קרם דה לה קרם

אני לא אוהבת להישמע כמו תקליט שבור, אבל במקרה הספציפי של מוצרים קרמיים זה למטרה טובה. אז הנה התקליט: כבר אמרתי (הרבה) יותר מפעם אחת שמוצרי קרם הם מבחינתי מתנה. ברגע שלומדים להשתמש בהם מבינים כמה הם נוחים לשימוש, לטשטוש ולהטמעה בעור, ואני מוצאת שהחלק שלהם באוסף האיפור שלי הולך ותופס נפח גדול מאוד. גם ההנחה שמוצרי הקרם "נוזלים" ולכן לא מתאימים לאקלים חם אינה נכונה בעליל ואני מוצאת אותם לעיתים עמידים אף יותר ממרקמים אחרים.
המוצרים החביבים הבאים מדגימים הן נוחות והן עמידות, בחרתי אותם ממש "בפינצטה" וכל אחד מצוין בדרכו:




קרם דה לה קרם






KIKO
Bad Girl? collection
Glow - Blush & Highlighter
Mauve and copper #02


Glow - Blush & Highlighter




Glow - Blush & Highlighter


מוצר קרמי בסטיק שהושק במסגרת הקולקציה Bad Girl? כאשר גוון 01 הוא שילוב של היילייטר לבן וסומק ורוד יפהפה (שבשלב זה שמור אצלי בבטחה לטובת Giveaway עתידי שייערך בבלוג...), ואילו גוון 02 שלפניכן הוא שילוב מעניין של חום בהיר וכהה שעבור גוון העור הבהיר שלי הוסב לטובת שימוש כברונזר, ל"חימום" מראה הפנים.


Glow - Blush & Highlighter





Glow - Blush & Highlighter


אני ממקמת אותו בדיוק בשקע שמתחת לעצם הלחי, משרטטת קו אלכסוני מפעמון האוזן ועד לאמצע הלחי (דמיינו ששרטטתן קו מאונך מהזווית החיצונית של העין שלכן כלפי מטה- הנקודה בה הוא יפגוש את השקע שמתחת לעצם הלחי שלכן היא הנקודה בה יסתיים קו הברונזר האלכסוני) ואז מטשטשת את הקו מעט כלפי מעלה בעזרת מברשת מתאימה, האהובה עלי לאחרונה היא המלוכסנת של H&M שעלתה 9 יורו והפתיעה אותי מאוד לטובה. היא סינתטית ואני מוצאת שכשמדובר בהנחת מוצרים קרמיים הביצועים של שיער סינתטי טובים יותר מאשר אלה של שיער טבעי.


H&M






H&M




סווטצ':

Glow - Blush & Highlighter


נושא ההארות וההצללות תפס מאוד תאוצה לאחרונה, וכל חברת איפור שמכבדת את עצמה משיקה איזשהו סוג של קיט למטרה זו בפודרה או בקרם (אם לציין דוגמאות אז STEP-BY-STEP CONTOUR STICK TRIO של SMASHBOX או Chubby Stick Sculpting Contour & Sculpting Highlight של clinique), ואני לא חושבת שזו הייתה הכוונה של קיקו עם המוצר הספציפי הזה, אבל לדעתי הצליח להם בגדול.





MAC
Brooke Shields collection
Cream colour base- Cherished


Cream colour base- Cherished




Cream colour base- Cherished


את ה-Cream colour base הזה קניתי עוד באוקטובר 2014, כאשר הושקה הקולקציה המסקרנת של ברוק שילדס למאק. אני מודה שנטיית הלב הראשונית שלי הייתה לרכוש את פלטת 15 הצלליות הנדירה של הקולקציה, אבל תג מחיר מטורף של כ-150 יורו אילץ אותי להשאיר אותה למרבה הצער בחנות, ובמקומה הסתפקתי בדואו הקומפקטי והמתוק שלפניכן.
צידו האחד הוא ורוד קורלי וצידו השני הוא ורוד בורגנדי עמוק היוצרים ביחד שילוב שימושי ביותר.
מאק מתארים את ה- Cream colour base כ"קרם וורסטילי ורב תכליתי , קרים קולור בייס ניתן לשימוש ישירות על עור חשוף, או מעל לקרם בסיס, לחות או פודרה. להנחה בעזרת מברשת, ספוגית או אצבעות. אפקט צבע מגוון מהילה שקופה ועד צבע דרמטי, על פי אופן השימוש".
בעיקרון הוא ניתן לשימוש על הלחיים, השפתיים והעיניים (למרות שישנם כמה גוונים ספציפיים של Cream colour base שמאק בפירוש מסייגים ומציינים שאינם מומלצים לשימוש על העפעפיים או השפתיים) ואני למשל אוהבת להניח את הגוון הכהה על כל השפתיים ועם הגוון הבהיר לנקד נקודות אור במרכזן.


סווטצ':


Cream colour base- Cherished







MAC
Red red red collection
Casual colour lip & cheek colour- Secret admirer


Casual colour lip & cheek colour- Secret admirer




Casual colour lip & cheek colour- Secret admirer




Casual colour lip & cheek colour- Secret admirer


עוד מוצר מבית היוצר של קולקציות מאק, קולקציה אגב שהייתי בטוחה שאדלג עליה לחלוטין. אבל כשראיתי בסטנד את הצבע האדמדם קורלי הנדיר ביופיו של Secret admirer לא היססתי לרגע. הוא מיועד לשימוש על הלחיים והשפתיים ובשל מרקמו העדין ניתן להעמיס ממנו ללא חשש שיתקבל מראה ליצני או מוגזם בצורה כלשהי.




סווטצ':


Casual colour lip & cheek colour- Secret admirer


הוא הזכיר לי מאוד את Le blush creme No. 69 Intonation של Chanel שאותו סקרתי לפני כשנה ואני יכולה להגיד שבהיבט של גוון וטקסטורה למרות שבמבט ראשון הדמיון נראה רב, בדיקה מעמיקה יותר מגלה שהגוונים אולי דומים מעט, אבל הטקסטורה של מאק מאוד קלילה עד שקפקפה (המילה המתאימה ביותר לתיאור שלה באנגלית היא sheer) ואילו של שאנל הוא בעל מרקם עשיר יותר, חמאתי אפילו, וזה יוצר הבדל משמעותי באופן ההנחה ובקלות הטשטוש שלהם בעור.


סווטצ'ים:


למעלה- מאק, למטה- שאנל


ומה אתן חושבות על מוצרי קרם? בעד? נגד? ואם אתן בעד ויש לכן מוצרים מומלצים אשמח לקרוא עליהם בתגובות.





Comments

  1. הסטיק של קיקו נשמכ מסקרן נורא והסומק יפה ומיוחד

    ReplyDelete
    Replies
    1. הסטיק בהחלט מסקרן ואני יכולה להעיד שהוא גם מעניין ורב שימושי, וכך גם הסמקים של מאק- הכי כיף מוצרים כאלה!

      Delete

Post a Comment