טרילוגיית פלטות הצלליות- חלק ג'

כשאני מנסה לחשוב על חברת האיפור הטובה ביותר שאינה מסוקרת כלל בבלוגספירה שלנו, השם הראשון שעולה לי בראש הוא: קריולן.
חברת איפור וותיקה (נוסדה בשנת 1945) שמוצריה מיוצרים במפעל בגרמניה השומר על איכותם ורמתם עשור לאחר עשור, אמני איפור בכל העולם מהללים, משבחים ומשתמשים בהם, ועדיין אין כל באזזז ברשת.
אם אני מסתכלת על זה בצורה אובייקטיבית הדבר נובע משילוב של כמה דברים-
ראשית קריולן זו חברה שממתגת את עצמה קודם כל ולפני הכל למאפרים מקצועיים. בהשוואה למשל למאק, החברה אמנם נוסדה גם היא בראש ובראשונה עבור המאפרים המקצועיים, אבל עם הזמן הלכה ופנתה יותר ויותר למתאפרות מכל קשת המיומנויות, החל מהמתחילות וכלה במנוסות, רק תראו את אינספור הקולקציות המלהיבות של מאק שיפתו כל מתאפרת ממוצעת.
קריולן להבדיל נשארה תמיד נאמנה למיתוג המקורי שלה, ולראייה אם אנו מדברות על ישראל - פריסת הסניפים המצומצמת שלה (4 בלבד, בתל אביב, ראשון לציון, ירושלים וחיפה), חוסר החשיפה במדיות השונות, והמוצרים שאמנם מוקפדים מאוד אך מתאפיינים בעיצוב "סגפני" משהו, שרק מאפר מקצועי שיודע מניסיונו להביט מעבר לקנקן יעריך את איכותם ויבחר לרכוש מהם.
שנית, התמחור. איך שלא נהפוך את זה, מחירי קריולן בישראל גבוהים מאוד. אם מתאפרת מהשורה שאינה זכאית מן הסתם להנחת מאפר צריכה להחליט היכן לרכוש מוצר איפור, סביר שתפנה למותגים שמציעים שילוב של איכות, קנקן נאה ותמחור הוגן, וכאלה יש היום בישראל או בהזמנה מחו"ל דרך האינטרנט בשפע.

אבל כבוגרת לימודי איפור בקריולן נחשפתי למגוון המוצרים שלהם, סקרתי גם לא מעט מהם בבלוג (לחצו כאן לקריאת הסקירות) וישנם כמה שמבחינתי אין להם תחליף ובראשם פלטת צלליות הקרם שתכירו כאן ושתסיים את טרילוגיית פלטות הצלליות שלי.

ובהמשך למה שכתבתי לגבי התמחור, את הפלטה רכשתי בחנות Back Stage באמסטרדם (חנות המתמחה באיפור מקצועי ובעיקר איפור להפקות במה) במחיר שפשוט אינו עומד בשום פרופורציה לזה שבישראל.


Back Stage



הפלטה עלתה לי באמסטרדם 43.8 יורו, שזה כ- 220 ש"ח- מחיר מצוין לכל הדיעות.

בארץ, לעומת זאת, היא עולה 599 (!) ש"ח, ולאחר 10% הנחת מאפר מחירה 539 ש"ח... יקר, כבר אמרתי?


שמה SHIMMERING VISION PALETTE 18 COLORS והיופי העיקרי מבחינתי בה הוא שהיא די ייתרה את הצורך במרבית צלליות הקרם הבודדות שהיו ברשותי.
לפי קריולן "זוהי פלטה של צבעים מטאלים על בסיס שמן הסופרה קולור(*). ניתן להשתמש בצבעים כצלליות קרם או להצללות רטובות, וחלק מהצבעים גם משמשים כשפתונים. בשימוש בהם כצלליות קרם מומלץ לקבע אותן עם צלליות המשי של פלטת ה-ViVA".
(*) בראש רשימת הרכיבים שלה מופיעים Paraffinum Liquidum (Mineral Oil) ו- Paraffin. 




SHIMMERING VISION PALETTE 18 COLORS

SHIMMERING VISION PALETTE 18 COLORS







SHIMMERING VISION PALETTE 18 COLORS







כפי שתוכלו לראות, קשת הגוונים שהיא מציעה פשוט מרהיבה ומכסה את מרבית האפשרויות והצרכים:

SHIMMERING VISION PALETTE 18 COLORS


הצלליות רכות ונוחות לשימוש, פיגמנטיות ומכילות תמהיל יפה של גימור שימרי וגימור מאט, ועל העפעף שלי הן מתקבעות במהירות ולא זזות או דוהות במשך שעות ארוכות (כשהמקסימום שאני בדקתי על העפעפיים שלי היה 10 שעות רצופות), וחשוב לציין שהיות והחומר הוא "חמאתי", אני מוצאת שהנחת פריימר עיניים היא הכרחית לפני שמשתמשים בהן כדי למנוע את תופעת ה- creasing (כניסת החומר לשקעים ולקמטוטים).
אני אוהבת את הורסטיליות והמגוון שהפלטה הזאת פותחת בפני ולכן אני נהנית להשתמש בה במגוון דרכים: בין אם בפני עצמה, קרי כצלליות קרם לכל דבר ועניין וללא תוספת מעל של צלליות במרקמים אחרים או לחילופין דווקא כבסיס לצלליות אבן או אבקה. בנוסף חלק מהגוונים משמשים עבורי כהיילייטרים, סמקים ושפתונים. 





שורה עליונה:



סווטצ'ים:

שורה עליונה







שורה אמצעית:



סווטצ'ים:


שורה אמצעית







שורה תחתונה:



סווטצ'ים:


שורה תחתונה







מברשת האיפור:

מברשת צלליות

ההמלצה היא להניח את הצלליות בעזרת המברשת, שאידאלית לצלליות קרם, או עם ספוגית, אבל אני גם מוצאת שגם הנחתן על העפעף בטפיחות עדינות בעזרת כרית האצבע משיגה תוצאה יפה מאוד.

ואם נחזור לרגע למה שכתבתי בתחילת הפוסט, במידה ותהיה לכן ההזדמנות להתנסות במוצרי החברה המצוינת הזאת אני מציעה שלא לוותר על כך, ואת שיקולי העלויות אני משאירה לכל אחת ואחת מכן בהתאם להעדפותיה האישיות.




תמה ונשלמה הטרילוגיה!
ובתום טרילוגיית פלטות הצלליות אפשר לסכם ולומר שמכל מוצרי האיפור צלליות הן שמאפשרות את טווח המשחק והמגוון הרב ביותר, כך שלמכורות איפור שכמוני זה מהווה הצדקה מושלמת לרכוש עוד ועוד מהמוצר הזה בהנאה מרובה.

ואשמח שגם אתן תשתפנה בתגובות -
האם יש לכן פלטה אהובה שאתן חוזרות אליה שוב ושוב?


Comments

  1. מחכה ומצפה לטרילוגיות נוספות שכן זו היתה כיפית במיוחד. אני פשוט בחורה של פלטות כי מן הסתם מהיכרותך איתי, אני הרבה יותר בחורה של אודמים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. בטוח שתהיינה עוד טרילוגיות, תמיד אהבתי סיפורים בהמשכים!
      ואני יודעת היטב שאת בראש ובראשונה טיפוס של אודמים, שזה מאוד מתבקש בהתחשב בעובדה שיש לך שפתיים פשוט מצויירות :)

      Delete
  2. זו פלטה שמתאימה למקצועניות בלבד וגם זה לטייפ מסויים של איפור.
    לא עשה לי חשק בכלל.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין ספק שזו פלטה מאוד מקצועית, אבל לדעתי ומניסיוני גם מישהי שהיא לא מאפרת במקצועה יכולה לעשות בה שימוש רב.
      ובכל מקרה - זכותך כמובן לא לחשוק בה :)

      Delete

Post a Comment