Basic MAC

מאק היא ללא עוררין אחת מחברות האיפור המקצועי האהובות עלי, אם לא האהובה ביותר.
קוראות וותיקות של הבלוג ראו כאן לא מעט פוסטים שסקרו את הקולקציות המעלפות שלהן, ובעוד ישנן גם בלוגריות המוצאות אותן רפטטיביות עד משעממות, אני מצליחה להתרגש מהקולקציות הללו כל פעם מחדש.
אבל המעבר לספרד, עם כל היתרונות המדהימים שבו, יצר למכורת מאק כמוני מציאות לא פשוטה.
למעט חנות מאק פרו אחת בברצלונה (הממוקמת די רחוק ממקום מגוריי), חנויות מאק נמצאות כאן בתוך קומת הקוסמטיקה של רשת חנויות הכלבו קורטה אינגלז והן מטבע הדברים בפורמט של דוכן ולא חנות. ולמרות שיש לי במרחק 2 דקות הליכה מהבית 2 סניפים של קורטה אינגלז, דוכני מאק דלים יחסית בהיצע המוצרים לעומת מה שהתרגלתי מהחנויות בישראל, קולקציות שמגיעות לישראל כלל לא מגיעות לספרד או שנמכרות רק באתר האינטרנט הספרדי של מאק משם הן נחטפות תוך 5 דקות, והמחירים יקרים בהרבה מבארה"ב וזולים רק במעט מבארץ.
המצב החדש הזה העמיד אותי לראשונה בחיי בסיטואציות בהן אני נכנסת לקורטה אינגלז, ניגשת ל"חנות" של מאק, עושה סיבוב ויוצאת בידיים ריקות. אני! בידיים ריקות! ממאק!!!

לכן לאחר כמה חודשים של "יובש" כפוי, החלטתי שהגיע הזמן לנסות שניים ממוצרי הבסיס המהוללים של החברה, שלא הזדמן לי לנסות בעבר מפני שתמיד הייתה בעדיפות איזושהי קולקציה חדשה לרכישה.

זו השלישייה (ולמה שלושה בסוף ולא שניים? תקראו בהמשך :)) הבסיסית שלי בימים אלה:


Basic MAC


על המייק אפ Face and Body כתבתי בבלוג לפני למעלה משנה, כשהתנסיתי בו לראשונה במסגרת סדנת איפור בחנות מאק בקניון הזהב שבראשון לציון. זה היה המייק אפ הראשון שניסיתי ממאק ושאהבתי, עד אז כל המייק אפים שלהם היו תמיד Fail רציני עבור העור שלי, כל אחד מסיבתו הוא- מייבש מדי, כבד מדי, גימור לא אחיד וכן הלאה.
סימנתי לי אותו כמועדף כבר אז אבל הקנייה שלו נדחתה שוב ושוב מהסיבה המפורטת למעלה, ולפני כחודש הוא סוף סוף נרכש, כשהגוון שלי הוא N3 ומחירו 24.8 יורו.


Face and Body


ה- Face and Body הוא מייק אפ מיימי מאוד וצריך לדעת לעבוד איתו כדי למצות את מקסימום הפוטנציאל שלו. אני גיליתי שהטיפ שנתנה לי המאפרת בסדנה עובד מצוין (מעט "חימום" של החומר בעזרת האצבעות או המברשת על גב כף היד לפני ההנחה מסייע להפיכת הפורמולה ליותר סמיכה ו"אטומה" ופחות דלילה ומיימית, ובכך אפשר גם להשיג איתו כיסוי גבוה יחסית) וכך אני בונה את הכיסוי שלו בהתאם לרמה שאני רוצה להשיג, נגזרת ישירה ממצב העור שלי בזמן השימוש.
בכל מקרה חשוב לזכור שעדיין זה מייק אפ קליל ולכן למי שרוצה להסתיר בעיות עור כמו אקנה ופיגמנטציה בולטת הוא פחות יתאים.
ויש עוד הערה חשובה מאוד לגביו.
המייק אפ הזה, לפחות לעור מעורב עד שמן כשלי ובטח שבקיץ, דורש פידור. כשעשיתי את הטעות ויצאתי איתו מהבית ללא פידור, הצצה אקראית במראה לאחר חצי שעה גילתה לי למרבה האימה שאזור ה- T שלי מבריק כאילו אין מחר! מאז אני כבר לא עושה את הטעות הזאת, ופשוט מפדרת.
במצב כזה הוא נשאר עלי ללא דהיות במשך שעות ארוכות (8 שעות הן המקסימום שניסיתי אותו עד כה).




כשרציתי להרחיב את אוסף הקונסילרים שלי זכרתי שקראתי חוות דעת טובות מאוד על הקונסילר Pro Longwear וכוונתי הייתה לרכוש אותו בלבד. יחד עם זאת כשהתיישבתי עם המאפרת כדי להתאים גוון היא הציעה, בשל הכהויות החזקות שיש לי מתחת לעיניים, להתחיל דווקא עם ה- Prep + Prime Highlighter בגוון סלמון שנקרא Peach Lustre (שעלותו הייתה 22.95 יורו) ולהניח אותו בכהות שיש לי ב-C הפנימי של העין וכלפי מטה, כך שהוא בעצם מהווה קורקטור, ואכן כשראיתי את השילוב של שניהם יחד לא נותרה לי ברירה מלבד לצאת עימם מהחנות.


Prep + Prime Highlighter 




Prep + Prime Highlighter 


אגב כמי שתמיד מחפשת פתרונות מהירים תמיד התקנאתי בברות המזל שאין להן שום בעיה מתחת לעין ויכולות להסתפק במייק אפ הרגיל שלהן או בקונסילר מאיר בלבד לאזור, אבל השלמתי עם העובדה שבמקרה שלי כאשר אני רוצה להשיג את הכיסוי המואר והיפה הזה, יהיה עלי תמיד לשלוף "תותחים כבדים"...
לאחר שהנחתי את ה- Prep + Prime וקיבעתי אותו בטפיחות קלות עם האצבע, מגיע תורו של ה- Pro Longwear, אותו רכשתי בגוון NC25 ובמחיר של 15.95 יורו, והמונח בכל האזור שמתחת לעין.


Pro Longwear




Pro Longwear


מלבד 2 החסרונות הבולטים שלו שהם אריזת הזכוכית המועדת לפורענות (= סכנת נפילה על הרצפה תוך התרסקות אכזרית) ומשאבה שמוציאה בכל לחיצה כמות רבה מדי של חומר, הקונסילר הזה נהדר.
מכסה, מאיר, לחותי במידה הנכונה- לגמרי מוצלח.

אני אוהבת להניח אותו עם המברשת הבאה:


#13 Blender brush




#13 Blender brush

המברשת שייכת למותג ספרדי מקטלוניה הקיים משנת 1936 בשם Beter Elite ויש לו מבחר גדול מאוד של מוצרי ביוטי מסקרנים, כך שאין ספק שתראו אותו שוב בעתיד בבלוג.



אם יש לכן המלצות נוספות למוצרים מהליין הקבוע של מאק אשמח לקרוא על כך בתגובות,
וכך אוכל להמשיך ולהשביע את הרעב שלי למאק!


Comments

  1. אוי אני חולה על היו-טיובר הזה :) תודה על פוסט נפלא ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ויין גוס הוא אחד מהמאפרים המעניינים והלא שגרתיים בנוף היו טיוב לדעתי ;)
      ותודה רבה לך על הפרגון!

      Delete
  2. הוו פייס אנד באדי אהובי. אין דברים כאלה, מייקאפ לא מהעולם הזה! :) נהניתי מהפוסט.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ה- Face and Body כל כך מוצלח, לגמרי אהבה חדשה שאני רק מצטערת שלא הכרתי אותה קודם לכן...
      ואיזה כיף לדעת שנהנית לקרוא! תודה :)

      Delete
  3. למרות שמעולם לא ניסיתי את הקונסילר פרולוגוור, יש לי רעיון לפתרון חסכוני ושימושי לבעיה שהעלית (שבכל לחיצה יוצאת כמות גדולה מדי של חומר) שמשמש אותי עם קונסילרים שונים - את הכמות העודפת ניתן או לערבב עם המייקאפ הרגיל כדי להשיג כיסוי טוב יותר, או עם מדלל כלשהו (למשל זה של קריולן שאני זוכרת שכתבת בעבר שיש לך) ולהשתמש בו כמו מייקאפ לכל דבר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אחלה רעיונות, ואיזה יופי שאת זוכרת מוצרים שסקרתי כאן בעבר :)
      אנסה אותם בהקדם (כשהרעיון של הערבוב יכול לשרת מטרה נוספת- במקרה שרוצים להכהות/להבהיר את גוון המייק אפ) ותודה רבה לך.

      Delete
  4. מאוד מפתיע שמאק בברצלונה יקר יותר מאמסטרדם. אתמול קניתי את הטוש היילייטר שלהם ב 20 יורו.
    האם הצבע לא מאוד כתום?
    - את ממליצה על הפייס אנד בודי לעור עם נקבוביות?

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט מפתיע, בעיקר בהתחשב בעובדה שברוב הדברים אמסטרדם יקרה יותר מברצלונה...
      ה- Prep + Prime בגוון Peach Lustre הוא אכן כתום - שמעולה לנטרול הכהות הכחלחלה שלי,
      והיות וה- Face and Body נחשב כמתאים ביותר לעור רגיל, מעורב או יבש ופחות לעור שמנוני או אקנתי (סוגי העור שסובלים לרוב מנקבוביות פעורות), ההמלצה שלי לבעלות עור כזה היא לבקש דוגמית ממנו ולהתנסות לפני הרכישה בגודל מלא.

      Delete

Post a Comment