תיקים גבירותיי, תיקים!

כל מכורת איפור מצויה תדע לספר לכן שיש באמתחתה גם מגוון של תיקים לאחסון כל המוצרים שהיא רוכשת. כי אם משקיעים כל כך הרבה כסף בקניית מוצרי איפור, רצוי שתהיה גם האופציה לטמון אותם בתוך מארזים נאים, בין אם סתם בתיק כשיוצאים ליום עבודה או, במקרה המועדף עלי, כשאורזים מזוודה כדי לנסוע לחופשה, רצוי כזאת שדורשת מעבר בדיוטי פרי.

לאורך השנים עברה אצלי כמות (ואני לא מגזימה) אדירה של תיקי איפור בווריאציות שונות, ונכון לעכשיו זו הקבוצה המועדפת עלי:

תיקים







תיק רחצה ואיפור של The Body Shop:

The Body Shop

התיק הזה נקנה בחנות של The Body Shop (הרשת האמריקאית, לא הישראלית) באמסטרדם, והוא עונה על ההגדרה של One stock shop- יש בו גם מקום לכלי רחצה, גם מקום לאיפור וגם מקום למברשות איפור. הוא נסגר ונישא כמו תיק לכל דבר ועניין, מה שהופך אותו לנוח כשמדובר בניוד שלו ממקום למקום, וניתן במידת הצורך גם לתלות אותו על הקיר בעזרת הידית כך שהוא תופס פחות מקום.
ללא ספק אחת הרכישות המוצלחות שלי בתחום.









תיק רחצה של ללין:

ללין

ללין הוציאו בזמנו ליין מוצרים בהשראת מיקי ומיני מאוס, וחובבת קיטש שכמותי לא יכלה לעמוד בפניו. אז את מוצרי הטיפוח שרכשתי מהליין כבר חיסלתי מזמן, אבל תיקי רחצה ואיפור הם לנצח, והתיק הזה נשאר למזכרת.
הוא לא גדול ולכן מתאים בעיקר למוצרים מוקטנים ולנסיעות קצרות, מה שנקרה Over night, ובשל היותו פלסטיקי אני לא חוששת אם משהו בטעות יישפך או יתפזר בתוכו- ניקוי בעזרת מגבון לח פותר את הבעיה.







תיק איפור של benefit:

בנפיט

כשבנפיט פתחו במבצע של הרכבת קיט מוצרי איפור באופן עצמאי ב- 79$ הכולל גם את התיק הזה, אני מודה שהוא היה הסיבה העיקרית שלי להזמין את הסט. ורדרד, מתוק ועם הלוגו של benefit??? ברור שהשם שלי כתוב עליו!
אז הזמנתי באתר החברה, כססתי ציפורניים, ותוך שבועיים הקיט נחת אצלי ואני מודה שבמבט ראשון הייתי קצת בהלם מכמה שהתיק הזה קטן- איכשהו בתמונה באתר הוא נראה לי גדול בהרבה, אבל כמו שאומרים: "זה מה יש ועם זה ננצח"!
בשלב זה הוא משמש ככלי אחסון נאה ביותר לכמה מוצרים על גבי שידת האיפור שלי, ואני מודה שכל פעם שהעין שלי נתקלת בו הוא עושה לי שמח בלב, מה ששוב מוכיח שלא כל דבר טוב בחיים צריך להיות גם פרקטי.







תיק איפור של אסתי לאודר:

אסתי לאודר

מי מאיתנו לא נכנסה לאחת מרשתות הפארם לפחות פעם אחת (או שתיים, או עשר, או מיליון פעמים) ניגשה לאחד מדוכני הקוסמטיקה ולפני שבכלל בדקה את המוצרים שהיא באמת צריכה ביררה קודם כל אם יש תיק עם מוצרים מוקטנים מתנה ברכישת מוצרים בסכום מעל X ש"ח?
אה, זאת רק אני שעושה את זה? נו טוב.
את התיק הזה של אסתי לאודר קיבלתי במתנה ברכישה באפריל והוא הגיע כמובן עמוס במוצרים שווים. הוא נוח מאוד, אידאלי להכיל מוצרי איפור שמלווים אותי ביום יום ונכנס לתיק העבודה שלי בקלות.
עד התיק שאקבל מתנה ברכישה הבאה כמובן.







נרתיק מברשות של ביוטיקייר:

ביוטיקייר

יש לי ה-מ-ו-ן מברשות איפור.
כשאני נוסעת ליותר מכמה ימים בודדים אני מתקשה מאוד להתמקד בלקחת מספר חד ספרתי שלהן, ונרתיק המברשות הזה פתר לי את הדילמה- הוא פשוט מאפשר לי לקחת את כולן מבלי שייפגמו או יינזקו.
התוודעתי אליו בזכות סיון הנהדרת מהבלוג Masks off Masks on, ולא רק שהוא מכיל את המברשות אלא גם כל מוצר אחר בעל מבנה צר ומאורך (כמו עפרונות עיניים וגלוסים) מוצא את דרכו לשם, לאחר מכן ניתן לגלול ולסגור אותו בעזרת הסקוטצ'ים, וכאשר מגיעים ליעד פורסים ותולים אותו לשימוש נוח ונגיש.
ואם אתן מכירות את ביוטיקייר אז ברור לכן שהתמחור שלו יהיה כמובן בגדר מציאה - 24.9 ש"ח.


ועכשיו תורכן לשתף-
בתוך מה אתן אוהבות לאחסן ולקחת לדרך את מוצרי האיפור והטיפוח שלכן?


Comments

  1. התיק של מיני מושלם, והתיק של בודי שוט נראה כל כך פרקטי! רק למה לא לעשות אותו קצת יותר נשי ושובב מבחוץ? (רוטנת בשקט). לי כמוך יש חולשה לתיקים... של בנפיט הוא ללא ספק אחד היפים, ושל לאוקסיטן מושלמים (יש לי שניים). אחד האהובים עליי והוא ככ אהוב שהוא עוד עם תיקט, הוא בצבע טורקיז עם לבבות ורודים בוהקים במטאלי, מפוראבר 21.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תיקים בכללי זו לגמרי חולשה רצינית אצלי, מכל הסוגים, הצבעים והגדלים :)
      מסכימה איתך לגבי המושלמים ל'אוקסיטן, והתיק שאת מתארת מפוראבר 21 נשמע צבעוני ומשמח במיוחד!

      Delete
  2. כמוני כמוך יש לי לא מעט תיקי איפור, רובם התקבלו בעת קניה, כן לגמרי שותפה לתחושה הזו ובודקת אם יש תיק מעניין, התיק שווה לי יותר לפעמים מאשר המוצרים שבתוכו, כבר קרה אפילו שקיבלתי תיק יפה והלכתי איתו. תיקי איפור משמשים אותי לא רק עבור איפור אלא לחפצים ומסמכים וכך קל לי להעביר תיקים כבא לי להחליף (מה שקורה פחות בשנה האחרונה) המיקימאוס שלך מתוק, אני אוהבת את התיקים של אסתי לאודר - הם בדיוק בגודל הנכון.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני עוד זוכרת את הפעם הראשונה שקניתי מוצרים וקיבלתי תיק עם מוצרים מוקטנים מתנה, אאל"ט זה היה בקליניק, ובואי נאמר שמאז לא הפסקתי...LOL , ואין ספק שהם שימושיים גם למטרות אחרות.
      המיקי מאוס הוא אחד החמודים באוסף, ואסתי לאודר (כיאה להיותה חברת האם של קליניק) מצליחה להפתיע אותי מעת לעת עם תיקים מוצלחים שהיא מנפיקה.

      Delete
  3. כבר הפסקתי לקנות רק כדי לקבל תיק...:) יש לי יותר מדי וכולם יפים ופרקטיים - שיסיידו (נבחרת של תיקים לשימושים רבים : איפור, טיפוח, תיקי ערב ונסיעות....), אסתי לאודר, קלרינס (עוד נבחרת....), בנפיט, MOSCHINO דקלאור, ל'אוקסיטאן, קליניק, וישי, גרלן, אהבה, רבלון ועוד רבים וטובים...יש לי אחד של קלרינס שמשמש אותי כבר שנים כתיק אביזרים וטיפוח לנסיעות בצבע אדום מבחוץ ובפנים כל התאים שקופים עם רוכסנים, אפשר לפרוס ולתלות על המתלא המובנה שלו כשמגיעים ליעד וזה בעצם אחד התיקים האהובים עלי בכל הזמנים :-). כרגע ליום יום משתמשת בתיק איפור קטן (אך לא מדי) של אסתי לאודר בסגול פלסטיקי מבריק עם טקסטורה ורוכסן ורוד- מדליק. חלק מתיקי האיפור שיש ברשותי נראים כמו תיקי ערב ואני עושה בהם שימוש ליציאות. אהבתי את התיקים שלך. סופ"ש נהדר שיהיה ולא סוער מדי :-)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. אחח, מתי יגיע היום שבו תיקי המתנה יפסיקו להוות שיקול ברכישות מוצרי האיפור והטיפוח שלי... LOL
      התיק שלך מקלרינס נשמע מצוין ופרקטי- אני הכי אוהבת תיקים כאלה, לאסתי לאודר יש יופי של תיקי איפור, וגם אצלי חלק מהתיקים שקיבלתי לאורך השנים משמשים כתיקי ערב נאים - בהחלט בונוס נהדר.
      סוף שבוע רגוע ונעים גם לך יקירתי :)

      Delete

Post a Comment