Feeling spendy- Part 1

לפני לא מעט זמן (קרוב לשנתיים ליתר דיוק) פרסמתי פוסט שנקרא בא לי קצת fancy בו סיפרתי על אהבתי לאיפור יוקרה והצגתי כמה מוצרים שנכנסים לקטגוריה הזאת. מאז התחדשתי כמובן בעוד ועוד איפור, יוקרתי ועממי, ולאחרונה, בעקבות לא מעט רכישות בתחום היוקרתי אני מרגישה שהגיע הזמן לרכז את המעניינות ביותר בשני פוסטים שונים.
הראשון, שתקראו עכשיו, יציג לקט מוצרים מכמה מותגים והשני, שיתפרסם בהמשך, יציג מספר מוצרים של מותג יוקרה אחד ואהוב במיוחד. 



חבורה יוקרתית







Yves Saint Laurent
Fusion ink foundation
B50 Beige


Fusion ink foundation




Fusion ink foundation


כששמעתי על ההשקה של המייק אפ Fusion ink, המתאפיין במרקם סיליקוני דק בגימור מאט, היה לי ברור שארצה לנסות אותו. אני רק מזכירה שיש לי עור מעורב שבחורף נוטה ליבש ובקיץ נוטה לשמן, ומייק אפ כזה נראה לי אידאלי עבורו לאורך כל השנה. לבעלות עור יבש אגב, הוא אינו מתאים.
האריזה שלו קלאסית לטעמי, כזו שאני מצפה לה ממותג יוקרה וותיק כמו YSL, כשפותחים את הפקק המוזהב מגלים פקק פנימי שחור שפתיחה שלו שולפת אפליקטור המחובר אליו ומזכיר צורת שפתיים.
לפי ההנחיה שמגיעה עם המוצר יש להניח בעזרת האפליקטור בצידו השטוח 2 משיחות של חומר על המצח, משיחה אחת על גשר האף, משיחה על הלחי העליונה ועל הלחי התחתונה ומשיחה על הסנטר. 
לאחר מכן ניתן להשתמש בקודקוד האפליקטור כדי לנקד חומר בצידי האף ובאיזורים בעלי כהויות.
ואת כל ה"חגיגת סימונים" שיש עכשיו על הפנים מטמיעים בעור בתנועות סיבוביות בעזרת מברשת מתאימה (YSL ממליצים על מברשת Blending polisher שלהם) או בעזרת האצבעות.
וכאן מתרחש הקסם.
למייק אפ הזה יש את התחושה והמרקם הרך והקטיפתי ביותר שאי פעם הנחתי על העור, אין לי מילים לתאר את התענוג. הוא הופך למעין "עור שני" ונותן כיסוי עדין ביותר שניתן לבנייה במידה ורוצים כיסוי קצת יותר גבוה.
גם העמידות שלו מצוינת, ולאחר פידור של איזור ה- T בלבד הוא נותר באותו מצב מהבוקר עד שעות אחר הצהריים המאוחרות.
שילמתי עליו 36 יורו (לאחר הנחה) בחנות הקוסמטיקה Douglas בברצלונה, אין לי מילה אחת רעה לומר לגביו ומבחינתי הוא מומלץ בחום רב.


Fusion ink foundation




Fusion ink foundation






Guerlain
Meteorites Perles de blush
Angelic radiance


Meteorites Perles de blush


הו מוצרי יוקרה מפנקים במהדורה מוגבלת לאספניות מכורות. כמה שאני אוהבת אתכם.
בקנייה שלפניכן אין שום הגיון כלכלי. שום. הגיון. כלכלי.
מלבד העובדה שזה מתוק, מקסים ומשובב עיניים באמת שאין שום סיבה. נכון שהדבר היפהפה והריחני הזה, המכיל 3 גוונים של פנינים שגרלן הוציאו במהדורה מוגבלת, מתפקד כסומק מוצלח ביותר. אבל כך גם עשרות הסמקים האחרים שיש לי ושעלו חצי, שליש ורבע מחיר ממה שהוא עלה.
תוסיפו לזה את העובדה שאמנם מדובר באריזת וינטאג' מתוקה אך עשויה מקרטון (!) ומכילה 13 גרם בלבד, לשם השוואה האריזות הרגילות של המטאוריטים עשויות ממתכת ומכילות 25 גרם, וההיגיון שברכישה ממשיך לרדת.
אבל לא באתי לתרץ, רק לשתף, ואתן מוזמנות להתפעל.

Meteorites Perles de blush




Meteorites Perles de blush






NARS
Radiant creamy concealer
Medium 2 Ginger #1235


Radiant creamy concealer




Radiant creamy concealer


הקונסילר הזה קנה לו עדת מעריצות בקרב ביוטי יו טיובריות רבות מספור בכל רחבי העולם, כך שהציפיות שלי ממנו היו בשמיים. הוא קיים ב- 10 גוונים כשהמתאים ביותר עבורי הוא Ginger הצהבהב-מוזהב. לחיוב אני יכולה לספר שאכן מדובר בקונסילר קרמי מאוד, נוח להנחה והטמעה בעור ושעם קיבוע בעזרת מעט פודרה מתאימה גם אינו נכנס לקמטוטים שמתחת לעין.
אבל, וצערי יש כאן אבל גדול, הכיסוי שלו לכהויות החזקות שלי אינו מספיק ואני מוצאת את עצמי מושיטה את היד בחזרה לקונסילרים הנאמנים בקרם של בובי בראון ומאק, כך שה- Radiant creamy concealer משמש בעיקר מעליהם להוספת אור. וכדי להוסיף נקודות אור באזור העין יש לי מוצרים אחרים פחות יקרים ולכן לא יירכש מחדש.
עם זאת לברות המזל מביניכן שלא סובלות מכהויות כלל או מכהויות קלות בלבד הוא בהחלט יהווה מוצר מוצלח.






NARS
And God created the woman
Eye kit


And God created the woman


הנה רכישה שלא הייתה מתוכננת כלל וכלל, אבל כשנכנסתי לספורה וראיתי שמחיר הקיט ירד בתקופת הסיילים, Rebajas בספרדית, לא הייתה ברירה אלא להכניס אותו לסלסלה. הוא מכיל פלטת צלליות, מברשת עיניים ופריימר לעפעפיים, ותמורת 25 יורו אני מרגישה שמדובר בעסקה משתלמת ביותר.


And God created the woman




And God created the woman


And God created the woman


בתוך אריזה אופיינית של נארס נמצאות 6 צלליות שלמעט אחת (הימנית למטה) כולן שימריות במידה כלשהי. 
שמותיהן:
Bellissima
Kalahari
Night clubbing
Alhambra
Galapagos
Coconut grove
אני מוצאת את הפלטה שימושית ליצירת מראות מעושנים, והגודל הקומפקטי שלה הופך אותה למתאימה לנשיאה בתיק האיפור אל מחוץ לבית. בשילוב עם הפריימר שתראו בהמשך העמידות שלהן הופכת לארוכה במיוחד ולא נצפו תזוזות או דהיות לאורך כל היום.





סווטצ'ים


And God created the woman


אגב ורק כדי לסבר את האוזן, נארס הוציאו לא מזמן צלליות במרקם Cream to powder שנקראות Dual intensity, וגולת הכותרת היא ה- Narsissist dual intensity eyeshadow palette, תמיד טוב שיש משהו לחלום עליו!




Wide contour eyeshadow brush #43 (גרסה מוקטנת)


brush #43


למברשת הזאת יש מבנה לא שגרתי עבור מברשת עיניים וזה מה שהופך אותה לטובה כל כך. היא עגלגלה ובעלת חיתוך אלכסוני, כך שעבור עפעף גדול כשלי מתאימה להנחה וטשטוש של צלליות, מסוגלת להיכנס לזווית העין כמו גם לשמש לעת מצוא להנחת פודרה מעל הקונסילר או היילייטר על עצמות הלחיים.




Pro prime smudge proof eyeshadow base (גודל מוקטן)

Pro prime smudge proof eyeshadow base


אני תמיד שמחה לנסות פריימר חדש לעפעפיים וזה של נארס סיקרן אותי ממזמן. הוא מתחייב להאריך את עמידות הצלליות שמעליו ולהעצים את הפיגמנט שלהן ואני שמחה לספר שהוא אכן עומד בהתחייבות הללו. הספיגה שלו בעפעף אורכת שניות ספורות בלבד ואני רואה הבדל משמעותי בעמידות ובגוון הצלליות כשאני משתמשת בו.
מוצר שלכשייגמר יירכש בגודלו המלא.






NARS
Audacious lipstick
Natalie #9467


Audacious lipstick


בשפתון מהסדרה הזאת חשקתי ממזמן, ובפוסט מחודש שעבר הבטחתי שברגע שאתגבר על מחסום ה- 30 יורו לשפתון זה גם יקרה. ובכן, עיניכן הרואות שזה אכן קרה.
בחרתי להתחיל את האוסף עם Natalie, גוון ורוד יפהפה. השפתונים האלה הם בעלי מרקם קרמי ביותר, נותנים כיסוי מלא והאריזה, אוי האריזה. שחורה, דקת גזרה, אלגנטית ו... מתמגנטת.
יש היום בשוק מגוון שפתונים באריזות מתמגנטות, אבל זאת מתמגנטת חכם! ולמה הכוונה? אם תנסו לסגור את המכסה לא בכיוון שאליו הוא מיועד, הוא יסתובב מעצמו בחזרה בדיוק למקום הנכון, כל פעם מחדש.
סיפור אהבה.


Audacious lipstick



סווטצ'

Natalie #9467






Burberry

*התמונה לקוחה מאתר החברה*


רחוב הקניות היוקרתי של ברצלונה, Passeig de Gracia, משופע בחנויות מהסוג שרובנו נתבונן בהן רק מבחוץ או לחילופין נצטרך לחסוך במשך זמן לא מועט כדי לעשות בהן סיבוב רכישות. לכן כשחלפתי ברחוב הזה פעמים רבות מספור בשנה האחרונה התפעלתי בעיקר מהארכיטקטורה הנפלאה, משני הבתים המיוחדים של גאודי ומהאסתטיקה שפורצת מכל פינה. 
עד שאירית היקרה, מתוקתקת בשבילכן, גילתה לי שבתוך בית Burberry שוכן לו לבטח גם סטנד איפור של החברה, ולא רק המעילים והתיקים שלהם שהם שם דבר.
מאז ביקרתי שם לא מעט פעמים, כל פעם התבוננתי, הסווטצ'תי, התפעלתי ו... יצאתי בידיים ריקות. אין לי הסבר למה- מחירי האיפור זהים למחירים של כל מותג איפור יוקרתי אחר, אבל אולי משהו בעוצמה וביוקרה שכל החנות העצומה הזאת משדרת הרתיע אותי. כנראה תמיד אשאר בנשמתי בחורה רגילה מחולון.
עד שבחודש שעבר קיבלתי הזמנה לבוא ולהכיר את הקולקציה החדשה שלהם וידעתי שהפעם כבר לא אצא בידיים ריקות.
את פני קיבלו 3 מוכרות, אני חוזרת - שלוש. וכולן היו מנומסות להפליא, נעימות ואדיבות. וללא שמץ של פלצנות לקחו לי את המעיל והצעיף כדי לתלות אותם, הציעו לי שתייה (ביקשתי וקיבלתי מים מינרלים וקאווה) וכיבוד קל ובסבלנות אין קץ ענו על כל שאלותיי לגבי האיפור של החברה, ולקינוח גם איפרו אותי בכל המוצרים שסקרנו אותי.

בסופו של דבר לקחתי נשימה עמוקה, עצרתי בעד עצמי מלהתפרע ויצאתי רק עם 2 המוצרים שתיכף תכירו. אבל היות ואני גרה במרחק 10 דקות הליכה מהחנות, צפו לעוד ועוד מוצרי Burberry שיופיעו בעתיד בבלוג.



Fresh glow- Nude radiance #01
Luminous fluid base


Fresh glow- Nude radiance


בואו נתעכב לרגע כדי להעריך את האריזות האלגנטיות והמוקפדות של מוצרי המותג הזה. קווים נקיים, אסתטיים. יוקרה בהתגלמותה, והקו המנחה של האיפור שלהם הוא טבעי מאוד, בדיוק כמו שאני אוהבת.
Fresh glow הוא ליין מוצרים שמורכב מ- BB Cream, מייק אפ, פודרה והיילייטר. מכל הליין רציתי בעיקר את המייק אפ ששמעתי עליו לא מעט המלצות אבל למרבה הצער דווקא הוא עדיין לא הגיע לחנות ונשאר בשלב זה ב- Wish list.

Fresh glow- Nude radiance שלפניכן הוא מוצר פינוק לחלוטין (משמע לא הכרחי אבל כיף שיש אותו) שניתן להשתמש בו במספר דרכים:
  • כקרם לחותי מאיר על עור נקי
  • כפריימר מלחח ומאיר מעל קרם לחות
  • מעורבב עם מייק אפ נוזלי להוספת הארה
  • כהיילייטר להוספת נקודות אור בסיום האיפור.
מאז שהוא אצלי אני משלבת אותו בכל מראה באחת מהדרכים הנ"ל ונהנית ממנו כל כך! מחירו 41 יורו, סביר בהחלט עבור כמות של 30 מ"ל.


Fresh glow- Nude radiance






Burberry
Lip cover- Tea rose #08
Soft satin lipstick


Lip cover- Tea rose


אני מודה שדווקא שפתון ממש לא היה בתכנון, פשוט כי כיוונתי לאחת מהצלליות המהוללות שלהם. אבל לאחר שראיתי את הגוון הורוד הזה ידעתי שלא תהיה ברירה אחרת אלא לקחת אותו.
כל השפתונים מגיעים עם ההטבעה של Burberry עליהם, כואב הלב להתחיל להשתמש ולקלקל אותה.
הוא שייך לסדרת ה- Lip cover הלחותית ואני מוצאת שמדובר בשפתון מקסים, מחמיא ביותר ומשתלב בכל מראה איפור, בעל עמידות סבירה שכאשר הוא מתחיל לדהות הוא עושה זאת בצורה אלגנטית כיאה לשפתון של Burberry.
שוב מדובר באריזה מתמגנטת, קצת פחות "חכמה" מזו של נארס אמנם, אך גם כאן העיצוב קלאסי, כזה שעושה כיף לשלוף אותו מהתיק ולהשתמש בו.

Lip cover- Tea rose




סווטצ'


Lip cover- Tea rose


לכל המוצרים שראיתן כאן ניתן למצוא דיופים דומים יותר או פחות במחירים עממיים. אבל מעבר לעובדה שיש פעמים שאיפור יוקרתי הוא לחלוטין טוב יותר (המייק אפ של YSL מהווה דוגמה מצוינת לכך), התחושה של לרכוש איפור יוקרה היא פשוט טובה. לפחות עבורי. וכבר למדתי ממזמן שעם תחושות אי אפשר להתווכח...
ולכן ניפגש שוב בקרוב, לפוסט יוקרתי נוסף! 


Comments

  1. מוצרים מדהימים ומעוררי קנאה! תתחדשי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. המון תודה, הם נבחרו בקפידה רבה :)

      Delete
  2. וואו הפודרה מטאוריטים של גרלן הגיעה לארץ ?????? אתמול בדיוק רכשתי מייקאפ ושני ברונזרים ואת הפודרה לא ראיתי ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני לא בטוחה לאיזה פודרת מטאוריטים שלהם את מתכוונת? כי אם התכוונת לזאת-
      http://www.guerlain.com/int/en-int/light-revealing-pearls-powder אז היא בארץ כבר שנים...
      לגבי מה שהצגתי בפוסט הזה, Meteorites Perles de blush, אז מדובר בסומק והיות וקניתי אותו בברצלונה לצערי אין לי מושג האם הגיע כבר לישראל.

      Delete
    2. את הראשונה אני מכירה ויש לי אותה ... וכן התכוונתי לסומק/פודרה שרכשת בברצלונה שהיא יצאה במהדורה מוגבלת ....

      Delete
    3. אם לא ראית את הסומק בסטנד של גרלן ממנו רכשת, אז כנראה שהוא עדיין לא הגיע לארץ כי בסטנדים שבברצלונה הוא בולט במרכז התצוגה. חבל :(

      Delete

Post a Comment