!Kiko. The next generation

אני מתחילה להרגיש כלפי Kiko את מה שאני מרגישה כלפי MAC, משמע חוסר יכולת לעמוד בקצב השקת הקולקציות שלהם. בעודי כותבת את הפוסט הזה על קולקציית Generation next, כבר הגיעה לחנויות Kiko הקולקציה החדשה והמרשימה שנקראת Modern tribes...
אבל יש הבדל אחד גדול ומשמעותי בין 2 החברות והוא- התמחור. קיקו שומרים על איכות מוצרים גבוהה ומגוונת המגיעים בעיצובים מרהיבים, וכל זה במחירים שהם יחסית שווים לכל נפש, מה שלצערי אי אפשר להגיד על מאק.

אז Generation next. 


Generation next *התמונה מאתר החברה*


מדובר בקולקציה בעיצוב מטאלי מבריק שכולה משדרת חדשנות והיה קשה מאוד להתאפק לא לרכוש את כל הפריטים בה, אבל בסופו של דבר אני מרוצה מאלה שבחרתי והעובדה שהם נכנסו לשימוש שוטף מלמדת אותי שבחרתי נכון.
את הסומק המקסים מהקולקציה כבר הספקתי לסקור בפוסט נפרד, לחצו כאן כדי לעבור אליו, ובפוסט שלפניכן אתמקד בשאר המוצרים שרכשתי.


 Generation next






COOL TOUCH EYESHADOW


COOL TOUCH EYE SHADOW


צללית בעלת פורמולה על בסיס מים, המתאפיינת במרקם קליל ומשיי ופיגמנט מצוין. ואגב עבורי האינדיקציה לפיגמנט מצוין היא שהצבע 
באותה עוצמה שאני רואה בפן הוא גם זה שמתקבל על העפעף שלי.
והאריזה? מצד אחד חדשנית ביותר ומצד שני מעט מסורבלת. מודה שהתרגלתי לצלליות שמגיעות בעיקר בפלטות ולכן כשקורה המאורע הנדיר
עבורי של רכישת צללית בודדת אני מקפידה על כזאת שתגיע במארז פשוט וקל לדיפוט (דיפוט- הוצאת פן הצללית מהמארז והעברתה לפלטה 
מגנטית), וכאן בהחלט חרגתי ממנהגי.



03  # COOL TOUCH EYE SHADOW

מתוך 8 הגוונים הקיימים בקולקציה בחרתי את Revolutionary brown שהוא חום טאופי יפהפה המשתלב עם כמעט כל מראה עיניים 
שתעלו על הדעת.


03  # COOL TOUCH EYE SHADOW






CRYSTAL EYELINER


#02 CRYSTAL EYELINER



בכל קולקציה של קיקו תמיד יהיה מקום מכובד לעפרונות עיניים, וגם כאן מקומם לא נפקד. הפעם הושקו 6 גוונים ואני בחרתי לשמור על קו סולידי עם עיפרון
בגוון שתואם לצללית, Technological brown, גוון חום ושימרי מאוד שעם מעט טשטוש מתקבל על העפעף כעדין ומיוחד. העמידות שלו מרשימה והוא 
אינו זז או דוהה עד שאני זאת שמחליטה להסיר אותו. 



#02 CRYSTAL EYELINER



סווטצ'ים:

למעלה- CRYSTAL EYELINER למטה- COOL TOUCH EYE SHADOW






המוצר החדשני והמסקרן ביותר מהקולקציה הזאת מבחינתי הוא ה- CC CREAM CUSHION SYSTEM
המגיע ב- 6 גוונים ונראה שזה הטרנד החדש במוצרי הבסיס- ספוגית המכילה את החומר. ואם אתן לא זוכרות/יודעות מהו CC CREAM, תעברו לפוסט הזה בו הסברתי מה הוא.

CC CREAM CUSHION SYSTEM




CC CREAM CUSHION SYSTEM


במקרה של המוצר הזה מדובר מבחינתי במייק אפ לכל דבר ועניין. הוא נותן כיסוי קל וניתן לבנייה עד לקבלת כיסוי בינוני, משתלב ונטמע בעור ממש כמו "עור שני", אינו מכביד או מייבש, ועם פידור קל מחזיק מעמד לאורך יום שלם. המארז שלו אמנם לא מאוד קומפקטי אבל נוח לנשיאה, וניתן להניח אותו על העור עם הספוגית המצורפת, למרות שאני מעדיפה להשתמש במברשת מייק אפ.
ואם זה לא היה ברור עד עכשיו- אני לחלוטין מאוהבת במוצר הזה וחושבת שכל אחת חייבת לרכוש לעצמה אחד כזה, כי הוא פשוט נ-ה-ד-ר.
כרגע הוא חלק מהקולקציה וככזה מהווה מהדורה מוגבלת, דבר שמדאיג אותי מאוד, אבל להבנתי אם בקיקו רואים שמוצר מקולקציה מצליח מאוד הם נוטים להכניס אותו לליין הקבוע, כך שתחזיקו לי בבקשה אצבעות :)



CC CREAM CUSHION SYSTEM
CC CREAM CUSHION SYSTEM




CC CREAM CUSHION SYSTEM




CC CREAM CUSHION SYSTEM


אגב גם לנקום השיקו מוצר זהה, ויחי ההבדל ה"קטן"- זה של קיקו עולה 15.90 יורו ושל לנקום מתומחר ב- 38 יורו.

אם אתן עוקבות אחרי דף הפייסבוק של הבלוג כבר ראיתן שם ש"שמתי עין" על המייק אפ הנוזלי החדש של קיקו, אספר לכן שלא התאפקתי והוא כבר ברשותי, סקירה מקיפה שלו תגיע בהמשך.

ומזכירה לכן שמתקיימת כרגע הגרלה בבלוג, לחצו כאן כדי לעבור לפוסט ההרשמה!

Comments

  1. ייאי, עוד KIKO! :)
    מתה לקרוא את דעתך על המייקאפ החדש שבמגיעה עם טפטפת, כמו החדש של דיור.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין ספק שבגלל שהם לא מפסיקים לחדש ובמחירים מצחיקים אני מוצאת את עצמי עם תאבון לרכוש ולהעלות עוד ועוד סקירות בבלוג של המוצרים שלהם :)
      לאחר שאתנסה ב- Liquid Skin Second Skin Foundation ואגבש עליו דעה תעלה סקירה מפורטת, ורכשתי גם את המברשת התואמת שלו, חייבת לציין שכבר ממזמן לא התרגשתי ממברשת כמו שאני מתרגשת מזאת:
      http://www.kikocosmetics.es/accesorios/brochas/brochas-faciales/Face-109/p-KM0050100910921

      Delete
  2. הכל נראה כל כך יפה! :) מחכה כבר להגיע לאיטליה (מתקרב בצעדי ענק!) ולדגום עוד מוצרים שלהם :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף איטליה! תהני ותקני הרבה קיקו, ואם תרצי את מוזמנת לשתף במה שרכשת בדף הפייסבוק של הבלוג.

      Delete
  3. קניתי את העיפרונות עיניים והאודמים של הקולקציה הזו לפני שבועיים מדהימים, העפרונות לא זזים מהעיניים קניתי את הברונזה והאפור הכהה מהמםם

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסכימה איתך לחלוטין, עד היום לא היה לי אף פספוס עם עיפרון עיניים שלהם. גם את האודמים שלהם אני אוהבת ויש לי כמה מקולקציות קודמות- מוצלחים אחד אחד!

      Delete

Post a Comment