השלימי את החסר) היה תופס אצלי, מצב העו"ש שלי בבנק היה נראה לגמרי אחרת...LOL

      Delete
  2. כל כך פיגמטיות ויפות ! תתחדשי ותהני מהן :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. יפות ומוצלחות :)
      תודה רבה לך!

      Delete
  3. נו מה יהיה? איך שאני מחליטה שאני לא באמת צריכה את הפלטה הזאת את באה עם הפוסט הזה ומחזירה לי את החשק ;( קשה, קשה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני לגמרי מתנצלת על ההדחה ל"דבר רכישה", אבל הפלטה הזאת שווה לדעתי כל שקל (או ליש"ט, לצורך העניין :))

      Delete
  4. זו פלטה שהרבה יותר מדברת אליי (לעומת זו שהצגת בפרק הבא של טרילוגיית הפלטות) . אלמלי רכשתי לפני שבוע את Naked2 של Urban Decay הייתי שמחה לנכס את זו.

    ReplyDelete
    Replies
    1. הפלטה הזאת פונה לכל קשת המתאפרות עם שילוב גוונים נהדר (והיא אכן בסגנון 2 פלטות ה- Naked), ואין ספק שצלליות אבן ככלל הן קלות ונוחות יותר לשימוש מצלליות קרם עבור מי שאינה מאפרת במקצועה.

      Delete

Post a Comment