התחדשויות אוקטובר

היום ה- 1.11, מה שאומר שלפני שהספקתי למצמץ חודש אוקטובר הגיע וחלף לו. כנראה שהזמן באמת טס כשנהנים.
ובחודש אוקטובר אכן נהניתי.
חגגתי יום הולדת, היו אינספור מבצעים ברשתות הפארם השונות ואם זה לא מספיק אז אני גם נמצאת במהלכה של חופשה ממושכת ונעימה. תחברו את כל זה יחד ותקבלו שילוב "קטלני" עבור חובבת איפור כמוני, ולכן הקניות בגזרת הקוסמטיקה במהלך אוקטובר היו מרובות (בלשון עדינה...).
בפוסט הזה אני רוצה לשתף אתכן בכמה מהרכישות המוצלחות הללו:


ממתקים מאוקטובר





מוצרי סמאשבוקס נמכרים בארץ באופן בלעדי ברשת אפריל, ולפני שנדבר על המוצרים חשוב לי לחדד נקודה עקרונית בעניין. סמאשבוקס היא חברת איפור מקצועית, בעלת ליין מוצרים מגוון ואיכותי. אבל התחושה האישית שלי היא שהם מעין "בן לא רצוי" ברשת אפריל, שכאילו נכפה על הרשת בכוח.
בסטנדים שלהם בסניפים שאני ביקרתי תמיד חסרים טסטרים במקרה הטוב, והם נראים מלוכלכים ומוזנחים במקרה הרע, הדיילות לא ממש מתמצאות במוצרי החברה כך שאם את מחפשת ייעוץ אמיתי- תתקשי למצוא אותו, וכתוצר נלווה הדיילת תמיד תנסה לכוון אותך לסטנדים של החברות האחרות בהן היא מבינה ולא לסמאשבוקס.
בנוסף התמחור שלהם גבוה והם לעולם אינם משתתפים במבצעי הרשת, ולכן כשבמהלך אוקטובר רשת אפריל פצחה בשבוע של 50% הנחה על כל החנות, הזדרזתי להגיע לשם ולרכוש ב- 50% הנחה את מוצרי סמאשבוקס הבאים:

Photo finish foundation primer של סמאשבוקס

Photo finish foundation primer

פריימר מפורסם מאוד, שמגיע במספר לא קטן של ואריאציות- לכל סוגי העור, לעור שמן, לעור עם פיגמנטציה, לעור עם אדמומיות ועוד.
אני בחרתי להיצמד לפריימר הבסיסי והמוכר ביותר שלהם, שקוף המיועד לכל סוגי העור, כשמטרתו העיקרית היא להפחית את מראה הקמטוטים והנקבוביות ובעצם להחליק ולרכך את העור ובכך להכין אותו לקראת המייק אפ.
למען הסדר הטוב אזכיר שכבר כתבתי עליו במסגרת דוגמית שלו שהתקבלה באחת מקופסאות הגלוסיבוקס ולמרות שבעבר הרחוק לא התחברתי אליו כי סבלתי מאקנה והמרקם הסיליקוני שלו ממש לא הועיל למצב עורי, כיום אני אוהבת אותו מאוד ומוצאת שהוא מקיים את 2 הציפיות העיקריות שלי מפריימר: החלקת והאחדת העור ושיפור עמידות המייק אפ.
מחירו המלא של הפריימר הוא 196.9 ש"ח.







Halo long wear blush של סמאשבוקס

Halo long wear blush

סומק שמגיע במיכל עם דיסקית מסתובבת ש"טוחנת" אותו לאבקה דקה?
חובבת גימיקים אנוכי, ואני מודה שזו הייתה הסיבה העיקרית שבחרתי לרכוש אותו. העובדה שגיליתי שהגוון הכתמתם אפרסקי שלו (Peachy Dream) מתקבל מקסים על העור שלי ואינו דוהה לאורך שעות ארוכות היוותה בונוס שהפך את הקנייה הזו למוצלחת במיוחד.
אני אוהבת להניח אותו עם מברשת מאווררת כמו מספר 22 של עפרה, כי אל תתבלבלו- למרות פעולת הטחינה הגוון עדיין מרוכז מאוד ומספיק רפרוף קליל של המברשת על החומר כדי לקבל כמות מספקת ומחמיאה ממנו.



סווטצ':

Peachy Dream

מחירו המלא של הסומק הוא 211.90 ש"ח.







חודש אוקטובר מציין בכל העולם את חודש המודעות לסרטן השד, מחלה ארורה שכבר הספיקה לגעת בשתיים מבנות משפחתי, אחת נפטרה ממנה ואחת שרדה אותה, כשמה שהבדיל ביניהן היה הגילוי המוקדם.
אני לא יכולה אפילו להתחיל ולהדגיש כמה שהסיסמא "גילוי מוקדם יכול להציל חיים" אינה מהווה קלישאה כשמדובר במחלת הסרטן בכלל ובסרטן השד בפרט, וכמה שבושה ו/או התנהלות של בת יענה מהוות סכנת חיים במקרה הזה. 
ולכן:
תכירו את החזה שלכן, תבדקו את עצמכן בשוטף ותהיו ערניות לכל שינוי.
תיבדקו באופן סדיר גם אצל רופא כירורג שד.
תעשו ממוגרפיה אם הגעתן לגיל המתאים (מעל 40 אם יש הסטוריה משפחתית מקרבה ראשונה, מעל 50 לכולן). 
תעשו בדיקה ייעודית אם יש סיכון שאתן נושאות את אחת המוטציות הגנטיות BRCA1 ו- BRCA2.

עדיף לגלות בזמן, להתמודד, לטפל ולחיות, מאשר לטמון את הראש בחול ולקוות ש"יהיה בסדר".
כי הסטטיסטיקה הקשה מדברת היום כבר על 1 מ-8, ממוצע גיל החולות רק הולך ויורד וזו כבר מזמן לא מחלה של נשים מבוגרות בלבד.



ובעקבות כך ולמרות ששילוב בין המחלה לעולם הקוסמטיקה אינו מובן מאליו, כל שיתוף פעולה כזה הוא מבורך לדעתי ולכן מיהרתי לרכוש בסופר פארם את הסט היפהפה הזה, ש- 30% ממחירו הם תרומה למלחמה בסרטן:

תיק קלאץ'







ימין- שפתון, שמאל- גלוס







Pure color long lasting lipstick בגוון מס' 88 Rubellite
Pure color long lasting lipstick

השפתון לחותי ופיגמנטי מאוד ואהבתי את גוון הורוד העמוק שמתקבל איתו על השפתיים, ונכון שהוא דורש חידוש מתמיד בשל עמידות לא גבוהה, אבל מבחינתי הצבע היפה והניחוח הנעים שלו מפצים על כך בגדול.







Pure color sheer rollergloss בגוון מס' 02 Hot pink
Pure color sheer rollergloss

אל תתפסו אותי במילה, אבל למיטב זכרוני זו פעם ראשונה שאני נתקלת בגלוס שמגיע ברולר מתכת שכזה, ולאחר שהתנסיתי בו אני מצהירה שממש לא הייתי מתנגדת שכל הגלוסים באשר הם היו מוסבים לצורת האפליקציה הכייפית הזאת.
הגלוס עצמו מתקבל על השפתיים כשקפקף, לחותי אך באותה נשימה גם לא יותר מדי דביק, ואני משתמשת בו ביום יום להשלמת מראה איפור קליל ולא עשוי מדי.



סווטצ'ים:

ימין- שפתון, שמאל- גלוס




התחדשויות, בשורה התחתונה, הן תמיד מהנות,
ואני מאחלת לכולנו שהחודשים הבאים יהיו מלאים בהתחדשויות טובות ומשמחות מכל הסוגים ומכל המינים!


Comments

  1. השפתון של אסתי לאודר נראה מקסים! תתחדשי מותק :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירה!
      אכן אחד השפתונים המקסימים, שלדעתי יהלום גם אותך מאוד :)

      Delete
  2. מזדהה עם כל מילה שלך, הזמן טס כשנהנים, סמשבוקס סובל משיווק ושירות גרוע. כשיש 50% על המותג אז כדאי לקנות 2 כי לא תמיד זה קורה. היורשת לא מוותרת עליו וטוענת לפחות הברקה. אני ופריימר זה יותר בנסיבות חגיגיות, אוהבת את קלרינס ואת לומי מג'יק של לוריאל. הסומק נראה מאוד פיגמנטי.
    אשר לתיק הורוד היה לי ברור שאקנה אותו, לא רק המטרה אלה הורוד המהמם, חיפשתיו בנרות עד שאיתרתי, השפתון נפלא, אני מאוד אוהבת את הסדרה. הגלוס הוא גימיק נפלא והתיק - לא יודעת אם ישמש כקל'אץ אבל לא יכולתי לעמוד בפני הורוד הזה.
    ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ומי אמר שלא קניתי שניים (לפחות מהפריימר)? ;)
      פריימר אצלי הפך להיות חלק משיגרת האיפור כי אני פשוט רואה את ההבדל בין עם לבלי, והסומק אכן מאוד פיגמנטי ומחמיא.
      מעבר לכך אני מקווה שבעתיד הלא רחוק נראה שינוי בגזרת סמאשבוקס, ציפור קטנה לחשה לי שצפויות הפתעות...

      הערכה של אסתי לאודר באמת נהדרת, הן בהיבט הקנקן והן בתכולתו, ובטח ובטח שגם בהיבט התרומה למטרה החשובה שלו. ואני לגמרי מאוהבת בגלוס.

      Delete
  3. תתחדשי ! פוסט נהדר :) גם אני לא אוהבת את השירות באפריל ובכלל חווית הקניה בפארמים.
    שמתי עין על הסומק ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון :)

      למזלנו האינטרנט מציע כיום שפע של אלטרנטיבות לרכישה, ורשתות הפארם צריכות להתחיל להפנים את זה ולשפר את השירות שלהן בהקדם (ושלא נדבר בכלל על התמחור...).
      והסומק הוא בהחלט אחד המוצלחים, מומלץ בחום.

      Delete
  4. התחדשויות נחמדות בהחלט! אני זוכרת שבאמת לא אהבת את הפריימר בפעם הקודמת, ושמחה שזה השתנה. הסומק נראה מקסים והסט מתוק. אגב רולר - בשנות ה-90 (שנות העשרה שלי) זה היה סופר מקובל, ורוב איפור השפתיים לנערות הגיע ברולר. מה שכן, החומר בד"כ היה נוזלי הרבה יותר מגלוסים כיום. אני שונאת גלוסים מושבעת, אז אני בוודאי לא הבנאדם לשפוט...

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה בובה!
      הפריימר הזה הוא ההוכחה מבחינתי לכך שככל ש"מתבגרים" העור עובר שינויים, ומוצרים שפעם לא התאימו לו כיום מתאימים מאוד ולהפך.
      מעניין שהרולר לא מוכר לי בכלל, אמנם יש בינינו הבדל של עשור אבל אולי הסיבה לכך היא שהעניין שלי באיפור התפתח מאוחר יותר מאשר אצלך?
      בכל מקרה אצלי דווקא גלוסים הם האהבה הגדולה, ואף פעם אין לי מהם מספיק :)

      Delete
  5. תתחדשי! כמעט לקחתי גם את הסומק הזה במהלך המבצעים...במקום זה לקחתי כמה שפתונים.. אני אוהבת את המבצעים האלו של החמישים אחוז ונחמד שהם הכלילו גם את סמאשבוקס הפעם..
    הרולר הזה לגמרי זורק אותי לילדות, סקרנית איך הוא.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      ה- Halo long wear blush מושלם ואני משתמשת בו המון מאז שהוא נקנה, והרולר פשוט תענוג.
      ובאמת היה נחמד מצד אפריל לעשות סוף סוף מבצע שווה שכלל גם את סמאשבוקס...LOL

      Delete

Post a Comment