קליניק מפנקת

בפוסט קודם שלי על קליניק פרגנתי לדיילות שלהן, ולא מזמן קיבלתי חיזוק אפילו רב יותר לכך שמגיע להן הפרגון הזה מכל הלב.
כאשר התקשרו להזמין אותי לטיפול פנים קצר ומפנק בסופר פארם קניון חולון (מתוקף היותי לקוחה וותיקה ונאמנה שלהם, ולא בשל היותי בלוגרית) שמחתי להענות, ובמועד שנקבע התייצבתי שם ופגשתי ביועצת מקסימה וסבלנית ביותר.
היא הובילה אותי למעין חדרון מאולתר שנבנה במרכז שדרת הקוסמטיקה של הסניף ושבתוכו מיטת טיפולים, וחשוב לומר שלמרבה ההפתעה ולמרות המיקום הוא הצליח להעניק תחושת אינטימיות נעימה יחסית.


גילוי נאות: BB Cream התקבל לסקירה מהחברה

בחדר הטיפולים





דיילת קליניק ז'אנה גולדברג





שידה עם מגוון מוצרי קליניק




לאחר שיחה קצרה בינינו על שגרת הטיפוח שלי ואבחון עור קצר ז'אנה התאימה לי את המוצרים הבאים, והטיפול החל:

המוצרים "שלי"

אז במה טופלתי?

היות והגעתי אז עם עור מעט "פורח", ז'אנה בחרה לנקות אותו עם הסבון המקציף Acne Solutions Cleansing Foam המטפל באקנה באופן פעיל, אך ציינה שבזמנים רגילים עבור העור המעורב שלי מומלץ דווקא הסבון הנוזלי הרגיל- Liquid Facial Soap.

המשכנו עם המסיכה Acne Solutions Oil-Control Cleansing Mask שהיא מבוססת חימר, פותחת את הנקבוביות ונפטרת מעודפי שומן, ולאחר מספר דקות במהלכן היא התקשתה ונתנה תחושת כיווץ לעור, ז'אנה הסירה אותה בעזרת מטלית לחה והעור שלי הרגיש חלק ונראה נקי.

השלב הבא היה שימוש ב- Clarifying Lotion 2 (מי הסרה), שעושים פעולה של ניקוי והסרת תאים מתים,
ואז הנחת NEW Dramatically Different Moisturizing Lotion+ שלהזכירכן אינו מהווה תחליף לסרום ולקרם הלחות אלא רק מכין את העור טוב יותר לקראתם.
מעליו היא הניחה את ה- Even Better Clinical Dark Spot Corrector, סרום המטפל בפיגמנטציות שונות (במקרה שלי בעיקר אלה הנובעות מצלקות אקנה ישנות) ואז הגיע תורה של הלחות:
Youth Surge Age Decelerating Moisturizer Broad Spectrum SPF 15, שמיועד להילחם בסימני הגיל גם לפני שהם מתחילים לבצבצץ, מה שנקרא- מניעה, או בלשון יותר מציאותית- עיכוב.
ולמרות שלכאורה שלב הלחויות נשמע עמוס, בכל זאת 3 קרמים זה על גבי זה, אני חייבת לציין שעל העור זה ממש לא הרגיש כבד וכל אחת מהן נספגה בתורה במהירות רבה.

כמובן שגם אזור העיניים הרגיש לא הוזנח, ובתחילה הונח ה- Even Better Eyes Dark Circle Corrector שכבר נסקר בעבר בבלוג ומיועד להפחית את הכהויות סביב העיניים, וקרם העיניים במרקם ג'ל All About Eyes שמיועד לטפל בכהויות ונפיחויות.


בנוסף כל לקוחה שהוזמנה באותו יום לטיפול פונקה גם בשקית חביבה עם דוגמיות:

שקית דוגמיות




ומה קניתי?
חשוב לציין שבניגוד לחברות אחרות שיוצרות אצלך ללא היסוס תחושת אי נעימות עד כדי מחויבות לרכוש מוצרים מיותרים, ובטח ובטח שבסיטואציה כזאת בה גם מקבלים טיפול פנים מתנה, כאן רכשתי דווקא מוצרים שרציתי והם טובים ושימושיים עבורי: 


ממתקי קליניק

7 Day Scrub Cream Rinse-Off Formula, הפילינג היומיומי המהולל שבסופו של דבר אני תמיד חוזרת אליו, ושז'אנה גילתה לי שלאחר שימוש בו מתייתר הצורך בשימוש בסבון הפנים ובמי ההסרה של קליניק,
Acne Solutions Oil-Control Cleansing Mask שלמרות גילי המתקדם אני רוצה שהיא תהיה אצלי לאותם מקרי חירום בהם העור שלי לפתע "פורח",
וכמובן שאני לא יכולה לצאת ללא מוצר איפור אחד לפחות, אז רכשתי עוד צ'אבי סטיק לאוסף- Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm מספר בגוון ורדרד שקוף, לחותי ולא דביק.





ובתאום כמעט מושלם עם ההזמנה לטיפול, קיבלתי לסקירה את ה- Age Defense BB Cream Broad Spectrum SPF 30 החדש של קליניק. לארץ הוא הגיע ב- 3 גוונים, כאשר באתר האמריקאי של קליניק יש גם גוון רביעי, בהיר יותר.


Age Defense BB Cream Broad Spectrum SPF 30

הגוון שקיבלתי, 03, מוגדר כמתאים לסוג עור Moderately Fair to Medium with Golden Undertones, והוא אכן משתלב עם גוון העור שלי היטב. כאשר ביקשתי מז'אנה בסיום הטיפול לשים לי אותו, היא דווקא בחרה עבורי את גוון 02, המוגדר כמתאים לעור Very Fair to Moderately Fair with Golden Undertones, וגם הוא השתלב אצלי בעור יפה- מה שמלמד שכשמגיעים ל- BB התאמת הגוון היא גמישה יותר מזו שקיימת במייק אפ. חשוב לציין אבל שבמקרה הזה התוספת של ה- BB על כל הלחויות שכבר נספגו בעור שלי במסגרת הטיפול הייתה מוגזמת ומכבידה מדי, והתחושה שקיבלתי הייתה של אי נוחות ובשלב מסוים גם התחלתי להזיע למרות שלא היה חם...
לכן אני משתמשת בו כתחליף לכל הלחויות, קרי לאחר ניקוי הפנים אני מניחה אותו ישירות על העור ואז מתגלים היתרונות שלו-
עור מלוחח בדיוק במידה הנכונה, מוגן מפני השמש ובעל מראה אחיד, חלק וטבעי. עם פידור קל באזור ה-T לא הברקתי כלל אלא רק לאחר כ- 7 שעות וגם אז ההברקה שצצה הייתה מינימלית.

לפי קליניק זה קורה כי הוא תכשיר חיוני רב משימתי, עם נוסחא המכילה מגוון מרכיבים:
  • פיגמנטים שונים משקפים אור באופן רב מימדי כדי להסוות ולתקן פגמים. בנוסף, הם סופגים שומן עודף כדי להבטיח עמידות ובקרת שומן,  המבטיחה "היצמדות" טובה יותר של המייק-אפ.
  • שילוב של מסנני קרינה, המספקים הגנה רחבה של SPF 30 כנגד קרני UVAאו UVB.
  • אנטי-אוקסידנט עוצמתי, ויטמין E, מסייע להגן על העור מפני תוקפנים סביבתיים אשר עשויים לעורר את שבירת הקולגן כתוצאה מחשיפה לשמש ולסביבה.
  • קפאין מסייע להרגיע עור מגורה בעת שמסייע להמריץ את העור ולהפחית באופן נראה לעין את המראה של הקמטים והקמטוטים.
  • חומצתGlycyrrhetinic  מסייעת להוריד את רמת הגירוי בעור המקושרת עם סטרס פנימי וחיצוני.
  • קומפלקס מלחלח של טרהלוז, חומצה קרבוקסילית וסודיום היאלרונאט מגבירים את רמת הלחות, מאזנים אותה ומספקים לעור נינוחות לאורך היום.
  • תמצית Laminaria Saccharina, המופקת מאצה, מסייעת להפחית את ייצור השומן העודף.
 מחירו 205 ש"ח לפני מבצעים והנחות.



חדר הטיפולים של קליניק "מסייר" ברחבי סניפי הסופר פארם בארץ כל כמה חודשים, ושווה לבדוק עם דיילת קליניק בסניף הקרוב אליכן אם ומתי הוא צפוי גם להגיע לשם ולהירשם- כי לכולנו מגיע כזה פינוק!




ואם עדיין לא הצטרפתן להגרלה שפתוחה עכשיו בבלוג, 

הזדרזו לעשות זאת, נותרו רק עוד מספר ימים:




Comments

  1. נהנתי לקרוא, במיוחד סקרנה אותי חוות דעתך על הביבי, כי לאחרונה אני מכורה לביבי קרים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה.
      את קצת באיחור עם ההתמכרות ל- BB Cream, חברות קוסמטיקה, כולל קליניק, כבר התחילו להוציא CC Cream ;)
      בכל מקרה ה- BB Cream שלהם הוא אחד מהיותר מוצלחים שניסיתי, ואני מודה שניסיתי הרבה...

      Delete
  2. הטיפול עצמו נשמע מפנק, אבל לא ידעתי שהדי די אמ אל הוא לא תחליף לקרם לחות. כל העניין הזה כבר מכביד עליי מדי, אני אוהבת קצר ולעניין.
    לגבי המסיכה היא נשמעת ממש ממש מסקרנת, גם אני בגלל העומס קצת פרחתי לאחרונה, מזדהה איתך.
    נשיקות יקירה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הטיפול היה מפנק ביותר, וזאת בדיוק התחושה שלי לגבי ה- DDML, זה בעצם להוסיף עוד שלב בשיגרת הטיפוח העמוסה ממילא שלנו.
      Acne Solutions Oil-Control Cleansing Mask מצוינת, מרגיעה ומאזנת לי את העור בחזרה, שזה בדיוק מה שאני זקוקה לו בתקופה העמוסה נפשית ופיזית שעוברת עלי.
      נשיקות וחיבוקים בחזרה אהובה!

      Delete

Post a Comment