שיגרת טיפוח- קיץ 2014

כשאני חושבת על זה, המון זמן לא הופיע בבלוג פוסט המוקדש כולו לטיפוח ובזמן שעבר ניסיתי הרבה מוצרים חדשים, והגיע הזמן לשתף אתכן בכמה מהם.


אני לא אוהבת חלב פנים. נקודה. המוצר הזה תמיד הרגיש לי לא יעיל ולא מועיל, בשימוש בו אני מבזבזת צמר גפן ששימוש בסבוני ניקוי חוסך ממני, ובתום השימוש הפנים תמיד מרגישות לי דביקות ולא נקיות לחלוטין. אז למה, תשאלו, קניתי בכל זאת חלב פנים???
והתשובה תהיה- כי חשבתי שאולי הגיע הזמן לתת למוצר הזה הזדמנות נוספת. ובכן, טעות.
בשלב זה של חיי הבוגרים אני צריכה להשלים עם העובדה שרוב הסיכויים שמה שלא אהבתי בעבר גם לא אוהב בעתיד. אבל היות והתנסיתי בשימוש בו מגיע לכן לדעת מה אני חושבת עליו.
אז לחברת Flormar יש מוצרי איפור חביבים ביותר שאחד מהם כבר נסקר בבלוג, ומתברר שיש להם גם ליין טיפוח לא קטן, במסגרתו קיימים גם החלב ומי הפנים הבאים:

Advice Cleansing Milk

Advice Cleansing Milk


Advice Cleansing Milk מועשר באלוורה ומכיל גרסה מעודנת יותר של חומצה סליצילית הנקראת BETAINE SALICYLATE לליחוח וביצוע פילינג עדין מאוד לעור, כמו גם תמצית מפרח הלוטוס לשיפור גוון העור.
התוצאה היא חלב פנים בעל ניחוח נעים (שאפילו משאיר תחושת דביקות פחותה משל מוצרים דומים שניסיתי), ומי שניחנה בסבלנות גדולה משלי סביר שתמצא אותו מהנה ונעים לשימוש ולכן במקרה שלי הוא הועבר הלאה למישהי כזאת.





Advice Cleansing Tonic Normal & Combination Skin


Advice Cleansing Tonic Normal & Combination Skin


מי הפנים לעור רגיל ומעורב הינם לעומת זאת סיפור אחר. הם ללא אלכוהול (וקוראות ותיקות אולי זוכרות מפוסטי טיפוח קודמים שאני דווקא אוהבת את תחושת החיטוי שהמרכיב האלכוהולי נותן) ומועשרים בתמציות תות, רימון ומי עץ הזית המלחחים את העור ומאזנים אותו.
בשימוש מתמשך בהם ולאחר שהתרגלתי לעובדה שנדרשות מספר דקות לפני שהם נספגים לחלוטין בעור ומאפשרים לי להמשיך בשיגרת הטיפוח, גיליתי שאני מחבבת אותם מאוד. זאת מפני שהם מקיימים את ההבטחות והעור שלי אכן מרגיש לאחר השימוש מלוחח ומרוענן, ונראה טוב יותר.





ל- Kiehl's הקדשתי בעבר פוסט שלם ומפרגן מאוד, ושמחתי לגלות בזכות חברה ג'ל ניקוי פנים מוצלח מאוד בשם Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash המיועד לעור רגיל עד שמן.


Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash


במגע עם מים החומר הופך לקצף בדיוק כמו שאני אוהבת ונותן לי את ההרגשה של ניקוי טוב ויסודי, כולל משאריות איפור בסוף היום. הנה מה שמצוין לגביו באתר החברה:
  • Gently lifts away impurities, dirt, and oil without stripping skin, safe for sensitive skin
  • Creamy gel formula activates with water to create a rich foam
  • Skin looks instantly refreshed and revitalized
  • Soap Free, Paraben Free
הסבון מכיל בתוכו את כל המרכיבים שאני אוהבת-
מקציף היטב במגע עם מים, מנקה את הפנים משאריות האיפור ומשאיר אותן רעננות ומוכנות למי הפנים.
חשוב לציין שעבור אותה חברה, שהיא בעלת עור רגיש, הסבון הזה לא עבד וזה רק מחדד מבחינתי כמה האפקט של כל מוצר טיפוח הוא אינדיבידואלי ולכן תמיד כדאי לנסות כמות קטנה לפני הרכישה בגודל מלא, כדי לראות מה מתאים ספציפית עבורנו. 




את קרם הלחות של ספורה Instant Moisturizer רכשתי ביחד עם ג'ל העיניים שתראו בהמשך מבלי לקרוא עליו אף חוות דעת מקדימה, פשוט מפני שהם נמכרו במבצע אטרקטיבי ביותר של 10 יורו עבור שניהם.
ובכן, כמי שאוהבת מאוד את חברות היוקרה כשזה מגיע לתחום הטיפוח מצד אחד, אבל מתקשה לסרב לדילים מצוינים מצד שני- ההימור הפעם השתלם ובגדול.


Instant Moisturizer


קרם לחות המיועד לעור יבש ורגיש שבתקופת האביב בברצלונה, בה מזג האוויר משתנה חדשות לבקרים ו"משגע" את העור, הוא שירת אותי יפה, וגם בימים אלה שהם חמים יותר העור המעורב שלי אוהב אותו מאוד. הוא מלחח היטב את העור ונספג במהירות מבלי להותיר תחושת שמנוניות, ומהווה בסיס נהדר לפריימר ולמייק אפ המונחים אחריו.
מצאתי גם שבימים עצלים בהם לא הנחתי דבר מעליו הפנים עדיין נראו טוב יחסית, כנראה בשל העובדה שהוא מכיל פיגמנטים מחזירי אור שלדברי ספורה מאחדים את גוון העור ומאירים אותו.
בנוסף הוא גם מתיימר למנוע סימני הזדקנות ראשונים, אבל אתן כבר יודעות שכאן אפשר לפזר הבטחות מפה ועד להודעה חדשה כי לאמת אותן לא ממש אפשר...






Instant Depuffing Roll-On Gel

Instant Depuffing Roll-On Gel



אוי, כמה שאני אוהבת גימיקים כשזה מגיע לאיפור ולטיפוח! ואם הם מוצלחים אז בכלל השמחה שלמה.
כאן מדובר בקרם עיניים בעל 3 כדוריות מתכת קטנות בראשו, שלחיצה על השפופרת משחררת עליהם את הג'ל ואז מניחים אותו מסביב לעיניים.
באופן מיידי מתקבלת בזכות כדוריות המתכת תחושת קרירות מרעננת והן גם אמורות לסייע בהפחתת נפיחויות מתחת לעיניים (בעיה ממנה אני לא סובלת), והוא מכיל בנוסף תמצית יין אדום המיועדת להקטין הופעת עיגולים שחורים מסביב לעיניים (בעיה ממנה אני סובלת מאוד!).
בשימוש ממושך בו אני יכולה להעיד שתחושת הרעננות המתקבלת בזכות הכדוריות היא גבוהה ביותר, והעור הדק והרגיש מסביב לעיניים מרגיש מלוחח היטב. גם הנחת הקונסילר הופכת לטובה יותר בזכותו ואני רואה פחות קריסה שלו לתוך הקמטוטים, שזה פלוס משמעותי מבחינתי.
יחד עם זאת עדיין לא הומצא הקרם שיפתור את בעיית העיגולים השחורים שלי, כבר ציינתי בעבר שכהויות כאלה מקורן בגנטיקה, חוסר שינה ועוד מקורות ולכן מראש לא הייתה לי ציפייה שכזאת ממנו.





קרם הגנה לפנים ולגוף של Avene


קרם הגנה לפנים ולגוף של Avene


לפני כחודשיים יצאתי לחופשה באי מיורקה, ועם ההגעה לשם התברר לי ששכחתי להביא קרם הגנה. פרקטית שכמותי, רצתי לבית המרקחת הקרוב וחיפשתי קרם שיענה על מספר קריטריונים-
מתאים למריחה הן על הגוף והן על הפנים,
בעל מרקם שאינו מכביד ו/או סותם נקבוביות,
בעל ניחוח נעים,
מכיל כמות של עד 100 מ"ל, שזו להזכירכן הכמות המקסימלית של חומר שמותר להעלות למטוס.
ובכן, הקרם של אוון ענה על כל הקריטריונים והפך מאז לפרטנר הצמוד שלי בכל עת בה אני שוהה בשמש!





וגם הגוף לא הוזנח, ואני אוהבת מאוד את סבון הפילינג של ל'אוקסיטן Verveine Menthe


Verveine Menthe


הפילינג הזה הוא מסדרת הוורבנה המעולה של החברה, סדרה שלטעמי מתאימה באופן מושלם לקיץ בהיותה בעלת ניחוח וקו מוצרים מרענן וקליל.
הוא מועשר בחלקיקי קליפת לימון, תמציות שמן מנטה ווורבנה ואכן מנקה ועושה פילינג עדין לעור ומשאיר לי אותו ריחני ורענן. יתרון נוסף שלו הוא התאמתו לשימוש יום יומי ולא אגזים אם אומר שבקיץ זה פשוט תענוג להשתמש בו.
אבל! וזה אבל גדול, למרבה החרדה המוצר נעלם מהאתר של ל'אוקסיטן, הן מהישראלי והן מהספרדי, ולכן התגנב חשש לליבי שהוא לא מיוצר יותר. אני מקווה מאוד להתבדות מכיוון שהוא אחד מהמוצרים האהובים עלי מל'אוקסיטן.







ולקינוח מגיע גם קצת טיפוח שיער, בצורת מברשת Tangle Teezer קומפקטית.

 Tangle Teezer


על המברשת הזאת שמעתי פה ושם, אבל רק כשקראתי את הפוסט המפורט עליה בבלוג של GlossBerry החלטתי שגם אני רוצה, אך לצערי לא נתקלתי בה עד כה בברצלונה.
רצה הגורל ו"קפצתי" השבוע לאמסטרדם (כן, כן, כשגרים באירופה ביקור במדינה אחרת ביבשת הופך למרבה השמחה מנסיעה לפשוט קפיצה) וכמובן שנכנסתי לסניף של רשת Douglas האהובה (שאגב סניפיה בהולנד גדולים ומגוונים בהרבה מאלה שבספרד) במדרחוב הקניות הראשי של העיר, ה- Kalverstraat.
ושם, בקומה השנייה בסניף, עמד לו סטנד שלם של המברשות הללו!
היות ואני מטיילת לא מעט בחרתי בגרסה הקומפקטית והמנומרת שאתן רואות לפניכן, שילמתי 15.95 יורו ויצאתי מהחנות בשמחה.

 Tangle Teezer


בפעם הראשונה שהברשתי איתה את השיער (החלק) שלי, משהו נראה לי מוזר. התחושה הייתה כאילו אני לא עושה כלום. העברתי אותה עוד כמה פעמים ורק אז הבנתי-
ככה זה מרגיש כשמברישים שיער מבלי למתוח, להכאיב ולהציק לקרקפת ולו ברמה המינימלית ביותר! ולא משנה אם השיער רטוב או יבש, הסירוק העדין שלה נשאר יעיל והתוצאה מוצלחת באותה המידה.
אז התמכרתי. ממליצה בחום גם לכן.



עד כאן שיגרת הטיפוח להפעם,
והלוואי ששיגרה של ימים שקטים ורגועים תגיע במהירה לישראל.

Comments

  1. מכורה לסקירות שלך. ללא ספק בביקור הקרוב בספורה אצטייד בקרם העיניים, נראית מציאה אדירה! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון, אני מכורה ללכתוב אותן ;)
      והקרם עיניים הזה הוא לגמרי שיחוק, מומלץ בחום!

      Delete
  2. הטאנגל טיזר הזה מחכה בשלווה בסל הקניות שלי בלוקפנטסטיק ;) וכמו אליענה גם אני הכנסתי את ג'ל העיניים של ספורה לרשימת הקניות העתידיות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אל תוותרי על ה- Tangle Teezer, ללא ספק רכישת חובה והיא פשוט פינוק לשיער.
      ה- Instant Depuffing Roll-On Gel הוא מסוג הדברים הכי כייפים- מוצר שלא ידעתי עליו כלום ובהתאמה גם לא היו לי ציפיות ממנו, והתגלה כהצלחה :)

      Delete

Post a Comment