A good Selfie

כמי שמתגוררת במרכז אחת הערים המתוירות ביותר בעולם, המחזה של אנשים עם מקל Selfie שנכנסים לפוזיציית צילום סלפי הוא יומיומי. ואני בהחלט יכולה להבין למה- יש בברצלונה מזג אוויר שמשי נהדר במרבית ימי השנה, והעובדה הזאת בשילוב עם אתרי תיירות מהממים ביופיים מהווים גן עדן לכל אותם חובבי הסלפיים שמחפשים רקע טוב לצילום.
אני לחלוטין לא נמנית על הקהל הזה והפעמים היחידות שתמצאו אותי בצילומי סלפי הן כי מישהו אחר ביקש ממני להצטלם איתו, כמו למשל כאן:



עם אחותי המקסימה!



ולכן כשראיתי ש- Too Faced השיקו פלטת סלפי, היה לי ברור לגמרי שאני לא רוכשת אותה. וכמו שאתן יכולות לראות, לא ממש עמדתי במילה שלי... ולמה זה קרה? כי מי שעוקבת אחרי הבלוג יודעת שאני מאוד אוהבת חידושים והמצאות בעולם הקוסמטיקה, גם אם הם הכי גימיקיים שיש. גם הפעם האהבה הזאת גברה על שיקול הדעת הישר שלי, וכך מצאתי את עצמי מניחה את הפלטה בסלסילת הקניות באחד מביקוריי האחרונים בספורה.

Too Faced #TFNOFILTER Selfie Powders



Too Faced #TFNOFILTER Selfie Powders




Too Faced #TFNOFILTER Selfie Powders


אז על מה מדובר?
זוהי פלטת קרטון פונקציונלית ודקיקה להפליא המכילה מראה ו- 3 פודרות במרקם של Cream to powder, המיועדות לחקות את האפקט של פילטרים לתמונות על ידי שימוש בטכנולוגיית Light-fragmenting (ושימו לב שאלה אינן פודרות למטרות קיבוע האיפור או הענקת מראה מאט).
הפלטה הזאת היא פרי מוחו של אחד ממייסדי החברה, Jerrod Blandino, שרצה ליצור מוצר כדי שנשים יוכלו להשתמש בהאשטאג  #nofilter באופן כן. הוא גם הגדיל לעשות ושם על האריזה תמונות של הכלב שלו עם הפילטרים השונים כדי להמחיש את האפקט שהפודרות אמורות להשיג.


Too Faced #TFNOFILTER Selfie Powders





Too Faced #TFNOFILTER Selfie Powders


3 הפודרות הן:

Sunrise- הצהבהבה, להבהרה ונטרול אדמומיות
Totally Toasted- החומה, לחימום מראה הפנים כולו
Moon River- הסגלגלה לבנדרית, להארת והחייאת העור.
ניתן להשתמש בכל אחת בפני עצמה או לערבב אותן יחד ואז להניח על העור.
שלושתן מכילות שימר עדין מאוד ואני מופתעת לומר שלמרות הסקפטיות המתבקשת לגבי מוצר "פינוק" כזה אני מוצאת את עצמי שולחת אליו את היד שוב ושוב כדי לקבל את הגימור הרצוי, ואני רואה שיפור, עדין מאוד אמנם אבל עדיין שיפור, לטובה בתוצאה הסופית של האיפור גם מבלי להצטלם איתו.
אני חושבת שלמי שאוהבת להצטלם הרבה הפלטה הזאת תהווה תוספת מצוינת לאוסף, כמו גם למי שאין ברשותה פודרות למטרות הללו של הבהרה, חימום או הארה או למי שמעוניינת להעשיר את מגוון הפודרות שלה.



Too Faced #TFNOFILTER Selfie Powders


Too Faced לא מפסיקים להשיק עוד ועוד מוצרים חדשים ומעניינים, אני ממליצה להתעדכן מדי פעם ולראות מה חדש אצלם ואם יש את האפשרות אז גם להתנסות- עדיין לא נתקלתי במוצר שלהם שהיווה עבורי אכזבה.











ויש עוד זמן להירשם ל- Giveaway שלוש השנים בבלוג, שימו לב שאחד מהמוצרים הוא היילייטר יפהפה של Too Faced, ההרשמה נסגרת ב- 17.6!


הפרס לזוכה במקום הראשון, לחצו כאן למעבר לפוסט ה- Giveaway 





Comments

  1. איזה מגניב הרעיון! לצערי לא היה טו פייסד בשתי חנויות ספורה איפה שהייתי באיטליה.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט רעיון מגניב, וגם הביצוע שלו לא רע בכלל!
      ואיזה חבל שאין Too Faced בספורה איטליה- הייתי בטוחה שהמותגים הם אותם המותגים בכל סניפי ספורה ברחבי אירופה...
      לפחות אבל היית באיטליה ;)

      Delete

Post a Comment