מסמיקה מאושר

מזמן לא היה בבלוג פוסט שהוקדש כל כולו לסמקים, והיות וזה אחד המוצרים האהובים עלי אני מרגישה צורך "לתקן את העוול". סומק הוא מוצר שימושי, שלא לומר הכרחי. אם על ברונזר והיילייטר, המוצרים המשלימים לו, ניתן עוד איכשהו לוותר במסגרת איפור זריז, ויתור על סומק הוא פשוט לא אפשרי מכיוון שזה יצור מראה שטוח ומת. תוסיפו לכך את העובדה שהוא יכול לשמש גם כצללית (ואפילו שפתון אם מדובר בסומק קרמי) לעת מצוא, וקיבלתן מוצר רב שימושי.
חובבות איפור רבות ודאי תאמרנה לכן שיש להן המון סמקים, כולם פחות או יותר באותו הגוון. הסיבה לכך לדעתי היא הנטייה האנושית המאוד טבעית להיצמד למה שעובד עבורנו ולא דורש מחשבה, אבל על הדרך מחמיצים סמקים בגוונים נהדרים שיכולים להחמיא ולהשתלב במראות איפור שונים.
לכן גם כאן אחזור על מה שאני תמיד אומרת כשזה מגיע לאיפור- אל תחששו לצאת מאזור הנוחות שלכן ולנסות גוונים חדשים. בסופו של דבר זה רק איפור והכל בר הסרה, תיקון או טשטוש.

גילוי נאות: הסומק והמברשת של Antonym התקבלו לסקירה


סמקים!!!




Creme puff blush
#15 Seductive pink
Max Factor

Creme puff blush



Creme puff blush


את ה- Ambient lighting blush של Hourglass כל מכורת איפור מכירה. מחירו של סומק כזה הוא 35$ והביקורות עליהם ברשת הן מצוינות. יחד עם זאת את מוצרי Hourglass לא פשוט להשיג (אלא אם את גרה בארה"ב למשל) ולמרבה הצער ספורה בספרד אינה מחזיקה את המותג. לכן כשנתקלתי לראשונה בסמקים החדשים של Max Factor, שנמכרים כאן ברשתות הדראגסטור, נעצרתי והתחלתי להתעמק בהם. Max Factor אגב הוא מותג שמעולם לא משך אותי מספיק כדי לרכוש באופן סדיר ממוצריו, עד כה התנסיתי רק במייק אפ מוס שלהם שהיה מאוד מוצלח. 
Max Factor היה מאפר שנולד ברוסיה והיגר לארה"ב בשנת 1914. בשנת 1920 השיק באופן רשמי ליין איפור שלם שנשא את שמו ולאורך הקריירה שלו איפר כוכבות הוליוודיות כגון אווה גרדנר ומרלן דיטריך. הוא נחשב לפורץ דרך באותה תקופה מפני שהנגיש את מוצרי האיפור של המותג לכל אישה שמעוניינת בכך, ולא רק לאותן כוכבות הוליוודיות שיש להן מאפר צמוד.

המראה של סמקי ה- Creme puff דומה מאוד לאלה של Hourglass, מעין דוגמת שיש שמערבבת 2 גוונים המשתלבים יחד ומחמיאים זה לזה, רק המחיר הוא כשליש- 14$. הם קיימים ב- 6 גוונים ואני בחרתי את
Seductive pink שהוא שילוב של ורוד עתיק עם סגול, יש בו מעט שימר עדין והוא ניתן לבנייה ולטשטוש בהתאם למראה שרוצים להשיג. אני חייבת לציין שהיותו סומק מוצלח (אני לא רוצה להשתמש במילה דיופ, היות ולא התנסיתי בסמקים של Hourglass) עומד מבחינתי בניגוד גמור לאריזה הכעורה והארכאית שהוא מגיע בתוכה, עוד סיבה לכך שאני לא נמשכת למוצרי Max Factor- כאילו הדגש בחברה הזאת מושם על איכות מעולה של מוצרים ולא על נראות, שבתחום האיפור חשובה כיום לא פחות.





Cheek pop blush pop
#01 Ginger pop
Clinique

Cheek pop blush pop



Cheek pop blush pop



Cheek pop blush pop


הנה דוגמה נוספת לחברת קוסמטיקה שמאז ומתמיד נחשבה לאחת האיכותיות ובאותה נשימה שברה שיאים באריזות מכוערות למוצרי האיפור שלה, אבל עם הסומק שלפניכן חזרה מבחינתי למשחק ובגדול.
אריזה בדיוק במבנה של זו של Max Factor, קרי מעוגלת וקומפקטית, אבל כאן מדובר במוצר יפהפה, כזה שכיף לי להניח על שידת האיפור או לשלוף מהתיק עד כדי כך שאני מוכנה לסלוח על היעדר מראה. הוא קיים ב- 12 (!) גוונים, מגיע בהטבעת פרח מקסימה ובמרקם Cream to powder המוצלח.
Ginger pop הוא ורוד אפרסקי מנצנץ ומשגע שמחמיא לגוון העור הבהיר צהבהב שלי. אני מוצאת שיש לו עמידות מעולה, הנחתי אותו בבוקר ולאורך היום הוא נראה בדיוק אותו הדבר, עד שהגעתי הביתה אחר הצהריים והסרתי את האיפור. בהחלט מתכננת להמשיך ולרכוש גוונים נוספים מהסדרה הזאת!





Idyllic soft satin blush
#35 Golden peach
JA-DE

Idyllic soft satin blush



Idyllic soft satin blush



Idyllic soft satin blush


JA-DE היא חברה שמהווה מבחינתי תעלומה. הם קיימים כבר שנים, יש להם נוכחות קבועה וחזקה בכל סניפי הסופר פארם בארץ ועדיין אין לי מושג מי הם ומה הם. אז נכנסתי לאתר שלהם כדי ללמוד קצת יותר, וגיליתי ש-JA-DE שייכת לחברת דניה קוסמטיקס הישראלית שנוסדה בשנת 1985, ממוקמת בנתניה ומפתחת ומייצרת את כל מוצריה שם. בביקור האחרון שלי בארץ, בתחילת ספטמבר, נכנסתי כמובן גם לסופר פארם (כן, יש לי כיום סניף ספורה ליד הבית בברצלונה אבל כמו שאומרים "אפשר להוציא את האדם מהשכונה אבל אי אפשר להוציא את השכונה מהאדם"- לנצח אשאר חובבת סופר פארם) וכשעברתי ליד הסטנד שלהם מיד משך את עיני הסומק שלפניכן.
8 גוונים יפים במרקם סאטני ובהטבעת רקמה, המגיעים באריזה מטאלית בעלת קווים נקיים שלא הייתה מביישת גם סומק של YSL או Chanel. גם המברשת המיניאטורית המגיעה איתו הצליחה להפתיע אותי לטובה וללא ספק ניתן להשתמש בה ב"מקרי חירום", למרות שאני עדיין מחזיקה בדעה שתמיד עדיף לצמצם גודל אריזה של מוצר איפור למוצר עצמו בלבד ולהשאיר את המברשות מחוצה לה.
גוון ה-Golden peach כשמו כן הוא, אפרסקי מוזהב שמעניק הסמקה יפה ומעודנת ללחיים והוא עלה לי, במחיר מבצע, 50 ש"ח בלבד ואני ממליצה לכן בחום לבדוק אותו בביקור הבא שלכן בסופר פארם. 
אגב JA-DE השיקו גם סומק בשם Idyllic cream blush שמהווה, לפחות במראה החיצוני, דיופ מושלם לסומק Le blush creme של Chanel- אהבתי מאוד את השאפתנות של JA-DE ואני סקרנית לדעת אם גם באיכות ובביצועים יש כאן אלטרנטיבה עממית למוצר יוקרתי כל כך.





Certified organic baked blush
Copper
Antonym

Certified organic baked blush



Certified organic baked blush


עברו כבר למעלה מ- 3 שנים מאז שמותג הקוסמטיקה Antonym נכנס לשוק הישראלי עם ליין מברשות האיפור הסינתטיות שלו, ובטפטוף איטי נכנסים גם מוצרי האיפור. בשנה שעברה סקרתי את עיפרון העיניים ועיפרון השפתיים, והפעם התנסיתי בסומק האפוי שלהם שקיים ב- 3 גוונים שונים, כרגע בארץ נמכרים שניים מתוכם.
תהליך האפייה הייחודי של הסומק הוא שנותן לו את מרקמו האבקתי משיי ואת דוגמת השיש הייחודית לו. אני מודה שכאשר פתחתי את קופסת הבמבוק המגושמת אך המרשימה ביופייה שבתוכה הוא מגיע, קצת נבהלתי מגוון הברונז - נחושת מלא שימר מוזהב שלו. הקשר בינו לבין גווני סמקים "מסורתיים" נראה לי מקרי בהחלט, ולכן בפעם הראשונה שהנחתי אותו זה היה במסגרת יום שקט בבית, בו לא תכננתי לצאת.
אבל אתן זוכרות את מה שכתבתי בתחילת הפוסט? על לצאת מאזור הנוחות ולהתנסות בדברים חדשים? אז התודה הפעם מגיעה ל- Antonym, שבזכותם למדתי שגם גוון כזה יכול להוות סומק יפהפה, שנותן הסמקה לכאורה לא שגרתית אבל במבחן התוצאה היא "עוברת מסך" היטב ומתקבלת כחמה ומחמיאה.
הסומק הזה אינו פרקטי ללקיחה מחוץ לבית, הן בשל המקום שמארז הבמבוק שלו תופס והן בשל היותו אפוי ומועד להיסדקויות ושאר נזקים, אבל הוא מהווה תוספת נאה ומיוחדת לאוסף הסמקים שבשידת האיפור שלי.





Love flush
?How deep is your love
Too Faced

Love flush



Love flush


זה לא סוד שכמעט כל מוצר שמושק בספורה ארה"ב מאחר להגיע לספורה בספרד. לעתים איחור של חודש ולעתים גם יכול להיות איחור של חצי שנה ואפילו שנה. אבל זה מה שנקרא "צרות של עשירים", כי לפחות יש בספרד ספורה...
גם הסומק הזה, שחיכיתי לו מהרגע ששמעתי על השקתו, התמהמה להגיע ועכשיו הוא סוף סוף פה וכמובן שמיד רכשתי לי אחד.
ההבטחה הגדולה של Too Faced לגביו היא עמידות של לא פחות ולא יותר מ- 16 שעות תמימות, בואו נאמר שאני ממש מקווה שלא להעמיד את זה למבחן- אני אוהבת איפור אבל לאחר 10, 12 שעות גג אני מרגישה שאני חייבת "לאוורר" את העור שלי ומסירה אותו.
העיצוב של הסומק, צורת לב דקיקה עם סגירה מתמגנטת, קולע בדיוק לטעם האישי שלי. הוא קיים ב- 6 גוונים שונים, בכולם יש הטבעה מתוקה של זוג ארנבים והגוון שבחרתי ?How deep is your love הוא מעין ורוד אבטיח יפהפה שאינו מכיל ולו טיפה של שימר. בהחלט אחד מהמוצרים היותר מוצלחים מבית Too Faced, אל תהססו לצרף אחד מהם לאוסף שלכן אם יש לכן הזדמנות.



סווטצ'ים:

מלמעלה למטה:
Max Factor
Clinique
JA-DE
Antonym
Too Faced


Blush brush #2
Antonym

Blush brush #2


את הסמקים הללו צריך להניח על הלחיים בעזרת מברשת מתאימה, וזאת של Antonym עומדת במשימה בכבוד. הידית שלה עשויה במבוק והשיער מסיבי טקלון וניילון כך שכמו כל שאר מוצרי החברה היא נטולת אכזריות.
יש לה שטח הפנים רחב יחסית כך שצריך להניח איתה את הסומק בעדינות ולהיזהר שלא "לגלוש" איתו למקומות לא רצויים, ואני מצאתי שהיא אוספת את החומר היטב וניתן לבנות בעזרת את עוצמת ההסמקה בקלות.



לקראת סיום אני חייבת לומר שקשה לי להאמין שהתחלנו את חודש אוקטובר, שהוא, למי שלא ידעה- חודש יום ההולדת שלי :)
מי שכבר מכירה את הבלוג יודעת שחגיגות יום ההולדת תמיד מלוות אצלי ב- Giveaway כייפי, אז... תמשיכו לעקוב!

Comments