My special RITUALS

חנויות איפור כמו Sephora, Douglas, MAC ו- Kiko ממלאות אותי שמחה גדולה, וחנויות טיפוח כמו L'occitane, סבון, The body shop ו- Yves Rocher ממלאות אותי אושר רב.
לכן אתן רק יכולות לנחש בכמה האושר הזה גדל כשגיליתי שיש לי ליד הבית סניף של Rituals, רשת המתמחה בטיפוח איכותי ויוקרתי (ויחד עם זאת בתמחור הוגן), כזו שבכל מוצר שנמכר אצלה ניכרת החשיבה וההשקעה בו.
הרשת הוקמה בשנת 2000 ע"י Raymond Cloosterman וכיום מונה 220 סניפים בהולנד מולדתה ועוד 870 סניפים ברחבי העולם.


התמונה לקוחה מאתר החברה


לאחרונה ביצעתי "פשיטה" קטנה על החנות ויצאתי עם שלל חביב של מוצרים בגודל המתאים לנסיעות התכופות יחסית שאני עושה מאז שעברתי לגור בספרד, ואני רק מזכירה שמגבלות התעופה האירופאיות המחמירות אינן מאפשרות לעלות למטוס עם נוזלים וקרמים בגודל של מעל 100 מ"ל, כך שכל המוצרים הבאים עומדים בכך:






הדבר הבולט ביותר במותג Rituals הוא הניחוחות. כולם, לטעמי לפחות, נעימים עד מדהימים, מסוג הריחות שעושים טוב על הלב והנשמה.
התהלכתי הרבה בתוך החנות והרחתי עוד ועוד ריחות עד שהתפקסתי על מה שאני רוצה, בדגש על מוצרים מוקטנים מתוך אותה חשיבה פרקטית שציינתי בתחילת הפוסט.



Miracle Scrub & Ginkgo's Secret

Miracle Scrub & Ginkgo's Secret


גילוי נאות: אני חובבת פילינגים. מאוד.
לפנים, לגוף, ייעודיים לרגליים, ייעודיים לידיים. הבנתן את הרעיון. 
לכן כשראיתי את פילינג הידיים Miracle Scrub לא היססתי לרגע.
מעסים איתו את כפות הידיים כשהן יבשות ולאחר מכן שוטפים אותן עם מים פושרים ומייבשים, ואז מתרחש לו קסם קטן- על הידיים נותר מעין מעטה שמנוני והן הופכות חלקות ומובהרות להפליא. לאחר דקה התחושה השמנונית עדיין נשארת אבל כבר אפשר לחזור לאחוז ולגעת בחפצים כרגיל, ולאחר כעשר דקות היא נעלמת לחלוטין ואם לא תשימו קרם ידיים אז הן תרגשנה אפילו די יבשות.
אז שלא נשים קרם ידיים? בוודאי שנשים. ואם אפשר אז את Ginkgo's Secret העשיר והמעולה, בניחוח אלוהי שמלחח את כפות הידיים ונספג היטב לאחר מספר דקות מבלי להשאיר תחושת דביקות לא נעימה.







כבר הכרזתי לא אחת בעבר שאני אוהבת קיטים. או סטים. או כל קופסה/תיק שמכילים מספר פריטי איפור/טיפוח יחד. כשאני נכנסת לחנויות כמו ספורה או Rituals תמיד אגש קודם כל לבחון איזה קיטים יש ולרוב אצא עם לפחות אחד, וגם המקרה הזה אינו שונה.
כאן מדובר בקיט Travel light שכמו כן הוא- 4 מוצרי טיפוח מוקטנים של המותג המגיעים בקופסה חביבה וארוזים בנרתיק שקוף ושימושי, כשכבונוס מצורף גם "מגדל" של 3 קופסיות שקופות קטנטנות בהן ניתן לשים למשל מעט מקרם הלחות/המייק אפ האהוב ולקחת לנסיעה.


Travel light kit




Travel light kit




ומה בקיט?

Carpe Diem

Carpe Diem 


Carpe Diem הוא שמפו מזין מסדרת Organic Rice Milk & Cherry Blossom המיועד לשיער מקורזל, ולמרות שזה לא סוג השיער שלי רציתי לנסותו.
כמו לכל מוצרי החברה גם לו יש ריח נהדר והוא השאיר לי את השיער נקי, רך ונעים, ולאור זאת אין לי ספק שבביקור הבא בחנות שלהם תתבצע רכישה של שמפו ומרכך המתאימים לסוג שערי, כי אם זה מה שעשה לי שמפו שלכאורה אינו מתאים אני רק יכולה לדמיין איזה נפלאות כזה שמתאים יעשה עבור השיער שלי!






T'ai Chi

T'ai Chi


T'ai Chi הוא קצף רחצה חביב במרקם ג'ל מקציף. הוא הופך במהירות מג'ל לקצף ומותיר תחושה של עור נקי לאחר ששוטפים אותו, אבל אני אישית אוהבת את סבוני הרחצה בהם אני משתמשת ביום יום במרקמים קרמיים עשירים יותר, ולכן הוא יישמר לשימוש במקרים של נסיעות בלבד בהם אין ברירה מלבד לקחת מוצרים מוקטנים.




Magic Touch

Magic Touch


קרם הגוף הזה הוא אחד מהטובים שניסיתי, וניסיתי ה-מ-ו-ן עד היום.
הוא מוגדר כ- Whipped cream, קרי במרקם "קצפתי", וככזה נספג במהירות בעור תוך השארת ניחוח עדין ונעים. אני מגדירה אותו כקרם פינוק שמושלם למריחה לאחר מקלחת בוקר מרעננת שלאחריה צריך להתארגן בזריזות ולצאת מהבית, ולאחר שגודל הנסיעות ייגמר Magic Touch יירכש מחדש בגודל מלא.




Qi Gong

Qi Gong


אוי, כמה שאני לא אוהבת דאודורנטים בספריי. הם תמיד נותן לי תחושה כלא עושים את העבודה, שלא לדבר על הצמרמורת שאני מקבלת שהחומר ניתז מהמשאבה על העור.
אבל אני מוכנה להעלים עין מכך במקרה של הדאודורנט הזה. פשוט כי הוא הטוב ביותר שניסיתי בגרסת ספריי- מרענן, כרגיל עם ניחוח מעולה ונשאר למשך שעות ארוכות ללא "סימני שבירה" (משמע אין כלל ריח זיעה בזכותו).
מומלץ בחום!


בנוסף בקנייה מעל 40 יורו מקבלים במתנה את שלישיית הבשמים המוקטנים הללו, כל אחד מהם בכמות של 10 מ"ל, אסתטיקה במיטבה:

Luxury Perfume Collection - For her


כן, הם יפים ומתוקים בדיוק כמו בתמונה ומהווים קישוט נאה לשידת האיפור שלי.
Woody השחרחר מורכב מ- White patchouli + Cedar wood שביחד מעניקים ניחוח עצי עמוק, 
Floral הוורדרד מורכב מ- Magnolia + Pink pepper והניחוח שלו פרחוני מתקתק ונעים,
Pure הירקרק מורכב מ- Ginger essence + White tea שמעניקים ניחוח חמצמץ ומרענן האהוב עלי מאוד.



לא אמרתי זאת בהתחלה וחשוב לספר שהדגש העיקרי ברשת הזאת הוא על חווית הלקוח. מהרגע שנכנסת לחנות המוכרות תשתדלנה ליצור סביבך אווירה נינוחה ומרגיעה, כולל להציע לך כוס תה וללוות אותך בהתוודעות למותג ובבחירת המוצרים רק אם תבקשי ומבלי להעיק. שירותיות במיטבה.
ואגב ציינתי גם שיש ל- Rituals ליין איפור אמנם לא גדול אך משובח? יש למה לצפות...

Comments

  1. וואו! נשמע כמו רשת חדשה של טיפוח שבא לי להתמכר אליה, הם נמצאים רק בברצלונה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. זו רשת מדהימה, הכי גן עדן למי שחובבת טיפוח איכותי!
      ולשאלתך, יש להם סניפים ונקודות מכירה ברחבי ספרד כמו גם ברחבי אירופה, ארה"ב וברזיל. את יכולה לעשות חיפוש סניפים כאן:
      https://eu.rituals.com/es-es/stores?dwcont=C1710325674
      בנוסף, גם אתר האינטרנט feelunique עושה משלוחים של מוצרי Rituals:
      http://www.feelunique.com/brands/rituals
      ואם תרצי עוד המלצות אשמח לסייע :)

      Delete
    2. האם החנות עדיין קיימת?

      Delete
    3. .אכן עדיין קיימת, ויש להם לא מעט סניפים ברחבי ברצלונה

      Delete

Post a Comment