Positively glowing

לקראת יום הולדתי הקרב ובא, עם כל הרגשות המעורבים שיש לי לגביו בפרט ולגבי התקופה הלא קלה שעוברת עלי בכלל, החלטתי שאין פוסט מתאים יותר לשיפור מצב הרוח שלי מכזה שמרכז מוצרי הצללה והארה, סוג מוצרי האיפור האהוב עלי ביותר ושאני אף פעם לא יודעת ממנו שובע.

זו הקבוצה שנמצאת אצלי על השידה בתקופה האחרונה:








Estee Lauder Bronze Goddess #01 Light- Powder Bronzer

הרבה מאוד זמן רציתי ברונזר מהסדרה הזאת, וכשהגיעו תווי השי מהעבודה לראש השנה, התייצבתי בסניף של אפריל והפכתי סוף סוף לבעלים של אחד.
הברונזר הזה יצא באריזות שונות לאורך השנים, אבל האריזה המנומרת הנוכחית יפהפיה בעיני, הגודל שלו, 21 גרם, מכובד מאוד, ואמנם הוא מגיע עם מברשת חביבה בפנים שמונחת בתוך מארז פלסטיק המפריד אותה מהברונזר, אבל אתן כבר יודעות שאני מאמינה גדולה בהשקעה במברשות מקצועיות ולכן היא אינה בשימוש אצלי.

Bronze Goddess

Bronze Goddess קיים ב- 4 גוונים כשאני אהבתי במיוחד את ה- 01 Light, גוון חום מחמיא עם מעט שימר שמצליח לחמם היטב את המראה הכללי של הפנים במינימום מאמץ,
ומינימום מאמץ מכיוון שגם אם אני מנסה במיוחד עדיין אתקשה להגיע איתו למצב של עומס חומר על העור- הוא פשוט משתלב באופן הרמוני עם גוון העור שלי וללא יצירת חלילה מראה מוגזם או כתמי. יכול להיות שהדבר קשור לעובדה שהחומר בבסיסו הוא פחות פיגמנטי ובכל מקרה זה הופך אותו לשימושי עבורי לאורך כל ימות השנה, כולל בתקופת החורף שבה אני הופכת לבהירה מאוד.


Bronze Goddess







ברונזר Sun Dipped של מאק (מקולקציית Temperature Rising)

לקולקצייה הזאת הקדשתי פוסט שלם, בו כבר סקרתי מוצרים שרכשתי ממנה, אבל לאחר שפרסמתי את הפוסט חזרתי שוב לחנות מאק ורכשתי גם את הברונזר הזה. למה? כי הוא מהמם.

Sun Dipped

הוא הגיע ב-4 גוונים, שניים רגילים ושניים מסדרת ה- Pro Longwear העמידה (והמעט יקרה יותר), שאליה גם משתייך גוון ה- Sun Dipped שבחרתי. להבדיל מקודמו, כאן מדובר על ברונזר פיגמנטי מאוד, משמע ליטוף בלבד שלו עם האצבע ומקבלים סווטצ' חזק ויפה, ולכן אני גם נזהרת בשימוש בו ומעדיפה להתחיל מכמות קטנה על המברשת ולהוסיף בהתאם לצורך.
על העור הוא מתקבל כחום ברונז' עמוק עם תת גוון אדמדם מעט, הוא שימרי בדיוק במידה הנכונה ולכן מתאים לי הן להצללות והן לחימום. בעיקרון אני מעדיפה להשתמש בו בתקופות החמות והשזופות יותר שלי, כך שאני חושבת שמי שיותר כהה ממני תוכל להנות מגוון כזה ללא קשר לעונה בשנה.



Sun Dipped



סווטצ'ים:

למעלה-אסתי לאודר, למטה-מאק






Estée Lauder Pure Color Illuminating Powder Gelée Blush

אוי. אוי. אוי.
לא סתם מיד לאחר שקניתי את "החתיך" הזה פירסמתי תמונה שלו בדף הפייסבוק של הבלוג תחת הכותרת My precious... אחת לכמה זמן מגיע מוצר יפה כל כך שגורם לי אושר מיוחד רק מלהסתכל עליו ומזכיר לי מה הייתה אחת הכוונות שלי בפתיחת הבלוג- להשוויץ בקניות איפור יפהפיות במיוחד :)

Pure Color

לאסתי לאודר יש סדרת מוצרים במרקם המיוחד כמו הסומק שכאן, שילוב של נוזל, אבקה וג'ל שיוצר תערובת מוצקה אבל מיוחדת מאוד, הניתנת לשימוש הן עם מברשת יבשה להברקה עדינה והן עם מברשת לחה לקבלת "זריקת" צבע עוצמתית.
בכל מקרה מספיק רפרוף קליל עם כרית האצבע כדי לאסוף כמות מכובדת של חומר, ואז אני משתמשת בו כהיילייטר עדין, ומכיוון שהפורמולה שלו כל כך רכה ונימוחה, הוא מיטשטש בזריזות ואני אוהבת גם להשתמש בו בעדינות מעל סומק קרמי ורוד כדי לחזק אותו ובאותה הזדמנות להוסיף עוד אור לפנים.



סווטצ':


Pure Color







benefit watt's up!

לחברת בנפיט אהובתי יש מגוון של מוצרי הארה, בפודרות, בנוזל ובקרם.
את ה- watt's up הם מגדירים כ- Soft focus highlighter for face, ואין לי דרך לתאר את המארז שלו מלבד כ"מדליק". צד אחד הוא ההיילייטר עצמו, קרמי, רך, מהסוג שנמרח ומוטמע בעור בקלילות והצד השני הוא ספוגית עגלגלה המיועדת לסייע בהטמעת החומר.
מהניסיון שלי הספוגית הזאת רק מאריכה את הליך הטמעת ההיילייטר בעור, ולכן אני תמיד חוזרת להשתמש באצבעות שלי. אבל אין ספק שכגימיק זה חביב ביותר.

watt's up



סווטצ':


watt's up







MAC Antonio Lopez Face Palette/Pink 

במסגרת הקולקציה של אנטוניו לופז הושקו מספר פלטות, ואני מרגישה שאני חוזרת על עצמי כשזה מגיע לקולקציות המוגבלות של מאק, אבל הן פשוט יפהפיות.
לאחר התלבטות לא קלה, אהבתי למוצרי ההצללה וההארה ניצחה שוב ולמרות שפלטות העיניים והשפתיים היו מיוחדות ביותר, הפור נפל על פלטת הפנים הורודה.

Antonio Lopez Face Palette

הפלטה משלבת בין סומק Pure Femininity, היילייטר Peaceful וברונזר Belightful.
הסומק הוא ורוד כחול קר שעל הלחיים נותן מראה סמוק בובתי עדין והרמוני מאוד, ואני מוצאת שנדרשת לי כמות נדיבה ממנו כדי שיתקבל האפקט המדובר.
ההיילייטר הפנינתי אמנם מצד אחד נותן הארה מחמיאה על עצמות הלחיים אבל המרקם שלו בפלטה מאוד "גירי", ואחרי שהתרגלתי להיילייטרים פיגמנטיים ורכים כמו ה- watt's up קצת קשה לי להתאהב בו.
הברונזר משתייך למשפחת הקרים ולכן אני נהנית יותר להשתמש בו כדי להצליל (קרי "לחטב") את הפנים, והיות והוא עדין אני יכולה לבנות את ההצללה בהדרגה ולשלוט ביתר קלות בעוצמה שלה.



סווטצ'ים:


מימין לשמאל- סומק, היילייטר, ברונזר




ובסרטון הבא Kandee Johnson מראה את ה-MAC Antonio Lopez Face Palette/Pink רק לחמש שניות בערך, אבל היא כזאת דינאמית ומציגה בו כל כך הרבה מוצרים "מוארים" של מאק ואורבן דיקיי, שמשמח אותי לשים אותו כאן:




ואם עדיין לא הצטרפתן להגרלת יום ההולדת שלי- זה הזמן, 
היא נסגרת בעוד פחות משבוע!

Comments

  1. אני מאוד אוהבת את ה-what's up והסומק של אסתי לאודר נראה מושלם. להצללות אני אוהבת גוונים קרים יותר חומים נייטרלים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. בצדק את אוהבת את ה- what's up, קל לשימוש ואפקטיבי! ועל ה- Pure Color Illuminating Powder Gelée Blush בכלל אין מה לדבר, מושלם.
      גם העדיפות שלי להצללות היא חומים קרים, לכן למשל ה- Belightful של מאק מהקיט מתאים לי מאוד לכך :)

      Delete
  2. המון מזל טוב. גם לדעתי המסומק של אסתי לאודר יפיפה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      והפלוס הגדול של ה- Pure Color Illuminating Powder Gelée Blush שהוא לא רק יפה, אלא גם שימושי (למרות שאני מודה שקצת כואב הלב לעשות בו שימוש ו"להרוס" את המראה המהמם שלו...LOL)

      Delete
  3. מזל טוב! ותתחדשי :)
    וככה התווספו להם עוד שני מוצרים לרשימת קניות לברלין. הסומק של אסתי לאודר וההיילייטר של בנפיט ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. המון תודה :)
      רשימת קניות לברלין זה תמיד טוב, איזה עיר מדהימה!
      אני בטוחה שתהני, הן מהעיר והן מהשופינג, רק קחי בחשבון שה - Pure Color Illuminating Powder Gelée Blush יצא לפני מספר חודשים במהדורה מוגבלת כך שיכול להיות שכבר אזל מהמלאים, וכרגע לדעתי מה שנמכר מהסדרה הזאת הוא ההיילייטר היפהפה הזה:
      http://www.esteelauder.com/product/644/25325/Product-Catalog/Makeup/Face/Powders/Pure-Color/Illuminating-Powder-Gele/index.tmpl

      Delete
  4. יאמי! פוסט ממתקים ! :)
    אני מאוד מאוד אוהבת את ה Tease של אסתי לאודר. אחת הרכישות המוצלחות שלי.גם לי כאב הלב בהתחלה להרוס את מרקם ה"ופל"..אבל הוא מוצר מדהים. בכלל מעריצה גדולה של כל פלטות הג'לי שלהם! מתה לבדוק את ה Heat Wave החדש כבר מקרוב...שיגיע כבר ארצה...
    כרגיל את עושה לי חשק לבנפיט :) נשמע מסקרן ה watt's up.

    ReplyDelete
    Replies
    1. או! ממתקים זו המילה המתאימה ביותר לתאר את המוצרים בפוסט הזה.
      אין לי ספק שאת אוהבת את ה- Illuminating Powder Gelée Blush, מתאים בדיוק לסגנון המתוקתק שלך :)
      וידוע שאני מכורת בנפיט גדולה, שעל הדרך מצליחה "לדרדר" גם אחרות אליהם...

      Delete
  5. מתחילה לחשוב שברת מזל אנוכי שאיני מחוברת לברונזרים, שהרי רק למראה האריזה המנומרת החלתי מזילה ריר, אז אילו גם ברונזרים אהבתי, מן הסתם היו קוראים לי להתייצב בנק.

    חותמת על כל מה שאמרת לגבי הסומק הנדיר, אצלי כבר כל "השפיצים" הטשטשו ונעלמים כאילו מישהו חרש אותם...

    לגבי הפלטות של אנטוניו, עד כה הצלחתי להדיר רגלי ממאק בתקווה (או פחד) שהם יאזלו לנפי שאשים ידי על אחת - מהדורה מוגבלת ואנוכי זה סוג של סימביוזה וכשזה מגיע לפריט אספנים - מחלה ממש

    תתחדשי

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני כל כך אוהבת ברונזרים שמבחינתי מראה האיפור שלי אינו שלם בלעדיהם, וה-Bronze Goddess של אסתי לאודר מהווה תוספת מעולה לאוסף!
      הפתעת אותי בכך שאת מספרת שה- Illuminating Powder Gelée Blush נכנס אצלך לשימוש- זכרתי שאת טומנת את המוצרים עם ההטבעות המיוחדות עמוק במגירה, בגדר "לראותם בלבד" (ובצדק), כנראה שבאמת בפני הסומק הזה אי אפשר לעמוד,
      והפלטות של אנטוניו לופז למאק מקסימות ומפתות, ברגע שראיתי את הפרסומים על הקולקציה הזאת היה לי ברור שאני מוותרת מראש על ההימנעות מכניסה לחנות :)

      Delete
  6. איזה פוסט ממתקים צבעוני ומעלף! האימג'ים של הקולקצייה הזו של אנטוניו לופז פשוט מהממים אחד אחד, אבל הם לא מושכים אותי לקנות משום מה :) תתחדשי על הכל!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      האימג'ים שנעשו לקולקציית Antonio Lopez אכן בהחלט לא פחות ממהממים, אבל קורה שיש דברים מהממים שנשארים מבחינתנו בגדר "לראותם בלבד"- תרגישי בנוח :)

      Delete
  7. הסומק של אסתי לאודר מהמם!!!! בדיוק רכשתי פודרה מאירה של קרלינס שלגמרי נכנסת לקטגוריה של my precious :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אסתי לאודר אכן מצטיינים עם מוצרי ה- Powder Gelée, ו-Illuminating Powder Gelée Blush הורוד הוא אחת הגרסאות המעלפות.
      ותתחדשי- לקלרינס יש פודרות מאירות יפהפיות במגוון הטבעות, זאת למשל אחת מהמיוחדות ביותר שראיתי:
      http://www.lifeandlooks.com/Models.aspx?ModelID=16940

      Delete

Post a Comment