The Romantic Rebel

אני חושבת שכל מכורה לאיפור תזדהה עם האמירה הבאה: את רואה מוצר איפור או קולקציה חדשה ומהממת ואומרת לעצמך, רק את זה ודי, כי זה בדיוק מה שהיה חסר לי. אחרי שאני אקנה אותו לא אצטרך יותר כלום.
נשמע הגיוני, נכון? אז זהו. שזה מחזיק בדיוק עד המוצר המהמם הבא שיצוץ.
וזו בדיוק התחושה שלי עם הקולקציות של Kiko. מאז שהגעתי לברצלונה לא אגזים אם אומר שראיתי אותם משיקים קולקציה חדשה בתדירות של פעם בחודש- חודשיים, וכל פעם אני חושבת לעצמי שהנה, יותר טוב מזה כבר לא יהיה. ואז מגיעה קולקציה חדשה ומפתה. לאור כך למדתי להגביל את עצמי לרכישת 2-3 מוצרים מכל קולקציה, ככה "טעימה על קצה המזלג" כדי שיהיה מקום גם לפעם הבאה.
אבל.
כשקיבלתי למייל את פרסום קולקציית הסתיו שלהם, Rebel Romantic, החסרתי פעימה. 


Rebel Romantic- *התמונה לקוחה מאתר החברה


זה עוד לא קרה לי עם אף קולקציה שלהם. ומיד אחר כך רצתי לסניף לרכוש 10 מוצרים ממנה, דבר שעוד אף פעם לא קרה לי עם אף מותג איפור ואף קולקציה עד היום (ואני לא יכולה להבטיח שלא אשוב לסניף בקרוב לסבב רכישת מוצרים נוספים...)
Kiko התעלו על עצמם והביאו את עיצוב המוצרים לרמה חדשה לגמרי, ועדיין שמרו על רמת מחירים סבירה לחלוטין - מה שאיפשר לי את ההתפרעות הזאת בלי יותר מדי יסוריי מצפון, הרכישה שלפניכן הסתכמה בכ- 100 יורו.


 




כל מוצר מעוצב בצורה מוקפדת, הגוון השולט, Rose gold, הוא האהוב עלי (ועל עוד רבות אחרות ללא ספק) ואם תציצו במוצרים של Charlotte Tilbury, המאפרת הבריטית בעלת מותג הקוסמטיקה המצליח והיוקרתי עד מאוד, מיד תבינו ש- Kiko יצרו לו כאן כמה וכמה חיקויים לא רעים בכלל.

פרסום האימג' הבא של הקולקציה בדף הפייסבוק של הבלוג גרר תגובות נלהבות, מה שחיזק אצלי יותר את ההבנה שאני לא מדמיינת ושאכן מדובר בקולקציה יוצאת דופן שמרגשת את כל מי שרואה אותה:

Rebel Romantic- *התמונה לקוחה מאתר החברה


מדובר בקולקציה עשירה ומגוונת שכל אחת תמצא בה לפחות מוצר אחד שימשוך את עינה, או במקרה שלי- 10 מוצרים כאלה. שימו לב שהיות וקניתי את המוצרים ממש לאחרונה לא בהכרח גיבשתי עליהם חוות דעת נחרצות, כך שהפוסט שלפניכן הוא יותר haul ופחות סקירה מקיפה. 
אבל יש לי הרגשה שעדיין תהנו מהקריאה שלו, ולמי מכן שיתמזל מזלה להגיע לסניף של Kiko בתקופה הקרובה יהיה מושג טוב יותר לגבי הקולקציה הזאת.
ועוד הערה קטנה: מוטיב שיחזור לאורך הפוסט הוא ההתפעלות הבלתי פוסקת מאריזות המוצרים, אבל תסתכלו גם על האריזות החיצוניות מקרטון שבהן מגיע כל מוצר ומוצר- יפהפיות, מושקעות, כאלה שממש כואב הלב לזרוק לפח. שיחקו אותה הפעם Kiko. כבר אמרתי?







אמנם שקית הפלסטיק שמכילה את שלל הקולקציה שלפניכן שייכת בכלל לקולקציית הקיץ של Kiko, שנקראה Miami beach babe, אבל היא כזאת מתוקה שגם היא משתלבת היטב ברוח הפוסט האסתטי הזה.

ולענייננו- מה בתוך השקית?


Glowing Potion Perfecting Serum


Glowing Potion Perfecting Serum



Glowing Potion Perfecting Serum



אתן כבר יודעות שמוצרים מאירים עושים לי את זה בגדול. יש לי אינספור היילייטרים ופריימרים מאירים, אז עכשיו הגיע הזמן גם לסרום כזה. הוא מכיל חומצה היאלורונית שתפקידה בגוף האדם לשמור על נפח העור ועל לחותו. בגזרת הקוסמטיקה משתמשים בה לתיקון קמטים קלים עד עמוקים, תיקון שקעים ואי סימטריות, הקניית נפח לאזורים שונים בפנים, מילוי צלקות אקנה וכו', כך שהשילוב שלה בתכשיר כגון סרום יכול רק להועיל. 
בנוסף יש בו גם אבקת פנינים שנותנת את מרכיב ההארה, וביחד נראה שיש כאן שילוב מנצח.
אני חייבת לציין שככל שהתעמקתי במוצר הזה הוא נראה לי יותר כדו שימושי- משמע גם נותן את מרכיב הלחות לאחר ניקוי הפנים וגם את מרכיב הפריימר שמהווה בסיס טוב להארכת עמידות המייק אפ שאניח מעליו.
יש לו ניחוח עדין, הספיגה שלו בעור מהירה ובפעמים הספורות שהשתמשתי בו עד כה הרגשתי שהוא מלחח את העור ומעניק בסיס יפה לאיפור.




Eyes Potion Perfecting Eye Serum


Eyes Potion Perfecting Eye Serum




Eyes Potion Perfecting Eye Serum


סרום מאיר לאזור העיניים שבזכות המרכיבים הפעילים שלו אמור להפחית נפיחויות, כהויות וסימני הזדקנות. בואו נתחיל מזה שהאריזה שלו שבתה אותי לחלוטין. טיובה קטנה ונוחה בגוון לבן חלבי עם פקק Rose gold ברוח הקולקציה. הוא קרמי מאוד וכמו הסרום נספג בעור במהירות ונותן לעיניים מראה מואר וחי- אהבתי את המוצר הזה מאוד!


Contouring Pencil Set

01 Light to Medium


Contouring Pencil Set




Contouring Pencil Set




Contouring Pencil Set



Contouring Pencil Set



סווטצ'ים:


Contouring Pencil Set


אמנם Kiko קצת "מאחרים למסיבה" עם הערכה הזאת, אבל מוטב מאוחר מלעולם לא, וסוף סוף גם להם יש Contouring Set. במחיר מצחיק של 9.90 יורו מקבלים 2 עפרונות ג'מבו, אחד להארה ואחד להצללה, ובהתחשב בעובדה שאלה של קליניק למשל נמכרים ב- 22$ (שהם כ- 20 יורו) כל אחד ואלה של סמאשבוקס נמכרים ב- 45$ (שהם כ- 41 יורו) לשלושה עפרונות, תעשו אתן את החשבון.
הם קרמיים מאוד, מיטשטשים בקלילות ואפקט ההצללה וההארה שלהם הוא מיידי, ממש Power couple!





Rebel Bouncy Blush
03 Treasure Rose


Rebel Bouncy Blush




Rebel Bouncy Blush



Rebel Bouncy Blush



סווטצ':


Rebel Bouncy Blush


הסומק הזה סיקרן אותי במיוחד. יש לו מרקם ייחודי ביותר- משהו שנמצא בין פודרה לקרם בגימור סאטני מאט, וברגע שנוגעים בו בפעם הראשונה המרקם הפודרתי שלו שאתן רואות בצילום למעלה הופך לקרמי לחלוטין.
הוא מגיע ב- 4 גוונים ובאריזה מהממת שמקשטת היטב את שידת האיפור, והגוון 03 Treasure Rose מתקבל על העור שלי כוורוד עמוק וחי כשנדרשת כמות מעטה ממנו כדי לקבל את האפקט הסמוק.




Perfecting Bronzer
01 Light to Medium


Perfecting Bronzer



Perfecting Bronzer



Perfecting Bronzer



סווטצ':


Perfecting Bronzer


מוצר הכוכב של הקולקציה לעניות דעתי.
בתוך האריזה המהממת טמון ברונזר שבמרכזו מוטבע עיגול פודרה קטן והשילוב שלהם ביחד על המברשת אמור ליצור מראה שזוף בגימור מאט. כחובבת גימיקים ידועה כשזה מגיע לעולם האיפור ברור לכן למה המוצר הזה מיד שבה את ליבי, ותפס את קידמת הבמה בגזרת הברונזרים המאוד עמוסה שלי.




Rebel Romantic Face Brush


Rebel Romantic Face Brush




Rebel Romantic Face Brush


Kiko תמיד משיקים ביחד עם כל קולקציה שלהם לפחות מברשת אחת התואמת אליה, ובמקרה הזה הושקה מברשת סינתטית דו צדדית יפהפייה, צידה הרחב מיועד להנחת הברונזר וצידה השני מיועד להנחת הסומק ועפרונות ההצללה וההארה, כך שלמרות שאיני חובבת מברשות דו צדדיות ככלל- האחסון שלהן אינו נוח מבחינתי, במקרה הזה לא יכולתי להתאפק מלרכוש גם אותה.




גם חובבות מוצרי השפתיים תמצאנה את מבוקשן בקולקציה, היות והושקו בה 6 שפתונים עם 6 עפרונות שפתיים תואמים.

Intensely Lavish Lip Pencil
01 Lusty Peony


Intensely Lavish Lip Pencil



Intensely Lavish Lip Pencil


עיפרון השפתיים הזה כל כך נוח וקל לשימוש והגוון שלו יפהפה גם בפני עצמו, ללא כל שפתון מעל, כך שאני מוצאת את עצמי תוחמת וממלאה איתו את כל שטח השפתיים בזריזות מרבית. בונוס נוסף ולא פחות חשוב שלו הוא יכולתו להאריך את עמידות השפתון שאני מניחה מעליו, לרוב זה התואם לו מהקולקציה שתיכף תכירו.




Intensely Lavish Lipstick
01 Lusty Peony

Intensely Lavish Lipstick



Intensely Lavish Lipstick


השפתון הזה גרם לי להצטער בפעם הראשונה שאני לא חסידה גדולה של מוצרי שפתיים, כי אז ללא ספק הייתי קונה את כל 6 הגוונים הקיימים בקולקציה. 
נתחיל מהאריזה שגם היא בגווני Rose gold ונסגרת בסגירה מגנטית האהובה כל כך בתקופה האחרונה על חברות הקוסמטיקה (וגם עלי!). אבל הכוכב האמיתי הוא המוצר שבפנים, Kiko הגדילו לעשות הפעם ויצרו שפתון שבעת ההנחה שלו הופך על השפתיים ממוצק לקרמי ונעים עם גימור מבריק ומחמיא עד מאוד.



סווטצ'ים:


למעלה-Intensely Lavish Lip Pencil, למטה- Intensely Lavish Lipstick





Rebel Romantic Pochette


Rebel Romantic Pochette



Rebel Romantic Pochette


נו, שאני לא אוסיף עוד תיק איפור לאוסף? ועוד בצבעי Rose gold?
הוא אינו גדול ומתאים לנשיאת כמות מדודה של איפור אל מחוץ לבית ולמקומות קרובים כמו לעבודה, החומר ממנו הוא עשוי ניתן לכביסה ועבור 7.90 יורו אני מרגישה שיש פה עסקה מצוינת!




Rebel Romantic Mirror


Rebel Romantic Mirror



Rebel Romantic Mirror



Rebel Romantic Mirror


כל אישה צריכה מראה קטנה איתה בתיק, ואם מדובר באחת כל כך יפה שכיף לשלוף ולפתוח, מה טוב. היא מגיעה בתוך פאוץ' תואם קטן בצבעי הקולקציה כמובן, המראה בצידה האחד היא גודל רגיל ובצידה השני היא מגדילה פי 2.



אני לא שוכחת לרגע שאם הייתי גרה בארץ מרבית הסיכויים שלא הייתי נחשפת לקולקציות הנהדרות של Kiko וסביר שמפספסת את הקולקציה יוצאת הדופן שלפניכן, כך שבנוסף כמובן לאושר הגדול על כך שכל יום בחיי מתחיל בעיר כמו ברצלונה יש גם את השמחה הרבה (שכל מי שאוהבת איפור ואסתטיקה כמוני תוכל להבין) כאשר מושקת לה עוד קולקציה מסקרנת של Kiko.
זה גם המקום לציין שיש להם חנויות בארצות רבות בעולם, ולכן לפני הנסיעה הבאה שלכן לחו"ל בידקו כאן האם הם נמצאים ביעד שלכן ואל תפספסו אותם.
אז... עד הקולקציה הבאה!

Comments

  1. וואו, איזו קולקציה מדהימה! למען האמת, קניתי מוצרים מהליין הרגיל ודיי התאכזבתי, לצערי. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. היא ללא ספק הקולקציה המרהיבה ביותר שראיתי על המדפים, ואגב לא הדגשתי את זה מספיק בפוסט אבל היא ע-נ-ק-י-ת ומכילה עוד שפע של מוצרים מעניינים!
      ואני בדרך כלל מתמקדת ברכישות מהקולקציות של קיקו ופחות מהליין הקבוע, אבל מהמעט שניסיתי ממנו דווקא הייתי מרוצה..

      Delete

Post a Comment